RSS

Cimilitura cu iz de … plagiat!

11 Mai

 
43 comentarii

Scris de pe 11 Mai 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

43 de răspunsuri la „Cimilitura cu iz de … plagiat!

  1. Bogdan Xenopol

    11 Mai 2012 at 10:38 pm

    Eu cred ca pleaca…

     
    • Geta

      12 Mai 2012 at 9:48 pm

      Eu nu, orgoliul nu l lasa 😦

       
      • Bogdan Xenopol

        12 Mai 2012 at 9:52 pm

        Glumeam si eu 🙂

         
  2. Bogdan Xenopol

    11 Mai 2012 at 10:46 pm

     
  3. Bendis

    12 Mai 2012 at 8:38 am

    Week-end placut!

     
  4. Bogdan Xenopol

    12 Mai 2012 at 11:21 am

    O campanie Bogdan Xenopol

     
    • Bendis

      12 Mai 2012 at 11:46 pm

      de padurile amazoniene nici ca iti pasa! 😛

       
      • Bogdan Xenopol

        13 Mai 2012 at 10:44 am

        Urmeaza. Merge si de loc de antrenament, kinky

         
    • Serenity

      13 Mai 2012 at 11:10 am

      Mie mi se pare destul de bine, inseamna ca 8 din 10 au trecut la un nivel sofisticat dupa ce le-au parcurs cu brio pe precedentele (si s-au plictisit de ele), e si aici (ca in toate) valabila teoria piramidei trebuintelor. Acum depinde daca o fi vorba de Romania sau e la nivel planetar.

       
      • Bogdan Xenopol

        13 Mai 2012 at 11:14 am

        Adica nu vrei sa te implici ? :))))

         
      • Bogdan Xenopol

        13 Mai 2012 at 11:16 am

        Nu te intreba ce poate face sexul oral pentru tine, intreaba-te ce poti face tu pentru el :)))

         
        • Serenity

          13 Mai 2012 at 11:25 am

          eu sunt extrem de egoista si de cand ma stiu caut sa-mi fie bine mie in detrimentul altora. Dar stiu si vorba aia, never say never 🙂

           
          • Bogdan Xenopol

            13 Mai 2012 at 11:26 am

            NU s-a specificat in campanie daca e vorba de a primi ori de a oferi. Deci discutia e deschisa. Ma gandesc sa ii propun lui Carmen Avram o emisiune pe tema asta. Dupa ce termina cu rinichii si bucatele alese… de ce sa nu se vorbeasca de sexul oral la romani ?

             
          • Serenity

            13 Mai 2012 at 11:36 am

            Ei atunci se schimba treaba, deja e cu totul altceva.

            Carmen Avram nu ar fi atat de curajoasa, romanii oricum s-ar oripila (oficial) si ar evita subiectul, dar in acelasi timp ar privi cu ochii si urechile larg deschise.

             
          • Foehnix

            20 Ianuarie 2013 at 10:35 am

            Stiam eu ca blogurile folosesc, de exemplu: vine omul, baga ochiul aici, apoi se duce la el acasa (adica pe blogul personal) si incepe sa isi arate disponibilitatea…. numai pentru un El anume, desi blogul e public de fapt. Dar macar a avut ocazia sa afle dorinte…. si pana la urma daca n-o fi … El ci oricine, ce mai conteaza ? Astea-s detalii nesemnificative. Altfel, e profesionist si un autor original, aplaudat de cine nu-l stie un pic mai bine. Sa aplaudam, zic …. ca fara aplauze nu se exista.

             
        • Jack Fiul Ratacitor

          10 Iunie 2012 at 10:31 am

          zau daca inteleg ce mare branza e sexul asta oral. E parte din sex.
          Ce atata zgomot pentru nimic? De ce e trendy sa spui sa faci?
          De ce e rusine sa spui ca faci? de ce sa nu recunosti sau de ce sa te lauzi?

           
          • Hop si eu

            11 Mai 2013 at 9:49 pm

            ca bine zici, Mirandolino, cum esti tu mereu inteleapta si deschizatoare de ochi ai oamenilor…. mai rar ca tine. Acu’ mergi de presteaza, chiar daca iti raspund cu intarziere mare tot e valabil.

             
  5. Bogdan Xenopol

    12 Mai 2012 at 11:37 am

    Vad ca au fugit din tara camatarii. NU stiu daca se va ocupa basescu personal sau nu sa ii aduca inapoi. Liviu Chesnoiu de la POlitie spune ca au profitat de schimbarea de Guvern :))))))

     
    • Bogdan Xenopol

      12 Mai 2012 at 11:37 am

      Chesnoiu sau Chizdoiu ?

       
      • Serenity

        12 Mai 2012 at 8:25 pm

        nici macar nu suna apropiat astea doua, de ce exagarezi ?

         
        • Bogdan Xenopol

          12 Mai 2012 at 9:12 pm

          Vrabia malai viseaza

           
          • Serenity

            12 Mai 2012 at 9:57 pm

            ti-am zis eu ca exagerezi

             
      • Serenity

        12 Mai 2012 at 8:27 pm

        nici macar nu suna apropiat astea doua, de ce exagerezi ?

         
      • Bendis

        12 Mai 2012 at 11:47 pm

        Penibil om!

         
  6. Serenity

    12 Mai 2012 at 8:32 pm

     
    • Bogdan Xenopol

      12 Mai 2012 at 9:21 pm

      Poate mai spala un pic

       
      • Serenity

        12 Mai 2012 at 10:00 pm

        spala, numai sa vina

         
        • Bogdan Xenopol

          13 Mai 2012 at 11:04 am

          Nu a venit , nu a spalat. Asa ca ramanem jegosi dar uscati

           
  7. Serenity

    13 Mai 2012 at 11:13 am

    era bine si cu, e bine si fara

     
  8. Bogdan Xenopol

    13 Mai 2012 at 11:53 am

    Nu pot sa nu observ ca ministrul culturii are o fata extrem de culturala.

     
  9. Serenity

    13 Mai 2012 at 12:35 pm

    Mi se pare mie sau Kelemen ameninta ? Adica de ce s-ar produce tensiuni de acum incolo daca pana acum, ani la rand, romanii n-au cartit si au asistat spectatori la tot ce au obtinut ungurii in cardasie cu pedeleul ?
    Sau vrea doar sa se auda si el, suparat ca in timpul sefiei lui a ajuns UDMR in opozitie ? E suparat rau cred, dar nu i-o fi rusine chiar deloc ?

     
    • Bogdan Xenopol

      13 Mai 2012 at 12:38 pm

      A dat-o si pe aia cu sunt 5 mld in camara.

       
      • Serenity

        13 Mai 2012 at 1:06 pm

        da, aud ca baga strambe ca are Ponta bani sa mareasca lefurile cu 15%, nu cu 8 si ca daca erau ei asa faceau. Sper sa tina minte USL si sa nu cumva sa apeleze la astia vreodata, nu cat timp e Kelemen sef. Huo.

         
        • Bogdan Xenopol

          13 Mai 2012 at 1:46 pm

          Ei na, au apelat ei la UNPR.. de ce nu ar apela si la UDMR ? Pentru tara desigur

           
  10. Bogdan Xenopol

    13 Mai 2012 at 12:42 pm

    Ce promovare agresiva la In Premiera. Nu au ambitie de nu baga breaking news… rinichiul romanesc delicatesa internationala. Dupa ce le plangeti de mila puteti vedea cum se distreaza bogatii. Lux si lacrimi.. telenovela curata

     
    • Bendis

      13 Mai 2012 at 5:21 pm

      E o emisiune cu reportaje … excelent de bine realizate ….

       
      • Bogdan Xenopol

        13 Mai 2012 at 5:45 pm

        Dap

         
  11. Serenity

    13 Mai 2012 at 1:08 pm

    ce-o fi aia „atentionare now-casting de vant … ” ?!

     
    • Bogdan Xenopol

      13 Mai 2012 at 5:03 pm

      Ma depaseste 🙂

       
  12. Geta

    13 Mai 2012 at 1:11 pm

    Hunor asta e un sovin imbogatit pe umerii romanilor nesimtitul….

     
  13. Bogdan Xenopol

    13 Mai 2012 at 5:03 pm

    romania asta nu prea are simtul masurii. Minstrii aia vechi nu dadeau deloc cu subsemnatul la tv. Astia noi nu mai pleaca de la tv. O exista si vreo cale de mijloc ?

     
    • Bendis

      13 Mai 2012 at 6:54 pm

      Mi se pare firesc ….ca la inceput de mandat sa fie „chestionati” cu privire la planurile care le au …

       
      • Bogdan Xenopol

        13 Mai 2012 at 8:45 pm

        Corect

         

Lasă un răspuns

 
