RSS

Toleranta PDL

18 Iun

 
25 comentarii

Scris de pe 18 Iunie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

25 de răspunsuri la „Toleranta PDL

  1. Bogdan Xenopol - CEO Cutezatorii

    18 Iunie 2012 at 10:58 am

    Auzi… are cineva garantia ca pe lista aia nu sunt de prin toate partidele ? 🙂

     
    • Bogdan Xenopol - CEO Cutezatorii

      18 Iunie 2012 at 10:58 am

      Ca asa se aude : daca ia unul o boala in parlament mor toti in doua saptamani

       
    • Bendis

      18 Iunie 2012 at 11:06 am

      nu-i nimeni …virgin pe-acolo …e clar!

       
      • Bogdan Xenopol - CEO Cutezatorii

        18 Iunie 2012 at 11:08 am

        E si plictiseala, si-o mai trage lumea si trece timpul mai usor. Asa fac si eu cand sunt reclame la tv, daca e cineva prin preajma ce sa fac altceva ?

         
        • Serenity

          18 Iunie 2012 at 2:07 pm

          si cand nu e nimeni prin preajma ?

           
      • SPARTACUS

        19 Iunie 2012 at 5:35 pm

        ochji chiornie oche krachi avea dar NU ca sot,ia Mea din Tokio Mikutzo Cekurai .

         
  2. Bogdan Xenopol - CEO Cutezatorii

    18 Iunie 2012 at 11:00 am

    Sa nu uit, doamne cat de penibila e plasarea de produse a lui Badea.

     
  3. Bogdan Xenopol - CEO Cutezatorii

    18 Iunie 2012 at 12:24 pm

    Stenograma discutiei de ieri dintre boc si basescu
    – salut, sunt eu
    – salut sefu, ia spune.
    – poti vorbi ?
    – daca arde da, sunt intr-o discutie cu partidul
    – a scuze, nu am stiut ca e balamuc la voi. Te sunasem sa iti transmit la mult ani pentru mama ta
    – merci sefu, hai ce ne azim mai incolo… vor astia sa voteze nu stiu ce
    – hai te las, toate cele bune

     
    • Bendis

      18 Iunie 2012 at 1:29 pm

      :)) ai pieptanat nitel stenograma :))
      unde-i pasajul cu ” ba! muma-ta da o palinca au ba? ” :))))

       
    • Serenity

      18 Iunie 2012 at 1:49 pm

      :))))) politicos basescu… si concis, si chiar un pic timorat :))))))))

       
  4. Bogdan Xenopol - CEO Cutezatorii

    18 Iunie 2012 at 2:02 pm

    Daca udrea a fost Kill Bill inseamna ca boc a fost Un Kil Debil

     
    • Bendis

      18 Iunie 2012 at 2:07 pm

      :)))
      Avea dreptate …turcanca … asta chiar a fost un kill bill … altoita cu …terminator :)))

       
      • Serenity

        18 Iunie 2012 at 2:08 pm

        si cu totii fac un kil pe lume

         

Lasă un răspuns

 
