RSS

Ridica-te, Ioane! Ridica-te, Gheorghe ! …

17 Ian

si spune-le …… GATA! AJUNGE !

 
105 comentarii

Scris de pe 17 Ianuarie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , ,

105 răspunsuri la „Ridica-te, Ioane! Ridica-te, Gheorghe ! …

  1. kn

    17 Ianuarie 2012 at 6:01 pm

    plus RAME.
    de la basescu.

     
    • Bendis

      17 Ianuarie 2012 at 6:14 pm

      iti dai seama ca pentru el e nevoie de un tricou XXXL …la cate a spus

       
  2. Funny

    17 Ianuarie 2012 at 8:27 pm

    Hai sa ne uitam in istorie. In Piata eram adapati in 90. Si eram zeci de mii pe vremea aia. Adevarat ca si cei care erau cu putereaa errau vreo 80%. Pe de alta parte puterea pe are o are Basescu asupra statului acum este cu mult mai mare decat o avea Iliescu in 90. Pe vremea aia intelegeai ca oamenii pot fi manipulati cu usurintq, nu avea experienta. Acum nu mai au aceascta scuza. Au alte scuze poate, dar e deja prea filozofic subiectul. Asa ca nu pot decat sa constat ca cor accepta jignirile ca atare.

     
    • Bendis

      17 Ianuarie 2012 at 9:45 pm

      Progresiv … in piata pot veni mai multi decat sunt acum. Testul e joi (zic eu!).
      Si eu cred ca oamenii nu au nici o scuza daca se mai lasa manipulati (grosolan!).
      Eu sper sa nu mai inghita mitocaniile. AJUNGE!

       
      • Funny

        17 Ianuarie 2012 at 9:54 pm

        Speranta moare ultima

         
  3. Funny

    17 Ianuarie 2012 at 8:36 pm

    Probabil epilog intermediar in petarda cu Arafat.
    1 Basescu stie vorbele romanesti care spun ca o greseala recunoscuta este pe jumatate iertata. Asa ca or sa fie extrem de multi care vor intelege asa: l-a pus pe ala la loc, ce mai vor aia in piata ?
    2 tensiunea acumulata intr-o parte a societatii a fost eliberata controlat. Lasa-i sa strige un pic in piata, da-le impresia ca au castigat/impus ceva si o sa le fie mai bine.
    3 A fost legitimat Arafat ca fiind o victima a lui Basescu, intoarcerea lui o sa fie scuzata..de catre opozitie si presa: a facut-o pentru ca iubeste SMURD si e un profesionist neimplicat in politica. Ca e profesionist sunt convins,partea cu politica insa nu imi rezulta. Ar fi singurul subsecretar de stat neimplicat politic. Ca altul nu mai stiu
    4 a mai ingropat un pic opozitia care a stralucit prin absenta.

     
    • Bendis

      17 Ianuarie 2012 at 9:48 pm

      Hm!!! Tehnica bulgarelui de zapada poate avea efecte greu de controlat!
      Pentru opozitie nu-i timpul pierdut. Drept e ca a cam absentat. EU un nu-i doream in piata … si totusi as fi vrut sa vad mai multa …actiune.

       
      • Funny

        17 Ianuarie 2012 at 9:57 pm

        Astia au capacitatea de a controla bulgarele de zapada. Uneori se mai joaca si ei provocand avalanse, pe ei insa ii prinde pregatiti. Pana se dezemeticesc ceilalti a ajuns zapada la poale. Momentul de emotie a trecut. E ca la film, cand lumea se plictiseste e greu sa ii mai captivezi

         
        • Bendis

          17 Ianuarie 2012 at 10:14 pm

          Funny, comentariile tale devin din ce in ce mai analitice ….
          Eu trec zilnic de la agonie la extaz ….
          Nu-mi mai crea si tu stari agonice … 😀

           
          • Funny

            17 Ianuarie 2012 at 11:15 pm

            Am si momente de ratacire, nu pot glumi tot timpul. Ti-am spus de la imceput ca sunt un simplu om doar 🙂 nu ma tine mult, eu unul nu prea discut pe temele astea la modul serios. Pemtru ca mi se pare mie ca antibasistii sunt adesea extrem de visatori, naivi chiar. Sper sa nu se considere o jignire, nu asta e intentia mea. Inocenta e ceva superb la urma urmei 🙂

             
          • Bendis

            17 Ianuarie 2012 at 11:34 pm

            Acum inteleg de ce te-ai retras …. 😉

             
  4. Funny

    17 Ianuarie 2012 at 8:44 pm

    Fairy tale or fact ? In 2009 romanii ofera cel de-al doilea mandat lui Basescu. Asta dupa ce in 2007 l-au reconfirmat in functie dupa suspendare.
    In 2010, strict in urma taierilor romanii incep sa fie usor posaci. Proteste organizate de sindicate aduc la Victoria vreo 20-30.000 ca sa danseze pinguinul. Mai iese si politia, da cu cascheta de pamant si cam gata. Liniste si pace. Mai iese un pensionar colo, 3-4 dincolo….mai trecea timpul.
    Brusc insa, ca urmare a demisiei lui Arafat cica, romanii ies in strada. Spontan. Adunari relativ mici, de zeci ori sute de persoane. Parca erau vreo 10.000 la nivel national.
    Este plauzibil sa se intample una ca asta in mod necontrolat ? Stiu ca unii de pe aici ma considera basist asa ca pentru ei tin sa precizez ca aceasta forma de control a multimilor nu a fost exercitata de opozitie. Nu e in stare saraca. Ca daca era o facea deja pana acum. Controlul asta vine de la basescu. Si ca atare lui ii si foloseste. Imi pare,rau ca dau vesti proaste, bune nu am

     
    • Bendis

      17 Ianuarie 2012 at 10:07 pm

      Sunt de acord cu expunerea ta … mai putin finalul.
      Daca e o miscare controlata nu cred ca maleficul e la butoane …

       
      • Funny

        17 Ianuarie 2012 at 10:18 pm

        Ca ordin e la butoane. Fizic butoanele sunt rotite de servicii. Pentru ca numai serviciile pot pune in scena asa ceva. Ori alea pe asta il sustin acum. Mai asteapta un pic sa se termine povestea. Dupa care trage o linie si vezi cine a castigat si cine a pierdut. Si vei vedea ca Basescu le-a dat la scor. Nu prea mai era scandal. Asa ca a fost nevoit sa provoace unul. El din asta traieste.

         
        • Bendis

          17 Ianuarie 2012 at 11:07 pm

          MALEFIC … asa l-am numit mereu …
          Totusi …nu cred ca el a generat controlat asta …

           
          • Funny

            17 Ianuarie 2012 at 11:09 pm

            Ai vreo alta teorie ori pur si simplu nu o crezi pe asta si atat ?

             
          • Bendis

            17 Ianuarie 2012 at 11:22 pm

            Am auzit o teorie … un fel de 89 redivivus …
            Eu cred ca…e un exces/abuz de-al chiorului ….al carui efect i-a scapat de sub control.
            S-a precipitat sa anunte retragerea legii cu o ora inainte protestelor anuntate (sfatuit probabil de servicii!). Zic si eu …ca simplu observator. N-am datele si nici expertiza …. poate doar o intuitie buna.

             
  5. Funny

    17 Ianuarie 2012 at 9:27 pm

    Ludovic Orban a fost huiduit la Universitate. Oamenii au strigat PDL USL aceeasi mizerie. Cred ca rade Basescu cu lacrimi. Uite inca un folos pe care il trage din episodul asta. Ca na, USL nu a fost huiduit pana acum. Aia stateau sa vina toamna sa castige alegerile de la sine si sa se puna pe treaba. Stai sa vezi huiduieli joi, ca pe langa cele corecte ale oamenilor o sa apara si raketii lui Oprea. Si aia stiu sa huiduie, nu gluma. Dar cine stie, poate apare maine Basescu sa spuna ca regreta episodul Arafat si isi da demisia 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

     
    • Bendis

      17 Ianuarie 2012 at 10:04 pm

      Si daca candidezi tu eu te votez … m-am saturat de chior ….
      Unde mai pui ca esti my funny fan :)) (nu accept mai putin de 3 ministere!) 😀

       
      • Funny

        17 Ianuarie 2012 at 10:11 pm

        Deocamdata o dam ca noi vom candida pentru oameni. Iti dau si ministerele alea, dar mai treci din ele si pe numele rudelor. Ca se prind astia si ne bat obrazul

         
        • Bendis

          17 Ianuarie 2012 at 10:30 pm

          O dam…anonima 😀

           
  6. Funny

    17 Ianuarie 2012 at 9:39 pm

    Da’ cine e Ion asta pe care il vrei ridicat ? Dar Gheorghe ? Si de ce vrei sa se ridice ?

     
    • Bendis

      17 Ianuarie 2012 at 10:02 pm

      Ai dreptate … ar fi trebuit sa adaptez … la timpurile noastre …
      So …. Get up John! Get up George? 😀

       
      • Funny

        17 Ianuarie 2012 at 10:10 pm

        Ca sa merga cu sloganul get out you ordinary dog

         
      • Funny

        17 Ianuarie 2012 at 10:15 pm

        Acum am inteles mesajul. E normal. Dupa o varsta trebuie indemne sa se ridice. Patesc si eu 🙂

         
        • Bendis

          17 Ianuarie 2012 at 10:45 pm

          Nu cunosc fenomenu’ :)) Mie nu mi s-a intamplat! 😛

           
          • Funny

            17 Ianuarie 2012 at 10:58 pm

            Am gresit formularea. Mai patesc si eu sa aud de la prieteni ce li se intampla

             
  7. Funny

    17 Ianuarie 2012 at 10:09 pm

    A aparut Base in piata : sunt unii cu bannere pe care zice asa: jos Basescu, jos Boc, jos Antonescu / Salvati Hala Matache / Fara clasa politica / Vrem desfiintarea DNA / USL=PDL=Mizerie.
    M-a sunat o amica care stie ca sunt pasionat de politica si care habar nu are ce se intampla zilele astea si nici nu o intereseaza sa voteze vreodata si m-a intreabat: ce vor aia in piata ? Daca nu USL si nu Basescu atunci cine ? Si cum fara clasa politica ? Adica e fum garla deja in ochii oamenilor. Si nu e apogeul inca. Urmeaza

     
  8. Funny

    17 Ianuarie 2012 at 10:27 pm

    Problema mare cu dmonstratiile de durata este si ca pe masura ce trece timpul ele degenereaza. Se baga tot mai multi agitatori, vin in mod voluntar oameni ai strazii, unii cu chef de incaierare. Asa a fost si in 90. Una a fost piata la inceput si pana la alegerile care l-au confirmat pe Iliescu si cu totul alta lume atunci cand au venit minerii. E normal cred eu, oamenii care gandesc nu pot sta la infinit in piata. Vrei un rezultat in principiu, ori astia stiu sa nu iti dea nimic la modul perfect

     
    • Bendis

      17 Ianuarie 2012 at 10:45 pm

      Boala lunga, moarta sigura! 😦
      Hai sa asteptam ziua de joi !

       
      • Funny

        17 Ianuarie 2012 at 11:01 pm

        Trece repede pana joi, accept 🙂 Caterica atinge cote inalte deja in piata. A aparut o tipa cu o pancarta pe care scrie Iliescu, hai aici. De curiozitate te intreb, in cazulcin care va reusi Antonescu sa ajunga joi in piata…cam cati crezi ca poate trimite basescu cu bannere cu jos Antonescu ?

         
        • Bendis

          17 Ianuarie 2012 at 11:09 pm

          Daca mai discut mult cu tine … am sa devin … nevrotica :))

           
          • Funny

            18 Ianuarie 2012 at 8:40 am

            Tin sa precizez ca sunt destul de ciumpalac. Zodiacul zice ca se potriveste ciumpalacul cu nevroticul.

             
            • Bendis

              18 Ianuarie 2012 at 8:58 am

              Daca nu ai ascendent in vierme….n-am facut nimic! 😀

               
          • Funny

            18 Ianuarie 2012 at 9:16 am

            Am ascendent in cotoi, imi poti spune Motanel 🙂 🙂 🙂

             
          • Bendis

            18 Ianuarie 2012 at 9:27 am

            😀 Motanel, imi dai voie sa te smotocesc? 🙂 🙂 🙂

             
          • Funny

            18 Ianuarie 2012 at 9:30 am

            Cand vorbesti de smotocire la ce anume articol din Constitutie faci referire ?

             
          • Funny

            18 Ianuarie 2012 at 9:32 am

            Cand spui smotocit la ce anume articol din Constitutie faci referire ?

             
          • Bendis

            18 Ianuarie 2012 at 9:45 am

            Funny, astrele au legi pe care Constitutia nu le cunoaste! 😀

             
          • Funny

            18 Ianuarie 2012 at 9:51 am

            Am inteles, doresti sa vezi stelele. Sampanie, stele, artificii. Explozie de bucurie cum ar veni. Legea asta nu e a astrelor, e a naturii 🙂

             
          • Bendis

            18 Ianuarie 2012 at 10:26 am

            La varsta mea nu doresc decat sa-mi gasesc ochelarii tip fund de borcan…asta ca sa vad unde mi-am pus proteza! 😀

             
        • Funny

          18 Ianuarie 2012 at 12:39 pm

          Fara proteza e mult mai bine. Pentru mine cel putin 🙂

           
          • Bendis

            18 Ianuarie 2012 at 2:40 pm

            My funny fan …cu sau fara proteze …am si ac am si venin.
            In doze mici e terapeutic …. 😀

             
  9. Funny

    18 Ianuarie 2012 at 9:15 am

    Basescu este bolnav de putere. Lacomia lui nu este intrecuta decat de setea de putere. Iar setea asta de putere se manifesta violent impotriva oricarui om care beneficiaza de aprecierea populara. Capacitatea distructiva a lui este cunoscuta si intr-o continua perfectionare. Daca episodul Arafat s-ar fi intamplat asa cum s-a vrut sa fie vazut…urmare e clara. Arafat trebuie distrus. Este un om din cauza caruia el a trebuit sa dea inapoi si sa reconfigureze traseul. Este ceva ce Basescu nu poate suporta. Asa ca daca in urmatoarele maxim 6 luni nu i-o trage sa cante inseamna ca e ceva necurat acolo. Profesionalismul unui om nu garanteaza si moralitatea lui. Ne lamurim si cu asta. Numai sa tinem minte, sunt convins ca anul acesta subiectele fierbinti se vor succeda cu o multa mai mare repezeala decat anul trecut. Arestari, prosteste, violente, de toate. All for the show.
    Acum..poate ca o sa ma contrazica unii. Domle, nu are ce sa ii faca lui Arafat, e sustinut de oameni. Ei, daca s-ar pune asa problema renunt sa discut. Imi plac mult povestile, dar nu cele despre viata reala. Povestile sunt povesti, realitatea e alta. si apropo, in viata reala nu invinge binele decat in cazuri exceptionale.

     
    • Bendis

      18 Ianuarie 2012 at 9:44 am

      „Omu’ ” asta sufera de …insetare cronica …. Putere, sange si mai ales … alcool ….

      Nu stiu care au fost „resorturile” care l-au determinat pe ARAFAT sa accepte renumirea …
      Eu cred ca a facut o mare greseala. Daca e manat de „dorinte profesionale”… nu va putea face fata…angrenajului; daca e santajabil …fie e un om slab , fie are pacate mari; daca e doar naiv … isi merita soarta.
      Trist e ca pe tot ce pune mana maleficul … murdareste.

       
      • Funny

        18 Ianuarie 2012 at 9:49 am

        Ca orice om extrem de indragostit de ceea ce face este naiv. Crede ca si altii sunt la fel. Basescu i-a gasit punctul slab. Este dragostea pentru SMURD. Ei, cu asta il fute cum doreste. I-a gasit punctul G cum ar veni. Tu ce puncte slabe ai ? 🙂

         
        • Bendis

          18 Ianuarie 2012 at 9:56 am

          😀 …foarte plastica … expunerea …
          Eu nu am puncte slabe …sunt supraponderala! 😉

           
          • Funny

            18 Ianuarie 2012 at 9:59 am

            Esti grasul care s-a urcat in spatele slabului ?

             
          • Bendis

            18 Ianuarie 2012 at 10:06 am

            Guilty! 😀

             
      • Funny

        18 Ianuarie 2012 at 9:53 am

        Eu il vad ca pe pompierii care dau foc la ceva ca sa isi faca meseria

         
  10. Funny

    18 Ianuarie 2012 at 9:22 am

    Apropo…apare azi Basescu sa ii infiereze pe cei care i-au dat informatii gresite referitor la proiectul legii sanatatii ? O sa gaseasca oare vreo menajera de pe acolo care a pus aiurea dosarele la loc dupa ce a facut curat ?

     
    • Bendis

      18 Ianuarie 2012 at 10:31 am

      Da. Cred ca e pregatit pentru un discurs …. virulent la adresa celor care vor sa destabilizeze democratia … 😀 … pe sistemu’ …RUSINE DINU PATRICIU …. posibil sa vedem si ceva lacrimi 🙂 🙂 🙂

       
  11. Funny

    18 Ianuarie 2012 at 9:55 am

    Vad ca lumea cere anticipate. Nu inteleg. Alegerile sunt anticipate. Adica se poate anticipa cu usurinta care o sa fie rezultatul

     
    • Bendis

      18 Ianuarie 2012 at 9:59 am

      Cam asta e „mersul” firesc ca sa…schimbi ceva cu altceva …altfel se cheama lovitura de stat, puci!
      Cam care e …viziunea ta?

       
      • Funny

        18 Ianuarie 2012 at 10:01 am

        Nu cred ca brei sa afli care e viziunea mea. Pe scurt insa…in Romania puterea actuala nu se va schimba DECAT in urma unei lovituri de stat. Altfel e imposibil

         
        • Bendis

          18 Ianuarie 2012 at 10:02 am

          Pe scurt … e o varianta.
          Ce urmeaza dupa ??? ..bineinteles …tot in viziunea ta !

           
          • Funny

            18 Ianuarie 2012 at 10:10 am

            Dupa Basescu o sa fie jalea din 90. Intotdeauna dupa dictatura e haos. Lupta pentru ciolan intre niste oameni care cor avea tendinte mimetice in privinta lui Basescu. Asa cum la vremea lui si Iliescu a incercat sa il copieze pe Ceausescu. Din haosul asta exista o sansa la nivel teoretic sa se nasca altceva. Spun teoretic pentru ca practic nu se va intampla nimic. Nu ai cu cine. Clasa politica este oglinda societatii. Ori oglinda asta releva o societate care nu este in regula deloc. Asa cum in 90 au aparut neocomunistii dupa Basescu o sa apara neobasistii si neoudrele. Nimic nou sub soare, dar macar sa ajungem in punctul asta

             
          • Bendis

            18 Ianuarie 2012 at 10:34 am

            Acum stiu … esti agent sub acoperire …
            Ma ataci ..psihologic, energetic si sentimental 🙂

            http://www.gandul.info/puterea-gandului/pumnii-lor-minte-nu-are-9150773

             
  12. Funny

    18 Ianuarie 2012 at 10:11 am

    Tristetea este ca in Romania cel putin, lovitura de stat o dau tot serviciile, nu politicul. Pentru ca politicul este strict instrumentul serviciilor.

     
    • Bendis

      18 Ianuarie 2012 at 11:25 am

      pai serviciile, ca armata oricum nu avem 😀

       
      • Funny

        18 Ianuarie 2012 at 1:41 pm

        Nici atunci nu era armata. Mapn era tot sub securitate

         
  13. Funny

    18 Ianuarie 2012 at 10:16 am

    Scandalul cu legea sanatatii are in subsidiar o ciordeala enorma. Nu asta este insa motivul aparitiei acestui scandal. Se doreste sa nu se mai discute despre comasare. Ca incepuse Pr Democratia sa faca niste demersuri. Banii lor sunt in comasate, asta le aduce inca 4 ani de guvernare. Este interesul primordial. Pentru Basescu este extrem de important ca la finalul mandatului sau sa fie prieten cu cei de la guvernare in acel moment. Daca se schimba brusc cu alta putere e posibil sa se intample rele pentru el.

     
    • Bendis

      18 Ianuarie 2012 at 11:29 am

      In mod normal … chiar daca le comaseaza si le …imping in toamna …tot nu ar trebui sa aiba „castig de cauza” … chiar si cu milionu’ lui Kakonschi …

       
      • Funny

        18 Ianuarie 2012 at 12:42 pm

        Cum sa nu. Cei care nu au incredere in USL orixum nu merg la vot desi nu il vor pe Basescu. Te atac energetic, adevarat. Dar daca nu iti placea imi cereai sa ma opresc. Pentru tine i fac

         
        • Bendis

          18 Ianuarie 2012 at 2:44 pm

          Imi spulberi, iluziile … ma ataci …energetic …. si eu sunt masochista ! 🙂 🙂 🙂

           
        • Funny

          18 Ianuarie 2012 at 2:49 pm

          La Universitate e plin. De masini

           
  14. Bendis

    18 Ianuarie 2012 at 3:01 pm

    Dupa cum stau lucrurile …. poate sa fie plin de protestatari … pentru guvernanti e acelasi lucru…

     
    • Funny

      18 Ianuarie 2012 at 3:19 pm

      Te-ai prins de chestia asta ? Bun, e un pas inaunte 🙂

       
    • Funny

      18 Ianuarie 2012 at 3:23 pm

      Diferenta ar putea poate sa o faca balconul. Care e inchis. Adica e o masa mica de oameni, fiecare striga de capul lui. Lipseste liderul

       
      • Bendis

        18 Ianuarie 2012 at 4:24 pm

        Lipsesc liderii din toate domeniile.
        AR fi nevoie de lideri …autentici , nu de indivizi care sa speculeze o stare ….
        ZIlele aste mi-a venit in minte un desen pe care il vizionam prin ’88-’89
        http://www.220.ro/desene-animate/Ferma-Animalelor-1/8mn2ewYDRN/

         
        • Funny

          18 Ianuarie 2012 at 4:29 pm

          Liderii aia normali de care vorbesti….daca ar dori sa se implice ar deveni instant anormali. Cei care nu sunt in pericol sa devina anormali..raman normali, asa ca nu se baga. Romanii nu pot face vreo schimbare.

           
          • Bendis

            18 Ianuarie 2012 at 4:47 pm

            Si ce e de facut? Ii asteptam iar pe americani? 😀

             
  15. Funny

    18 Ianuarie 2012 at 3:19 pm

    Sunt curios. Blogul asta e forma ta de protest ori traiesti cu constiinta ca esti o picarura in marea ce va trezi constiinte ? Iar cand se trezesc constiintele se stie…se schimba lucrurile. Intre ele uneori, dar tot schimbare se numeste. Semeaza aceste intrebari Energeticul

     
    • Bendis

      18 Ianuarie 2012 at 4:45 pm

      Enegeticule …. ce tehnici de invaluire ai… :))
      Acu’ stiu … sunt supusa unui interogatoriu …. 😀
      Aparitia acestui blog …. ti se datoreaza si tie (exista vreo 3 „mentori spirituali”).
      Prin genul asta de „poze funny” … incerc sa exprim ceea ce simt, ceea ce gandesc vis a vis de toate mizeriile vremurilor in care traiesc. Este forma mea de protest.
      Gandhi spunea mult mai mestesugit „Fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume!” …
      Au fost si momente in care mi-am spus ca e un demers inutil …si totusi n-am renuntat. INCA.
      Si daca reusesc sa smulg un zambet sau un moment de reflexie inseamna ca nu fac umbra pamantului …degeaba! 😀
      CU riscul de a deveni patetica … spun ca datorez asta copilului meu.

      Am sa traiesc (sper!) macar 5 minute de satisfactie 😀 atunci cand maleficul nu va mai fi presedintele ROMANIEI!

       
      • Basarica

        18 Ianuarie 2012 at 7:21 pm

        Mi se datoreaza mie ???

         
        • Bendis

          18 Ianuarie 2012 at 7:33 pm

          Te deranjeaza? 😀

           
          • Funny

            18 Ianuarie 2012 at 7:38 pm

            Nu, dar de obicei nu imi place sa imi arog drepturi care nu mi se cuvin.

             
          • Bendis

            18 Ianuarie 2012 at 7:43 pm

            Nu ti-ai arogat merite. Eu am …nominalizat! 😀

             
          • Funny

            18 Ianuarie 2012 at 7:45 pm

            Am inteles eu asta, tin sa te anunt insa ca esti intr-o grava eroare in ceea ce priveste identitatea.

             
          • Bendis

            18 Ianuarie 2012 at 7:49 pm

            Esti cine vrei sa fi ! N-am sa te totrturez sa aflu ce si cum? 😀

             
          • Funny

            18 Ianuarie 2012 at 7:57 pm

            Corect, cine sunt nu conteaza. Ideea este sa nu crezi ca sunt cineva cunoscut.

             
  16. Funny

    18 Ianuarie 2012 at 3:40 pm

    Vad ca o scoate pe Culcer. Poate il pune pe Arafat si la TVR, are credibilitate.

     
  17. Funny

    18 Ianuarie 2012 at 4:39 pm

    Larva de la Cotroceni sa-si ia viermii de la Guvern si sa ii arunce in mare zice un protestatar 🙂

     
  18. Funny

    18 Ianuarie 2012 at 4:42 pm

    Antonescuma ajuns la concluzia ca nu e tocmai bine sa ajunga maine pana in piata. Asa ca a dat-o ca Oprescu nu a fost de acord ca marsul sa se termine in piata.

     
    • Bendis

      18 Ianuarie 2012 at 4:50 pm

      N-am urmarit ultimele …stiri.
      Gasesc ca e corect sa se delimiteze … de protestarii din Piata Universitatii.

      ZIlele astea n-am ascultat muzica… cred ca ar fi cazul s-o fac! 😀

       
  19. Basarica

    18 Ianuarie 2012 at 7:22 pm

    Bai.. revolutia e in toi si tu te apuci de ascultat muzica ? Pai ce roman esti tu ?

     
  20. Basarica

    18 Ianuarie 2012 at 7:23 pm

    Tu crezi ca sunt Basarica, asa e ?

     
  21. Funny

    18 Ianuarie 2012 at 7:26 pm

    Nu eu sunt cel funny 🙂

     
    • Bendis

      18 Ianuarie 2012 at 7:34 pm

      sunt eu …funny? 😀

       
      • Funny

        18 Ianuarie 2012 at 7:44 pm

        Extrem de funny chiar 🙂

         
        • Bendis

          18 Ianuarie 2012 at 7:46 pm

          😀 iti fac concurenta 😀

           
          • Funny

            18 Ianuarie 2012 at 7:55 pm

            Mie nu ai cum 🙂

             
  22. Funny

    18 Ianuarie 2012 at 7:31 pm

    Astia au inceput sa o dea cu tatal nostru in piata. O tara de secolul 15-16 maxim

     
  23. Funny

    18 Ianuarie 2012 at 7:33 pm

    E mai tare decat se poate imagina. Au adus si un turc care a zis un soi de tatal nostru in turca…

     
  24. Funny

    18 Ianuarie 2012 at 7:55 pm

    Te intrebasem de scopul acestui blog pentru ca eu nu prea inteleg treaba asta cu blogurile. Audienta mica in general. Ai putea sa faci un forum. Unde se inscriu oameni sa discute. Poti face acolo o chestie desteapta, poate se mai desteapta lumea. Deschizi un subiecrt, gen asta cu Arafat. Si faci update-uri pe masura ce trece timpul. In asa fel incat ramane o mica istorioara cap coada din care se poate intelege cum actioneaza astia. Sigur ca trebuie sa te ocupi cu informarea. Dar pe de alta parte daca ajungi la 1000 de unici pe zi macar deja poti vinde publicitate. Nu mult, dar niste sute de euro poti castiga.
    Lume o sa vina, nu multi ca subiectul politica… nu e de larg interes in romania. Dar spun ca vor veni pentru ca in primul rand vin antibasistii. Daca vin ei vor veni si postacii portocalii. Cenzurezi sa nu se ajunga la injuraturi (adica sa fie un limbaj decent) si scandalul e gata. Vine lume sa se certe, te poti certa si tu cu ei…. pentru tine asta e audienta. Si pui acolo si poze si tot ce vrei. Zic sa il faci repede, cine stie cine mai citeste pe aici 🙂 Pai.. Antena cum crezi ca face ? 🙂

     
    • Bendis

      18 Ianuarie 2012 at 8:05 pm

      verry funny …. pentru cineva care ieri isi prindea urechile …cand era vorba de postat o fotografie. 😀
      Ar fi tare sa facem bani pe spatele maleficului . 😀
      Te fac administrator… tu faci treaba si eu iau banii .. 🙂 🙂 🙂

       
      • Funny

        18 Ianuarie 2012 at 8:14 pm

        Asta era si ideea. Nu stiam cum sa ma fac administrator si sa nu am probleme de natura psihica de la castigurile pe care le pot genera. Iti multumesc pentru oferta, ma voi gandi un pic 🙂
        Dincolo de gluma.. e mult mai simplu decat pare. Din punctul tau de vedere iti trebuie un domeniu care te costa vreo 15 eur parca si un om de la IT care sa puna forumul pe un server. Dupa care bingani tu interfata exact la fel cum faci si aici. Bine, e ceva mai complicata dar nu e rocket science.

         
        • Bendis

          18 Ianuarie 2012 at 8:29 pm

          Fara tine imi prin urechile ….
          Asa ca … 😀

           
  25. Funny

    18 Ianuarie 2012 at 7:58 pm

    Auzi, mai pune si tu o poza ca deja aici s-a facut carnatul prea mare si pana derulej commenturile imbatranesc 🙂

     
    • Bendis

      18 Ianuarie 2012 at 8:29 pm

      Am pus.

       
      • Funny

        18 Ianuarie 2012 at 8:30 pm

        Of, am si multumit acolo 🙂 Ma misc repede

         
  26. Funny

    18 Ianuarie 2012 at 8:00 pm

    Au iesit cateva zeci de stundent la Londra. Putin, adevarat dar sunt convins ca puterea va contesta ca astia sunt de buna credinta. Sa ii intrebe cineva in acest caz unde sunt milioanele lor de votanti din 2009 din Franta… poate vor sa organizeze un miting pro basescu

     
  27. Funny

    18 Ianuarie 2012 at 8:02 pm

    Era sa si-o fure Botis la Bistrita. L-au scos jandarmii din multime

     

Lasă un răspuns

 
