RSS

Love of my life

26 Mar

cu dedicatie speciala … pentru zana mea buna! 🙂

 
12 comentarii

Scris de pe 26 Martie 2012 în Uncategorized

 

12 răspunsuri la „Love of my life

  1. Mama lui Stefan cel Mare

    26 Martie 2012 at 10:43 am

    Mami, esti fericita de luni dimineata ?…. super !
    S-o tii asa toata saptamana, ca daca te vad pe tine asa ma simt si eu un pic mai bine 😉 🙂
    Pup you all ….

     
    • Bendis

      26 Martie 2012 at 10:48 am

      :)) Saptamana cu spor sa ai!
      Si nu uita! Aparentele sunt inselatoare !

       
      • Mirela Sora lui Jack

        26 Martie 2012 at 10:53 am

        ??… da, dar nu mereu…. imi zici mai incolo, acum fug la treburi, spor sa ai si tu :*

         
  2. Bogdan Xenopol

    28 Martie 2012 at 2:06 am

    Dragostea e o iluzie. De aia e placuta.
    Cu Frunzaverde cum e treaba ? Fug sobolanii de pe corabie ? Asa zice opozitia. Sau mai pune Basescu o caramida la curentul „toti sunt la fel” ? Cum se vede de la tine ?

     
    • Bendis

      28 Martie 2012 at 10:15 am

      Cred ca nu e o „tema” mai discutata / disputata ca asta … asa ca n-am sa ma lansez in … disertatii 🙂

       
      • Bogdan Xenopol

        1 Aprilie 2012 at 12:16 am

        De ce nu ? Iubirea e totul, nu putem vorbi ?

         
        • Mirela

          1 Aprilie 2012 at 10:42 am

          cred ca mami se referea de fapt la Frunzaverde si corabie, ala era subiectul din ziua aia…. 😀

           
    • Mirela

      28 Martie 2012 at 5:55 pm

      dragostea e o iluzie palpabila….

       
      • Bogdan Xenopol

        1 Aprilie 2012 at 12:19 am

        Te ocupi cu palpatul in cazul in care nu crede omul ? Brusc devin interesat 🙂

         
        • Mirela

          1 Aprilie 2012 at 10:50 am

          parca ai fi Toma… 🙂

          vroiam sa spun ca dragostea e un om pe care poti sa-l atingi…. nu e deloc iluzie. Si chiar daca nu-l atingi, iubirea ta nu e iluzie…. cel mult reciproca ei poate fi, dar aia e alta poveste. Si nici n-ai nevoie de reciprocitate mereu, e destul ca ceea ce simti tu iti face bine, psihic si fizic, adica functionezi mai bine cu drogul asta in sange. Mai rau e ca da dependenta si intri in sevraj cand dispare. Dar nu te mai plictisesc, sa nu deviez de la subiect.

           
  3. Bendis

    28 Martie 2012 at 10:42 am

    de la mine se vede cam asa…
    A la guerre comme a la guerre!
    Nu mi-am facut nici o clipa iluzia ca USL-ul e o alianta nascuta din spuma marii.
    Acum, cand se vorbeste de o fraudare masiva a alegerilor , sa folosesti codul bunelor maniere in lupta cu un adversar misel … mi se pare o prostie!
    Din punct de vedere tactic „miscarea” este o puternica lovitura data PDL-ul (daca excludem varianta calului troian!).

     
  4. Bendis

    28 Martie 2012 at 10:46 am

    AM sa votez USL, mi se pare singura solutie viabila pentru a scapa de portocalii ….
    Ma oftica apetenta mass-mediei pentru subiecte colaterale …gen Boldea ….
    si uite-asa …. se vinde cupru, se infiinteaza facultate in lb.maghiara, in Camera Deputatilor se accepta cererea presedintelui …astfel incat suspendarea este IMPOSIBILA.
    Astea erau teme de discutie, serios, aplicat ….

     

Lasă un răspuns

 
