RSS

E timpul ….

15 Ian

 
11 comentarii

Scris de pe 15 Ianuarie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: ,

11 răspunsuri la „E timpul ….

  1. Corvin

    15 Ianuarie 2012 at 6:37 am

    Diana ! Las-i pe ăia cu baricada, fută-i Dumnezeu să-i fută de gunoaie !

     
  2. bmarinescu41

    15 Ianuarie 2012 at 10:23 am

    Chenarul negru sugerează ceva mult mai bun decât demisia!!!

     
    • Bendis

      15 Ianuarie 2012 at 10:25 am

      good point! 😀

       
      • bmarinescu41

        15 Ianuarie 2012 at 10:46 am

        Thanks!
        Ai ales bine şi moaca!Parcă se-ntreabă „Ce-o fi cu mine?”.Arată pierdut,parcă a şi luat-o pe drumul fără întoarcere!
        Cine s-o ascunde în spatele ciumpalacului „MARIAN ANTONESCU”?Sau e prea subtil pentru mine?

         
        • Bendis

          15 Ianuarie 2012 at 10:56 am

          Nu stiu cine e si mai ales ce vrea. O usoara tenta de intimidare?
          As vrea sa stie mnealui ca eu nu ma joc ….
          Undeva prin Constitutie e un articol legat de dreptul la libera exprimare. Exercit acest DREPT.

           
          • bmarinescu41

            15 Ianuarie 2012 at 11:04 am

            O fi vreun amărăştean portocaliu care „s-a trezit din anestezie” şi-şi manifestă admiraţia,în acelaşi timp şi frustrat că lui îi este greu,chiar imposibil,să facă ceea ce faci tu!!!
            Dacă e aşa,e de bine,se trezesc slugile portocalii la realitate!!!

             
          • Bendis

            15 Ianuarie 2012 at 11:07 am

            Nu-mi bat capul. Inca! 😀

             
  3. MARIAN ANTONESCU

    15 Ianuarie 2012 at 10:34 am

    Ce sa zic? FELICITARI! DATI-I INAINTE CU TUPEU CA PENTRU VOI NU ESTE GREU.ESTE O JOACA,CE TREBUIE LUATA-N SERIOS.

     
    • Bendis

      15 Ianuarie 2012 at 10:37 am

      As vrea sa-ti cunosc punctul de vedere. Crezi ca „masurile” luate de guvernanti sunt corecte? Avem un presedinte democratic?

       
  4. cristi

    15 Ianuarie 2012 at 11:34 am

    cum „demisia”, ma, tu ai beut ceva? daca ti- ai da jos ochelarii de cal ai vedea ca basescu e pionul licuricilor de peste balta. doar aia il pot „demisiona”. daca te iluzionezi, ramai in corectitudinea politica, iti vine, ti se potriveste.

     
    • Bendis

      15 Ianuarie 2012 at 1:45 pm

      Nu obisnuiesc sa consum alcool si nici sa ma imbat cu apa rece.
      In toata cariera politica ,traian basescu nu a facut nici un gest de onoare …. deci nu ma astept sa inceapa acum. 😀
      Era un exercitiu democratic…sa i se ceara demisia … asta pentru a se trece la pasul urmator … SUSPENDAREA .

       

Lasă un răspuns

 
