RSS

Punguta cu multi bani

04 Mai

 
19 comentarii

Scris de pe 4 Mai 2012 în Uncategorized

 

Etichete: ,

19 răspunsuri la „Punguta cu multi bani

  1. Bogdan Xenopol

    4 Mai 2012 at 3:26 pm

    Exagerari. Banii nu ii mai vezi, dar macar se imbraca aia mulat si cu tocuri… sa tot tragi o laba. Pai cum altfel ai justifica ca esti roman ?

     
    • Bendis

      4 Mai 2012 at 3:30 pm

      cred ca ai mancat un I …de la sa- :)))

       
      • Bogdan Xenopol

        4 Mai 2012 at 4:54 pm

        Neamtul face asa, romanul face cum spun eu. De exemplu romanul poate sa ajunga la putere spunand ca suspenda…. dupa care se mai gandeste. Am zis eu de la inceput ca schimbarea asta de guvern vine in sprijinul ideei toti sunt la fel. O are javra in program de muuuuulta vreme. Si nu cred ca e apogeul

         
        • Bendis

          4 Mai 2012 at 5:18 pm

          Oricate scenarii as face si as citi … asta mi se pare neverosimil !

           
          • Bogdan Xenopol

            4 Mai 2012 at 5:45 pm

            |Timpul le rezolva pe toate 🙂

             
    • Geta

      4 Mai 2012 at 3:58 pm

      :))))))))))))))))))))))))))))))

       
      • Bogdan Xenopol

        4 Mai 2012 at 6:04 pm

        Geta, te rog sa nu mai razi ca nu e de ras. Putina compasiune pentru acest popor te rog. Un popor minunat dar care are tot timpul ghinion. E vremea sa facem ceva. Eu ma apuc sa mananc de exemplu.

         
  2. Bogdan Xenopol

    4 Mai 2012 at 6:03 pm

    Cand am vazut acum multi ani chestia aia de au pus-o in fata fostului CC pe care au denumit-o monumentul revolutiei parca, mi-a trecut prin cap ca ceva mai kitsch nu poate exista. Azi insa mi-am dat seama ca am gresit. Am vazut live statuia lui Traian cu cateaua in brate. Experienta insa ma invata ca de data asta sa nu mai spun ca ceva mait kitch nu va mai exista. Au baietii de unde sa scoata. Cred ca astia le dau gratuit etnobotanice creatorilor de monumente, statui si alte asemenea acareturi

     
    • Bendis

      4 Mai 2012 at 6:25 pm

      :)) Pierdem de trei ori ,,,, prima …le platim etnobotanicele, a doua … le platim si statuia kitsch, a treia … ne violeaza retina :)))

       
      • Bogdan Xenopol

        4 Mai 2012 at 6:27 pm

        E si un castig. Unii se duc acasa si se fut de nervi. Creste deci natalitatea 🙂

         
        • Bendis

          4 Mai 2012 at 6:37 pm

          S-a dus naibii romantismu’ … :))
          Copiii facuti la nervi nu cred ca-s OK :)))

           
          • Bogdan Xenopol

            4 Mai 2012 at 7:04 pm

            Daca se intampla sa ramana gravida si sa apuc sa il vad crescand am sa-ti dau de veste daca e ok sau nu

             
            • Bendis

              4 Mai 2012 at 7:18 pm

              :)) Am crezut ca vorbeai la …general! 😀
              Sa-mi dai de veste ! :)))

               
              • Bogdan Xenopol

                4 Mai 2012 at 7:29 pm

                Always

                 
      • Bogdan Xenopol

        4 Mai 2012 at 6:28 pm

        Am auzit ceva discutii pe la tv despre ea, dar nu am auzit pretul. Banuiesc ca pe la 1 mil euro se poate face asa ceva, altfel nu are farmec

         
  3. Bogdan Xenopol

    4 Mai 2012 at 7:29 pm

     
    • Dinu G.

      5 Mai 2012 at 2:15 pm

      Cat avem la conducerea culturii un „patavicischlom.. si alti infectati de acest microb, o sa avem tot astfel de „succesuri ” in arta de toate genurile….! Asa ca procurati-va ochelari cat mai negri, sau opaci , ca sa nu innebuniti de tot!

       
      • Bogdan Xenopol

        5 Mai 2012 at 2:18 pm

        Vinzi tu asemenea ochealari ? 🙂 Una peste alta nici cu Diaconu nu imi e rusine la cultura . E in trendul general

         
      • Bendis

        5 Mai 2012 at 2:26 pm

        Mai Dinule, pe tine cine te-a chemat? :)))
        O vrei pe EBA? Nu poate e ocupata sa faca shoping la Bruxelles ! :))

         

Lasă un răspuns

 
