RSS

Armata e cu …voi!

13 Feb

 
130 comentarii

Scris de pe 13 Februarie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , ,

130 de răspunsuri la „Armata e cu …voi!

  1. Jack Fiul Ratacitor

    13 Februarie 2012 at 6:19 pm

    ciiiiiiiiiiiiih, groaznic. Nu-i bine nici asa, nici asa.

     
    • Bendis

      13 Februarie 2012 at 6:25 pm

      pai nu e el genul asta …?
      astepata in salon sa-i vina clientii… 😀

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        13 Februarie 2012 at 6:29 pm

        mama, mama. Ma faci sa nu mai vin acasa daca ma intampini cu imagini din astea…
        Stii ca mie-mi plac femeile frumoase si destepte.

         
        • Bendis

          13 Februarie 2012 at 6:34 pm

          Tu esti si frumos so destept …e normal sa ai standarde inalte.
          Oricum imaginile astea nu au legatura cu familia noastra!

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            13 Februarie 2012 at 6:43 pm

            m-am linistit, multumesc, mama. Totusi, e greu sa uiti odata ce ai dat cu ochii de asta.

             
            • Bendis

              13 Februarie 2012 at 6:44 pm

              Daca a luat atatea stele pana acu’ … insemneaza ca e ..bun! 😀

               
        • Toma Taticu' Funny cel Energetic

          13 Februarie 2012 at 7:40 pm

          Mie imi plac mai mult femeile frumoase decat alea destepte.

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            13 Februarie 2012 at 7:46 pm

            asa e mai simplu. E decorativa si nu pune probleme.
            Mie inca-mi mai place sa ma joc si cu mintea lor. Probabil o sa-mi treaca, cu timpul

             
  2. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    13 Februarie 2012 at 6:22 pm

    4 zile pauza de sex

     
    • Bendis

      13 Februarie 2012 at 6:24 pm

      ce isi face omu’ cu mana lui….. :)))
      asa-mi trebe! 😀

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        13 Februarie 2012 at 6:32 pm

        pai e tocmai bine, ii aduc 🙂
        venim cu prajituri

         
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        13 Februarie 2012 at 6:34 pm

        4 zile pauza si de facut cu mana mea. O sa ma bantuie imagine asta, sigur.
        Cica nu stiu unde isu a dinamitat zapada de pe drum ca sa isi poate face cale. Se intreaba Antena cum atunci a cerut mru oamenilor sa iasa cu lopata cand a fost necesara dinamitarea. Adica ei vor sa ii scoata pe oameni nevinovati. Ba sunt vinovati, ce satean serios estenala care nu are dinamita in camara ?

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          13 Februarie 2012 at 6:40 pm

          asta ma intrebam si eu aseara. Nu stiu sa zic daca e de bine ca antena3 se intreaba la fel. Ma mai gandesc cum sa o iau

           
        • Bendis

          13 Februarie 2012 at 6:42 pm

          De buna seama ca imaginea asta a avut efectul discursului lui Ponta :)))

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            13 Februarie 2012 at 6:44 pm

            oh, nu. Diferente mari mari 😀

             
            • Bendis

              13 Februarie 2012 at 6:46 pm

              cine te-a …ravasit mai mult? 😀

               
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            13 Februarie 2012 at 6:48 pm

            Ravasit…e atunci cand primesti ravase ?

             
          • Jack Fiul Ratacitor

            13 Februarie 2012 at 6:49 pm

            eh, cine m-a ravasit, parca n-ai fi vazut in direct 🙂

             
            • Bendis

              13 Februarie 2012 at 6:50 pm

              sincer…fiule … am vazut cam multe…. si-acu’ nu stiu de care faci vorbire! :)))

               
              • Jack Fiul Ratacitor

                13 Februarie 2012 at 6:52 pm

                :))) ca o mama discreta, acum ma mangai pe frunte duios

                 
                • Bendis

                  13 Februarie 2012 at 6:56 pm

                  Ma gandesc ca poate … te potolesti si tu …. desi uitandu-ma la … tatane-tu nu prea am sperante….

                   
                  • Jack Fiul Ratacitor

                    13 Februarie 2012 at 7:00 pm

                    mama, ma potolesc si eu candva. Fi-voi mort atunci deja. Cu eticheta ca aia din pozele anterioare. Sau fara

                     
                    • Bendis

                      13 Februarie 2012 at 7:02 pm

                      …supraetajat …si-acolo ??? :)))
                      Doamne apara-ma! :)))

                       
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      13 Februarie 2012 at 7:05 pm

                      pai supraetajat sau ne, depinde cum ma prinde

                       
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            13 Februarie 2012 at 6:55 pm

            Na-ravas e ala care trimite, nu ma aburi.

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              13 Februarie 2012 at 6:59 pm

              ok, accept, am zis pe dos, sunt inghetat.
              Na-ravas e expeditorul, ravas-it e destinatarul 🙂

               
              • Bendis

                13 Februarie 2012 at 7:00 pm

                ravas-ite …e atunci cand incurci destinatarul! 😀

                 
                • Jack Fiul Ratacitor

                  13 Februarie 2012 at 7:04 pm

                  cand incurci destinatarul esti incoerent 😉 nu ravasit 😀
                  vorbesti de biletelul lui Tariceanu, acum, nu, mama?

                   
                  • Bendis

                    13 Februarie 2012 at 7:07 pm

                    De taticu’ era vorba… 😀
                    De cate ori nu i-am gasit ravase ….:)))

                     
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      13 Februarie 2012 at 7:08 pm

                      Mama, nu-i frumos sa cauti in buzunarele omului, sau in … sertare, sau undeva 🙂 nu asa era?

                      Tata, ba nu, am recapitulat si m-am gandit mai bine. Ravas-it esti cand trimiti, ca daca n-ai fi ravasit, n-ai trimite….

                       
                    • Bendis

                      13 Februarie 2012 at 7:11 pm

                      Cand bagi rufele la spalat …. cauti … ca dupa te cerceteaza DNA-ul pentru …spalare de bani! 🙂

                       
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      13 Februarie 2012 at 7:13 pm

                      mama, te fofilezi 🙂 pretexte

                       
                    • Bendis

                      13 Februarie 2012 at 7:16 pm

                      De-as avea eu bani cate ravase am gasit! :)))

                       
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      13 Februarie 2012 at 7:19 pm

                      strange-le intr-o culegere si public-o. Stilul epistolar cred ca are inca succes

                       
                    • Bendis

                      13 Februarie 2012 at 7:22 pm

                      :))) ce te face sa crezi ca le-am aruncat? :)))
                      la o adica …ma scot …. 😀

                       
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      13 Februarie 2012 at 7:26 pm

                      n-am spus ca le-ai fi aruncat. Ti-am sugerat partea pecuniara.

                       
                    • Bendis

                      13 Februarie 2012 at 7:32 pm

                      Deocamdata am in vedere …partea de santaj … 😀

                       
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      13 Februarie 2012 at 7:36 pm

                      nu-i frumos. Il buzunaresti, il santajezi… Parca pe mine m-ai educat altfel 🙂

                       
                    • Bendis

                      13 Februarie 2012 at 7:44 pm

                      toate aste le fac din dragoste! 😀

                       
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      13 Februarie 2012 at 7:47 pm

                      sunt convins 🙂 Doar te rog n-o invata asta si pe nevasta-mea.

                       
                    • Bendis

                      13 Februarie 2012 at 8:00 pm

                      Ce te face sa crezi ca nu stie …deja! 😀

                       
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      13 Februarie 2012 at 8:01 pm

                      nu stie, am ales-o bine 🙂

                       
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            13 Februarie 2012 at 7:11 pm

            Las-o sa caute in buzunar. De cnad am buzunarul rupt e chiar o placere

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              13 Februarie 2012 at 7:14 pm

              a, asa da, probabil de aceea nici nu-l coase 🙂
              Da’ daca-i rupt, trebuie sa cada si biletelele 😀

               
  3. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    13 Februarie 2012 at 6:35 pm

    Vad ca azi mru nu a acut chef de vorba. A grait insa javra. Astia lucreaza in schimburi ?

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      13 Februarie 2012 at 6:40 pm

      i-a zis sa mai taca un pic, ca a enervat lumea. Nu pe toata lumea, insa…

       
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      13 Februarie 2012 at 6:46 pm

      Apropo de Ponta, am vazut ca javra are o preocupare deosebita in ceea ce il priveste. Iar a zis azi de el. Daca nu apare Ponta sa spuna de base ca mama lui e curva si tacsu bulangiu e cam naspa. E deja hilar samtot apara Antonescu sa il scuze

       
      • Bendis

        13 Februarie 2012 at 6:48 pm

        :))) ce stie maleficu’ sa face cel mai bine?
        sa bage zazanie …
        Si eu zic ca domnul …”presedinte Ponta” tre ‘ sa iasa si sa zica”nasoale” de basescu si clica lui! :)))

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          13 Februarie 2012 at 6:49 pm

          a facut o porcarie, oricum ai da-o. Fara stangacia aia, nu existau astea.
          Sa speram ca era doar o stangacie….

           
      • Jack Fiul Ratacitor

        13 Februarie 2012 at 6:48 pm

        pai da, „ia iertati-l pe ala mic, ca nu stie ce spune. Asa l-a invatat acasa, sa fie politicos.
        Si a vrut sa aplice…”
        Hm.

         
  4. Jack Fiul Ratacitor

    13 Februarie 2012 at 6:54 pm

    mama, esti avocat? de profesie, zic

     
  5. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    13 Februarie 2012 at 7:34 pm

    Nu stiu daca va uitati pe Antena, dar asta cu copill mort plimbat cu masina e horror frate. Suntem in secolul 14. Cel mult. Si aia vrea sa treaca de bariera ce le interzice accesul pe un drum inzapezit pentru ca „i se strica” copilul. Dramatic pe de o parte. Pe de alta parte tara asta pare un platou de filmare pentru Kusturica

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      13 Februarie 2012 at 7:36 pm

      da, am auzit. Si cu „i se strica” copilul. E fara cuvinte.

       
      • Bendis

        13 Februarie 2012 at 7:45 pm

        Vreau o tara NORMALA …. 😦

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          13 Februarie 2012 at 7:48 pm

          asa ceva nu exista, mama. La varsta ta mai ai iluzii?

           
          • Bendis

            13 Februarie 2012 at 7:55 pm

            Lovita de senilitate …pot sa sper si sa-mi doresc …multe!
            De ex. pe Brad Pitt! :)))

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              13 Februarie 2012 at 7:57 pm

              eu sunt Brad Pitt, mama! Ia mai uita-te putin

               
              • Bendis

                13 Februarie 2012 at 7:59 pm

                Incestul nu intra in discutie! 😀

                 
                • Jack Fiul Ratacitor

                  13 Februarie 2012 at 8:02 pm

                  ce vorbe-s astea, mama?
                  Ia mai bine un paharel de visinata. Nici nu stiu cand s-a facut opt, azi, zi lunga. Si mai e

                   
                  • Bendis

                    13 Februarie 2012 at 8:03 pm

                    :))) asa e … nu ma lua in seama … ca eu am inceput sa beau de la 8 dimineata! 😀

                     
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      13 Februarie 2012 at 8:05 pm

                      ah, deci avea dreptate tata? n-am vrut sa-l cred 😦

                       
                    • Bendis

                      13 Februarie 2012 at 8:11 pm

                      Si totusi…as vrea sa stii ca nu mi-am pierdut uzul ratiunii! 😀

                       
        • Toma Taticu' Funny cel Energetic

          13 Februarie 2012 at 7:50 pm

          Ideala nu exista. Normala exista. De la noi spre vest cam oricare

           
    • Jack Fiul Ratacitor

      13 Februarie 2012 at 7:45 pm

      nici nu mai are nevoie de idei sau scenariu. Aduce o camera, filmeaza orice, si e ok.

       
  6. Jack Fiul Ratacitor

    13 Februarie 2012 at 8:04 pm

    am intrat in era multumirilor. E clar ca vine sfarsitul lumii

     
  7. Jack Fiul Ratacitor

    13 Februarie 2012 at 8:32 pm

    incepe sa ma deprime tare rau tara asta. Cat sunt eu de smecher si de puternic, sunt unele zile cand ma apuca plansul. Azi, de exemplu

     
    • Bendis

      13 Februarie 2012 at 8:36 pm

      fiul meu …fii brav si curajos… !!!
      ne asteapta vremuri grele …dar am convingerea ca in final o sa vina soarele si pe strada noastra!

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        13 Februarie 2012 at 8:40 pm

        multumesc de incurajari, mama. O sa-mi treaca, am o stare. Ies putin sa dau zapada, si trece 🙂

         
        • Bendis

          13 Februarie 2012 at 8:43 pm

          Ok!
          Imi fac griji pentru tine …sa nu racesti cumva!

           
      • Bendis

        13 Februarie 2012 at 8:40 pm

        sunt repetitiva … de la visinata mi se trage! 😀

         
  8. Mirela Sora lui Jack

    13 Februarie 2012 at 8:37 pm

    In seara asta erau la Universitate vreo 50 de persoane: vreo 5 dadeau zapada de pe trotuar cu lopetile, iar restul strigau lozinci. Se lasase iar ger dupa ce a fost mai placut in timpul zilei… mi-a parut rau de ei, parca as vrea sa nu mai stea nimeni acolo pe timp cainos dar constat ca zi de zi e un grup cat de mic acolo. Bravo lor, niste curajosi si inimosi.

     
    • Bendis

      13 Februarie 2012 at 8:42 pm

      Ma inclin in fata …darzeniei de care dau dovada.
      Doamne …parca si vremea asta tine cu idiotul asta psihopat!

       
  9. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    13 Februarie 2012 at 9:22 pm

    boc era prost si atat. Ce primea executa. Asta noul, yanarul si inteligentul mru e mai periculos. Asta imita si are tendinta de a depasi profesorul.

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      13 Februarie 2012 at 9:24 pm

      n-am crezut ca o sa ma gandesc asa despre boc, daca-mi zicea cineva saptamana trecuta asta, i-as fi zis ca a baut.
      Ei bine, intre doua carpe ale lui basescu, macar boc avea bunul simt taranesc din Rachitele, si oricat de penibil era, dadea la coasa, la lopata si aducea ceai. Asta tipa la oameni si ii jigneste, e infatuat si cred ca data viitoare le si da in cap. E demnul elev al lui basescu

       
  10. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    13 Februarie 2012 at 9:27 pm

    Ma intriga ca nu apare Tatoiu. Sa nu se priceapa la deszapeziri ? Nu cred… Trebuie sa fie altceva. Daca murea auzeam, nu stiu ce se intampla

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      13 Februarie 2012 at 10:10 pm

      Nu exista viata de apoi.
      Exista o carte „o mie de locuri pe care trebuie sa le vezi inainte sa mori”. Daca exista viata de apoi trebuia sa existe si cartea „o mie de locuri pe care trebuie sa le vezi dupa ce mori”

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        13 Februarie 2012 at 10:11 pm

        Alt vataf si Oprescu asta

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          13 Februarie 2012 at 10:40 pm

          stapani de sclavi.
          O fi istoria ciclica, reintoarcerea la iobagie, macar una morala

           
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            13 Februarie 2012 at 10:46 pm

            Eu sunt iobag. Dar nu tot timpul ca sunt batran. Mai rar.

             
      • Jack Fiul Ratacitor

        13 Februarie 2012 at 10:42 pm

        ea exista. Dar face parte din patrimoniul cultural al mortilor. Vom avea acces la ea in lumea de apoi.
        Acum n-avem cum sa o citim, nici macar sa o imprumutam de la biblioteca. E scrisa intr-un dialect inaccesibil, pe un suport invizibil.

         
        • Toma Socru Funny cel Energetic

          13 Februarie 2012 at 10:45 pm

          Pai e corect asa ?

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            13 Februarie 2012 at 10:54 pm

            nici ei nu citesc cartile noastre, asa incat cred ca suntem chit 😉
            Nu se culca cu femeile noastre, nu mananca din farfuria noastra, nu citesc cartile noastre.
            Toate la timpul lor. Eu nu disper, ajung sigur si acolo

             
          • Toma Taticu' Funny cel Energetic

            13 Februarie 2012 at 10:57 pm

            Cine stie. Daca o fac oricum nu aflam

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              13 Februarie 2012 at 11:02 pm

              ba aflam. E ca in povestea aia cu ursuletii. Cine a dormit in patutul meu? cine a mancat din castronul meu? cine a…..? Am simti 🙂
              Deci fiecare lucru in timpul lui. Ce ti-ar folosi sa citesti o carte despre niste locuri unde oricum inca nu poti pasi?

               
            • Jack Fiul Ratacitor

              13 Februarie 2012 at 11:09 pm

              mai mare-ar fi frustrarea. Mai bine sa avem acces la unele informatii doar cand le putem folosi. Ca la jocurile video, pe nivele. Urci la un nivel superior? iti cresc puterile/armele, etc. Ai acces la mai multe tool-uri. Si tot asa. Asa si cu lumea asta de apoi.
              Eu sunt fericit cu viata si am sa fiu fericit si cu moartea. Cand o fi.

               
  11. Mirela Sora lui Jack

    13 Februarie 2012 at 11:16 pm

    Ce veselie e aici in seara asta… cred ca poza asta v-a influentat.

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      13 Februarie 2012 at 11:22 pm

      sor’meo, doua lucruri:
      1, astea nu-s discutii pentru copii, ti-ai facut lectiile? unde-i carnetul de note?
      2. moartea e o etapa a vietii, si numai cine poate vorbi senin despre moarte stie sa traiasca. Uite, te-am invatat ceva asta seara

       
  12. Mirela Sora lui Jack

    13 Februarie 2012 at 11:34 pm

    da, ca eu nu stiam… hai frati-miu, ca nu vorbeste nimeni senin despre moarte, toata lumea sta cu spaima ei in suflet toata viata, si de fapt toata tarasenia e o chestiune de secunde, zeci se secunde sau niste minute, in cel mai rau caz. Si nici nu cred ca e tocmai rau atunci cand e o incheiere naturala… uite ca ma faci sa spun, nu mai vorbesc cu tine in seara asta… vorbim alta data, daca nu murim :)) 😛

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      13 Februarie 2012 at 11:38 pm

      bai ce ma enervezi 🙂
      Eu (e libertatea ta sa ma crezi sau nu), vorbesc senin despre moartea mea.
      Problema mea se iveste numai la gandul fugitiv despre moartea celor dragi, care ma termina complet…. Cu asta nu cred sa ma pot impaca.
      Cu a mea sunt mai mult decat impacat. Pentru ca am trait dupa principiul „carpe diem”, pot muri oricand. Nu raman cu lectiile nefacute, ca sa zic asa. Am facut in fiecare moment tot ce am dorit, in limitele maxime ale libertatilor neingradite de legile umane.

       
      • Bendis

        14 Februarie 2012 at 9:40 am

        Gandul asta …al nefiintei …ma urmareste din copilarie …. si probabil o sa-l port cu mine pana la …sfarsit.
        Imi da tarcoale…dar il alung …
        Sunt multe de spus … pe „tema” asta! 😦
        „NU DE MOARTE MA CUTREMUR, CI DE VESNICIA EI”

         
  13. Mirela Sora lui Jack

    13 Februarie 2012 at 11:52 pm

    Imi pare bine, esti un fericit. Cat despre ceilalti, presupun ca o sa gasesti resurse in tine, la fel ca toti ceilalti care au experimentat deja situatia. Sau poti sa gasesti sprijin (moral) si pe la altii, de obicei asa se intampla. Oricum, iti doresc sa nu treci prea curand prin asa o incercare, hai mai bine un cantec vesel sa cantam ….. !!!!! 😀

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      14 Februarie 2012 at 12:05 am

      poate tu numesti asta fericit.
      Eu ma gandesc doar ca m-am echilibrat…. Si nu fara greutati sau durere.
      In fine.

       
  14. Jack Fiul Ratacitor

    14 Februarie 2012 at 12:07 am

    wow, deci va rog mult….
    Sebastian Lazaroiu: „M-am inselat asupra lui Crin. Nu e omul serviciilor. E pur si simplu voyeur. Votati-l presedinte si se va uita pe gaura cheii din baia voastra. Dupa care o sa va barfeasca”

    Nu pot sa comentez acum, m-a luat de la stomac

     
    • Mirela Sora lui Jack

      14 Februarie 2012 at 12:21 am

      Tot anul asta asa o sa fie, numai mizerii de la mizerabili o sa tot auzim.

       
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      14 Februarie 2012 at 9:50 am

      Nu am probleme, am infundat gaura cheii cu hartie. Nu am inteles de ce l-au pus pe asta ministru si de ce l-au scos.

       
  15. Mirela Sora lui Jack

    14 Februarie 2012 at 12:19 am

    Greutati si durere avem toti, sau marea majoritate, dar nu toti pot sa faca multe din cate si-ar dori. De obicei faci ce poti cu ce ai si incerci sa ramai pe linia de plutire, sau in echilibru, cum spui tu. Mai tine si de natura umana sa reusesti sau nu chestia asta, unii cad la cele mai mici incercari iar altii duc diverse chestii fara sa cracneasca… iar a gasi niste portite ca sa faci suportabile perioadele mai nasoale cred ca e semn de adaptabilitate si de rezistenta. Cat priveste muritul, eu personal cred ca nu e un final, dar asta e opinia mea. E complicat si oricum avem cu totii o parere deja formata, clar…. mai, tu oricum ai zis ca te bucuri de fleacuri si lucruri simple oriunde le vezi, asa ca ramai pe linia asta si o sa-ti fie ok ;). Ganditorule…

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      14 Februarie 2012 at 10:00 am

      Deci mai e ceva dupa ? Ma descurajezi cumplit 🙂

       
      • Bendis

        14 Februarie 2012 at 10:01 am

        😛 ce morocanos esti…
        in loc sa-mi aduci inimioare de ciocolata … :)))

         
      • Mirela Sora Fratelui

        14 Februarie 2012 at 12:38 pm

        :):):):):) tati, nu te lua dupa mine…. fii optimist

         
    • Jack Fiul Risipitor

      14 Februarie 2012 at 11:26 am

      pai sunt ganditor, sor’meo, normal. Sigur ca ma bucur de lucruri simple.
      Vezi? tu le numesti fleacuri, e deja prima greseala. Denota ca le dispretuiesti. Nu asta e privirea buna 😉
      Cine nu poate face ce si-ar dori si de ce?

       
      • Mirela Sora Fratelui

        14 Februarie 2012 at 2:36 pm

        nu le dispretuiesc, dar nu fac parte din categoria lucrurilor marete…. sunt doar cotidiene, la asta ma refeream.

         
  16. Bendis

    14 Februarie 2012 at 9:36 am

    Buna dimineata, familie!

     
  17. Bendis

    14 Februarie 2012 at 9:42 am

     
  18. Bendis

    14 Februarie 2012 at 10:11 am

    pentru taticu’ ….

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      14 Februarie 2012 at 10:25 am

      🙂

       
    • Mirela Sora Fratelui

      14 Februarie 2012 at 12:46 pm

      Il Silenzio… imi place cum ganditi azi, uneori e buna si tacerea 🙂

       
      • Bendis

        14 Februarie 2012 at 3:40 pm

        Taticu’ e in silenzio ..io vorbareata…cum ma stii! 😀

         
  19. Bendis

    14 Februarie 2012 at 10:19 am

    pentru Mirela…sora fratelui Jack! 🙂

     
    • Mirela Sora Fratelui

      14 Februarie 2012 at 1:02 pm

      multumesc, foarte delicat 🙂

       
  20. Bendis

    14 Februarie 2012 at 10:26 am

    pentru Jack …fiul ratacitor!

     
    • Jack Fiul Risipitor

      14 Februarie 2012 at 11:25 am

      buna dimineata, mama. Multumesc mult, te imbratisez

       

Lasă un răspuns

 
