RSS

Rostul verdelui …

24 Apr

… abia acum il inteleg! 🙂 Cu ceva vreme in urma elena udrea spunea ca verdele va fi culoarea de campanie a PDL … „este o culoare care semnifică tinereţe, forţă, este o culoare luminoasă „…
Asa e ! Pana si eu m-am luminat …verdele e tot ce se vede din morcovul adanc infipt in CUR ! Marele filolog MRU stie ca nu am folosit o expresie… licentioasa!

http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/pdl-verde-in-campanie-udrea-culoarea-semnifica-tinerete-forta-260643.html

 
36 comentarii

Scris de pe 24 Aprilie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , ,

36 de răspunsuri la „Rostul verdelui …

  1. Mirela

    24 Aprilie 2012 at 10:03 am

    Peste mai mult timp, cand se va asterne uitarea, oamenii se vor intreba : ce a fost mai intai, portocaliul sau verdele ?

     
  2. Bogdan Xenopol

    24 Aprilie 2012 at 10:10 am

    In CUR ? Cum adica in CUR ?

     
    • Bendis

      24 Aprilie 2012 at 10:19 am

      vrei sa dezvolt subectul? :))

       
  3. Bogdan Xenopol

    24 Aprilie 2012 at 10:13 am

    Crede cineva ca invazia de PDL va avea ca efect o participare diminuata la vot ?

     
    • Bendis

      24 Aprilie 2012 at 10:21 am

      Asa cum spuneam …. clasa noastra politica nu-i nascuta din … spuma marii! Cine vrea cu orice pret sa scape de chior si de sleahta lui …. cu siguranta va merge la vot

       
      • Bogdan Xenopol

        24 Aprilie 2012 at 10:33 am

        Din ce vad pe strada ca sa zic asa sunt multi scarbiti de ce se intampla. Mai ramane sa apara Nicolicea la USL si e gata treaba.

         
        • Bendis

          24 Aprilie 2012 at 10:35 am

          Stii … suntem o populatie tare ciudata … toate ne scarbesc … suntem cumva privitorii propriilor noastre vieti. La dracu’ cu Miorita! 😀

           
          • Bogdan Xenopol

            24 Aprilie 2012 at 10:48 am

            Aia antibasisti asteptau o detasare. Daca nu se va intampla, si nu se intampla, isi vor pune multe semne de intrebare. Asta e si scopul pentru care se intampla ce se intampla. Migratia asta e menita sa mai rupa voturi de la antibasisti. La fel si mru.

             
            • Bendis

              24 Aprilie 2012 at 10:55 am

              Nu suntem in Nemtia …asa ca „operam” cu ceea ce avem 😀
              Votul meu nu o sa-l rupa nimeni …. naiva fiind … cred ca apogeul politicii distructive a fost atins de chior si sleahta lui!

               
              • Bogdan Xenopol

                24 Aprilie 2012 at 10:59 am

                Am incredere in romania. Poate scoate ceva mai rau decat basescu. Sunt convins

                 
                • Bendis

                  24 Aprilie 2012 at 11:02 am

                  I hate you …again! :)))

                   
                  • Bogdan Xenopol

                    24 Aprilie 2012 at 11:07 am

                    Inca nu e nimic. Daca vei tine minte ce spun adevarata ura o vei pute nutri doar dupa ce mai trec niste ani. Posibil sa spui ca e din cauza mea, am cobit. Se foloseste asta destul de des

                     
                    • Bendis

                      24 Aprilie 2012 at 11:15 am

                      Eu nu dezmint … ce se spune despre romani … ca au memoria „scurta” … deci de uitat am sa uit !…. Da’ de iertat? :))

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      24 Aprilie 2012 at 11:23 am

                      Esti crestina. Nu ai alta sansa decat sa ierti. Asa e programarea

                       
                    • Bendis

                      24 Aprilie 2012 at 11:32 am

                      Poate sunt pagana … :)))

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      24 Aprilie 2012 at 11:53 am

                      Tot un soi de crestinism si ala

                       
                    • Bendis

                      24 Aprilie 2012 at 12:43 pm

                      🙂 m-ai convins … te iert …da’ nu te uit! :))

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      24 Aprilie 2012 at 8:21 pm

                      Ma vei uita

                       
                    • Bendis

                      24 Aprilie 2012 at 8:44 pm

                      Acu’ … stiu si io cum oi imbatrani? :))

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      24 Aprilie 2012 at 9:48 pm

                      Tot optimista. E vorba de aluat. Vei deveni o baba multumita. Sau care asteapta ceva. Asteptarea poate sa fie un scop in sine. Cine stie cum o sa fie si viata ta pana la sfarsit, banuiesc ca nu e bine sa iti pui asemenea intreabari. Oricum vei avea parte de raspunsuri, chiar daca nu ai pus intrebari.

                       
                    • Bendis

                      24 Aprilie 2012 at 9:52 pm

                      :))) Pai da… ca eu am un mandat de…soacra! :)))

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      24 Aprilie 2012 at 10:44 pm

                      Nu se stie. Este posbil ca baiatul tau sa isi revina cand o sa fie mare 🙂 Si ramai fara mandat.

                       
                    • Bendis

                      24 Aprilie 2012 at 11:12 pm

                      Ce stil ai! :))
                      Te pricepi de minune sa …demontezi orice speranta :))
                      Sigur nu colaborezi cu …maleficul? :))

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      25 Aprilie 2012 at 8:07 am

                      Bine, bine.. poate ca te privez pe tine de speranta. Dar la sperantele lui nu te gandesti ? 🙂 Lasa-l sa copilareasca macar pana la 60 de ani.

                       
                    • Bendis

                      25 Aprilie 2012 at 10:29 am

                      :)) Deci ….confirmi ceea ce spune despre barbati …. ca ei trec prin doua etape ale vietii ,,, copilarie si senilitate! 😀

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      25 Aprilie 2012 at 3:33 pm

                      Au aparut ciresele

                       
                    • Bendis

                      25 Aprilie 2012 at 5:21 pm

                      Sunt vegetariana …
                      Prefer visinele…altoite :))

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      25 Aprilie 2012 at 6:07 pm

                      Arian si eu

                       
  4. Bogdan Xenopol

    24 Aprilie 2012 at 10:15 am

    Pe de alta parte daca basescu mai are un pic de simtul umorului va face in asa fel incat motiunea sa pice la un vot. Ei, ce aproape de cascaval ne aflam. Iti da aripi chestia asta

     
    • Bendis

      24 Aprilie 2012 at 10:27 am

      Stii … daca e sa facem scenarii…
      In momentul in care s-a format acest guvern si n-am vazut-o pe madam udrea pe …lista … mi-am zis ca maleficu’ nu da zile multe guvernului mru. Ca udrea face un pas inapoi doar temporar (asa cum a facut-o si in guvernele boc de dupa motiune!). Si … ca … basescu este iarasi master of the game … dandu-i lui mru ragazul s-o puna de o coagulare de dreapta pentru alegerile din toamna!

       
      • Bogdan Xenopol

        24 Aprilie 2012 at 10:37 am

        Asa si e. Acum toata propaganda munceste pentru mru. Sunt convins insa ca basescu are si alte alternative. Daca nu iese cu mru mai are el ceva pe acolo. Posibil sa nu le rezulte cu mru. Nu are nimic ala. E gol. Nu are carisma. Nu stie sa vorbeasca.
        Dar nu mru e treaba. E doar o alta holograma a basescului.

         
        • Bendis

          24 Aprilie 2012 at 10:38 am

          Si nutzi ce e ? :)))

           
          • Bogdan Xenopol

            24 Aprilie 2012 at 10:49 am

            Consilier spiritual. Stapanul lazii cu zestre. Crupierul.

             
            • Bendis

              24 Aprilie 2012 at 10:57 am

              Hm! Placerile lui mi se par destul de …carnale :)))

               
              • Bogdan Xenopol

                24 Aprilie 2012 at 10:59 am

                Suntem oameni totusi 🙂

                 

Lasă un răspuns

 
