RSS

Hai la groapa … cu nisip !

28 Iun

 
22 comentarii

Scris de pe 28 Iunie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

22 de răspunsuri la „Hai la groapa … cu nisip !

  1. Bendis

    28 Iunie 2012 at 7:33 pm

    aboara, maleficule …zboara! 😀

     
  2. Colonel Idomir Adam Vasile

    28 Iunie 2012 at 7:39 pm

    Abidca la vale, usor… sa nu te impiedici

     
  3. Colonel Idomir Adam Vasile

    28 Iunie 2012 at 7:43 pm

    Daca il convingi tu sa mearga la groapa .. aduc eu nisipul sa o acoperim

     
    • Bendis

      28 Iunie 2012 at 7:50 pm

      ii plantam o bomba ,,,, sexy! :))) langa o sticla de Chivas…regal! 😀

       
      • Serenity

        28 Iunie 2012 at 10:14 pm

        asta nu vrea nimic regal, trebuie cautat altceva.

         
  4. Colonel Idomir Adam Vasile

    28 Iunie 2012 at 8:21 pm

    Pare ok Helwig asta

     
  5. Serenity

    28 Iunie 2012 at 10:12 pm

    18.000.

    Eu din cat am apucat sa vad , lui Ponta i-au strans mana mai multi pe acolo unde e si i-au zambit mai toate cucoanele. Sa nu mori de oftica daca esti chirias la Cotroceni cand vezi asa ceva ? 🙂

     
    • Colonel Idomir Adam Vasile

      28 Iunie 2012 at 10:19 pm

      Una din doua. E negru pana in cerul gurii. Ori e plin de adrenalina gandind ce urmeaza. Pe care varianta mergi ? 🙂

       
      • Serenity

        28 Iunie 2012 at 10:43 pm

        Pe prima. De ceva timp tot zicem ca asteptam sa vedem ce coace asta. Si vad ca nu prea ii mai ies, isi mai ia cate o smetie si raspunde suspect de calm uneori. Dar e de la sine inteles ca pe termen lung,adica pana la toamna, o sa tot incerce manevre necurate.

        Imi amintesc iar cu placere tonul folosit de Crin vinerea trecuta, daca ramane asa e perfect.

         
  6. Serenity

    28 Iunie 2012 at 11:29 pm

    „micul Titulescu” il botezase Nastase pe Ponta candva, mi-am amintit acum ascultandu-l.

     
  7. Idomir Adam Vasile

    29 Iunie 2012 at 12:54 am

    A facut frumos la poza :)))))

     
  8. Colonel Idomir Adam Vasile

    29 Iunie 2012 at 12:54 am

    Ce naiba imi dispare gradul ?

     
  9. Colonel Idomir Adam Vasile

    29 Iunie 2012 at 7:25 am

    Ieri in jurul orei 12 Ponta l-a sunat pe basescu sa ii ceara mandat. Se pare ca acesta a raspuns : parchetul iti va da mandat, nu eu 🙂

     
  10. Colonel Idomir Adam Vasile

    29 Iunie 2012 at 7:37 am

    Un joc presupune reguli. Respectate de ambele parti. Nerespectarea acestora de una din parti trebuie sa atraga sanctiuni. Daca una din parti triseaza fara sa suporte consecinte jocul se transforma in razboi. Si partea care poate ca era dispusa sa joace dupa reguli nu va avea alta sansa decat sa calce si ea aceste reguli.
    Publicul are tendinta de a scuza calcarea acestor reguli… pai ce . ailalti nu au facut la fel ? Dupa ce dispare trisorul se spera ca lucrurile revin la normal. Intre timp ceilalti insa capata gustul incalcarii regulilor.
    Si iata o bucla din istoria ciclica a acestei tari. Suntem aproape ca in 2004. Vom scuza orice in numele pedepsei pe care trebuie sa o primeasca trisorul. Spun aproape pentru ca nu se stie acum inca cine va castiga. Se stie insa clar cine va pierde : noi !

     
    • Serenity

      29 Iunie 2012 at 11:00 am

      corect de la cap la coada.

       
    • Bendis

      29 Iunie 2012 at 12:42 pm

      Antidotul … o SOCIETATE CIVILA puternica!

       
    • Bendis

      29 Iunie 2012 at 1:11 pm

      Animal farm … ilustreaza cu prisosinta … metehnele societatii.

       
  11. Colonel Idomir Adam Vasile

    29 Iunie 2012 at 8:54 am

     
  12. Colonel Idomir Adam Vasile

    29 Iunie 2012 at 9:03 am

     
  13. Serenity

    29 Iunie 2012 at 6:50 pm

    eu nu mai am vlaga sa mai comentez ceva, o sa ma rezum sa va citesc pe cei care scrieti pe aici si sa va votez. Sigur, doar un timp. Daca moare basescu oricum ma exprim ! 😀

     
    • Bendis

      29 Iunie 2012 at 6:56 pm

      nu cred ca asta e solutia!
      mai mult ca oricand trebuie sa fim activi … sa manifestam … sa protestam … cat si cum ne pricepem!

       

Lasă un răspuns

 
