RSS

Sarbatori luminate !

14 Apr


 
70 comentarii

Scris de pe 14 Aprilie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

70 de răspunsuri la „Sarbatori luminate !

  1. Bogdan Xenopol

    14 Aprilie 2012 at 2:17 pm

    Craciun fericit

     
    • Mirela

      14 Aprilie 2012 at 2:45 pm

      Asta e ca in bancurile cu Alinuta sau vrei doar sa fii primul care zice anul asta ? Sper sa fie varianta doi, asa ca de Craciun asteptam sa urezi pentru Paste si tot asa inca vreo „n” ani de acum incolo :*

       
      • Bogdan Xenopol

        14 Aprilie 2012 at 3:29 pm

        Cine e Alinuta ?

         
        • Mirela

          14 Aprilie 2012 at 3:59 pm

          cum nu stii ? un personaj din bancuri, o fetita care ba e ea sadica, ba e supusa de ceilalti unor sadisme. Nu-ti mai dau mostra de banc cu ea, mai bine ramai nestiutor ca nu pierzi nimic de fapt : )

           
  2. bmarinescu41

    14 Aprilie 2012 at 3:01 pm

    MULŢUMESC ASEMENEA !
    Şi mâine la 00:00:01 ADEVĂRAT A ÎNVIAT !
    Mulţumesc mult şi pentru FB !

     
  3. Bogdan Xenopol

    14 Aprilie 2012 at 6:52 pm

     
  4. Bogdan Xenopol

    14 Aprilie 2012 at 9:44 pm

     
  5. Corvin

    15 Aprilie 2012 at 9:50 am

    Hristos a Înviat ! Sărbători fericite !

     
  6. Bogdan Xenopol

    15 Aprilie 2012 at 10:51 am

    Se pare ca lui Robin Gibb nu ii iese….

     
  7. Jack Fiul Ratacitor

    15 Aprilie 2012 at 2:33 pm

    Sarbatori fericite, mama. Sarbatori fericite, Mirela!
    Sarbatori fericite, tata, pe unde-oi umbla.
    Sa aveti zile frumoase.

     
    • Mirela

      15 Aprilie 2012 at 4:02 pm

      Si tie la fel, Jack, sa ai zile linistite si sa fii fericit.

       
      • Bogdan Xenopol

        15 Aprilie 2012 at 5:38 pm

        Tu esti tatal lui Jack ?

         
        • Mirela

          15 Aprilie 2012 at 7:38 pm

          eu ? Nu, imi spusese un rand mai sus si mie de bine

           
          • Bogdan Xenopol

            16 Aprilie 2012 at 12:43 am

            M-am confuzat eu.

             
          • Mirela

            16 Aprilie 2012 at 11:38 am

            ma mir, asta e ceva nou 🙂

             
    • Bendis

      15 Aprilie 2012 at 6:56 pm

      Sarbatori fericite, JACK !
      Sarbatori fericite, familie! 😉

       
      • Bogdan Xenopol

        16 Aprilie 2012 at 12:44 am

        Se marita prietenul tau ?

         
        • Bendis

          16 Aprilie 2012 at 10:02 am

          …cam asa ceva! 😀

           
          • Bogdan Xenopol

            16 Aprilie 2012 at 10:56 am

            Ma duc sa imi cumpar costum ori merg in bermude ?

             
          • Bendis

            16 Aprilie 2012 at 4:08 pm

            nu ne formalizam! 😀

             
  8. jackfiulratacitor

    16 Aprilie 2012 at 1:42 am

    Multumesc mult, mama.
    Sper ca va e bine zilele astea.
    Mirelo, ti-ai tras prieten? precis de asta nu mai inveti 🙂

     
    • Bendis

      16 Aprilie 2012 at 10:03 am

      E OK!

       
    • Mirela

      16 Aprilie 2012 at 11:37 am

      din contra, tu nu stii ca iubirea iti da noi energii ?

       
      • Bogdan Xenopol

        16 Aprilie 2012 at 12:04 pm

        Ti le vor lua baietii destepti din energie, e tot degeaba 🙂

         
        • Mirela

          16 Aprilie 2012 at 1:02 pm

          ba energia aia nu mi-o ia nimeni, ca jar mananca… pana aici 🙂

           
  9. Jack Fiul Ratacitor

    16 Aprilie 2012 at 1:44 am

    mi-a iesit un carnat de nume mai sus. Intelegeti voi.
    Ma enerveaza noile reguli de la wordpress, e si unul din motivele pentru care am plecat de aici 🙂

     
    • Bendis

      16 Aprilie 2012 at 10:03 am

      habar n-am de noile reguli…
      Jack … esti langa noi la bine si la rau … :))

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        20 Aprilie 2012 at 12:39 am

        regulile sa fii logat in WP ca sa comentezi.
        Sigur ca sunt langa voi la bine si la rau, mama, poti conta pe mine. Oricand.

         
        • Mirela

          20 Aprilie 2012 at 10:28 am

          :)))) sa contezi pe el, mama, oricand 😀

           
  10. Bogdan Xenopol

    16 Aprilie 2012 at 1:15 pm

    In ianuarie se trezisera oamenii. Romania cum ar veni. Se vorbea de explozia mamaligii si alte efecte pirotehnice. Ce s-a intamplat intre timp ? Au adormit la loc ? A fost un spasm in somn ? E prea frig inca ? O sa fie prea cald in curand ? Asteapta linistiti pentru ca oricum basescu o sa fie suspendat ? Chiar, nu a mai aprut de ceva vreme Voiculescu cu tema asta…desi parca il suspenda in martie 2011.
    Ei ? Ce se intampla ?

     
  11. Bogdan Xenopol

    16 Aprilie 2012 at 1:17 pm

    Nu vi se pare o chestie minunata ca centrul catolicismului se afla Roma, adica tocmai acolo la cei care l-au rastigmit pe Isus ? Mie imi pare ca povestea asta are un umor negru.

     
    • Mirela

      16 Aprilie 2012 at 9:40 pm

      Aici nu apar comentariile uneori.

      Imperiul Roman era cel mai puternic si bogat si influent cand au luat decizia, poate de-aia. Plus ca dupa rastignirea lui Isus (care totusi a fost facuta la insistenta evreilor, cu care astia nu vroiau tensiuni prin Ierusalim) a urmat prigonirea crestinilor la greu. Asa ca si-au dat seama de erori si au vrut sa indrepte, mai tarziu. Apoi au dat in cealalta extrema si au inventat Inchizitia, tot in numele crestinismului. Lumea a fost mereu zbuciumata, doar ni se pare noua ca acum e mai insuportabila…. dar asa a fost mereu.

       
      • Bogdan Xenopol

        17 Aprilie 2012 at 11:43 pm

        Dupa Roma (sau poate inaintea ei) urmatorul centru important religios e la Ierusalim… locuiesc aia cu indemnul de care vorbeai. Ciudate legaturi 🙂

         
        • Mirela

          18 Aprilie 2012 at 10:58 am

          Exista precis vreo carte de istorie a crestinismului, daca ai rabdare sa cauti.

          Pe mine ma intriga ca tocmai a fost descoperita Evanghelia scrisa de Iuda, care se pare ca aduce noi … lamuriri si schimba radical naratiunea. Ma intreb insa cand a scris-o, daca s-a sinucis la scurt timp dupa tradare ? Sau daca nu s-a sinucis inseamna ca toti ceilalti scriitori de Evanghelii au mintit, intelesi intre ei ? E cam subtire, ca oamenii aia nu erau din cler, cu interese materiale, ci oameni obisnuiti care au mai fost si haituiti. Plus ca ceea ce au lasat ei putea fi infirmat inca din vremea aia, de cei care stiau cum fusese treaba si care ar fi sarit sa nege. Sau poate au fost rescrise toate mai tarziu, falsificate, iar lumea era deja alta si nu mai stia realitatea ?

          Oricum, parca e prea multa agitatie si insistenta in a se contesta absolut totul si pare deja exagerat. Pana la urma e liber fiecare sa creada sau nu, sa vada sau nu intelesuri si efecte sau sa decida daca ii e mai bine respectand indemnurile sau daca face exact invers. Pana la urma nu e o religie impusa.

           
          • Bogdan Xenopol

            18 Aprilie 2012 at 3:01 pm

            Sunt multe carti despre istoria crestinismului. Si documentare. Acopera toate necesitatile cititorilor. Adica sigur gasesti o varianta care sa iti convina.. din cele 1000 aruncate pe piata. Ce ramane in istorie nu prea are legatura in general cu realitatea momentului.

             
            • jackfiulratacitor

              19 Aprilie 2012 at 11:38 pm

              Biserica este cel mai vechi, cel mai puternic, cel mai longeviv partid politic din lume. Mod de adormire a maselor, manipulare, indobitocire pe alocuri.

               
              • Bogdan Xenopol

                19 Aprilie 2012 at 11:39 pm

                Pentru ca si masele sunt de cand lumea. Ziceau bine jidanii… fraierii nu dispar niciodata, ei cresc si se inmultesc. Auzi. cum naiba ai aparut asa brusc ?

                 
                • jackfiulratacitor

                  19 Aprilie 2012 at 11:51 pm

                  io?:)))
                  io eram aici de cand lumea, sunt fiul lui Bendis si al unui barbat destept foc si plin de umor.
                  Tu tre’ sa-mi spui cine esti 🙂

                   
                  • Bogdan Xenopol

                    20 Aprilie 2012 at 12:19 am

                    Habar nu am cine sunt.Poate ca nici nu sunt.

                     
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      20 Aprilie 2012 at 12:23 am

                      m-as fi mirat eu sa fii.
                      Da’ daca totusi constati ca esti, facem prezentarile 😉
                      Nu stiu zau pe unde umbla tata. Mai pleca el sa repare tevi, da’ cred ca l-au luat vecinele ostatec.

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      20 Aprilie 2012 at 12:27 am

                      Asta e ? Vrei sa il cautam impreuna pe tatal tau ? Daca raspunsul e da… bani ai ? :))

                       
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      20 Aprilie 2012 at 12:33 am

                      da, vreau. Si am si bani 🙂 N-am asa multi, da’ muncesc zi lumina, si chiar si noaptea. Am doua joburi, ca sa fac fata. Iau si al treilea…

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      20 Aprilie 2012 at 12:41 am

                      Jack. Dear Jack. Ma cherie parca. Ce spui tu ma dezarmeaza. Si ca sa fiu in ton si cu topicul….

                       
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      20 Aprilie 2012 at 1:08 am

                      te dezarmez? 🙂 asta precis am mostenit-o de la tata. E instinctiva, nu voita.
                      misto cantec

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      20 Aprilie 2012 at 10:31 am

                      Sa punem capat cursei inarmarilor. Sa fie pace pe Pamant. Sa ne iubim mult, atat de mult cat ne permit armele.

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      20 Aprilie 2012 at 12:42 am

                      Tu ce intelegi prin „am bani” ?

                       
                    • Jack Fiul Ratacitor

                      20 Aprilie 2012 at 1:09 am

                      cat de cat, acolo. Da’ mi-am exprimat disponibilitatea si dorinta sa fac mai multi. Muncesc… O sa ma duc si prin vecine sa intreb, de o teava-doua

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      20 Aprilie 2012 at 10:31 am

                      Daca muncesti.. nu ai de unde sa ai bani. Nu ai timp sa te imbogatesti

                       
                    • jackfiulratacitor

                      24 Aprilie 2012 at 2:39 am

                      ei, ba da. Vrei contul meu?Ti-l dau, frateste.

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      24 Aprilie 2012 at 9:18 am

                      Mi-ar folosi mai mult cardul si PIN-ul

                       
                    • Bendis

                      24 Aprilie 2012 at 9:30 am

                      :)) daca ti le da …poate impartim …frateste … ce e in cont :)))

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      24 Aprilie 2012 at 10:07 am

                      Cum e frateste ?

                       
                    • Bendis

                      24 Aprilie 2012 at 10:23 am

                      …e clar …. daca pui intrebari n-ai ganduri de …imparteala … :))

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      24 Aprilie 2012 at 10:34 am

                      Eu am impartit in stanga si in dreapta de cand ma stiu. Am fost acuzat adesea pentru asta

                       
                    • Bendis

                      24 Aprilie 2012 at 10:36 am

                      Posibil sa fie justificate acuzatiile…
                      Daca ceea ce ai impartit erau palme, pumni, suturi … :))

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      24 Aprilie 2012 at 10:49 am

                      In limbaj de specialitate nu sunt palme. Se numeste spanking. Parea ca le place

                       
                    • Bendis

                      24 Aprilie 2012 at 10:58 am

                      :)) te pui cu gusturile oamenilor …

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      24 Aprilie 2012 at 11:07 am

                      Niciodata

                       
          • Mirela

            18 Aprilie 2012 at 8:40 pm

            nu trebuie sa-mi convina mie, trebuie sa aiba lucrurile o logica, cu toata indoiala lor cu tot.

             
          • Bendis

            20 Aprilie 2012 at 8:43 am

            Frumos iti sade fiule! Auzi la tine …esti fiul lui Bendis si al unui barbat destept foc. De unde trag concluzia ca singura mea calitate e ca ma cheama Bendis! :))

             
  12. Bogdan Xenopol

    16 Aprilie 2012 at 3:18 pm

     
  13. Bendis

    17 Aprilie 2012 at 9:24 am

     
  14. Jack Fiul Ratacitor

    20 Aprilie 2012 at 12:27 am

    bai, ce m-am speriat de la porcaria asta de WP. Pe cuvant, aproape motiv de boicot

     
    • Bendis

      20 Aprilie 2012 at 8:46 am

      ???
      Ce tot ii tragi cu WP …spune mai bine ca nu ma mai iubesti! 😛

       
    • Mirela

      20 Aprilie 2012 at 10:19 am

      eu postez in continuare fara sa am nicio tangenta cu WP sau alte blogareli, nu stiu ce tot zice frati-miu.

       
  15. Mirela

    20 Aprilie 2012 at 7:21 pm

    sa fie cifra rotunda… si cercul complet

     

Lasă un răspuns

 
