RSS

BREAKING NEWS: Presedintele a ramas inzapezit!

12 Feb

 
119 comentarii

Scris de pe 12 Februarie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , ,

119 răspunsuri la „BREAKING NEWS: Presedintele a ramas inzapezit!

  1. Jack Fiul Ratacitor

    12 Februarie 2012 at 4:54 pm

    ramane-i-ar oasele. Ma rog, mama….
    Sa nu vorbesc urat in zi sfanta, sunt om cu frica lui Dumnezeu

     
    • Bendis

      12 Februarie 2012 at 5:17 pm

      Lasa fiule, iau eu pacatul asta asupra mea! 😀

       
  2. Mirela Sora lui Jack

    12 Februarie 2012 at 5:31 pm

    mie chiar mi-a sarit inima o secunda cand am vazut breaking news, urmat de „presedintele a…” , dupa care m-am intristat la loc…. poate alta data.

     
    • Bendis

      12 Februarie 2012 at 5:33 pm

      Fiica mea… poate am premonitii! 😀

       
      • Mirela Sora lui Jack

        12 Februarie 2012 at 5:57 pm

        desigur, noi vrem sa spunem ca moare din punct de vedere politic, e un simbol aici, ca sa fie foarte clar pentru toata lumea (asta parca era vorba lui boc, am ramas cu sechele…. )

         
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      12 Februarie 2012 at 5:57 pm

      Exista cerinta pentru masaj cardiac ?

       
      • Mirela Sora lui Jack

        12 Februarie 2012 at 6:00 pm

        tati, niciodata nu prisoseste un masaj, cu atat mai mult unul cardiac… ce tatic atent esti 🙂

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          12 Februarie 2012 at 6:02 pm

          mama-si facea griji pentru tine, ca auzi cuvinte prea de tot, eu i-am zis ca te uiti la prea multe filme…
          Nu uita ca-i taica-tau.

           
          • Mirela Sora lui Jack

            12 Februarie 2012 at 6:16 pm

            dar ce am zis, Jackie ? Masajul cardiac salveaza vieti, iar celelalte iti pun sangele in miscare, deci tot legat de viata si de sanatate… nu vrei sa fie sora ta in forma ? 😉

             
  3. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    12 Februarie 2012 at 5:32 pm

    Tragedie, au ramas tinerii fara parinte spiritual

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      12 Februarie 2012 at 5:37 pm

      tata, lasa ca e MRU lider spiritual, inclusiv al celor antibasescu.
      Le pune sigur ceva in mancare, ca sa reiau ce spuneam dincolo

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        12 Februarie 2012 at 5:42 pm

        Nooooo, aia din pdl stiu ca mru e pielea pulii. Asta e un soi de cal troian. E pentru aia anti base dar cu minte mai putina. Ne mai rupe in alte doua bucati.

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          12 Februarie 2012 at 5:44 pm

          n-am zis ca nu stiu.
          Pe astia antibasescu care-l privesc ca pe mesia, sa mor daca-i inteleg. Bine, accept, lumea e nepermis de proasta. Problema e ca aia destepti sunt 1%. Pentru astia 1% nu s-a inventat inca o republica independenta, trebuie sa suportam dictatura prostiei, sa ne supunem la ceea ce aleg idiotii cand pun stampile

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            12 Februarie 2012 at 5:48 pm

            Posibil sa se adevereasca scenariul cu pusul astuia presedinte. E suficient sa se joace un pic ca il faulteaza pe base si are o larga majoritate. Basistii din interes, antibasistii din prostie. Se pot juca frumos. Acum sa vedem daca le iese. Conform prestatiei de pana acum a lui mru cred ca se fasaie destul de repede. Dar e un pic cam devreme sa ma propunt

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              12 Februarie 2012 at 5:55 pm

              tata, si eu sper sa se fasaie. Desi lumea e proasta, eu ma minunez, in ultimele zile parca e si mai proasta. sau nu ma uitam eu la ei…. Deci cand am auzit o antibasista aseara (din real, nu de pe net): uite ce baiat frumos, hai ca mru e speranta, era sa cad jos. Si vorba aia, ma stii barbat

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            12 Februarie 2012 at 6:03 pm

            Cred ca se fasaie in cateva luni. Dar oamenii o vor mai tine cu speranta lor, greu sa recunosti ca ai gresit.

             
        • Toma Taticu' Funny cel Energetic

          12 Februarie 2012 at 5:44 pm

          Si daca vor spune..domle e din servicii e ciumec..le amintesc ca nu se stie cine conduce serviciile, ele insa au nevoie de un om sa il puna in vitrina. Pai pana si Elvis a condus SIE, cine poate sa creada una ca asta ? Sie functioneaza, deci e condus de cineva…nu de cine se vede

           
        • Bendis

          12 Februarie 2012 at 5:45 pm

          Taticu’ …. las-o mai moale cu vorbele …
          Ce exemplu dam copiilor ?

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            12 Februarie 2012 at 5:49 pm

            Bine, gluga de conceni. E mai educativ ?

             
          • Jack Fiul Ratacitor

            12 Februarie 2012 at 5:52 pm

            mama, lasa, crezi ca pe unde-am ratacit n-am auzit vorbe din astea?
            sa nu vorbesc in copilarie, tu crezi ca eu nu stiu ca tata e un pic porcos?

             
            • Bendis

              12 Februarie 2012 at 5:56 pm

              Jack … poate ca tu ai vazut si auzit multe… ma gandeam mai mult la Mirela … 😀
              nu vreau sa citesc vorbe decoltate prin compunerile ei! 😀

               
              • Jack Fiul Ratacitor

                12 Februarie 2012 at 5:59 pm

                lasa, mama, ca Mirela se uita prea mult la tv, la filme cu asasinate, si la stirile de la ora 5. Asa ca ce vede la noi in casa e parfum

                 
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            12 Februarie 2012 at 5:55 pm

            Mama ta ti-a zis ca sunt porcos ? Adica atunci cand vorbeste de mine cu tine spune: porcul ala. Si tu din asta ai dedus ca sunt porcos, asa e ? V-am prins vrajitoarelor

             
            • Bendis

              12 Februarie 2012 at 6:02 pm

              Vaaai! Taticu’ …cum crezi ca as putea spune asa ceva? 😀

               
            • Jack Fiul Ratacitor

              12 Februarie 2012 at 6:04 pm

              tata, acum vrei sa iti spun tot ce vorbim noi cu mama cand tu esti la vecine? nu pot. Nu ma lasa onoarea si principiile pe care tu mi le-ai sadit in suflet si mai ales in creier.
              Nici viceversa, fii sigur ca atunci cand noi doi mergem la salon, nu le spun lor, mamei si Mirelei

               
          • Mirela Sora lui Jack

            12 Februarie 2012 at 6:04 pm

            eu imi notez cu grija orice expresii noi pe care le aud de la voi, pai daca nu din casa sa invat sa vorbesc, atunci de unde ? Nu va cenzurati, eu oricum aud la scoala diverse lucruri despre care nu-s sigura ca voi le stiati la varsta mea. Sunteti depasiti….. 😀

             
          • Bendis

            12 Februarie 2012 at 6:04 pm

            Shame on you!!!
            Cum as putea sa vorbesc asa despre..iubirea vietii mele? 😀

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            12 Februarie 2012 at 6:06 pm

            Pai cand bei cel putin… O sa te inregistrezi sa te auzi. Poate te lasi naibii de viciul asta urat. Ia uite frate, se ingrasa un pic omul din cauza ca in tinerete a fost sportiv de performanta si gata, trebuie asemuit cu porcul. Ai noroc ca esti nevasta mea, altfel pentru o asemenea declaratie oricare alta ar fi fost pedepsita cu 3 ore de sex salbatic.

             
            • Bendis

              12 Februarie 2012 at 6:09 pm

              Io zic sa ne dezvortam! Urgeeeent! :))

               
              • Jack Fiul Ratacitor

                12 Februarie 2012 at 6:10 pm

                hai, mama, ca si tu te-ai ingrasat un pic, nu din cauza asta trebuie sa divortati.
                La noi nu va ganditi deloc?

                 
                • Bendis

                  12 Februarie 2012 at 6:13 pm

                  Copile … se vede ca citesti printre randuri … :))
                  Am si eu motivele mele …da’ nu plec nicaieri … 😀

                   
                  • Jack Fiul Ratacitor

                    12 Februarie 2012 at 6:16 pm

                    sa nu pleci, ca nu e bine. Numai eu am voie sa plec, ca-s fiul ratacitor. Nici nu stii cand am sosit, nici nu stii cand voi pleca…
                    Lasa motivele, nu mai gasi pretexte 😀

                     
                    • Bendis

                      12 Februarie 2012 at 6:18 pm

                      Cum sa plec? :)))
                      Mi-am propus sa-l enervez pe taticu’ zilnic! :)))

                       
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      12 Februarie 2012 at 6:21 pm

                      perfect, mama. Iti mai aduc prajituri. Ies acum, deci revin cu visinata si prajituri

                       
  4. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    12 Februarie 2012 at 5:33 pm

    Hai sa va incurajez: noi ne rugam prin 91-92 sa crape Iliescu. E bine merci si acum 🙂

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      12 Februarie 2012 at 5:38 pm

      :)))))) si vad ca e in spatele tuturor relelor, buna campanie.
      Cand crapa iliescu o sa fie o problema pentru strategii pdl

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        12 Februarie 2012 at 5:40 pm

        O sa ii acuze ca nu e adevarat si ca l-au ascuns. Pe insula aia unde e si Hitler, Mengele, Elvis, Ceausescu si cine mai stie cine

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          12 Februarie 2012 at 5:45 pm

          exact. Si oricum le transmite indicatii

           
        • Jack Fiul Ratacitor

          12 Februarie 2012 at 5:46 pm

          le lasa cu „limba de moarte”

           
        • Mirela Sora lui Jack

          12 Februarie 2012 at 5:54 pm

          si Michael Jackson e tot acolo 😀

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            12 Februarie 2012 at 5:56 pm

            Nu stiu daca a ajuns, insula e departe..asta a murit recent. Dar sigur e pe drum inspre incolo daca nu a ajuns deja

             
          • Jack Fiul Ratacitor

            12 Februarie 2012 at 5:57 pm

            va dati seama ce orgii sunt acolo. Si ce babilonie 😀

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            12 Februarie 2012 at 6:00 pm

            Nea Nicu convingandu-l pe Elvis sa se bage la Cantarea Romaniei. Daca e pe acolo si Enstein habar nu am ce relatie ar putea avea cu Hitler. Singurul care sigur e trist e Megele, nu gaseste deloc gemeni sa vada cum sunt facuti

             
          • Mirela Sora lui Jack

            12 Februarie 2012 at 6:19 pm

            nu poti baga pe oricine, trebuie numai personaje despre care au fost dubii ca ar fi murit…. e cu conspiratii aici, nu intra fitecine

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              12 Februarie 2012 at 6:22 pm

              nu pe oricine, am zis eu pe oricine? si printesa aia rusoaica, stii tu
              Ca trebuie si un personaj feminin, altfel, eu, ca si tata sau alti barbati, ne cam plictisim.

               
        • Jack Fiul Ratacitor

          12 Februarie 2012 at 6:09 pm

          imi place inceputul de scenariu. Am putea face un film 😀
          Introducem personaje noi pe masura timpului

           
          • Mirela Sora lui Jack

            12 Februarie 2012 at 6:21 pm

            am postat cu un rand mai sus, sau a sarit comentariul…. iti ziceam acolo cum se face castingul, frati-miu

             
          • Mirela Sora lui Jack

            12 Februarie 2012 at 6:37 pm

            Anastasia ? Alta nu stiu…

             
          • Mirela Sora Fratelui

            13 Februarie 2012 at 11:35 am

            personaj feminin acolo e si Elena Ceausescu….. 😀

             
            • Bendis

              13 Februarie 2012 at 1:16 pm

              sa nu-i fie … urat chiorului 😀

               
    • Jack Fiul Ratacitor

      12 Februarie 2012 at 5:40 pm

      ma rog, e atat de malefic incat imaginea lui poate fi folosita si mort, ii bantuie si ii inspira, normal.

       
    • Bendis

      12 Februarie 2012 at 6:16 pm

      Io zic sa-l luam la noi…
      Sireacu’ :)))))))

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        12 Februarie 2012 at 6:20 pm

        mai are si alte poze.
        Nu stiu daca vrea tata sa-l luam la noi. Daca-l luam la noi o sa-l cheme vecinele sa le ajute la tevi, nu stiu ce sa zic

         
        • Bendis

          12 Februarie 2012 at 6:25 pm

          Io zic sa-l luam ….il adapostim la tine-n camera.
          DIn cand in cand mai trec eu sa-i dau un ceiuc …. o aspirina…ceva! :)))

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            12 Februarie 2012 at 6:49 pm

            nu pot sa-l tin in camera, ca mai vin si eu cu gagici. Nu vreau sa fie de fata si el

             
            • Bendis

              12 Februarie 2012 at 6:52 pm

              Ok. Ma sacrific eu. Ii fac loc la mine-n dormitor! :)))

               
              • Jack Fiul Ratacitor

                12 Februarie 2012 at 7:17 pm

                mami, bine 🙂 mai are niste poze interesante 😉

                 
                • Bendis

                  12 Februarie 2012 at 8:18 pm

                  Acu… daca e sa fac pe bunul samaritean … caut o …victima mai tanara,,,,
                  Poate imi facu cunostinta cu vreun prieten de-al tau ..! :)))

                   
                  • Jack Fiul Ratacitor

                    12 Februarie 2012 at 8:20 pm

                    ssssht, sa nu stie tata, aduc niste colegi, da

                     
                    • Bendis

                      12 Februarie 2012 at 8:23 pm

                      No problemo….
                      Daca ne prinde ,,,, au venit la tine ! :)))

                       
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      12 Februarie 2012 at 8:40 pm

                      ok, asa facem

                       
                    • Bendis

                      12 Februarie 2012 at 8:47 pm

                      Stiam eu ca esti sprijinul meu la batranete! :)))

                       
        • Mirela Sora lui Jack

          12 Februarie 2012 at 6:34 pm

          noroc cu pisicuta aia, ca altfel il zbura FB in primele 5 minute, asa am auzit. Eu tot nu inteleg de ce sta asa, ca singurul lucru pe care il va obtine va fi o pneumonie, precis.

           
  5. Jack Fiul Ratacitor

    12 Februarie 2012 at 6:17 pm

    ia repede pantalonii jos ca sa te bat la fund. Nimic erotic, si asta pune sangele in functiune.

     
    • Bendis

      12 Februarie 2012 at 6:21 pm

      STOP. De corectiile fizice eu sunt responsabila.
      AM sa incep cu …taticu’ :)))

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        12 Februarie 2012 at 6:23 pm

        mama, sunt suficient de mare cat sa-mi corectez sora, nu crezi? am vazut multe la viata mea 😀

         
        • Mirela Sora lui Jack

          12 Februarie 2012 at 6:36 pm

          daca mai stam mult pe aici o sa se lase cu violente domestice bag de seama…. bine ca de maine ma duc la scoala !

           
          • Bendis

            12 Februarie 2012 at 6:41 pm

            E bine… raman doar cu taticu’ :))))

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              12 Februarie 2012 at 6:48 pm

              adica ma dai afara din casa, mama? nu ziceai tu sa nu plec? 😦

               
              • Bendis

                12 Februarie 2012 at 6:51 pm

                Nuuuu. Doamne fereste!
                Ma gandeam ca maine mergi la treaba… 😀

                 
  6. Jack Fiul Ratacitor

    12 Februarie 2012 at 7:58 pm

    Mama, asta ascult:

     
    • Bendis

      12 Februarie 2012 at 8:20 pm

      Acu sunt pe laptop si am stick …. conexiunea-i proasta!

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        12 Februarie 2012 at 8:56 pm

        si la mine-i conexiunea proasta. Cum facem, mama?

         
        • Bendis

          12 Februarie 2012 at 9:08 pm

          Ii zicem lu’ taticu’ sa ne schimbe abonamentele! :))

           
    • Bendis

      13 Februarie 2012 at 8:13 am

      Da. Nu e genul meu de muzica … e drept!
      Dar cred ca e cazul sa-mi largesc si eu orizonturile…..

       
  7. Mirela Sora lui Jack

    12 Februarie 2012 at 10:26 pm

    uite mama, ceva ce stiu ca-ti place

    si asta tot frumos, n-are legatura cu viata din Romania 😀 :

     
  8. Jack Fiul Ratacitor

    13 Februarie 2012 at 12:27 am

     
  9. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    13 Februarie 2012 at 2:34 am

    Ninge sfant si pagan…..

     
  10. taticufunny

    13 Februarie 2012 at 2:40 am

     
  11. taticufunny

    13 Februarie 2012 at 2:44 am

    Parca e orasul meu. Ma bucur, sunt din nou copil. M-am intors inca o data. Oh, ce frumos.

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      13 Februarie 2012 at 2:47 am

      🙂 ma bucur pentru tine, tata. Din suflet

       
      • taticufunny

        13 Februarie 2012 at 2:52 am

        Nu e prilej de bucurie, dar merci. M-am revazut cu toti colegii din scoala generala. ne-am batut iar cu bulgari. Pe locul asta, acum e parlamentul.. alta data era scoala. Si ninge.

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          13 Februarie 2012 at 2:55 am

          e frumos, cum nu-i? 🙂
          Nici scoala mea nu mai exista, era ceva mai la vale, pe cheiul Dambovitei, langa institutul medico-legal Mina Minovici.

           
          • Bendis

            13 Februarie 2012 at 8:10 am

            scoala mea mai exista…:D
            deci …voi sunteti batarni! :)))

             
          • taticufunny

            13 Februarie 2012 at 10:43 am

            Si batrani. In plus am fost concetatean si contemporan cu nea nicu. Ah, dupa care a venit Iliescu. Dupa care unul cu cioc. Dupa care iar Iliescu. Dupa care… am inceput sa condier ca l-am nedreptati pe nea nicu

             
  12. taticufunny

    13 Februarie 2012 at 2:49 am

     
    • Bendis

      13 Februarie 2012 at 8:09 am

      taticu’ …tu stii ca io te iubesc! 😀

       
  13. Bendis

    13 Februarie 2012 at 8:06 am

    Buna dimineata , familie!

     
  14. Bendis

    13 Februarie 2012 at 8:10 am

     
  15. Bendis

    13 Februarie 2012 at 8:24 am

     
  16. Bendis

    13 Februarie 2012 at 8:45 am

    Frumoasa din padurea adormita, Tom Degetel si Cocosatul de la Notre Damme se laudau.
    Frumoasa: „Eu cred ca sunt cea mai frumoasa fata din lume”.
    Tom Degetel: „Eu sunt convins ca sunt cel mai mic om din lume”.
    Cocosatul: „Eu trebuie sa fiu cea mai urata persoana din lume”.
    Se hotarasc sa mearga la oficialii Guinness Book of Records sa fie recunoascuti de Cartea Recordurilor.
    Frumoasa din Padurea Adormita a intrat prima si a iesit radiind de fericire:
    „E oficial ! Sunt cea mai frumoasa fata din lume!”
    Tom Degetel a intrat dupa ea si a iesit si el fericit:
    „E oficial ! Chiar sunt cel mai mic om din lume”
    Cocosatul de la Notre Damme a intrat si el, insa a iesit dupa cateva minute cu o expresie confuza pe chip.
    Contrariat , el isi intreaba prietenii:
    „Ba, cine dracu’ e Traian Basescu?!?

     
  17. taticufunny

    13 Februarie 2012 at 10:47 am

    La Bucuresti ninge de rupe. Hibernez. Lenes.

     
  18. Mirela Sora Fratelui

    13 Februarie 2012 at 10:56 am

    Buna dimineata, ninge si nici nu mai e ger. Adica ninge de rupe, iar codul portocaliu incepe abia peste vreo ora, deci ce e acum e mizilic… eu azi ma duc sa ma joc cu un caine in zapada, abia astept ! 😉

     
    • Bendis

      13 Februarie 2012 at 11:01 am

      Buna dimineata, fiica mea!
      Du-te si fa ingerasi in zapada! …
      Ca daca ma asez io … o sa ziceti ca s-a coborat toata cohorta din ceriuri …:D

       
  19. Mirela Sora Fratelui

    13 Februarie 2012 at 11:07 am

    Mama, iar exagerezi… tu oricum esti un inger pentru noi, asa ca daca te asezi in zapada si ninge pe tine, gata sculptura.
    Dar ia spune-mi, ce o fi oare, ca aseara am postat niste linkuri undeva imediat dupa muzica aia grea pusa de frati-miu, iar azi nu le mai vad. Era ceva simpatic, nimic nepotrivit, dar ma intreb daca n-am incalcat vreo regula… sper ca nu ti-am creat tie probleme – erau niste animalute 😦

     
    • Bendis

      13 Februarie 2012 at 11:08 am

      ma uita acum in spam

       
    • Bendis

      13 Februarie 2012 at 11:10 am

      era la comentarii in asteptare …i-am dat drumu’ … 😀

       
  20. Mirela Sora Fratelui

    13 Februarie 2012 at 11:13 am

    Dar aseara era aici, a stat pana m-am uitat eu mai tarziu, inainte sa inchid… ma rog, bine ca n-am facut ceva rau :D.

     
    • Bendis

      13 Februarie 2012 at 11:17 am

      :)) N-am idee …de ce s-a intamplat asta!
      Nu iti fa probleme. Esti la tine acasa! 😉

       
  21. Mirela Sora Fratelui

    13 Februarie 2012 at 11:21 am

    Multumesc, asa ma si simt 😉 :-*

     

Lasă un răspuns

 
