RSS

Ministerul Turismului are nevoie de consilieri !

29 Ian

 
63 comentarii

Scris de pe 29 Ianuarie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , ,

63 de răspunsuri la „Ministerul Turismului are nevoie de consilieri !

  1. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    30 Ianuarie 2012 at 12:05 am

    O da, excact asa trebuie sa arate. Dar sa umble impreuna pe la taieri de panglici, e musai.

     
    • Bendis

      30 Ianuarie 2012 at 8:06 am

      Astia-s conseleri …undeground … daca-i vede chiorul …adio ministere! 😀

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        30 Ianuarie 2012 at 10:06 am

        Ei na, ii spune ca asa arata noul model de posetica de la Vuiton

         
        • Bendis

          30 Ianuarie 2012 at 10:09 am

          Cum s-ar spune se uita in oglinda si vede ca e o biata straita …ponosita! 😀

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            30 Ianuarie 2012 at 10:38 am

            Si canta asa

             
  2. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    30 Ianuarie 2012 at 12:07 am

    Vezi ca te-am invatat de bine cu follow by email ? Erau 12 si acum sunt 14. Si cine stie cati te ma urmaresc fara sa declare 🙂

     
    • Bendis

      30 Ianuarie 2012 at 8:08 am

      Asta inseamna ca am „succesuri” daca ma urmareste …nedeclaratii! 😀

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        30 Ianuarie 2012 at 10:39 am

        Din succesuri s-a construit canalul dunare marea negra 🙂

         
  3. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    30 Ianuarie 2012 at 12:16 am

    Vad ca familia doarme, asa ca invat sa ma gospodaresd singur. O tai tiptil catre bucatarie unde ma voi hrani un pic. Ulterior ies la o plimbarica de la care astept sa imi inghete gandurile in cap. Apar spre dimineata sa vad cum pleaca copilul la scoala si sa imi exercit datoria de sot. Adica sa o las pe sotie sa ma bata la cap, are si ea dreptul sa se simta bine.
    La lupta !

     
    • Bendis

      30 Ianuarie 2012 at 8:09 am

      Asa se cheama acum ? plimbarica care ingheata gandurile? :))))

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        30 Ianuarie 2012 at 10:07 am

        De gandurile necurate ziceam

         
        • Bendis

          30 Ianuarie 2012 at 10:10 am

          Si? Ti-au inghetat? 🙂

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            30 Ianuarie 2012 at 10:19 am

            Nu, dar mai incerc iar mai pe seara

             
          • Bendis

            30 Ianuarie 2012 at 10:21 am

            Buna idee! Am sa incerc si eu …. din spirit de …solidaritate! 😀

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            30 Ianuarie 2012 at 10:39 am

            libertate, libertate…

             
          • Bendis

            30 Ianuarie 2012 at 10:40 am

            unitate, unitate! 🙂 🙂 🙂

             
  4. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    30 Ianuarie 2012 at 12:17 am

    PS vad ca a dat like Nicolae24. Sa fie el oare fratele Mirelei ?

     
    • Bendis

      30 Ianuarie 2012 at 8:09 am

      Tu esti singurul in masura sa ne spuna asta! 😀

       
  5. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    30 Ianuarie 2012 at 2:32 am

    Sa nu uit. Nu stiu daca prin 96 te interesa ce se intampla in politica, dar iti mai amintesti ca pro-ul a facut o intreaga campanie care a ajutat mult ca sa voteze lumea cdr ? Asta e una.
    Si mai am una. Sa vorbeasca cineva la usl ori la psd sa o bage la loc la dac pe Rovana Plumb, e mai rau ca Minca

     
    • Bendis

      30 Ianuarie 2012 at 8:12 am

      Cred ca sunt multi care ar trebui …ejectati … Amandoi stim ca nu se va intampla asa !
      Acum nu trebuie nici o campanie pentru USL , e clar ca (pana una alta!) sunt beneficiarii votului negativ.
      In ’96 nu eram interesata de ce se intampla in politica.

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        30 Ianuarie 2012 at 10:25 am

        Ei, in 96 (postul avea o audienta uriasa, dupa lansarea in urma cu doar 1 an) a dat-o ca hai schimbare, ca iesi la vot, ca tu contezi, ca vocea ta conteaza. Si a iesit lumea la vot si l-a dat jos pe Iliescu.
        In zilele noatre era un post basist decent. La stiri erau asa : a venit un arab si a deschis o saormerie – asta inseamna investitii si locuri de munca, 8 straini iubesc romania si nu ar mai pleca de aici neam, 3 romani su facu bani afara si s-au intors in tara sa o ajute, turismul rural merge de rupe, l-au chemat pe basescu si pe boc prin emisiuni si i-au lasat sa isi spuna povestile fara sa ii intrrerupa cu multe intrebari. Adica un basism sub acoperire.
        Ei bine azi noapte ma uitam si pe la ei si au bagat in promo – romania se revolta. Indemnau oamenii sa spuna ce ii nemultumeste, dar sa nu fie violente in strada.
        Ei, mi se pare ca au schimbat ceva in matrice.

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          31 Ianuarie 2012 at 11:09 pm

          tata, ce-i aia post basist decent?

           
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        30 Ianuarie 2012 at 10:34 am

        Nu stiu daca vor beneficia de vot negativ. Posibil ca unii sa se scarbeasca si sa nu mai voteze deloc. Daca sunt impotriva cuiva nu inseamna implicit ca sunt cu tine. Ei fac marea greseala sa creada ca cei care sunt anti basescu vor vota intr-o mare majoritate cu ei.

         
        • Bendis

          30 Ianuarie 2012 at 10:39 am

          Stii…din cand in cand revin la … avem conducatorii pe care ii meritam …. si pot raspunde doar pentru faptele mele! 😦

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            30 Ianuarie 2012 at 10:40 am

            Clar ca ei sunt oglinda societatii, oricum am lua-o … asta e crudul adevar. Noi i-am produs

             
          • Bendis

            30 Ianuarie 2012 at 10:43 am

            Si daca nu intelegem ca singurul „instrument” care ne e la indemana e …VOTUL… atunci … am sa inteleg daca copilul meu nu-si va dori sa traiasca aici!

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            30 Ianuarie 2012 at 10:56 am

            Sigur nu vrea aici, daca ai posibilitatea… scoate-l de aici

             
          • Bendis

            30 Ianuarie 2012 at 11:09 am

            Alegerea ii va apartine! 🙂

             
        • Jack Fiul Ratacitor

          31 Ianuarie 2012 at 11:10 pm

          nu, nu vor beneficia prea mult de vot negativ, asta cred eu, care am umblat mult in ratacirile mele.

           
  6. Bendis

    30 Ianuarie 2012 at 8:43 am

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      30 Ianuarie 2012 at 10:08 am

      Aloha

       
  7. Bendis

    30 Ianuarie 2012 at 10:11 am

    Spune-mi, tu vezi imaginea la postarea asta? Eu, NU!

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      30 Ianuarie 2012 at 10:26 am

      Asta cu Hello da, Dupa care e un comm care are un link de youtube care nu merge

       
    • Bendis

      30 Ianuarie 2012 at 10:34 am

      Eu ziceam de imaginea cu madam udrea si baietii! 😀

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        30 Ianuarie 2012 at 10:46 am

        A, asta am vazut-o tot timpul. Cand nu vezi o imagine, o postare.. incearca cu alt browser. Sau astepti un pic si se rezolva de la sine 🙂

         
  8. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    30 Ianuarie 2012 at 10:27 am

    In schimb iar nu imi apar comentarii pe care le postez. Ai ceva in SPAM la tine ?

     
    • Bendis

      30 Ianuarie 2012 at 10:34 am

      am aprobat spam-urile ….

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        30 Ianuarie 2012 at 10:36 am

        A aparut si commentul meu acum. Mai face wordpress-ul asa. Trebuie sa te mai uiti din cand in cand si pe la spam sa vezi daca nu au ajuns acolo aiurea niste comm

         
  9. Bendis

    30 Ianuarie 2012 at 10:38 am

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      30 Ianuarie 2012 at 10:41 am

      Acum merge link-ul asta. Uneori nu vrea sa apara in wordpress, nu stiu de ce. Dar se mai intampla

       
  10. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    30 Ianuarie 2012 at 11:02 am

    sunt un pic ingrijorat. Afara e ghetus. Si frig rau. O fi ajuns cu bine copilul la scoala ?

     
    • Bendis

      30 Ianuarie 2012 at 11:10 am

      Sa speram ca da! Il asteptam cu vesti! 🙂

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        30 Ianuarie 2012 at 11:12 am

        Eu il astept cu vodca. De aia am facut copil, sa nu ies eu afara pe frigul asta. Tot se duce el la scoala. Sa se opreasca la chiosc si sa ne aduca beutura.

         
        • Bendis

          30 Ianuarie 2012 at 11:16 am

          Sa nu te miri daca la un moment dat copiii ne vor renega! 😀 😀 😀

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            30 Ianuarie 2012 at 11:17 am

            Nu ma mir, sper doar 🙂 Sa avem si noi viata de dinainte… fara obligatii. Auzi, trebuie sa mai facem unul. Daca ne reneaga astia mari cine naiba se duce dupa vodca ? nu spune nu din prima, probabil ca pe tine pica.

             
          • Bendis

            30 Ianuarie 2012 at 11:23 am

            E o varianta! Dar nu crezi …ca ar fi oportun ca inainte sa-l cunosc pe cel nascut…deja? 😀

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            30 Ianuarie 2012 at 11:58 am

            Pana apare ala ne putem apuca de urmatorul, macar antrenament daca nu si rezultate concrete. mai trece timpul. Eu asa fac si pana trece reclamele la tv, fac altceva sa treaca timpul..

             
          • Bendis

            30 Ianuarie 2012 at 12:12 pm

            Am pricipit!!! Deci …sa asteptam emisiuni de prime-time …acolo spatiile publicitare sunt mai mari! 🙂 🙂 🙂

             
    • Mirela Sora Fratelui

      30 Ianuarie 2012 at 1:58 pm

      am ajuns cu bine, voi dormeati cand am plecat… o sa vin si cu alcoolul acasa in scurt timp. Sper ca apreciati cat de descurcareata sunt si nu va suparati daca imi iau si eu niste ciocolata, pe care apoi mi-o decontati din banii mei de buzunar, ok ? Ca daca nu, alta data nu mai vedeti servicii prompte…

       
  11. Mirela

    30 Ianuarie 2012 at 12:09 pm

    ati discutat foarte mult iar recreatia mea e scurta, va mai vizitez mai tarziu, sper sa nu plecati in vacanta 🙂

     
    • Bendis

      30 Ianuarie 2012 at 12:13 pm

      Ai grija, fiica mea! Sa papi sandwich-ul si sa bei apa!
      Spor la …invatatura!

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        30 Ianuarie 2012 at 12:41 pm

        Spune-i si de vodca…. sa nu uite

         
        • Bendis

          30 Ianuarie 2012 at 12:44 pm

          Eu ii spun de visinata! Vodca nu imi place! 😀

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            30 Ianuarie 2012 at 12:54 pm

            Bine, sa aduca si vodca si visinata. Sa avem de unde alege.

             
  12. Mirela

    30 Ianuarie 2012 at 12:57 pm

    am niste Metaxa, cred ca va satisface pe ambii.

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      30 Ianuarie 2012 at 1:03 pm

      Taxa Me ? Iar taxe ?

       
    • Bendis

      30 Ianuarie 2012 at 1:14 pm

      Fiica mea … eu functionez pe baza de ….dulce …. poa’ sa aiba alcool dar e musai sa fie dulce!

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        30 Ianuarie 2012 at 1:40 pm

        Fiica noastra mam ta nu stie ce vorbeste. Dulce are, eu sunt. Asa ca astept alcoolul. Dupa ce il consum se realizeaza combinatia dulce-alcool si sunt in pericol sa fiu consumat de mama ta. In urma acestui consum e posibil sa apara si fratele tau

         
        • Mirela Sora Fratelui

          30 Ianuarie 2012 at 1:59 pm

          Altul ? Nu vi se pare ca exagerati, in vremurile astea tulburi ?!

           
          • Bendis

            30 Ianuarie 2012 at 2:07 pm

            Doar viitorul ne va da raspunsul la aceasta intrebare! 😀

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            30 Ianuarie 2012 at 2:17 pm

            Suntem tineri, nu ne putem opri. Din cauza varstei nu luam in calcul riscuri. Si tot varsta este aceea care ne ajuta sa trecem peste orice probleme si sa facem ce simtim. Viata este aceea care ne dicteaza ce sa facem. Ori.. asta ma invatat, asta facem. Respectam codul genetic pe de o parte, plus ca ne iubim. Ce naiba sa facem altceva ? La urma urmei, intr-o prima faza, distractia asta e moka

             
  13. Mirela Sora Fratelui

    30 Ianuarie 2012 at 3:32 pm

    E si vremea de asa ceva, ce-i drept, adica la ger ma refer. Atunci, ce sa zic… la mai multi !

     

Lasă un răspuns

 
