RSS

Spartacus … prietenul Spartei

03 Mar

 
68 comentarii

Scris de pe 3 Martie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , ,

68 de răspunsuri la „Spartacus … prietenul Spartei

  1. bmarinescu41

    3 Martie 2012 at 4:49 pm

    Răzbunarea lui băsescus!Tare!
    Pă cine a hăcuit???Cine-a atentat la Sparta 😀 ???

     
  2. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    3 Martie 2012 at 4:50 pm

    This is Spartaaaaaaa

     
    • Bendis

      3 Martie 2012 at 4:59 pm

      Sa ne intelegem …. nu e chiar aici….Sparta! :)))

       
  3. Mirela Sora lui Jack

    3 Martie 2012 at 7:37 pm

    Unde o fi frati-miu, sa vina sa ne povesteasca impresii de la mitingul pro-basescu de azi… daca nu cumva s-a fasait si s-a amanat (mitingul).

    Pe asta din poza l-am vazut undeva pe platforma aia vecina intr-o foto, rupt in bataie…. aia mi-a placut mai mult decat asta 🙂

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      3 Martie 2012 at 7:44 pm

      Chiar.. s-a intamplat ceva ? Nu m-am uitat pe la tv azi

       
      • Mirela Sora lui Jack

        3 Martie 2012 at 7:56 pm

        n-am idee, la tv vad ca nu zic nimic…. s-o fi contramandat. Sa vina baietul sa ne spuna.

        MAMI !…vad ca la tine in zona incearca oranjatii sa pacaleasca lumea (desi asta e pleonasm…) : cica le reabiliteaza blocurile numai daca semneaza nu stiu ce adeziune la pdl local. Sa le spui vecinilor tai ca e o abureala si o pacaleala tipic basista, pentru ca operatiunea aia se va face oricum, mai devreme sau mai tarziu. Adica si daca adera la leprele astea santajiste, si daca nu , blocurile oricum se fac, ca e directiva de la UE, cu bani de la UE si e cam obligatoriu. Asa ca aveti grija ce semnati. Nu tu, ca stiu ca tu nu, dar spune lumii.

         
  4. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    3 Martie 2012 at 8:22 pm

    Cica l-au anulat :)))))))Motivul invocat de organizatori este:

    „Dat fiind faptul că o parte importantă a mass-media transmite în spaţiul public încă de luni [27 februarie] informaţii false de natură să manipuleze opinia publică cu privire la întâlnirea pe care noi, susţinătorii lui Traian Băsescu, o stabilisem pentru sâmbătă, 3 martie la Piaţa Universităţii, pentru că prin modul în care sunt prezentate publicului aceste informaţii false şi prin modul în care jurnaliştii selectează comentariile aferente articolelor despre întâlnire, mass-media instigă la acte de violenta între opozanţii şi susţinătorii lui Traian Băsescu, dar mai ales pentru că SCOPUL INIŢIATIVEI NOASTRE A FOST DEJA ATINS, AM LUAT DECIZIA DE A ANULA ACŢIUNEA.
    NU CONSIDER SUB NICI O FORMĂ CĂ ACEASTĂ DECIZIE ESTE O DOVADA DE LAŞITATE din partea noastră a susţinătorilor lui Traian Băsescu, ci dimpotrivă REPREZINTA O DOVADA DE RESPONSABILITATE si INTELEPCIUNE…”.

     
    • Jack Fiul Ratacitor

      3 Martie 2012 at 8:35 pm

      si nu era in Piata Universitatii, era la Unirea, ce-i dezordinea asta? :)))

       
    • Mirela Sora lui Jack

      3 Martie 2012 at 8:44 pm

      Care o fi scopul ala deja atins ? In fine, sanatate si-un praz verde…. au citit pe bloguri si pe Fb precis, uite ca tocmai ne zice Oana Stancu imediat dupa publicitatea asta, sa radem si noi un pic.

       
  5. Jack Fiul Ratacitor

    3 Martie 2012 at 8:34 pm

    odata vroiam si eu sa merg la un miting pro-basescu.
    Bai, sa stii ca astia ne citesc, si l-au anulat pentru ca au auzit ca ma duc eu cu prietenii mei.

     
    • Mirela Sora lui Jack

      3 Martie 2012 at 8:46 pm

      ce bine-mi pare, nu de alta dar poate se lasa cu violente pe acolo si ieseai cumva de nu te mai iubeau fetele toate…. eu la binele tau ma gandeam.

       
  6. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    3 Martie 2012 at 8:53 pm

    E clar. Daca vrem miting probase trebuie sa il facem noi 🙂

     
  7. Mirela Sora lui Jack

    3 Martie 2012 at 9:18 pm

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      3 Martie 2012 at 9:48 pm

      Cu astia nu stiu ce a avut, dar are el ceva de impartit

       
      • Mirela Sora lui Jack

        3 Martie 2012 at 11:03 pm

        Poate doar asa, de rautate. Imi place si Bacalbasa, e pe faza, are replicile la el si e si haios.

         
  8. Mirela Sora lui Jack

    3 Martie 2012 at 10:59 pm

    fix asa:

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      3 Martie 2012 at 11:42 pm

      Ciudat ca de la tine apare doar link

       
      • Mirela Sora lui Jack

        3 Martie 2012 at 11:52 pm

        pai da, m-am mai plans…. nu inteleg de ce, desi odata, cand cu broscuta aia parca, s-a vazut si clipul, ca la oamenii normali. In rest numai asa…. strange.

         
  9. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    3 Martie 2012 at 11:37 pm

    Mami, tu ti-ai gasit pe cineva ?

     
    • Mirela Sora lui Jack

      3 Martie 2012 at 11:50 pm

      pai nu v-ati gasit intre voi ? Acuma, ca parinti responsabili si grijulii, trebuie sa ii rezolvati si pe copiii. Iar cum frati-miu se descurca singur si David e prea mic inseamna ca am ramas eu ca obiectiv imediat, stiti ca-s cam dificila dar deloc absurda… asa ca astept vesti, ma bazez pe voi, nu neglijati…

       
    • Bendis

      4 Martie 2012 at 11:08 am

      Sunt intr-un grup … :))) m-a acaparat! 😀

       
  10. Mirela Sora lui Jack

    4 Martie 2012 at 12:51 am

     
  11. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    4 Martie 2012 at 9:06 am

    MRU a fost si la liceul sau, prilej cu care a fost deschis catalogul clasei. E mai tare ca Madona

     
  12. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    4 Martie 2012 at 9:13 am

    Au adus o icoana cu 3 maini. Icoana asta, spune biserica, vindeca boli incurabile si aduce ploaia cand e seceta. Inteleg ca si icoanele astea sunt specializate, fiecare are rolul sau. Eu astept cu interes icoana care imi poate spune numerele de la 6 din 49.

     
    • Mirela Sora lui Jack

      4 Martie 2012 at 9:55 am

      am uitat sa va povestesc…. exact acum o saptamana iesisem eu de dimineata din casa un pic, cu treburi, si mergeam pe trotuar agale… cand simt ca mi-a picat ceva pe mine de sus, apa de la un balcon credeam eu. Cand ma uit pe mine, soc si groaza ! … ma lovise norocul de la o pasare in zbor, dar n-am idee ce pasare putea fi aia, ori pescarus ori altceva mai mare, poate un cocor sau o barza care se intorcea din tarile calde ! Unica persoana care trecea pe strada in clipa aia, o doamna amabila, mi-a explicat ca eram inclusiv pe spatele gecii lovita de bafta, pe langa maneca, fular si chiar in par… noroc ca avem la mine servetele si m-a ajutat ea sa ies la liman, repede si eficient. Imediat dupa ce m-am restabilit m-am si gandit sa ma duc sa iau un bilet la loto, dar pentru ca nu imi era aproape am abandonat ideea… o sa iau alta data, sper ca se reporteaza si norocul ne=valorificat atunci , asa ar fi normal.

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        5 Martie 2012 at 6:32 pm

        pacat, sor’meo. Ai ratat. Oameni ne faceam. Ba si plecam din tara asta….
        Acum e vina ta, stiu.

         
        • Mirela Sora lui Jack

          5 Martie 2012 at 8:02 pm

          daca o sa castig vreodata o suma adevarata la loto (cand o sa si joc…) in niciun caz nu-mi iau casa aici, cat am acum e suficient aici… o sa investesc intr-una undeva, intr-un loc civilizat.

          n-auzi ca se reporteaza si ala ? o sa ma mobilizez intr-o zi…

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            5 Martie 2012 at 8:28 pm

            sor’meo, am senzatia ca pana te mobilizezi tu, imbatranim.
            Eu merg singur, atunci. Sa nu zici ca nu ti-am zis. Te anunt cand plec, daca e, dar atat…
            Unele trenuri, daca le pierzi, nu se mai intorc niciodata.

             
          • Mirela Sora lui Jack

            5 Martie 2012 at 8:32 pm

            du-te si ne trimiti vorba de pe unde ai ajuns… vin si eu dupa . Pana atunci castig la loto, sa nu stam pe uscat in departari.

             
    • Mirela Sora lui Jack

      4 Martie 2012 at 9:57 am

      daca e, pe aia o tin popii ascunsa. Dar cum adica icoana cu trei maini ?

       
      • Toma Taticu' Funny cel Energetic

        4 Martie 2012 at 10:11 am

        Nu am inteles prea bine nici eu. Era o poveste cu o mana taiata a nu stiu cui si a ramas peste icoana si povestea continua destul de SF. Poate ca e icoana onanista si doreste totusi sa aiba doua maini libere, habar nu am

         
        • Mirela Sora lui Jack

          4 Martie 2012 at 11:57 am

          :))))) offf…. e usor horror deja.

           
  13. Mirela Sora lui Jack

    4 Martie 2012 at 11:58 am

    Mami….sper sa nu vina aia si aici. Sau sa vina sa citeasca si sa se oftice doar, ca daca se baga sa ne injure or sa ne strice cuibul de liniste…. ce urat. 😦

     
    • Bendis

      4 Martie 2012 at 12:26 pm

      m-am gandit si la asta !!!
      e un risc asumat 😀
      pe facebook am inceput sa primesc mesaje de amenintare ..voalate …ce-i drept!

       
      • Mirela Sora lui Jack

        4 Martie 2012 at 1:25 pm

        aiurea, vorbesc si ei ca sa para importanti, nu lua in seama. Dar nici nu sta prea mult pe acolo, ca ce-i mult strica. Sa-mi zici si mie cine te ameninta, daca persista… asa, de kiki.

         
  14. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    4 Martie 2012 at 12:30 pm

     
    • Bendis

      4 Martie 2012 at 12:35 pm

      pot sa-l postez?

       
    • Bendis

      4 Martie 2012 at 12:36 pm

      „daca nu taceti nu ne putem intelege” :)))))))))) :(((((((((((

       
      • Mirela Sora lui Jack

        4 Martie 2012 at 1:23 pm

        eu credeam ca zici de aia de pe FB ca au zis asa si de-aia am pus linkul mai jos…. trebuie neaparat un buton de stregere pe aici 😀 😛

         
  15. Mirela Sora lui Jack

    4 Martie 2012 at 1:19 pm

     
  16. Mirela Sora lui Jack

    6 Martie 2012 at 8:40 pm

    daca nu mai produceti ceva nou eu o sa vin sa mai povestesc pe aici, ca e mai mult loc 🙂

     
    • Bendis

      6 Martie 2012 at 8:58 pm

      Zi lu taticu’ …io sunt in criza …de inspiratie :)))

       
      • Mirela Sora lui Jack

        6 Martie 2012 at 9:15 pm

        Taticuuuuu…. vrem „hrana” ! 🙂

         

Lasă un răspuns

 
