RSS

Dupa fapta si rasplata !

23 Apr

 
14 comentarii

Scris de pe 23 Aprilie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

14 răspunsuri la „Dupa fapta si rasplata !

  1. bmarinescu41

    23 Aprilie 2012 at 9:31 am

    Numărul celulei ne spune câţi ani va locui acolo condamnatul ? 😀 😀 😀

     
    • Bendis

      23 Aprilie 2012 at 9:45 am

      :)) Nuuuu! Sa toace banii contribuabililor si acolo???
      Las’ sa crape repede … dar nu inainte de a cunoaste umilinta totala! 😀

       
      • bmarinescu41

        23 Aprilie 2012 at 11:23 am

        Atunci să fie 102 ZILE ???

         
        • Bendis

          23 Aprilie 2012 at 11:25 am

          Deal! 😀

           
          • bmarinescu41

            23 Aprilie 2012 at 2:09 pm

            GOOD ! 😀
            Rămâne să stabilim cu ce dată începe să-şi petreacă cele 102 zile care i-au mai rămas ! 😀 😀 😀

             
  2. Bogdan Xenopol

    23 Aprilie 2012 at 12:06 pm

    Tabloul se numeste Marinar cu Bila

     
    • Bendis

      23 Aprilie 2012 at 12:50 pm

      „Intr-un tarc era un taur tanar iar in alta tarc, inconjurat cu sarma ghimpata, era o vaca.
      Pe tauras il chema Zambiluta.
      – Zambiluta, hai la mine, sa vezi ce bine o sa ne fie… il tot intarata vaca zilnic.
      La un moment dat, cand nu a pai putut face fata tentatiei, Zambiluta isi facu avant si sari gardul.
      Multumita, vaca ii spune:
      – Ce ma bucur ca ai venit la mine Zambiluta!
      – Lasa bucuria, poti sa-mi zici Zam ca bilutele mi-au ramas in gard… ” :))

       
      • Bogdan Xenopol

        23 Aprilie 2012 at 12:52 pm

        Esti perversa de luni dimineata. 🙂

         
        • Mirela

          23 Aprilie 2012 at 12:53 pm

          :)))))))))))))))

           
        • Bendis

          23 Aprilie 2012 at 12:53 pm

          Guilty! Da’ nu se pune ca am trecut de pranz!

           
          • Mirela

            23 Aprilie 2012 at 1:00 pm

            hai ca nu esti chiar asa, dar m-a distrat reactia Bogdanului 🙂

             
          • Bogdan Xenopol

            23 Aprilie 2012 at 2:00 pm

            Ma tulburi

             
          • Mirela

            23 Aprilie 2012 at 2:07 pm

            iar ? Si tine cont ca e fara intentie, ca daca mi-as mai si propune…. iti dai seama 😀

             
          • Mirela

            23 Aprilie 2012 at 2:08 pm

            sau nu imi ziceai mie ?:))

             

Lasă un răspuns

 
