RSS

Du-te, sa-ti duc dorul!

11 Mar

 
22 comentarii

Scris de pe 11 Martie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , ,

22 de răspunsuri la „Du-te, sa-ti duc dorul!

  1. florijianu

    11 Martie 2012 at 7:18 pm

    tocmai a spus la tv ca un presedinte nu poate demisiona…ca a fost umilit …ca a fost cea mai proasta perioada din viata lui…ca va iesi din politica imediat ce i se termina mandatul

     
    • Bendis

      11 Martie 2012 at 7:19 pm

      :))) daca ar fi sa tin cont de cate a spus chioru’ …..

       
    • Toma Taticu' Funny cel Energetic

      11 Martie 2012 at 7:33 pm

      Asta are perioade ?

       
      • Bendis

        11 Martie 2012 at 9:09 pm

        Da. Perioade in care afirma ceva…. urmate de perioade in care infirma acel ceva! :))

         
    • bmarinescu41

      12 Martie 2012 at 12:07 am

      N-a făcut el greşeala asta,a spus că „NU ABDICĂ”,ceea ce i-a crescut brusc ratingul la prostie !
      A spus că va ieşi din politi că când pleacă de la cotroceni,nu că când i se termină mandatul !
      Sunt „ziceri” profunde … cu bătaie lungă !

       
      • bmarinescu41

        12 Martie 2012 at 12:10 am

        Ce-am scris mai sus este replica la @florijianu 😀 !
        Scuze că n-am dat click pe „Răspunde” şi a apărut aiurea!

         
      • Bendis

        12 Martie 2012 at 8:12 am

        :))) gand la gand …camarade! 😀
        Io sper sa i se intampla mult mai curand fata de ceea ce si-a propus!

         
    • ,,Maidanezul e......EL"

      12 Martie 2012 at 8:19 am

      NU, N-A SPUS CĂ NU POATE DEMISIONA….. CI CĂ NU ABDICĂ….CE VREI, BRE, EL E…ZEUS !!!

       
      • Bendis

        12 Martie 2012 at 8:34 am

        de cand abdica zeii?
        Aia-s nemuritori …n-au nevoie de mandat … nu sunt …unsii nimanui! 😀
        Beau ambrozie si fugaresc muritoarele! :)))

         
        • Jack Fiul Ratacitor

          12 Martie 2012 at 9:26 am

          buna dimineata, mama.
          Zeii au zeite, n-au nevoie de muritoare. Eu stiu, ca sunt semi-zeu 🙂

           
          • Bendis

            12 Martie 2012 at 9:28 am

            :))) Buna dimineata, copile!
            Mei….si aia-s tot fusatangii … nu le ajung zeitele … au treaba si cu muritoarele ….

             
            • Jack Fiul Ratacitor

              12 Martie 2012 at 9:30 am

              sunt suficiente zeite pentru toti zeii.
              ps. daca ti-a spus vreunul din colegii mei ca e zeu, mintea 🙂

               
              • Bendis

                12 Martie 2012 at 9:32 am

                😛 Te obraznicesti
                Vrei sa-ti spun cine-i tatane-miu? Zeus :))))

                 
  2. Toma Taticu' Funny cel Energetic

    11 Martie 2012 at 8:12 pm

     
  3. Mirela Sora lui Jack

    11 Martie 2012 at 9:59 pm

    Bai, ce zi…. de cateva ori m-am enervat, incepand de dimineata cu basescu, si apoi m-am destins… iar acum pe final, deschid pe A3 si imi cade moralul vazand emisiunea asta interminabila, despre copiii morti. O fi sanatoasa ideea asta, sau s-a tampit complet postul asta ? Sunt eu profund ticaloasa daca mi se pare ca nu foloseste nimanui sa incurajezi oameni distrusi psihic sa-si alimenteze la nesfarsit nefericirea si depresia ? Sau e o meteahna balcanica ? Ma simt ca o nemernica si nu ma stiam asa, cred ca mai bine nu ma mai uit la tv-uri romanesti mult timp de acum incolo… am mai facut asa candva si era atat de bine…

     
    • Bendis

      11 Martie 2012 at 10:46 pm

      Sunt niste realitati fiica mea …. pe care unii incearca sa le cosmetizeze. Mie demersul jurnalistic mi se pare corect!

       
      • Mirela Sora lui Jack

        11 Martie 2012 at 11:14 pm

        pai tocmai, ca nu inteleg care e demersul… ce rezolva ? In fine, nu conteaza.

         
  4. Mirela Sora lui Jack

    11 Martie 2012 at 10:00 pm

    hai ca s-a terminat…. acum e Gadea 😀

     
  5. Jack Fiul Ratacitor

    11 Martie 2012 at 11:03 pm

    Asta e insulta la adresa institutiei prezidentiale. Daca poti sa spui ca cea mai mare umilinta din viata ta a fost functia de presedinte al unui stat, inseamna ca aduci atingere institutiei. Sau la el nu se pune?

    Buna seara, familie.

     
  6. Mirela Sora lui Jack

    11 Martie 2012 at 11:13 pm

    Parca vad maine poza asta meseriasa cu tricoul pe la tv-ul furacios… as putea sa pun pariu.
    Salut, frati-miu.

     
  7. acuvio

    12 Martie 2012 at 9:20 am

    Până în 2014 uită de “umilinţe” 🙂 Am şi eu pregătit un retuş pe acest subiect.

     
  8. CIUTAR FILIP

    12 Martie 2012 at 10:34 am

    TARE DE TOT,

     

Lasă un răspuns

 
