RSS

LA MULTI ANI, FEMEIE!

08 Mar

 
85 comentarii

Scris de pe 8 Martie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , ,

85 de răspunsuri la „LA MULTI ANI, FEMEIE!

  1. bmarinescu41

    8 Martie 2012 at 9:08 am

    LA MULŢI ANI,FEMEIE !!!

     
  2. Bendis

    8 Martie 2012 at 9:17 am

     
  3. Lenuta Enache

    8 Martie 2012 at 9:56 am

    LA MULTI ANI !!

     
  4. Kandy R

    8 Martie 2012 at 10:06 am

    Absolut fabulos, superb, multumesc din suflet, iti doresc tot ce e mai bun si mai frumos! :*

     
    • Bendis

      8 Martie 2012 at 10:10 am

      Multumesc, sis!
      Te iubesc si te urasc …deopotriva! :)))

       
  5. Mirela Sora lui Jack

    8 Martie 2012 at 10:08 am

    La multi ani, sa fiti frumoase, sanatoase si iubite :-* : )

     
    • Bendis

      8 Martie 2012 at 10:12 am

      Multumesc, fiica mea!
      Sa fii iubita! :*

       
  6. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    8 Martie 2012 at 10:11 am

    La multi ani si Doinei

     
  7. Corvin

    8 Martie 2012 at 10:24 am

    De 8 Martie, …tot ce-ţi doreşti ! Ai grijă ce-ţi doreşti !

     
  8. Bendis

    8 Martie 2012 at 10:58 am

     
  9. Mirela Sora lui Jack

    8 Martie 2012 at 10:59 am

    uite o dedicatie pentu voi…. ceva si cineva care mie imi place de…. mor ! 🙂

     
  10. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    8 Martie 2012 at 11:10 am

    base si populismul.
    Umbla cu Loganul. Ca na, e criza. Asta il va duce ca atunci cand va pleca nu se va sui in elicpoter, nu mai sunt conditiile economice din 89. Asa ca va pleca linistit spre Targoviste cu bicicleta

     
  11. Jack Fiul Ratacitor

    8 Martie 2012 at 11:51 am

    La multi ani, mama!
    La multi ani, Mirela!

     
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      8 Martie 2012 at 11:52 am

      Salut

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        8 Martie 2012 at 11:54 am

        sa traiesti, tata 🙂

         
        • Toma Taticu' Funny cel Energetic

          8 Martie 2012 at 12:13 pm

          Sa traiesti tu, eu nu vreau

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            8 Martie 2012 at 12:22 pm

            salut atunci 🙂 „sa traiesti” e doar o formula de salut 🙂
            dar ce faci acum, nu traiesti? 🙂

             
          • Bendis

            8 Martie 2012 at 12:45 pm

            Taticu’ …bag sama ca vrei sa te dai lovit…
            Da’ sa stii ca de mine nu scapi asa usor! O sa te bantui :)))

             
            • Toma Taticu' Funny cel Energetic

              8 Martie 2012 at 12:47 pm

              Care ajunge primul dincolo il bantuie pe ala care a ramas. Deal ?

               
              • Jack Fiul Ratacitor

                8 Martie 2012 at 12:49 pm

                ma faceti sa beau de la pranz, ce discutii macabre. Sa vezi cum mor eu inainte de voi si va bantui pe amandoi

                 
              • Bendis

                8 Martie 2012 at 12:51 pm

                Taticu’ …zau ca nu ma grabesc! Am o mare misiune aici …. Ma antrenez sa devin soacra! :)))
                Oricum batem palma! 😀

                 
                • Toma Taticu' Funny cel Energetic

                  8 Martie 2012 at 12:58 pm

                  Eu te percep deja ca pe o soacra, deci esti pe drumul cel bun 🙂

                   
                  • Bendis

                    8 Martie 2012 at 1:02 pm

                    :))) am avut profesor bun! 😀

                     
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      8 Martie 2012 at 1:03 pm

                      si mie mi-ai zis ca esti soacra, mama, sa ma tem pentru soarta alesei mele? 🙂

                       
                    • Bendis

                      8 Martie 2012 at 1:12 pm

                      :))) Cine stie fiule ?!?

                       
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      8 Martie 2012 at 1:15 pm

                      sa stii ca eu pot sa nu ti-o prezint. O tin ascunsa, nu o aduc acasa 🙂

                       
          • Mirela Sora lui Jack

            8 Martie 2012 at 1:02 pm

            azi e baba mea, va rog sa fiti senini…. destul ca afara e fifty-fifty. Ma asteptam, era de mirare daca aveam soare toata ziua… eh, merge si asa, macar sa nu ninga pana diseara !

             
          • Mirela Sora lui Jack

            8 Martie 2012 at 1:44 pm

            :)))))) mai tata, pai cine poarta cojoc in iunie? …. unde o gasisi pe aia ? 🙂

             
          • Mirela Sora lui Jack

            8 Martie 2012 at 2:00 pm

            mda, nu cred….

             
      • Mirela Sora lui Jack

        8 Martie 2012 at 12:32 pm

        sa traiesti, Jack…. sa fii iubit. Iti zic si maine, de ziua voastra, dar lasa ca nu prisoseste…. 🙂

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          8 Martie 2012 at 12:34 pm

          multumesc, Mirela. Vino sa te strang in brate 🙂
          Poti sa-mi spui in fiecare zi 😛

           
          • Mirela Sora lui Jack

            8 Martie 2012 at 12:59 pm

            vin… si o sa-ti zic zilnic daca esti cuminte, acuma vad ca de vreo doua zile te-ai facut baiat bun… sa nu te deochi 🙂

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              8 Martie 2012 at 1:01 pm

              sunt baiat bun 🙂 nu ma deochi ca port intotdeauna ceva rosu 🙂
              ma mai apuca pe mine rigurozitatile, da’ tot baiat bun sunt 🙂
              :*

               
          • Mirela Sora lui Jack

            8 Martie 2012 at 1:03 pm

            esti…. si bien ca nu ai rugozitati, cu rigurozitatile mai treaca-mearga… :*

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              8 Martie 2012 at 1:04 pm

              sunt un dulce, da’ nu vreau sa ma laud singur 🙂
              sa ai o zi frumoasa, lasa ca iese soarele, cum sa ninga.

               
    • Bendis

      8 Martie 2012 at 12:41 pm

      Multumesc, fiule!
      Sa fii iubit!

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        8 Martie 2012 at 12:46 pm

        cu drag, mama.
        Sa fiu 🙂 de cine vreau eu 🙂
        mai sunt si pretentios, acum 😛

         
        • Bendis

          8 Martie 2012 at 12:50 pm

          Asta se intelege de la sine….
          Iubirea nu-i completa daca nu-i si reciproca! 🙂

           
          • Jack Fiul Ratacitor

            8 Martie 2012 at 12:56 pm

            la reciprocitate am niste amendamente 🙂
            da’ sa ma iubeasca cine vreau eu, totusi 😀

             
            • Bendis

              8 Martie 2012 at 12:57 pm

              copile …. de ma prind cu tine-n hora…ametesc! :)))

               
          • Mirela Sora lui Jack

            8 Martie 2012 at 1:46 pm

            ce amendamente ai la reciprocitate, ca sa mai aflam si noi moduri de gandire masculine….. am riscat si te-am intrebat 😀

             
            • Bendis

              8 Martie 2012 at 1:48 pm

              Fiica mea , de ce vrei sa-ti strici ziua? si baba? :)))

               
              • Jack Fiul Ratacitor

                8 Martie 2012 at 1:57 pm

                iubirea e ceva mai larg decat reciprocitatea.
                Dezvolt, Mirela, mai tarziu. Acum am niste treaba. Deh, sunt barbat, nu e ziua mea azi.
                Vad ca voi sunteti libere 🙂

                 
          • Mirela Sora lui Jack

            8 Martie 2012 at 1:58 pm

            Chiar asa, nu stiu ce m-a apucat :))))

             

Lasă un răspuns

 
