RSS

O tara de mamicute si bebelusi …

12 Iul

Mamicile din Romania ar trebui sa se gandeasca de doua ori atunci cand ii permit suspendatului basescu sa le tina copiii in brate.
Cand nu plezneste cu dosul palmei o face cu vorba!

REMEMBERIn orice caz, in ultima vreme am observat ca Romania nu mai are femei, are mamici. Si nu mai are copii, are bebelusi. Toata tara asta a devenit o tara de mamicute si bebelusi

http://stirileprotv.ro/stiri/politic/basescu-solutia-privind-indemnizatia-si-concediul-pentru-mame-este-buna.html

 

//

 
23 comentarii

Scris de pe 12 Iulie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , ,

23 de răspunsuri la „O tara de mamicute si bebelusi …

  1. Colonel Idomir Adam Vasile

    12 Iulie 2012 at 7:38 pm

    Uite ma ca e adevarat, mama prostilor e tot timpul gravida :))

     
  2. Bendis

    12 Iulie 2012 at 7:54 pm

     
    • Serenity

      12 Iulie 2012 at 7:57 pm

      eu nu vad nimic, sa-mi descrii si mie poza te rog.

       
      • Bendis

        12 Iulie 2012 at 8:06 pm

        :))) traian basescu …la sediu de campanie … si in backgroun in loc de Constitutii … etichete de Jack Daniels :)))

         
        • Serenity

          12 Iulie 2012 at 8:44 pm

          merci, nu inteleg de ce nu mai vad, ca vedeam.

           
          • Colonel Idomir Adam Vasile

            12 Iulie 2012 at 9:14 pm

            Varsta ?

             
          • Serenity

            12 Iulie 2012 at 9:19 pm

            :)) pesemne.

            Becali s-a racorit pe la RTV, devenise si asta basist la un moment dat. Dar cica emigreaza daca nu pica basescu. Ma intreb ce o fi cu Vadim, nu l-am mai vazut cam demult, sper sa nu fie bolnav. Alta data vroiam sa crape, vezi cum e viata asta ?

             
          • Colonel Idomir Adam Vasile

            12 Iulie 2012 at 9:22 pm

            Da, dubios ca nu si-a dat si ala cu parerea. Poate ca a luat prea mult blegomazin si doarme. Nu cred ca a murti, in ultima vreme nu am auzit vesti bune

             
          • Serenity

            12 Iulie 2012 at 9:38 pm

            :)))))) de blegomazin rad, atat.

            Saracul Geoana, a imbatranit si el brusc. Prostanacul. Pe mana lui ne chinuim azi cu javra.

             
  3. Serenity

    12 Iulie 2012 at 7:54 pm

    voi ziceti ca dupa 29 n-o sa se mai justifice lupta de pe acest blog cu morile de vant si acest mic grup combatant trebuie sa se auto-flageleze disparand ? Daca da, voi cum traiti cu ideea asta ? Eu nu traiesc bine, si asta n-are legatura cu basescu. 🙂 😦

     
    • Colonel Idomir Adam Vasile

      12 Iulie 2012 at 8:13 pm

      Eu traiesc bine si asta nu are legatura cu basescu 🙂 Eu nu traiesc cu idei, eu sunt fan fapte. Daca fapte nu sunt … imi e greu sa imi ocup timpul vorbind despre idei ce ar putea duce la fapte.

       
      • Serenity

        12 Iulie 2012 at 8:22 pm

        asta asa e, si eu vreau fapte.

         
  4. Serenity

    12 Iulie 2012 at 8:20 pm

    e javra pe tvr 1, daca va era dor . Minte si manipuleaza.

     
    • Bendis

      12 Iulie 2012 at 8:21 pm

      n-am nervi … si nici stomac! 😀

       
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        12 Iulie 2012 at 8:23 pm

        Nici eu

         
      • Serenity

        12 Iulie 2012 at 8:23 pm

        cica o sa-i indemne pe pedelisti sa iasa la vot, nicidecum sa le spuna sa nu iasa. Ca ar vrea sa castige la numar de voturi pro el, nu la masa verde, ca in liga lui Mitica. Minte adica.

         
        • Colonel Idomir Adam Vasile

          12 Iulie 2012 at 8:28 pm

          La nivel declarativ asa face, pe filiera de partid insa e altfel. La TVR vorbeste pentru aia de prin sate in principiu.

           
  5. Serenity

    12 Iulie 2012 at 8:29 pm

    :)))))) gata, s-a suparat pe ala care il intreaba si si-a umflat narile, cica incepe ala sa coboare la nivelul A3 :D.

     
    • Colonel Idomir Adam Vasile

      12 Iulie 2012 at 8:30 pm

      Ma faci sa ma uit :))))))

       
      • Serenity

        12 Iulie 2012 at 8:33 pm

        :)))) gata, s-au impacat iar, acum plec eu ca ma enervez… e un actor prost pentru mine, dar smecher pentru multi.

         
  6. Colonel Idomir Adam Vasile

    12 Iulie 2012 at 9:51 pm

    Cat de tare e asta ? :))))) Votez basescu pentru sunt curios daca pleaca sau nu Antonescu din politica :)))) Plauzibil ? Pune cineva botul la asa ceva ? Eu cred ca da, mi se pare perfect romaneasca

     
    • Serenity

      12 Iulie 2012 at 9:58 pm

      Imi pare rau ca e Oana asa necajita, are dreptate. „Argumentele” basistilor, daca pot fi numite asa, sunt uneori oribile, arata o prostie infioratoare si o inconstienta pe masura. Am mai vazut zilele astea pe forumuri noi aberatii, pe langa ca o amica buna, destupata la minte de fapt, m-a lasat paf cu o gandire de prescolar handicapat. Trist.

       

Lasă un răspuns

 
