RSS

Monica pazeste…flacarica!

05 Feb

 
27 comentarii

Scris de pe 5 Februarie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

27 de răspunsuri la „Monica pazeste…flacarica!

  1. Bendis

    5 Februarie 2012 at 11:50 pm

    Cu dedicatie pentru fiica mea! 🙂

     
    • Mirela Sora Fratelui

      6 Februarie 2012 at 12:11 pm

      pup 🙂

       
  2. Jack Fiul Ratacitor

    5 Februarie 2012 at 11:54 pm

    si pentru noi, nimic-nimicuta? care ti-o mai da visinata……. sa-i coaca ochiu’

     
    • Bendis

      5 Februarie 2012 at 11:59 pm

      un pupic dulce!

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        6 Februarie 2012 at 12:01 am

        te imbratisez, mama draga. Unde-i Monica? unde-i tata? I-ai trimis de acasa?

         
        • Mirela Sora Fratelui

          6 Februarie 2012 at 12:13 pm

          frati-miu, despre care Monica intrebi, n-o vezi in poza ?

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            6 Februarie 2012 at 1:08 pm

            sor’meo, eram obosit si un pic ametit, de tine vroiam sa intreb, normal.
            Cred ca esti in culmea fericirii, s-au inchis scolile, ha?

             
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      6 Februarie 2012 at 9:39 am

      🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        6 Februarie 2012 at 1:09 pm

        pai da, vrea visinata, dar ii face dedicatii doar Mirelei.
        Unde te-ai fofilat aseara, te pomenesti ca ai fost la salon fara mine. Treaba-i asta?

         
  3. Bendis

    6 Februarie 2012 at 12:03 am

    noapte buna!

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      6 Februarie 2012 at 12:04 am

      noapte buna, mama

       
  4. Bendis

    6 Februarie 2012 at 7:59 am

    Buna dimineata, familia mea! 🙂

     
  5. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    6 Februarie 2012 at 9:40 am

    Aloha

     
    • Bendis

      6 Februarie 2012 at 11:26 am

      Aloha! O cafeluta, un ceiut? 😀

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        6 Februarie 2012 at 11:27 am

        Bag cafea de pe la 7. Ceiuc nu beau decat daca sunt bolnav, vodca nu refuz. Urmeaza boc VI ? 🙂

         
        • Bendis

          6 Februarie 2012 at 11:32 am

          🙂 🙂 🙂 M-am gandit si eu la varianta asta! 😀

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            6 Februarie 2012 at 11:34 am

            Sau il tine interimar pana la alegeri ?

             
            • Bendis

              6 Februarie 2012 at 11:35 am

              Sa-i tina dracu’ ….in infern! Acolo le este locul!

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            6 Februarie 2012 at 11:37 am

            Adica in romania ? 🙂

             
          • Bendis

            6 Februarie 2012 at 11:38 am

            Cum adica? Eu stiam ca noi suntem … poporul ales ….
            Acu’ inteleg …ne-a ales…dracu’ 😀

             
        • Bendis

          6 Februarie 2012 at 11:33 am

          Iti dai seama ca presedintele e …socat la aflarea vestii ca partenereul lui care a fost, este si va fi …si-a dat demisia! 😀

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            6 Februarie 2012 at 11:35 am

            Clar, de aia a si amanat consultarile. Trebuie sa isi revina. Dar si cand isi revine 🙂 🙂 🙂

             
        • Bendis

          6 Februarie 2012 at 11:40 am

          stiu ca n-ai sa refuzi! 😀

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            6 Februarie 2012 at 11:46 am

             
  6. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    6 Februarie 2012 at 11:44 am

    Oricum, aia cu TIR-uriel au cacat steagul. Au ramas fara ceai

     
    • Bendis

      6 Februarie 2012 at 11:47 am

      🙂 🙂 🙂 Poate aia de pe centura Clujului sa aiba noroc …. 😀

       
  7. Mirela Sora Fratelui

    6 Februarie 2012 at 12:10 pm

    Multumesc, mama, ai gasit o poza in care Monica e chiar dragalasa… e nefiresc.

     

Lasă un răspuns

 
