RSS

A-nceput de-un timp sa cada cate-un boc!

07 Mai

remember

 
23 comentarii

Scris de pe 7 Mai 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , ,

23 de răspunsuri la „A-nceput de-un timp sa cada cate-un boc!

  1. Bogdan Xenopol

    7 Mai 2012 at 10:11 am

    O sa ajunga la institutul de editat fraze

     
    • Bendis

      7 Mai 2012 at 10:14 am

      La Rachitele …. cred ca mai sunt gaste de pazit … si iarba de cosit! :))

       
      • Bogdan Xenopol

        7 Mai 2012 at 10:15 am

        Pai nu zicea ca fac basescu scoala de politicieni ? Ii trebuie obligatoriu catedra de editat fraze. Asta e omul care ii trebuie, e recunoscut pentru stiinta asta.

         
        • Bendis

          7 Mai 2012 at 10:22 am

          La genul de elevi pe care ar putea sa-l aiba …scoala …e cel mai potrivit…. Trei fraze rostogolite la infinit … indiferent de …context! :)))

           
          • Bogdan Xenopol

            7 Mai 2012 at 10:26 am

            Da, pentru ca nu e populist. Asa ca nu are teme noi. E conservator cum ar veni. Iti repeta pana intelegi, nu asa se face scoala ? 🙂

             
          • Bendis

            7 Mai 2012 at 10:31 am

            😀 Invatati, invatati, invatati ….zicea un comunist :))

             
  2. Bogdan Xenopol

    7 Mai 2012 at 10:48 am

    Cu documentarul ala vad ca nu e asa simpla treaba. Pot rezolva dar trebuie sa ma chinui un pic. Esti curioasa/ai chef sa il vezi ? Sa nu ma chinui degeaba

     
    • Bendis

      7 Mai 2012 at 10:54 am

      De gasit il gasesc eu … rabdarea de a privi un documentar imi trebuie! Stii, neuronii mei sunt obositi si blazati! :))

       
      • Bogdan Xenopol

        7 Mai 2012 at 10:55 am

        Iti dau o varinta de download cu subtitrare in romana si hd, adica imagine foarte buna. wait

         
  3. Bogdan Xenopol

    7 Mai 2012 at 11:29 am

    Daca se uita basescu la investirea lui Putin isi taie venele. Ala dictator adevarat, nu parodie

     
    • Bendis

      7 Mai 2012 at 11:35 am

      Daca pastram proportiile (teritoriale macar!) chiorul sta bine! :)))

       
      • Bogdan Xenopol

        7 Mai 2012 at 11:40 am

        Hm, adevarul e ca Medvedev are ceva din boc. Privirea aia bovina multumit ca stapanul e bine

         
        • Bendis

          7 Mai 2012 at 11:45 am

          Cred ca Medvedev e mai .. castigat! :))

           
          • Bogdan Xenopol

            7 Mai 2012 at 11:49 am

            Pai e aia ziceam ca Putin de dictator adevarat. Are oamenii lui. Asta al nostru e o biata javra ordinara. Nu are mama nu are tata. Nici la propriu nici la figurat

             
            • Bendis

              7 Mai 2012 at 12:10 pm

              Tu iti dai seama daca era chioru’ in locul lui Putin? Cat avea de furat? :))

               
  4. Bogdan Xenopol

    7 Mai 2012 at 1:08 pm

    http://fastupload.rol.ro/f3c6bfefb632fee3dd70ed294bc032ae.html
    http://fastupload.ro/c39458e1745cab913070881e680d0e29.html
    http://fastupload.rol.ro/1d44e1de24004ad92b4e8ad6b1f0d117.html

    Fiecare link din cele de mai sus va descarca cate un fisier de arhiva. Trebuie date jos toate cele 3 fisiere. Acestea se numesc cap720p.part1 pana la part 3. Aceste 3 fisiere de arhiva trebuie puse in acelasi folder si se dezarhiveaza cu winrar. Va rezulta un singur fisier numit cap720p.mkv
    Nu stiu daca window mediaplyer stie acest tip de fisier, stiu insa sigur ca merge cu bsplayer ori cu winamp. Ambele playere pot fi descarcate gratuit de pe net. Subtitrare in limba romana. Sper sa mearga

     
    • Bendis

      7 Mai 2012 at 1:12 pm

      Raman datoare! 🙂

       
      • Bogdan Xenopol

        7 Mai 2012 at 1:15 pm

        Oho, am sacul plin de multumiri si de datorii. Ceva bani nu ai ? 🙂 Sau de beut macar 🙂

         
        • Bendis

          7 Mai 2012 at 1:18 pm

          Am … de toate :)))

           
          • Bogdan Xenopol

            7 Mai 2012 at 1:42 pm

            De forme vorbesti ?

             
          • Bogdan Xenopol

            7 Mai 2012 at 2:10 pm

            Eu am descarcat si mie imi merge. Daca ai probleme spui tu.

             
  5. Bogdan Xenopol

    7 Mai 2012 at 1:11 pm

    Vezi ca a intrat un comentariu in asteptare, din cauza link-urilor probabil l-a interpretat ca posibil spam

     

Lasă un răspuns

 
