RSS

TRAIAN BASESCU NU ESTE PRESEDINTELE MEU !

09 Feb

 
182 comentarii

Scris de pe 9 Februarie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: ,

182 de răspunsuri la „TRAIAN BASESCU NU ESTE PRESEDINTELE MEU !

  1. Jack Fiul Ratacitor

    9 Februarie 2012 at 6:56 pm

    nu prea e de 7 ani

     
  2. Jack Fiul Ratacitor

    9 Februarie 2012 at 6:56 pm

    sper sa dispara. si jos turcu

     
    • Bendis

      9 Februarie 2012 at 7:06 pm

      JOS BASESCU! Jos si turcu! 😀

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        9 Februarie 2012 at 9:21 pm

        Jos basescu jos turcu

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          9 Februarie 2012 at 9:23 pm

          era unul, Vasile Turcu, ce-aveti cu el? 😀
          Sunt mirat, ce-aveti azi?

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:40 pm

            Jos basescu jos turcu jos vasile

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:45 pm

              Vasile e neaos romanesc, acu’ nici asta nu-ti mai place?

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:48 pm

            Jos neaosul

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:58 pm

              :)))))
              🙂 tata 🙂 Jos neaosul, jos vasile, jos gheorghe, jos ion

               
      • Mirela Sora lui Jack

        9 Februarie 2012 at 9:25 pm

        Jos basescu, jos turcu ! … :)))) (hop si eu )

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          9 Februarie 2012 at 9:27 pm

          asa,ca tocmai intrebam de tine….

           
  3. MARIAN ANTONESCU

    9 Februarie 2012 at 6:59 pm

    Nu este nici al meu.Este al SNEKER-ilor alogeni si a cozilor de topor tradatoare de neam si tara.Eu am sa lupt impotriva lor cat voi putea sa ma misc.

     
  4. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 7:30 pm

    Nici al meu nu e, se pare insa ca noi toti suntem poporul lui. 🙂 Jos turcu, jos basescu

     
  5. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 8:17 pm

    Asa, candideaza udrea la capitala ?

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 8:20 pm

      mama, mai ai prajituri?????

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        9 Februarie 2012 at 8:30 pm

        Om mare ceri prajituri de la mama at…

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          9 Februarie 2012 at 8:33 pm

          am depresie, trebuie sa cer dulce, ca m-ati terminat azi.
          Si n-am mancat nimic pana la ora asta….

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 8:34 pm

            In principiu ar trebui sa termini singur. Pana inveti te ajutam noi 🙂

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 8:35 pm

              :))))))
              lasa-ma-n pace ca sunt suparat!!!!

               
          • Bendis

            9 Februarie 2012 at 8:36 pm

            Copile, eu cu ce ti-am gresit? 🙂

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 8:36 pm

            Inseamna ca nu ai terminat :)))

             
        • Jack Fiul Ratacitor

          9 Februarie 2012 at 8:47 pm

          Da, domnule, n-am terminat. Nici voi nu m-ati terminat pana la urma.
          Mama, n-am nimic, vino sa te iau in brate!

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 8:49 pm

            Fugi ca e neterminat 🙂

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 8:53 pm

              nu mai baga zazanie 😀

               
          • Bendis

            9 Februarie 2012 at 8:55 pm

            Taticu’ …lasa copilu’ in pace!
            Tu nu vezi ca e necajit?

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 8:57 pm

              multumesc, mama. Esti extraordinara.
              Iti mai aduc prajituri. De trei zile ma tot sacaie…. 😦 Cred ca vrea sa plec, sa-mi iau lumea-n cap.
              Banuiesc ca din cauza ca…. trebuia noi sa mergem la un salon, si apoi….

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:01 pm

            Nu are cum sa fie necajit, e doar al doilea mandat

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:10 pm

              Tata, sunt necajit rau, cum adica? nu-i de-ajuns al doilea mandat? 😦

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:17 pm

            Nu auzi ca verea sa reformeze statul ? Unde ai auzit tu om sa poata asta in doua mandate ?

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:22 pm

              eu sunt sigur ca poate poti reforma statul in doua mandate, dar ca sa dai jos comunistii, cel putin in 5 mandate, altfel nu ajungi la niciun rezultat.
              Basca mogulii

               
          • Mirela Sora lui Jack

            9 Februarie 2012 at 9:27 pm

            eu de cand va tot spun ca aveti un copil neterminat, dar voi nu si nu 😀

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:31 pm

              nu ti-e rusine, sor’meo? asa vorbesc eu despre tine? eu intreb cu duiosie despre tine… ce inseamna asta?

               
          • Mirela Sora lui Jack

            9 Februarie 2012 at 9:37 pm

            vin sa te pup, tare imi place sa te necajesc…. am si eu bucuriile mele meschine, ce vrei 🙂

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:42 pm

              te pup, sor’meo, nu mai fii rea

               
    • Bendis

      9 Februarie 2012 at 8:28 pm

      🙂 de ce ….vrea s-o fure ? :)))

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        9 Februarie 2012 at 8:30 pm

        Pai nu trebuie sa se ocupe cu ceva ?

         
        • Bendis

          9 Februarie 2012 at 8:33 pm

          Hm!!! Cam naspa ….
          Cred ca se visa primul presedinte …femeie al Romaniei! :)))

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 8:35 pm

            Nu spune hop…. 🙂

             
          • Bendis

            9 Februarie 2012 at 8:35 pm

            HOP HOP

             
  6. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 8:38 pm

     
    • Bendis

      9 Februarie 2012 at 8:53 pm

      ???

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        9 Februarie 2012 at 9:03 pm

        Sunt pe mobil, poate ca de aia

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          9 Februarie 2012 at 9:11 pm

          precis de aia, ca incepe cu m.youtube

           
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 8:55 pm

      da, nici eu n-am priceput. Tata e obosit 🙂

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        9 Februarie 2012 at 9:00 pm

        Nu stiu de ce a aparut asa. Era o piesa. Eu daca dau click ma duce la piesa aia pe youtube

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          9 Februarie 2012 at 9:11 pm

          si ce era?

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:13 pm

            Jose Feliciano Che Sera

             
  7. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 8:41 pm

    Funerica pe rol de Lazaroiu ? Consilier la Cotroceni ?

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 8:47 pm

      lumini

       
    • Bendis

      9 Februarie 2012 at 8:48 pm

      Fir-ar ! Asa-mi trebuie daca nu mi-au placut stiintele exacte! 😀

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        9 Februarie 2012 at 8:51 pm

        stii ca eu am fost matematician, mami. Da’ Funeriu nu cred ca a fost 😀 Ar avea logica daca ar fi fost

         
        • Toma Taticu' Funny cel Energetic

          9 Februarie 2012 at 9:03 pm

          Numele meu de flacau e Gheba

           
          • Bendis

            9 Februarie 2012 at 9:06 pm

            Cum ? Nu mai esti flacau? :))))))

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:12 pm

            Chiar deloc

             
          • Jack Fiul Ratacitor

            9 Februarie 2012 at 9:12 pm

            totul se explica atunci. De aia am fost eu bun la mate 🙂

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:15 pm

            Da, asa e. dar mi s-a parut mult cat imi cerea pe luna profl tau de mate pentru notele alea. In fine, bine ca am avut

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:16 pm

              iar ma superi si-mi spulberi increderea in mine? la mate nu se poate toci 🙂
              Si stii bine ca nu se puteau cumpara note, asta-i buna 😀

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:25 pm

            Nu cumparam note. Ba din contra, plateam sa le arunce pe alea rele. Nu mai conteaza, bine ca ai trecut clasa

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:28 pm

              hai, mai, tata, ca am fost premiant!!!!
              Mama, ia explica-i cum imi cumparai coronita si ce mandra erai de mine in curtea scolii.
              Sunt necajit, ce-are cu mine de cand am venit acasa? vrea sa plec inapoi in lume? sa spuna….

               
          • Bendis

            9 Februarie 2012 at 9:29 pm

            Taticu’ …potoleste-te! Vrei sa-mi scada glicemia.
            Si-asa imi pocneste capul de nervi!

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:30 pm

            Ei, atunci cand ai fost premiant au fost alti bani.

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:34 pm

              n-o supara pe mama, ca mie-mi trece, sunt mai rezistent, dar mama?
              Mama, uite, a venit Mirela, cred ca a luat prajituri pe drum, sa nu-ti scada glicemia…

               
          • Bendis

            9 Februarie 2012 at 9:33 pm

            Intotdeauna am fost mandra cu tine si cu sora ta. David ma scoate din minti (da’ tot il iubesc!)
            Tata te iubeste…. incearca sa te caleasca ….
            El e pe model …spartan! 😀

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:36 pm

              da, mama, am vazut. Ma cam da cu capul de pereti in ultimele zile, nu stiu ce are.
              Parca in copilarie nu era asa de dur

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:39 pm

            Nu sunt spartan. Sunt spart. An de an

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:44 pm

              eu am vrut sa spun golan, si nu spartan, dar cum sunt respectuos cu parintii, nu mi-am permis.
              Golan am gandit 🙂 sa vedem: gol, an de an? 😀

               
  8. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 9:02 pm

    Pe cine pune la sie ?

     
    • Bendis

      9 Februarie 2012 at 9:04 pm

      🙂 sa nu-mi spui ca si tu te gandesti la Ponta!

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        9 Februarie 2012 at 9:06 pm

        Par eu om care gandeste ?

         
      • Bendis

        9 Februarie 2012 at 9:07 pm

        Da. 🙂
        Uneori, prea mult! 😀

         
        • Toma Taticu' Funny cel Energetic

          9 Februarie 2012 at 9:11 pm

          Recunoaste ca nu e prima oara cand te-ai insela. Asa e cand iubesti, iei si tepe. Vezi mai mult decat este. Ai auzit ca isi da demsia basescu ?

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            9 Februarie 2012 at 9:14 pm

            l-a speriat blaga, pun pariu 😀

             
          • Bendis

            9 Februarie 2012 at 9:21 pm

            Da. I-am zis eu. Ori iti dai demisia ori te ia mama dracului ! ))))

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:24 pm

              bravo, mama! Hai, mama!

               
          • Bendis

            9 Februarie 2012 at 9:26 pm

            Copile …atata ura am strans in sufletul meu … vreau sa scap de povara asta.
            Sa moara …sa ma elibereze!

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:29 pm

              bravo, mama!

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:26 pm

            Ai fost singura la el ori cu blaga ?

             
      • Jack Fiul Ratacitor

        9 Februarie 2012 at 9:13 pm

        Aia de la a3 se gandesc la ponta, nu voi 🙂
        Eu vroiam sa fac o gluma sinistra, ba chiar doua. 1. Pe boc 2. pe geoana 😀

         
        • Toma Taticu' Funny cel Energetic

          9 Februarie 2012 at 9:16 pm

          Sau pe Iliescu :))))
          In demisia lui base blaga e artizanul. A zis acum e momentul sa pleci si tu. sa vina eba, tineret frate

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            9 Februarie 2012 at 9:20 pm

            eram sigura ca e mana lui blaga. Se vedea din atitudinea lui de azi, langa anastase, mirosisem eu ceva.
            eba? cati ani avea la revolutie? cred ca mai putin de 11, asa-i? :)) ca taica-sau azi zicea ceva cu 11 🙂

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:23 pm

            11 avea si nu voia sa poarte cravata de pionier. Facea : cah, cah

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:25 pm

              ei sunt comunisti din tata-n fiica.
              Ca la noi, matematician din tata-n fiu.
              Pe unde umbla Mirela?

               
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:26 pm

              anticomunisti vroiam sa spun. Aiurez, de foame, si sunt si suparat 😦

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:27 pm

            Ii facea unul curte. Poate ca s-a dus sa faca o proba, sa vada cum se simte in ea

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:32 pm

              e minora, tata, nu stiu ce-i cu tine azi 😦

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:33 pm

            Si ce ? Minorii nu au voie sa mearga intr-o curte sa vada cum se simt in ea ?

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:37 pm

              pe frigul asta, tata? e mica, ce-ai cu ea? nu suntem ursi polari

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:45 pm

            Stiu ca nu sunteti ursi polari, ti-ar fi spus Fram daca era asa.

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 9:49 pm

              tata, mai tii minte? cand eram mic am jucat in filmul Fram, ursul polar. De-adevaratelea. Mai tii minte? 🙂

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:52 pm

            Tu erai ursul ?

             
            • JackFiulRatacitor

              9 Februarie 2012 at 10:04 pm

              nu eram ursul, eram un copil. Nu mai ai memorie? 🙂

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            10 Februarie 2012 at 12:23 am

            Daca tot nu mai pot m-am gandit sa si uit cum era. Deci, nu mai am memorie.

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              10 Februarie 2012 at 12:34 am

              tata, se poate cumpara memorie suplimentara, sa stii… 🙂 cumpar eu pentru tine.

               
  9. Mirela Sora lui Jack

    9 Februarie 2012 at 9:31 pm

    Vazusi telepatie ? Tocmai veneam cand ai intrebat, ca am fost sa combat pana acum in alta parte.

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      9 Februarie 2012 at 9:34 pm

      Ia sa nu mai platesc eu abonamentele gsm pentru voi daca toti puteti comunica telepatic

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        9 Februarie 2012 at 9:39 pm

        Mirelo, trebuia sa mai stai in scara blocului, uite ce ne face, ne taie de la portie.

         
        • Toma Taticu' Funny cel Energetic

          9 Februarie 2012 at 9:41 pm

          De banii aia mai bine va cumpar niste tablete.

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            9 Februarie 2012 at 9:47 pm

            eu nu cred ca ma descurc cu tableta…. Plus ca muncesc cu carca, cum sa merg pe santier cu tableta? Imi da dorel cu sapa-n ea

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:54 pm

            Ce mare smecherie sa te descurci cu o tableta de Extraveral ? O inghiti si gata. O sa-ti fie mai bine

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              9 Februarie 2012 at 10:09 pm

              eram sigur ca vrei sa-mi intinzi o cursa. Adica nu ne mai platesti abonamentele de telefon, dar ne iei niste calmante? 🙂

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            10 Februarie 2012 at 12:21 am

            Ceva de calmare. De cal mic, de cal sa fie

             
          • Jack Fiul Ratacitor

            10 Februarie 2012 at 12:27 am

            dupa potcoave de cai morti 😉
            cai verzi pe pereti 🙂
            Pastele cailor…
            De aia vrei cal mare si cal mic ?:P

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            10 Februarie 2012 at 12:44 am

            Cum a murit calul ? Si de ce doar cei verzi se urca pe pereti ?

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              10 Februarie 2012 at 12:50 am

              calul a murit de moarte buna, iar aia verzi se suie pe pereti ca-s mai naravasi, mai smecheri 🙂

               
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 9:35 pm

      absolut, curat telepatie. Unde combateai? iar te-ai batut cu colegele pe vreun ruj Barbie

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        9 Februarie 2012 at 9:36 pm

        Nu mai faci treaba cu rujul.

         
  10. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 9:35 pm

    Noi avem tot felul de mazgaleli la poza din dreptul nick-ului. Doar mama are chiar foto. Asta pentrunca e icoana. De aia ma !

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 9:40 pm

      bine, imi pun si eu poza, ca-s frumos si destept, seman cu mama. Si un pic „spartan”, semnan cu tine 😀

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        9 Februarie 2012 at 9:42 pm

        Ia sa vad minunea. Spartanule

         
        • Toma Taticu' Funny cel Energetic

          9 Februarie 2012 at 9:43 pm

          Nu mai spune ca esti spartan. Cand te vei casatori sotiei i se va spune sparta. Se pot face gluem proaste, lumea e rea

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            9 Februarie 2012 at 9:48 pm

            gura sparta, nu? 🙂
            Ca orice femeie…
            Deci golan e mai bine, ramane stabilit?

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            9 Februarie 2012 at 9:49 pm

            Pai cum naiba sa iti prezinti sotia : this is Sparta ?

             
            • JackFiulRatacitor

              9 Februarie 2012 at 10:02 pm

              nu, tata. Ea fiind mai dulce decat mine, nu e sparta, ca mine 🙂 e mai duioasa

               
        • Jack Fiul Ratacitor

          9 Februarie 2012 at 10:11 pm

          ia, cum ti se pare? place? 🙂 Copil mare, destept si frumos aveti 🙂

           
          • Bendis

            9 Februarie 2012 at 11:04 pm

            Manca-l-ar mama de baiet frumos!

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            10 Februarie 2012 at 12:19 am

            Cred ca ar fi suficient sa gandesti un pic 🙂

             
        • Toma Taticu' Funny cel Energetic

          10 Februarie 2012 at 12:30 am

          Aiaia, ce poza mistoaca. O sa dea fomeile navala pe aici. Bun asa.

           
  11. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    9 Februarie 2012 at 9:48 pm

    Sunt ingrijorat. Daca securitatea este cea care ne conduce acum..cine naiba ne mai urmareste ?

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 9:51 pm

      multi-tasking 😀

       
    • Bendis

      9 Februarie 2012 at 11:04 pm

      Chiar asa…. :)))

       
  12. Mirela Sora lui Jack

    9 Februarie 2012 at 9:59 pm

    Cred ca toate casele alea care au acum zapada pana la pod or sa aiba si apa tot pana acolo, dupa dezghet. Prevad ca vor fi niste inundatii cum n-au mai fost ever… Si desi e previzibil, nimeni n-o sa faca nimic sa mai reduca din pierderi.

     
  13. Mirela Sora lui Jack

    9 Februarie 2012 at 10:37 pm

    De ce se cearta aia doi la A3, ca n-am fost pe faza ? Vad ca Ciutacu e foarte vocal si sigur pe el, ca de obicei, dar nu-s sigura ca are si dreptate… el din fire e destul de arogant adesea.

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      9 Februarie 2012 at 10:40 pm

      intai s-a certat cu Sova, destul de violent, oricum spunea lucrurile pe jumate, n-am inteles ce insinua desi eram atent.
      Cu Teodorescu s-a mai calmat…. Teodorescu oricum are niste argumente, Sova isi pierduse cumpatul.

       
    • Bendis

      9 Februarie 2012 at 11:06 pm

      Ciutacu s-a comportat ca un golan de cartier! Cand nu a mai avut argumente a incercat sa foloseasca …”pumnul” ….
      Patimas dar fara logica .

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        9 Februarie 2012 at 11:14 pm

        eu nu am inteles ce insinua, era destul de incoerent. Ori spui, ori te hotarasti ca nu. Dar daca te hotarasti ca nu, nu faci asa…. In fine.

         
        • Bendis

          9 Februarie 2012 at 11:18 pm

          IN spatele insinuarii s-a dovedit ca nu avea nici un argument … Ulterior a si recunoscut ca se bazeaza pe flerul lui …:))))

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            10 Februarie 2012 at 12:15 am

            Ciutacu e cretin, nu stiati ? Jos turcu

             
  14. Mirela Sora lui Jack

    9 Februarie 2012 at 10:46 pm

    Nenorocita lighioana necurata e besescu asta, parol. Cand o sa dispara jivina asta de pe fata pamantului o sa se limpezeasca brusc cerul, atat e de poluanta fiinta lui abjecta si nemernica… cred ca ce zice domnul Teodorescu e adevarul, s-a pornit campania portocalie de periere a lui Ponta exact cu scopul ala.

     
  15. Jack Fiul Ratacitor

    9 Februarie 2012 at 10:54 pm

    Mirela, evident ca e un jegos, da’ si cu unele reactii, nu mi-e rusine 😦 In fine.

     
  16. Jack Fiul Ratacitor

    9 Februarie 2012 at 10:56 pm

    jos basescu, jos turcu, jos vasile, jos neaosu’ 😛

     
    • Mirela Sora lui Jack

      9 Februarie 2012 at 11:00 pm

      hai sa emigram, de cand tot spun…. cat mai putem.

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        9 Februarie 2012 at 11:03 pm

        toata familia sau doar noi doi?

         
        • Bendis

          9 Februarie 2012 at 11:07 pm

          Sunt prea batrana ca sa plec!
          Tara care cred ca mi s-ar fi potrivit era…Nemtia! 🙂

           
          • Mirela Sora lui Jack

            9 Februarie 2012 at 11:11 pm

            Hai mama, ca nu esti… si Nemtia imi place si mie, te-as insoti cu drag 🙂

             
            • Bendis

              9 Februarie 2012 at 11:14 pm

              Mult prea batrana si prea comoda. 🙂

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            10 Februarie 2012 at 12:37 am

            Esti misto si asa. Ba chiar mai misto decat atunci cand erai tanara. Atunci nu erai deloc comoda, ba chiar ma incomodai. Ma gaseai peste tot si ma aduceai acasa in suturi.

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            10 Februarie 2012 at 12:42 am

            Sieg heil.

             
        • Mirela Sora lui Jack

          9 Februarie 2012 at 11:09 pm

          Preferabil toata, dar e optional. Tu ai vrea ?

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            9 Februarie 2012 at 11:16 pm

            As vrea,da, dar pe mine nu ma prindeti in Nemtia.
            Ceva mai la soare, o Spania,Italia, Grecia, Corsica…de-astea.

            Mama, cum adica esti batrana?cat de batrana poti fi?:(

             
          • Mirela Sora lui Jack

            9 Februarie 2012 at 11:19 pm

            pai si eu vreau la soare, dar o ducem pe mama in Nemtia, o instalam sa ne asiguram ca e ok si apoi ne tiram… iar la vara o vizitam, ca acolo nu e canicula. Si tot asa….eh…

             
            • Bendis

              9 Februarie 2012 at 11:20 pm

              Eu va astept … aci …:)
              Intre timp imi cumpar un balansoar si invat sa tricotez! 🙂

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            10 Februarie 2012 at 12:17 am

            Eu vreau. Cu pututul insa am ceva probleme.

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            10 Februarie 2012 at 12:27 am

            Lipsa timp. Lipsa posibilitati. Lipsuri cum ar veni

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              10 Februarie 2012 at 12:30 am

              Ei, e randul nostru sa te ajutam. Tu mi-ai platit notele la mate si premiile, acum imi platesti femeile, deci…. e doar un just retur al lucrurilor.

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            10 Februarie 2012 at 12:34 am

            Ce naiba, vrei sa investesti in istorie ? Sa fiu ajutat ? Asta e o notiune pe care nu o cunosc si nu o pot accepta, m-ar face sa ma simt prost. Ce rost are ? Aveti si voi probleme voastre, nu va bateri capul cu mine. Chiar daca misc.

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              10 Februarie 2012 at 12:42 am

              ba bine ca nu. Dar nu te ajut, cum am spus, doar iti intorc amabilitatea 🙂
              Ce istorie? :))

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            10 Februarie 2012 at 12:40 am

            Si nu trebuie retur. Natura nu functioneaza asa. Eu ti-am dat ca sa dai si tu mai departe, celor care urmeaza. Nu trebuie sa imi returnezi mie. Ce sunt eu,ICVA ?

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              10 Februarie 2012 at 12:47 am

              ei, ce e aia ICVA? asta nu stiu, nu uita ca sunt mai mic….
              Si apoi, la ce folosesc copiii decat ca sa isi ajute si parintii? N-avea grija, tata, fac bine si-n jur, e una din regulile mele. Si mai departe. Binele nu e ceva finit, sa spui ca dai si nu mai ai. E nemarginit in mine, asa mi l-au sadit parintii 😉

               
  17. Bendis

    9 Februarie 2012 at 11:27 pm

     
  18. Bendis

    9 Februarie 2012 at 11:33 pm

     
  19. Bendis

    9 Februarie 2012 at 11:44 pm

    Noapte buna, familia mea! 🙂

     
    • Mirela Sora lui Jack

      10 Februarie 2012 at 12:02 am

      noapte buna, mama, maine poate ne conversam mai mult :-*)

       
    • Jack Fiul Ratacitor

      10 Februarie 2012 at 12:20 am

      Noapte buna, mama

       
  20. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    10 Februarie 2012 at 12:13 am

    Hai neata

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      10 Februarie 2012 at 12:19 am

      neata, ai dormit cam putin, tata 🙂

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        10 Februarie 2012 at 12:31 am

        Nu ai sa crezi, eu nu dorm niciodata. Ti-am spus ca sunt de pe alta planeta

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          10 Februarie 2012 at 12:38 am

          ca nu dormi, te cred. Si te invidiez. La aia cu planeta sunt sceptic. Fiul tau, ce sa fac? 🙂

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            10 Februarie 2012 at 12:46 am

            Chiar nu stiu ce sa faci. Din pacate nu poti schimba asta, orice ai face

             
        • Jack Fiul Ratacitor

          10 Februarie 2012 at 12:53 am

          a nu se intelege gresit, tata :)) Am zis ca sunt sceptic pentru ca-s fiul tau 🙂
          Cu planeta nu te cred, ca bun sceptic ce sunt 😉
          Ar insemna ca si eu sunt jumate de extraterestru. Ce-i drept, cateodata ma simt pierdut in spatiu…. nu credeam ca de la tine mi se trage asta.

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            10 Februarie 2012 at 7:29 am

            Atunci cand doi oameni rezista intr-o casa acoperita de zapada pro tv interpreteaza ca „suntem un neam de supravietuitori” :)))))))) ce iti e si cu propaganda asta.
            Otv a tocat toata noaptea asa zisa tradare a lui Ponta. Sub sigla pdl=usl=mizerie. A aparut si ceva nou la ei, cica mru a fost invitat de onoare la nunta lui Ponta. Propaganda aici insa e si mai halucinanta. In loc sa spuna ca psd a fost la guvernare cu pdl in 2009 s-a batut multa moneda ca usl a fost alaturi de guvernare alaturi de pdl. A mai fost lansata initiativa ca la servicii sa fie o conducere populara, in sensul ca se alege un om la intamplare de pe strada pe care il pune ddd sa supravegheze activitatea serviciului. 6 luni doar, dupa aia este ales un alt om. Tot asa, de pe strada.
            Horror

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              10 Februarie 2012 at 3:39 pm

              Sinistru, da.
              Ma rog, aia vor votanti pentru cretinatatea aia de partid a lui dan diaconescu.

               
  21. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    10 Februarie 2012 at 7:55 am

    De basescu nu scapi decat daca moare ori daca il baga la parnaie. Altfel o sa stam sa vedem pe cine controleaza, in sensul ca nu va muri scenarita. In cazul in care ar pica cumva ar exista temerea ca dupa 4 ani de opozitie ar reveni la putere. Sa nu o aud pe aia ca nu are cum, in 96 mai credea cineva ca Iliescu mai obtine un mandat ? Si il coparam pe Iliescumcu basescu ?
    Deci jos turcul ramane, dar cum naiba il casapim pe basescu ?

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      10 Februarie 2012 at 3:41 pm

      eu cred ca poate sa moara, bea mult si n-are cum sa traiasca prea mult.
      Alcoolul ucide suficient

       
  22. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    10 Februarie 2012 at 8:00 am

    Bendisule, spui tu ca asta nu mai prinde craciun 2012. Iti dai seama ca daca citeste o sa isi asume meu raspunderea pe o lege care sa mute craciunul 2012 mai spre 2020 incolo ?

     
    • Bendis

      10 Februarie 2012 at 11:36 am

      🙂 Il cred in stare. Si totusi …daca suntem asa celebrii vreau sa-i transmit un mesaj calduros …. arza-lar focu’! 😀

       
  23. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    10 Februarie 2012 at 8:18 am

    Cred ca vedeta guvernului e Mustea. E un soi de funeriu combinat cu igas. E ora 8:20. Mru munceste deja de doua ore si un sfert

     
    • Bendis

      10 Februarie 2012 at 11:37 am

      Daca as fi jurnalist de investigatii l-as monitoriza doua saptamani …as face un grafic… si as dovedi ca e o minciuna … ieftina! 😀

       
      • Toma Socru Funny cel Energetic

        10 Februarie 2012 at 2:55 pm

        Nu ai invatat vorba de baza ? Si ce ? 🙂

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          10 Februarie 2012 at 3:43 pm

          oricum nu e in mentalitatea romanului sa munceasca de la 6, asa ca daca s-ar descoperi ca e o minciuna, mama, poporul ar rasufla usurat.

           
  24. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    10 Februarie 2012 at 9:02 am

    Vad ca horoscopul e prezentat tot de Neti Sandu. Cum naiba o fac sa se miste, pare real

     
    • Mirela Sora Fratelui

      10 Februarie 2012 at 10:43 am

      🙂 🙂 ce rau….

       
  25. Mirela Sora Fratelui

    10 Februarie 2012 at 10:45 am

    Buna dimineata, familie !… eu zic si ma duc in treaba mea un pic, dar macar am apucat sa zic

     

Lasă un răspuns

 
