RSS

TU contezi doar daca VOTEZI!

13 Iul

//

 
6 comentarii

Scris de pe 13 Iulie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , ,

6 răspunsuri la „TU contezi doar daca VOTEZI!

  1. Emy

    13 Iulie 2012 at 11:32 am

    DAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!

     
  2. Serenity

    13 Iulie 2012 at 12:01 pm

    DAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!

     
  3. Serenity

    13 Iulie 2012 at 7:32 pm

    In sfarsit, a replicat Crin legat de toate prostiile venite in valuri dinspre UE, era si cazul. Cam multa prosteala zilele astea, cam multe minciuni, cuvinte si fapte rastalmacite, manipulari si exagerari facute cu BUNA STIINTA inclusiv de vestita doamna Merkel. Toate in sprijinul bestiei de basescu, fara sa fie verificate sau analizate asa cum ii sta bine unui inalt demnitar european, oricare ar fi el. Bravo Crin, trebuie sa iesi ori de cate ori va fi nevoie, sa combati ticalosia indiferent cum se manifesta ea !

     
  4. Colonel Idomir Adam Vasile

    13 Iulie 2012 at 8:26 pm

    Alianta electorala psd unpr acum ? :)))) incepe sa puta parca

     
    • Serenity

      13 Iulie 2012 at 8:39 pm

      nu e electorala, e politica cica. Nu stiu care e diferenta, dar atata timp cat o anunta Nicolicea…. chiar ca e naspa. Dupa ultimul sondaj, unpr are 1%, ce nevoie sa ai de astia nu am idee.

       
  5. Serenity

    13 Iulie 2012 at 10:49 pm

    Cel mai grav mi se pare ca incepem sa semanam cu ei, sau cu el… atentie. Atitudini si discutii care alta data, NU CU MULT TIMP IN URMA, ma deranjau si ma faceau sa ma distantez, cu alte ocazii, acum nu numai ca pe mine nu ma sperie, dar chiar imi face placere sa dau replici oribile si sa ma bucur ca jignesc sau altele de genul. Eu cel putin asa ma simt, poate voi mai aveti un auto-control. Eu ma dezumanizez zilnic parca, vorba lui Mircea Badea. Si e rau si inseamna ca triumfa mojicia. Nu mai e vina lui basescu, ca de la el n-am pretentii. E vina mea si trebuie sa parcurg drumul inapoi, la normalitate. Autocritica de vineri seara.

     

Lasă un răspuns

 
