RSS

Miss tomberon !

08 Mai

 
57 comentarii

Scris de pe 8 Mai 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , ,

57 de răspunsuri la „Miss tomberon !

  1. anda

    8 Mai 2012 at 8:55 pm

    asta este gunoi? Asta este mizerie!

     
  2. Bogdan Xenopol

    8 Mai 2012 at 9:50 pm

    E utila lui Prigoana

     
    • Bendis

      8 Mai 2012 at 9:51 pm

      s-o pliciuiasca pe …suncoasa! :)))

       
  3. Bogdan Xenopol

    8 Mai 2012 at 9:51 pm

    Mai Ponta daca decizia ta e buna nu poti spune ca afecteaza. Afecteaza e de rau. Huo .

     
    • Bendis

      8 Mai 2012 at 9:52 pm

      deci…daca spun ca am o afectiune pentru tine …e de rau! :)))

       
      • Bogdan Xenopol

        8 Mai 2012 at 9:55 pm

        A spus ca decizia a afectat nu ca a luat o decizie cu afectiune. Era naspa si asa. Tu ai o afectiune pentru mine ? Te afectez intr-un fel ?

         
        • Bendis

          8 Mai 2012 at 9:57 pm

          mi-e teama sa-ti zic…cine stie cu cat ma taxezi …pe minut! :)))

           
          • Bogdan Xenopol

            8 Mai 2012 at 10:14 pm

            Indiferent cat de scump ar fi pe minut, oricum nu ma tine multe minute. Asa ca iesi iefin, nu-ti mai face atatea griji. Chitroaso 🙂

             
            • Bendis

              8 Mai 2012 at 10:28 pm

              si eu care eram pregatita sa cheltuiesc … mult! :))

               
              • Bogdan Xenopol

                8 Mai 2012 at 10:29 pm

                Ai si aceasta posibilitate. Nu am tinere de minte. Si desi ma tine putin o pot lua de la cap ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Una chair mi-a spus : fenomenule… Deci, am o oferta care are putea sa iti poarte numele… e facuta pentru tine.

                 
                • Bendis

                  8 Mai 2012 at 10:47 pm

                  deci … exista riscul sa nu iti aduci aminte cine a platit :)))

                   
                  • Bogdan Xenopol

                    8 Mai 2012 at 10:48 pm

                    E bine asa, discretia e asigurata

                     
                    • Bendis

                      8 Mai 2012 at 10:50 pm

                      nu asta-i baiul! :))
                      beneficiarul poate fi altul :))

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      8 Mai 2012 at 10:52 pm

                      Extrasul de cont nu minte. Eu nu pun mana pe bani. Se face plata se presteaza. Dupa care uitarea asigura discretia doar. E un sistem pe care l-am creat pentru oameni. In spatele acestui sistem se afla tone de oameni care asteapta de la mine sa il aplic asa cum trebuie. Mama mea mi-a spus ca procedez corect si ca se asteapta sa nu o fac de ras. Ufff..

                       
    • Bendis

      8 Mai 2012 at 9:53 pm

      ti-e dor de filOLOGU’ mru? ala il stia pe graur cu ochii inchisi :))

       
      • Bogdan Xenopol

        8 Mai 2012 at 9:56 pm

        Eu nu merg prin comparatie. Mi-a placut bancul ala cu ce face mru de cand nu mai e premier.. se uita in disctionar sa inteleaga ce i s-a intamplat. Nu-l stiam.

         
  4. Bogdan Xenopol

    8 Mai 2012 at 10:32 pm

    Iar a zis cu afectatul. Bai…

     
  5. Bogdan Xenopol

    8 Mai 2012 at 10:47 pm

    Asa. Mi-am luat bilet la Circ. Spectacolul se numeste Zana Oglinjoara. Foarte multumit de mine. Incerc sa ajung de prin 95.

     
    • Bendis

      8 Mai 2012 at 10:48 pm

      Nu-mi plac numerele cu animale de la circ …

       
      • Bogdan Xenopol

        8 Mai 2012 at 10:50 pm

        E cu zane… mie imi placeau mult zanele cand eram copil.

         
        • Bendis

          8 Mai 2012 at 10:54 pm

          cred ca iti plac si-acum! 😀

           
          • Bogdan Xenopol

            8 Mai 2012 at 10:58 pm

            Da, dar altfel….

             
  6. Bogdan Xenopol

    8 Mai 2012 at 10:49 pm

    Asta cu ce i-a zis ma-sa a spart electoratul in doua. Ma mir ca nu l-a apucat plansul pe Gadea.

     
  7. Bogdan Xenopol

    9 Mai 2012 at 1:03 am

    Ce porcarie cu Andrei Zaharescu

     
    • Bendis

      9 Mai 2012 at 7:45 am

      N-as zice. E un bun vorbitor, are prestanta !

       
      • Bogdan Xenopol

        9 Mai 2012 at 7:50 am

        Banuiam eu 🙂

         
        • Bendis

          9 Mai 2012 at 7:54 am

          😀 Un plus puteai sa-i gasesti si tu … are nevasta frumoasa :)))

           
          • Bogdan Xenopol

            9 Mai 2012 at 8:05 am

            Aici sunt de acord.

             
  8. Bogdan Xenopol

    9 Mai 2012 at 8:17 am

    Traiasca UEFA Champion League, Bucurestiul e pustiu.

     
  9. Bogdan Xenopol

    9 Mai 2012 at 8:27 am

    Daca trece legea uninominalului in forma actuala l-au cam pus pe bara pe ddd.

     
  10. Bogdan Xenopol

    9 Mai 2012 at 9:13 am

    Astia cu let’s do it romania au implicat organizatii scolare in proiectul lor, gunoier pe gratis. Le-au spus elevilor ca asa dovedesc faptul ca au o gamdire ecologica. Noua ne spunea nea nicu ca se numeste munca patriotica. Observ ca s-a schimbat terminologia. Si cam atat. A ba nu, mai e ceva. Avem banane la liber.

     
  11. Bogdan Xenopol

    9 Mai 2012 at 9:16 am

    Caut si nu gasesc. Care e motivatia lui Ponta pentru retragerea banilor de la primariile pdl blagoslovite de mru ?

     
    • Bendis

      9 Mai 2012 at 11:32 am

      Daca am sa zic ca in felul asta se repara o nedreptate … n-ai sa crezi ca asta a gandit Ponta.
      Pentru ca timpul este scurt …masurile pe care luate trebuie sa fie de …impact. Iar asta mi se pare ca se incadreaza….

       
      • Bogdan Xenopol

        9 Mai 2012 at 4:50 pm

        Ma interesa motivatia oficiala. Lasa ca stim noi ca ai au dat la pdl. Banuiesc ca legal nu asta e motivul. Nu are motivatie oficiala ?

         
        • Bendis

          9 Mai 2012 at 5:00 pm

          Pai asta-i motivatia… banii au fost alocati …discretionar …. si in felul asta s-a facut o „reparatie” …partiala 🙂

           
          • Bogdan Xenopol

            9 Mai 2012 at 5:10 pm

            ok, dar cine a hotarat ca a fost discretionar ? E o decizie a cuiva care constata asta ? Ori asta e axioma ?

             
            • Bendis

              9 Mai 2012 at 5:13 pm

              :)) cifrele stau drept marturie ….
              O fi fost coincidenta ca primarii PDL au primit grosul ?

               
              • Bogdan Xenopol

                9 Mai 2012 at 5:16 pm

                hm, juridic asta nu inseamna nimic. e bla bla cu proiecte progrmari la palti samd. Se poate baga multe texte. Daca doar cifrele stau la baza castiga primarii aia in instanta fara probleme.
                Altfel spaniolii simpatici foc. Familii cu copil in carut, imbracati alb si rosu cu bere in mana umbla pe strazi. Mie imi place atmosfera.Extrem de civilizati. Bravo ba !

                 
                • Bendis

                  9 Mai 2012 at 5:19 pm

                  La urma urmei ala e FONDUL DE REZERVA pentru situatii de urgenta 😀

                   
                  • Bogdan Xenopol

                    9 Mai 2012 at 5:23 pm

                    In acest caz, juridic vorbind, conteaza cum sunt definite situatiile de urgenta. Tot aici are un rol si precedentul. Banuiesc ca devine prea tehnic. Din ce inteleg eu motivatia principala a fost „stim noi” Si asa e, dar…. poate sa fie o greseala. In fine, da-i dracu. Sa vorbim mai bine de sex. Tu ce mai faci ?

                     
                    • Bendis

                      9 Mai 2012 at 5:26 pm

                      :)) de sexul cui ? 😀

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      9 Mai 2012 at 6:30 pm

                      In general. Pai ce.. noi vorbim vreodata de noi ? Nu avem timp. Suntem prea daruiti societatii.

                       
                    • Bendis

                      9 Mai 2012 at 6:50 pm

                      😀 La generalul Izmana te gandeai :))
                      Asa.. suntem niste daruiti … poate ne face si noua cineva statui! 😀

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      9 Mai 2012 at 6:56 pm

                      Eu nu ma bazez pe ei. Asa ca am dat comanda pana si de cruce. Asa ca iti dai seama ca am si statui pentru noi doi. Am facut pentru amandoi pentru ca am ajuns la concluzia ca cineva trebuie sa se gandeasca si la noi. Eu sunt acela

                       
                    • Bendis

                      9 Mai 2012 at 7:01 pm

                      :)) Mai ai un pic si-mi spui ca ai facut si coliva pentru mine :)))

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      9 Mai 2012 at 7:03 pm

                      E data comanda, se asteapta semnalul de preparare si adresa de livrare. La fel si coroanele. Sa fie proaspat totul

                       
                    • Bendis

                      9 Mai 2012 at 7:15 pm

                      Ceva imi spune ca n-am sa fiu eu aia care sufla in lumanari! :))

                       
                    • Bogdan Xenopol

                      9 Mai 2012 at 7:23 pm

                      Nu e problema, nu te obliga nimeni sa faci ce nu vrei .

                       
  12. Bogdan Xenopol

    9 Mai 2012 at 9:23 am

    Platini a inaugurat un teren de fotbal in sectorul 2. Aflat la fata locului Ontanu a tinut sa multumeasca in limba franceza. A spus merci beaucoup. S- a auzit mersi bocu. Asta nu stie ca boc nu mai e ?

     
  13. Serenity

    9 Mai 2012 at 3:59 pm

    Plavana asta era ca o ratacita printre toti aia de la depunerea juramantului ministrilor, ar cam fi cazul sa se ia masuri si pentru debarcarea ei cumva. Si apoi sa dea niste explicatii, ca nu inseamna ca daca trece timpul se sterg din memorie intamplarile.
    Comparativ cu ea, care e mai tacuta de obicei, le-am auzit pe catelele alea doua de woodrea si monica macovei facand ca toate visele, aratau si ca dracu” de nervoase ce erau… le iese ura prin toti porii si au inceput sa faca cute adanci intre sprancene. De grija tarii, stiu, dar ar trebui sa se mai menajeze.

     
    • Bendis

      9 Mai 2012 at 4:03 pm

      sper sa-si gaseasca linistea …la PUSCARIE!

       
  14. Serenity

    9 Mai 2012 at 7:07 pm

    Mi-am amintit de copiii aia facuti pudra in China, iti dai seama cate flacoane ar iesi din asta ? Ar fi si reciclata si i-ar vindeca si pe pedelisti de toate bolile, ca cine altcineva sa si-o administreze ? 🙂

    E frumos prin orasul asta de ieri, atata entuziasm pe strazi nu-mi amintesc sa mai fi vazut. De maine, cel tarziu poimanie intram in normal din pacate.

     
    • Bendis

      9 Mai 2012 at 7:16 pm

      Cum ar veni sa fie pe post de soricioaica! :))

       
      • Serenity

        9 Mai 2012 at 7:20 pm

        sa fie… la ei acolo 🙂

        Pacat ca esti la oarece distanta, te luam cu mine mai tarziu sa vedem atmosfera meciului la Ateneu, ca fetele… 😉

         
        • Bendis

          9 Mai 2012 at 7:24 pm

          :))) Ti-ai gasit ….
          EU vreau la umbra de codru des! :)))

           
          • Serenity

            9 Mai 2012 at 7:25 pm

            te corupeam precis, am putere de convingere cand vreau

             
  15. Serenity

    9 Mai 2012 at 7:24 pm

    pequenitos se cheama micii in spaniola :)) daca veneau englezii cum le ziceau, little things? 🙂

     

Lasă un răspuns

 
