RSS

Pe 10 iunie … VOTEAZA!

08 Iun

 
18 comentarii

Scris de pe 8 Iunie 2012 în Uncategorized

 

Etichete:

18 răspunsuri la „Pe 10 iunie … VOTEAZA!

  1. Bogdan Xenopol

    8 Iunie 2012 at 5:25 pm

    Scripcaru ?

     
    • Bendis

      8 Iunie 2012 at 8:06 pm

      De cand ne cunoastem noi? Ha? :)))

       
  2. Corvin

    8 Iunie 2012 at 6:53 pm

    Beleşte ochii dacă vrei să nu beleşti…..!

     
  3. Serenity

    8 Iunie 2012 at 8:32 pm

    Mergi la vot,
    Mergi la vot,
    Sa dai javrelor in bot ! 😀

    (Nota: javre = pedelisti. Scuze pentru trivialitate, dar e o rima atat de buna – si oricum cu astia nu e loc de fineturi)

     
  4. Serenity

    8 Iunie 2012 at 8:53 pm

    l-am inspirat, mi se intampla uneori : )

     
  5. Bendis

    8 Iunie 2012 at 9:42 pm

     
  6. bmarinescu41

    8 Iunie 2012 at 10:43 pm

    TAREEEEE!!!
    Unde ai găsit poza asta cu cârmaciul cu ochii căscaţi,e o raritate,eşti bună rău de tot!!!
    Vocabularul meu e prea sărac pentru a aprecia creaţia ta la justa ei valoare !!!

     
    • Bendis

      9 Iunie 2012 at 8:45 am

      🙂 Camarade … eu am gasit cuvantul … esti GENEROS :)))
      Cred ca o vazuse pe nutzi …nemachiata! :))

       
  7. Tino Pagno

    11 Iunie 2012 at 11:18 am

    Ar cam fi timpul sa intelega si poporul ca e mai usor sa belesti ochii pentru 15″ inainte de a pune dewshtu’ decat sa … belesti altceva pana cand astepti sa se termine mandatele… Ca apoi prinde gust si o ia de la capat…!!!…

     
    • Serenity

      11 Iunie 2012 at 12:03 pm

      Tino, ce faci baiatule ?…. bine ca ai gasit blogul prin jungla.

       
  8. Serenity

    11 Iunie 2012 at 12:12 pm

     
  9. Serenity

    11 Iunie 2012 at 12:54 pm

    Deci nu trebuie sa-mi cer scuze pentru ce am spus despre clujeni, ma miram.

     
    • Bendis

      11 Iunie 2012 at 2:01 pm

      nu s-a tras linie inca! 😀
      se vede ca esti fiica lui Tomita! :))

       
      • Serenity

        11 Iunie 2012 at 2:54 pm

        asa cum fac acum la Cluj si cum am auzit ca s-au desfasurat lucrurile azi-noapte la Arad, in felul asta ar fi facut nenorocirile astea in toata tara daca nu se schimba asa cum s-a schimbat. Nu mai scapam de ticalosii astia in veci, si asa au inca mult tupeu si mi-e teama de ce ii coace basaului mintea acum. Desi dupa cum se arata s-a fasait , dar parca poti sa stii ?

         
        • Bendis

          11 Iunie 2012 at 3:34 pm

          Da. Chiar daca mi s-a parut penibila iesirea lui la cumparat de salata romaneasca … tot il mai cred capabil de multe.

           
  10. Me again

    11 Iunie 2012 at 3:15 pm

    Test 😀

     

Lasă un răspuns

 
