RSS

Avem si alte solutii …

30 Ian

 
44 comentarii

Scris de pe 30 Ianuarie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , ,

44 de răspunsuri la „Avem si alte solutii …

  1. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    30 Ianuarie 2012 at 2:33 pm

    SI daca isi prind aia mainile o sa spuna ca suportul de bere e facut de Tariceanu

     
  2. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    30 Ianuarie 2012 at 3:04 pm

    Vladcelgroaznic.. e om rau ?

     
    • Bendis

      30 Ianuarie 2012 at 3:05 pm

      Depinde … :)))

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        30 Ianuarie 2012 at 3:06 pm

        Il cunosti ?

         
        • Bendis

          30 Ianuarie 2012 at 3:08 pm

          L-am „vazut” la basarica pe blog! Uneori esti amnezic! 😛

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            30 Ianuarie 2012 at 3:10 pm

            Dulce si amnezic.

             
          • Bendis

            30 Ianuarie 2012 at 3:12 pm

            Amnezic de dulce! 🙂 🙂

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            30 Ianuarie 2012 at 3:14 pm

            Ei, eu nu il stiu. Nu prea am mai intrat pe la ei. Acolo se vorbeste prea urat 🙂 Mai bine stau pe aici, poate ajung si eu in piata 🙂

             
          • Bendis

            30 Ianuarie 2012 at 3:18 pm

            😀 stii…cumva imi aduci aminte de o piesa de teatru „Jocul de-a vacanta” M.Sebastian. Am tocit …placa aia ascultand-o …
            Facem revolutie pe blog! Pe blogul asta .. 🙂 🙂 🙂

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            30 Ianuarie 2012 at 3:20 pm

            Nu stiu piesa dar retin ca ai pick-up. Ai dota, deci esti dotata. Inteleg ca s-a tocit placa, deci iti trebuie alta. Facem revolutie, bun. De care ? Catifea ori cu balamuc ?

             
          • Bendis

            30 Ianuarie 2012 at 3:23 pm

            http://www.trilulilu.ro/lavrentie74/186b36db870c38
            Una din placerile vremii era sa ascult teatru radiofonic….

             
          • Bendis

            30 Ianuarie 2012 at 3:26 pm

            Depinde de zi … unori de catifea…alteori de balamuc! 😀

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            30 Ianuarie 2012 at 3:28 pm

            Pana te hotarasti asupra materialului pe care doresti sa il utilizam mergem inainte cu ce avem : revolutia de cacat 🙂

             
          • Bendis

            30 Ianuarie 2012 at 4:40 pm

            exclus… ce „punem la cale noi doi” nu are o astfel de …consistenta urat mirositoare!

             
  3. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    30 Ianuarie 2012 at 3:19 pm

    Stai ca uit. Eu nu sunt de acord cu conditii speciale pentru minoritati. Din punctul meu de vedere esti cetatean roman, etnia nu ma intereseaza. Doresti matale sa iti prezervi limba originara, sa invete ai tai istoria voastra… nu am vreo problema, dar pe banii tai. Din punctul meu de vedere sunt cetateni romani si atat. Asa, am zis-o si pe asta… incep sa imi ramana tot mai putine lucruri de spus

     
    • Bendis

      30 Ianuarie 2012 at 3:21 pm

      N-am prins ideea ! 😀

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        30 Ianuarie 2012 at 3:22 pm

        E o idee a mea pe care nu am apucat sa o impartasesc. Adica nu apucasem

         
        • Toma Taticu' Funny cel Energetic

          30 Ianuarie 2012 at 3:25 pm

          Si spun tot ce imi trece prin cap pentru ca scopul meu declarat este ca trebuie sa schimbam ceva. Asa ca daca cineva considera judecatile astea de valoare si e dispus sa ne plateasca… poate ca vom schimba televizorul. Si daca ne merge bine, poate si masina… de ce nu ? Hai ca o sa fie bine 🙂

           
    • Bendis

      30 Ianuarie 2012 at 3:25 pm

      aha! am crezut ca faci aluzie la ceva anume!!!
      Cetatean roman, cunoscator al limbii romane (obligatoriu!) 🙂

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        30 Ianuarie 2012 at 3:26 pm

        Nu, nu. A fost pur si simplu ca nuca in perete. Un gand pe care l-am avut si am dat share din senin.
        Ai idee la cat vine copilul de la scoala ? Am un chef de bataie ceva de speriat

         
        • Bendis

          30 Ianuarie 2012 at 3:27 pm

          Vine mai pe seara?
          Ai chef sa o iei pe …coaja? Las’ ca te ajut eu …. sa nu-l surmenez pe copil! 😀

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            30 Ianuarie 2012 at 3:28 pm

            Denunt coalitia toxica mama-copil impotriva tatalui.

             
          • Bendis

            30 Ianuarie 2012 at 3:31 pm

            Cine sa te mai inteleaga? Am crezut ca vin in intampinarea dorintelor tale…. 😀

             
        • Mirela Sora Fratelui

          30 Ianuarie 2012 at 3:44 pm

          deci asa, eu vin prin nameti cu beutura, precum capra cu trei iezi prin padure, si tu asa ma astepti ? 😦 😦 😦

           
  4. Bendis

    30 Ianuarie 2012 at 3:29 pm

     
  5. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    30 Ianuarie 2012 at 3:38 pm

    Ce crezi…pana de alegeri il aresteaza si pe Iliescu ? Ca pe ala cred ca are lumea boala mai mare decat pe Nastase ?

     
    • Bendis

      30 Ianuarie 2012 at 3:40 pm

      breaking news! 😀 … se trece la artileria grea!
      Asta imi da speranta ca justitia isi va face datoria si in „cazul” dosarelor pe care le are chiorul … cu o sentinta pe masura faptelor! 😀

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        30 Ianuarie 2012 at 3:42 pm

        Poate, dar peste 7-8 ani dupa ce nu omsa mai fie.

         
  6. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    30 Ianuarie 2012 at 3:39 pm

    Ma rog, nu arestare…condamnare. Chiar daca nu va executa. Desi, cine stie, poate l baga si la executie

     
    • Bendis

      30 Ianuarie 2012 at 3:41 pm

      De ce nu…??? In felul asta ii da posibilitatea sa reflecteze …. :)))))))))

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        30 Ianuarie 2012 at 3:43 pm

        Iti era frica tie ca a amutit basescu 🙂

         
        • Bendis

          30 Ianuarie 2012 at 3:44 pm

          :)))))))))) N-am eu prea multa scoala …dar as putea sa-mi iau doctoratul in …basescu! 😀

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            30 Ianuarie 2012 at 4:11 pm

            Iti amintesti momentul in care ti s-a pus pata pe javra ?

             
          • Bendis

            30 Ianuarie 2012 at 4:37 pm

            :))) grea intrebare!!! Pot spune ca l-am mirosit de pe vremea cand plangea pe umarul lui Petre Roman …. pata cred ca mi s-a pus treptat …pe masura nefacutelor….
            Chiar ca mi-ai dat tema de casa! 😀

             
  7. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    30 Ianuarie 2012 at 3:52 pm

    Pe Ceausescu l-au impuscat. Lui Nastase i-au dat 2 ani. E clar ca pe basescu il vor pune sa jure ca nu mai face, se vede ca se imblanzesc pedepsele 🙂

     
  8. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    30 Ianuarie 2012 at 3:56 pm

    Mama ce de subiecte, si e doar ora 16 🙂 nastase a primit 2 ani cu executare. Nu ma pricep la drept dar intreb : nu e posibil ca nastase sa ramana cu cei doi anidar executia sa se refere la basescu ?

     
    • Mirela Sora Fratelui

      30 Ianuarie 2012 at 4:03 pm

      ?! what? trebuie sa vin si eu acasa, ca am ramas in urma cu evenimentele…

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        30 Ianuarie 2012 at 4:05 pm

        Noi suntem acasa si te asteptam. Ia din drum o vodca, a cerut mama ta

         
        • Mirela Sora Fratelui

          30 Ianuarie 2012 at 4:20 pm

          Mami, Finlandia sau Stalinskaia ? Sau ma lasi pe mine sa aleg ? Krepkaia….

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            30 Ianuarie 2012 at 4:23 pm

            Zice Finlandia. Stiu ca e mai scumpa, dar daca asta ii place de asta sa iei. Sa nu o suparam pe mami, da ?

             
        • Bendis

          30 Ianuarie 2012 at 4:38 pm

          Deja imi esti dator …vandut! 😀

           
  9. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    30 Ianuarie 2012 at 4:04 pm

    Ete kil, nu cred ca il baga. Cand o sa doveseasca astia vreodata trafic de influenta in romania sa ma anuntati. Au gasit o chestie si mai greu de dovedit decat aia cu termopanele. Probabil ca la recurs o dau la pace si baga 6 luni cu suspendare.

     
    • Mirela Sora Fratelui

      30 Ianuarie 2012 at 4:59 pm

      macar discrediteaza un pic USL sau chiar tensioneaza relatia dintre aliati. Pe Iliescu il tine pentru mai la vara, sa fie proaspat in mintea tuturor avantul asta anti-coruptie. Ceva ceva tot obtine, nu degeaba a amanat pana acum toata distractia.

       

Lasă un răspuns

 
