RSS

elena udrea …recidiveaza

26 Mar

Candva ….confunda un regat cu o republica (http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Politica/9180/Blonda-de-la-Drept-Elena-Udrea-crede-ca-Norvegia-este-republica-si-face-parte-din-UE.html ) acum isi imagineaza ca Teacher’s e tot una cu Thatcher 😀
Unii au spus despre traian basescu ca ar fi profesorul (http://www.antena3.ro/romania/ciprian-nastasiu-pentru-mine-profesorul-este-basescu-85118.html iar numele asta nu i s-a dat pentru whisky-ul consumat…  Nu stim exact cine-i profesorul, n-am aflat cine-i regina dar stim cu siguranta ca Nutzi nu poate fi Thatcher !

http://www.gandul.info/politica/elena-udrea-se-compara-cu-margaret-thatcher-si-ea-la-24-de-ani-era-o-domnisoara-blonda-care-umbla-in-culori-pastelate-cu-tocuri-si-posete-9436077

 
11 comentarii

Scris de pe 26 Martie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , ,

11 răspunsuri la „elena udrea …recidiveaza

  1. Mircea Hamza

    26 Martie 2012 at 9:46 pm

    Udrea e o țață care crede ca e cineva pentru ca are poseta de mii de euro. N-o sa înteleaga niciodata ca nu hainele, pantofii si posetele fac dintr-o proasta o doamna. Mârlania, prostul gust, neam-prostia sunt trasaturile definitorii ale PDL, începând cu Basescu. Azi secretarul general al PDL dadea în plâns pentru ca îl ancheteaza DNA. Toti hotii din PDL cred ca numai altora li se poate întâmpla. Urmariti ”Broscoiul ajuns în navod” la http://mirceahamza.com/?p=1954.

     
    • Bendis

      26 Martie 2012 at 10:15 pm

      Descrierea ta corespunde perfect realitatii. Din pacate ei sunt cei care fac regulile jocului in Romania. Iar dezastrul produs nu stiu daca poate fi reparat. In naivitatea mea, sper, ca macar o parte din … acestia sa plateasca penal!

       
  2. MARIAN ANTONESCU

    26 Martie 2012 at 11:14 pm

    Doamneee…daca ar durea prostia!Am vazut ieri la Cetate cum un tigan slobozit teleportat acolo de pe la Slobozia cum incerca sa o initieze in in arta culinara pe stancuta vopsita din plescoi ,in arta culinara !?Meseriasa in cea mai veche meserie din lume a tinut mortis ca ea si numai ea poate fi urmasa doamnei de fier Margaret Theacher!Ca sa mearga preparatele culinare slobozeanu a adus o trupa de colorati care i-a delecdtet cu vestita cioara care a dracu ce era scotea capu’ afara.Daca Guta ,Salam Si Printesa Ardealului l-a facut pe Basse’ pentru a doua oara presedinte,de ce n-ar faceo trupa aia de ciororopine si pe ea presedinta Romaniei?

     
  3. Bogdan Xenopol

    28 Martie 2012 at 2:25 am

    Worst case scenario pentru Basescu este sa piarda simlocalele si parlamnetarele. Putin probabil, dar posibil. De suspendat nu maiau cum sa il suspende. La anul preturile vor creste rau. Usl incepe cearta pe ciolan. Basescu stie sa faca opozitie. Cine ar putea castiga in 2014 ?

     
    • Mirela

      28 Martie 2012 at 10:42 am

      Cum sa faca basescu opozitie, nu stabiliseram ca face puscarie ?! …. 😦

      Si-asa vad ca incep sa treaca de colo-colo, ca si cum cu asta se rezolva ceva…. desi vad ca liberalii spun ca pe Frunzaverde l-au primit numai pentru ca era in PD inca de acum 20 de ani, e om serios si nu traseist, ca alti trepadusi pedelisti superficiali…. ma rog, sa zicem ca asa e. Dar atat, daca incep sa-i adune la ei pe toti puscariabilii eu nu ma mai joc…. si cred ca se va supara mai multa lume, nu doar eu, o ramurea in codru….

       
      • Bendis

        28 Martie 2012 at 10:48 am

        eu sunt pe „sistemul Mircea Badea” … orice pentru a-i vedea pe portocalii fara ciolan!

         
      • Bogdan Xenopol

        1 Aprilie 2012 at 12:16 am

        Trecutul de colo colo… face parte din scenariul toti sunt la fel. Remember ?

         
        • Mirela

          1 Aprilie 2012 at 10:57 am

          pai si Crin pune boticu’ la asa ceva ?…. ca de la altii n-am pretentii.

           
    • Bendis

      28 Martie 2012 at 10:50 am

      Daca castiga USL-ul alegerile … pentru mine proba de foc … este punerea sub acuzatie a lui traian basescu pentru subminarea economiei nationale…. (in principal!).

       
      • Bogdan Xenopol

        1 Aprilie 2012 at 12:18 am

        Te rog frumos.. ai copil, nu mai fuma toate tampeniile care ti se dau, ai niste obligatii la urma urmei.. ce naiba

         
        • Bendis

          1 Aprilie 2012 at 8:57 am

          Frumos iti sade? Intai ma iscodesti si dupa zici ca fumez tampenii. Ti-am spus ceea ce cred … 🙂

           

Lasă un răspuns

 
