RSS

Inchideti TVR, banii sunt safe !

14 Iun

 
56 comentarii

Scris de pe 14 Iunie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

56 de răspunsuri la „Inchideti TVR, banii sunt safe !

  1. Serenity

    14 Iunie 2012 at 3:07 pm

    Aha, deci cand a zis inchideti si redeschideti la asta se gandea ? In curte la Cotroceni se muta antena aia de pe TVR ? Si cladirea veche o preia un investitor serios ?

     
    • Bogdan Xenopol

      14 Iunie 2012 at 3:10 pm

      Il vezi pe Cocos prezentator TV ?

       
      • Serenity

        14 Iunie 2012 at 3:12 pm

        daca postas n-a fost capabil, macar speaker tv :))

         
        • Bogdan Xenopol

          14 Iunie 2012 at 3:16 pm

          Ma. Tu vrei sa ia Vantu TVR-ul. Da-te prinsa, recunoaste ! Cladirea o poate da unui investitor. Constanda sau Muiu Momovici ala. Sau si-o adjudeca basescu ca locuinta post mandat. E lega. Iar cu moralitatea av rezolva el candva

           
          • Serenity

            14 Iunie 2012 at 3:47 pm

            hai ca ma dau prinsa, ce sa fac 😀

             
  2. Serenity

    14 Iunie 2012 at 3:16 pm

    Dar oare ce-o mai fi cu fomeia aia care a fost la Loto ? Aia care latra azi una si maine se sucise total…. ca iar am un lapsus. Alzheimer….

     
    • Bogdan Xenopol

      14 Iunie 2012 at 3:19 pm

      Minca rules. Ajunge pe la PSD probabil. Trebuie majoritate pana la alegeri, nu stiu daca ma intelegi

       
      • Serenity

        14 Iunie 2012 at 3:48 pm

        ori asa, ori fuzioneaza PSD cu unepere si gata. Si a doua zi o auzi cum injura fosta alianta, mare scofala.

         
  3. vax-albina

    14 Iunie 2012 at 3:27 pm

    Eu ii platesc de doua ori caci apartamentul era odata locuit de doua familii cu doua contoare in doua camere si anexe. Imi place insa emisiunea lui Moise Guran si cea a Eugeniei Voda asa ca accept. E mult prea complicat sa tot fac cereri in fiecare an. Si mai e o emisiune care imi place, vorbim altadata. Sa fie pomana.

     
    • Bendis

      14 Iunie 2012 at 3:30 pm

      🙂 Garantat 100% ; Confesiuni ….
      Emisiunea Eugeniei Voda este excelenta!

       
      • Bogdan Xenopol

        14 Iunie 2012 at 3:31 pm

        Tu si cu mama ! Bine, tie iti place si Avram asa ca nu ma mira 🙂

         
        • Bendis

          14 Iunie 2012 at 3:38 pm

          😛 … trebuie sa recunosti ca avem gusturi !!! :))) ne plac profesionistii 😛 :))

           
          • Bogdan Xenopol

            14 Iunie 2012 at 3:41 pm

            Mai ales cei care si spun ei despre ei ca sunt. A la mru.. eu sunt intelectual ba. Si am citit cand eram mic

             
          • Bendis

            14 Iunie 2012 at 3:46 pm

            :)) Hm! Ma gandeam ca daca ma bag la pachet cu a ta mama nu o sa ai cutezanta sa ma critici ! :)))
            tz tz tz ! sa-mi dai numarul de telefon al mamei sa-i zic sa-ti traga o chlefaneala ,,, ca esti cam obraznic :)))

             
      • Serenity

        14 Iunie 2012 at 3:44 pm

        si mie imi plac cei doi doar ca uit de ei de obicei.

         
        • Bendis

          14 Iunie 2012 at 4:06 pm

          eu am descoperit TVR International in vacanta! Chiar au cateva emisiuni faine! :)))
          nu trageti in mesager! 😀

           
          • Serenity

            14 Iunie 2012 at 10:13 pm

            Si TVR Cultural e fain, dar tot cand imi aduc aminte sau doar zapand.

             
      • vax-albina

        14 Iunie 2012 at 3:47 pm

        Corect. Punem pariu că vor dispărea? Nu fac rating. Nu au manele şi fufe.

         
        • Bogdan Xenopol

          14 Iunie 2012 at 3:53 pm

          Tocmai de aia si sunt dati pe tvr. Acolo nu trebuie sa faci emisiuni pentru rating. Asa ar trebui sa fie cel putin

           
        • Bendis

          14 Iunie 2012 at 4:08 pm

          Daca vorbim de emisiuni …nu cred! Sunt cu adevarat bune.
          SI oricat de cretini ar fi managerii de la TVR nu imi imaginez ca ar putea sa le scoata din grila.
          Iar de plecat de la TVR …. cel putin pe Eugenia Voda nu o vad!
          Sa-i dea Dumnezeu sanatate! Tare draga imi e!

           
          • Bogdan Xenopol

            14 Iunie 2012 at 4:24 pm

            Pe mine ma surghiuneste mama sa ii dau inregistrari cu aia daca nu le prinde. Si imaginea de pe net pe care o are tvr pe site cu arhive zici ca e filmata cu telefon mobil de generatie veche. Ai si tu apucaturi de pensionara. Incep sa ma simt bine cu mine

             
          • vax-albina

            14 Iunie 2012 at 5:05 pm

            Of. Iubesc optimistii. Sunt din lumea mea de fraiera.

             
    • Bogdan Xenopol

      14 Iunie 2012 at 3:33 pm

      Ai vazut ca eu nu am mai pus muzica ? Sper ca te descurci singura in continuare. Daca nu, eu sunt pe aici inca. Normal ca platesti de doua ori daca ai doua case. Esti chiabur ? Da-mi si mie una. asa.. de solidaritate sa zicem. Ce spui ?

       
      • vax-albina

        14 Iunie 2012 at 3:45 pm

        Helou. Două camere cu două contoare! Mi-au folosit pe vremea de dinainte 89 căci aveam normă dublă de curent (pentru cei care-şi mai amintesc) Nu te lua după bâzâiala mea. Pune muzică. Iubesc muzica.

         
  4. Bogdan Xenopol

    14 Iunie 2012 at 3:30 pm

    Ghise despre Placinta dar vorbin generic despre cei care vin in PNL : bravo lor ca vin la noi ! E ? Bine, acum un an asta a declarat ca a fost atacat energetic. Banuiesc faptul ca are sechele.
    Dincolo de gluma, mesajul e din ce in ce mai clar. Bleah

     
    • Bendis

      14 Iunie 2012 at 3:39 pm

      acelasi Ghise care atunci cand a venit Frunza Portocalie in partid …si-a aratat nemultumirea …fatis

       
      • Bogdan Xenopol

        14 Iunie 2012 at 3:42 pm

        Poate vrea sa o futa pe Placinta.. cine stie

         
      • Bogdan Xenopol

        14 Iunie 2012 at 3:45 pm

        Frunza mai are o scuza. Era inainte de alegeri, adica si-a asumat si omul un risc. Peste asta pot trece. Asta cu Placinta insa nu o pot inghiti

         
  5. Bogdan Xenopol

    14 Iunie 2012 at 3:42 pm

     
    • Serenity

      14 Iunie 2012 at 3:51 pm

      daaaa, lu ala micu sigur nu-i va sta in gat :)))

       
    • Bendis

      14 Iunie 2012 at 3:52 pm

      :))) un titlu?

       
      • Bogdan Xenopol

        14 Iunie 2012 at 3:54 pm

        Valul lui Traian – da sms la 1333 daca crezi ca scapa

         
        • Bendis

          14 Iunie 2012 at 3:55 pm

          :)))))))))))

           
        • Bendis

          14 Iunie 2012 at 3:57 pm

          Daca vrei sa ne imbogatim ….. in stil DDD …
          trebuia sa zici …da un sms la 1333 daca crezi ca nu scapa! 😀

           
          • Bogdan Xenopol

            14 Iunie 2012 at 4:01 pm

            Sau asa…

             
  6. Bendis

    14 Iunie 2012 at 3:56 pm

    Bine ai venit, Albinutzo!

     
  7. vax-albina

    15 Iunie 2012 at 11:09 am

    Vreau să vă dedic şi eu o juma’ de clip amintindu-mi de vremea când îl vedeam pe TVR (înainte de ’89). Maia Plisetskaia http://www.youtube.com/watch?v=yietPuC8fWE

     

Lasă un răspuns

 
