RSS

In memoriam !

28 Iun

 

 
6 comentarii

Scris de pe 28 Iunie 2012 în Uncategorized

 

6 răspunsuri la „In memoriam !

  1. Colonel Idomir Adam Vasile

    28 Iunie 2012 at 11:38 am

    A crapat cineva fata ?

     
    • Bendis

      28 Iunie 2012 at 11:45 am

      ai intuit corect 😦
      astazi era ziua tatalui meu …. era! 😦

       
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        28 Iunie 2012 at 11:50 am

        Au. Nu stiu ce se spune in asemenea situatii asa ca nu mai spun nimic.

         
        • Bendis

          28 Iunie 2012 at 11:55 am

          A fost un om deosebit!
          Sunt mandra ca a fost tatal meu!

           
  2. Corvin

    28 Iunie 2012 at 3:10 pm

    Dumnezeu să-l odihnească ! ŞI să-i aibă în pază, pe toţi cei rămaşi vremelnic pe aceste plaiuri de Rai, căzute pe mâna acestor nemernici fără Dumnezeu !

     
    • Bendis

      28 Iunie 2012 at 10:58 pm

      Multumesc, Corvin … pentru vorbele bune!
      Asta era cantecul preferat al tatei!

       

Lasă un răspuns

 
