RSS

VOTEAZA !

22 Iul

 
30 comentarii

Scris de pe 22 Iulie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

30 de răspunsuri la „VOTEAZA !

  1. Bendis

    22 Iulie 2012 at 1:07 pm

    AM fost la Iasi, langa Ponta :)))

     
  2. Colonel Idomir Adam Vasile

    22 Iulie 2012 at 1:50 pm

    Epave la apusul soarelui pdl

     
    • Bendis

      22 Iulie 2012 at 7:45 pm

      :))) un titlu …..

       
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        22 Iulie 2012 at 8:24 pm

        Apus de soare
        Epave pe inserat
        Epave la la amurg
        Soarele apune pe 29

         
        • Colonel Idomir Adam Vasile

          22 Iulie 2012 at 8:26 pm

          Soarele nu rasare cu torta
          Antonescu – basescu e o epava politica
          Epava dupa soare

           
        • Bendis

          22 Iulie 2012 at 8:32 pm

          :))) iti dai seama ca am sa aleg ultima varianta!

           
          • Colonel Idomir Adam Vasile

            22 Iulie 2012 at 8:40 pm

            E la liber 🙂

             
  3. Colonel Idomir Adam Vasile

    22 Iulie 2012 at 1:52 pm

    Daca pierde basescu ma intreb cu ce culoare va intra pdl in toamna. Negru ?

     
  4. bmarinescu41

    22 Iulie 2012 at 3:01 pm

    Votez cu doua maini doar daca inversezi culorile drapelului 😀 !!!
    Albastru,galben,rosu e al nostru tricolor!

     
    • Bendis

      22 Iulie 2012 at 7:46 pm

      Camarade , am pecit!
      Da’ am refacut! 😉

       
      • bmarinescu41

        22 Iulie 2012 at 7:56 pm

        Camarade,mi s-a umflat pieptul de mândrie şi de bucurie!!!
        Toată lumea într-un glas: DA – DA – DA !!!
        Şi de băse vom scăpa : DA – DA – DA !!!

         
        • Bendis

          22 Iulie 2012 at 8:19 pm

          Si mie mi s-a umplut pieptul de mandrie!
          Am cumparat un pepene de la un taran (fata arsa de soare, brazdata , maini muncite!!!) si sotul meu l-a intrebat daca duminica viitoare il mai gasim in piata…. sau merge la vot.
          Taranul s-a uitat la noi si ne-a spus ca merge …. si apoi zambind un pic complice ne intreaba … ce facem dom’le? cum votam?
          Inainte ca noi sa deschidem gura, David a facut acel semn prin care in arenele romane se cerea moarte gladiatorului si a zis …scurt si tare „JOS basescu” …. 🙂
          Stiu ca ar trebui sa ma intristeze faptul ca un copil de 9 ani …. e atat de constient de …”viata cetatii” …. dar mie chiar a inceput sa-mi bata inima mai repede ….

           
          • bmarinescu41

            22 Iulie 2012 at 8:48 pm

            Te simt tare mândră pentru David.Din puţinul relatat se vede că e un copil minunat,să-i dea Dumnezeu sănătate
            şi timpuri mai bune,să ne bucurăm şi noi alături de el.
            Să-ţi trăiască,mamă fericită ce eşti !!!

             
      • bmarinescu41

        22 Iulie 2012 at 7:59 pm

        PS-Tradu-mi te rog „am pecit” că sunt complet în ceaţă!!!S-auzim numai de bine,că mai sunt doar 7 zile!!!

         
  5. vax-albina

    22 Iulie 2012 at 5:00 pm

    Excelent discursul lui Antonescu la Iasi. Peste asteptari. Asa DA.

     
  6. Serenity

    22 Iulie 2012 at 6:06 pm

    Indiferent ce va fi dupa 29, macar am satisfactia ca cei din tabara mea sunt cu zece trepte deasupra si ca atitudine si manifestare, si ca argumente. Daca in tara asta o sa triumfe, din nou, smecheria basista atat de meschina si plina de bube cu puroi inseamna ca atat poate face natia. Peste o saptamana pe vremea asta o sa cam stim, mult a fost si putin a ramas. Doamne ajuta !!!!!

     
    • Bendis

      22 Iulie 2012 at 7:50 pm

      Asa e fiica mea! Sa speram ca de data asta bunul simt va invinge!

       
  7. cristel050

    22 Iulie 2012 at 9:33 pm

    DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

     

Lasă un răspuns

 
