RSS

Decedat la masa verde!

29 Iul

 
45 comentarii

Scris de pe 29 Iulie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , , ,

45 de răspunsuri la „Decedat la masa verde!

  1. Serenity

    29 Iulie 2012 at 10:43 pm

    :))))))))) ce curajoasa esti ….. stai bre, ca mai e un pic pana la confirmare ! Eu nici nu indraznesc sa respir plus ca daca ma tai cu lama nu curge sange nici un pic…. asta mi-e starea 🙂

     
    • Bendis

      29 Iulie 2012 at 10:55 pm

      Fiica mea … chiar daca mai respira , chiar daca se intoarce la Cotroceni …. omul politic a murit !

       
      • Serenity

        29 Iulie 2012 at 11:00 pm

        aruncam cu pamant pe el in cazul asta ? o basculanta intreaga, ca e cald si sa nu riscam nicio scapare pe undeva

         
        • Bendis

          29 Iulie 2012 at 11:03 pm

          Cred ca varianta incinerarii este cea mai SIGURA!

           
          • Che

            30 Iulie 2012 at 5:33 pm

            A murit pentru voi astia 8 milioane (care de fapt nu sunteti 8 milioane, sunteti vreo 6 milioane jumate). Pentru cei care inca gandesc si isi dau seama de responsabilitatile pe care le avem si pe care ni le asumam in vremurile in care traim, presedintele Traian Basescu nu a murit, ba dimpotriva, a marcat inca o victorie care se adauga la palmaresul dumnealui, palmares care contine multe alte victorii impotriva dictaturii! Asa ca ar fi bine sa va tineti gura si sa nu mai comentati „in numele poporului” pentru ca poporul nu inseamna 8 milioane nici daca ati exista cu adevarat 8 milioane!

             
  2. Serenity

    29 Iulie 2012 at 11:08 pm

    Pai vad ca zice ca el a castigat, iar repetam noaptea aia din 2009 ? 😀

     
    • Bendis

      29 Iulie 2012 at 11:15 pm

      vreau sa stiu …. cand …..cetateanul traian basescu va fi supus unui control psihiatric?!?

       
      • Bendis

        29 Iulie 2012 at 11:16 pm

        am spus-o inaintea lui Ciuvica! 😀
        Uniti in ganduri si simtiri!

         
      • Serenity

        29 Iulie 2012 at 11:20 pm

        Cred ca trebuie cat de curand, e ciudat rau. Ori s-a tacanit complet, ori e beat, ori a suferit un accident vascular minor, incat inca mai poate vorbi.
        Bun…. cred ca nu dormim in noaptea asta, adica la fel ca in 2009. Maine sper sa fie liniste pe strada, ca tare mi-e teama de reactiile si manifestarile necontrolate ale unor oameni care nu mai au nimic de pierdut.

         
  3. bmarinescu41

    29 Iulie 2012 at 11:56 pm

    D-aia se bucură macovei şi mru de la gârliciul de geam de la sediul lui băse iar mru urlă „NE-AM LUAT ROMÂNIA ÎNAPOI”???NU CREZI CĂ TREBUIE AJUTAŢI CU SMURD-UL ?????
    Distraţi-vă 1 minut cu cr.cr.cr.cristoiu la labe unu http://www.b1.ro/live.php/ !!!

     
    • Bendis

      30 Iulie 2012 at 12:37 am

      😀 caamarade…in noaptea asta n-am nervi ….
      Maine pe lumina….ma uit! 😀

       
  4. neveu01

    30 Iulie 2012 at 12:59 am

    Pacat ca n-ati reusit.
    Si la fel de pacat ca nu m-ati crezut…

     
    • Bendis

      30 Iulie 2012 at 1:07 am

      Nu zi hop…ca n-ai sarit!

       
      • bmarinescu41

        30 Iulie 2012 at 1:24 am

        Ce-a zis neveu şi nu l-am crezut???
        „Păcat că n-aţi reuşit” – Hai zât măi neveu !!!
        „Si la fel de pacat ca nu m-ati crezut…” – Hai zât măi neveu !!!
        L-ai ascultat pe Mircică Badea???
        „SUNTEM 8 MILIOANE,
        HAI DU-TE PE MARE”!!!
        Ai văzut reacţia publicului???Au început toţi să aplaude şi să cânte-n cor ce-a spus Mirciulică!!!
        Ţine-aproape măi neveu,
        Ţie o să-ţi pară rău,
        Că băselu a picat
        Şi pe mare a plecat!!!

         
  5. Colonel Idomir Adam Vasile

    30 Iulie 2012 at 10:45 am

    Ei, mai are pana in decembrie :)))))

     
    • Bendis

      30 Iulie 2012 at 11:06 am

      😀 te indoiesti de … mine? 😀

       
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        30 Iulie 2012 at 11:11 am

        Cum sa fac una ca asta ? :))) Eu mai stau pana il vad la amvon. Poate se intampla ceva si nu ajunge . Nu sunt sperante desarte, e doar un termen pe care mi l-am stabilit. Pana ajunge inapoi pe jilt se mai poate intampla ceva.
        Tu ce ai de gand sa faci ?

         
        • Bendis

          30 Iulie 2012 at 11:13 am

          Sa raman pe baricade!
          Sunt suparata rau pe angela … asa ca nu pot sa emigrez in Nemtia! 😀

           
          • Colonel Idomir Adam Vasile

            30 Iulie 2012 at 11:15 am

            :))) Da, speranta. Inteleg. Ce sa zic, sa fie cu bafta.

             
            • Bendis

              30 Iulie 2012 at 11:22 am

              sa inteleg ca ma paarasesti?

               
          • Bendis

            30 Iulie 2012 at 11:26 am

            indraznesti? 😀

             
          • Colonel Idomir Adam Vasile

            30 Iulie 2012 at 11:28 am

            Am spus ca in momentul in care ajunge inapoi pentru mine s-a terminat. Eu cred in continuare ca scenariul asta a inceput in ianuarie. Tot ce se intampla imi intareste aceasta convingere. Ceea ce inseamna ca basescu zburda de capul lui. Ori ca ceilalti nu vor ori ca nu pot, pentru mine e tot aia

             
            • Bendis

              30 Iulie 2012 at 11:34 am

              reiau :
              – cvorumul impus 50+1 … ilegitim
              – 18 mil . pers. cu drept de vot – fals
              – boicotul pdlistilor si a maghiarimii – viciere de rezultat!

              trebuie sa rectific un pic … ANIMALUL politic traian basescu e MORT !

               
          • Colonel Idomir Adam Vasile

            30 Iulie 2012 at 11:44 am

            Inseamna ca vei vede un mort vorbind 🙂 Inteleg ca aplici politica strutului 🙂

             
            • Bendis

              30 Iulie 2012 at 11:45 am

              :))) eu?
              si basescu ce drac de politica aplica? 😀

               
  6. Bendis

    30 Iulie 2012 at 11:24 am

    vad ca si Stelian Tanase a inceput sa preia imagini de pe blogul asta! chiar daca sunt cropuite …
    http://www.stelian-tanase.ro/graffiti/romania-luni-dimineata
    http://www.stelian-tanase.ro/jurnal-de-bord/lumea-a-venit-la-vot/

     
    • Colonel Idomir Adam Vasile

      30 Iulie 2012 at 11:30 am

      Ai multe foarte misto, e normal. Urat e ca nu precizeaza sursa. Nu ca ti-ar folosi la ceva, dar ar fi mai bine popularizat. In fien, spune romania si trage apa.

       
      • Bendis

        30 Iulie 2012 at 11:36 am

        Nu am sa trag apa! Dar nici n-am sa mai vorbesc despre cat de minunati sunt romanii!
        Multi dintre ei sunt ignoranti, pasivi, indobitociti …

         
        • Bendis

          30 Iulie 2012 at 11:40 am

          pe net circula ceva …. impartasesc
          suna cam asa „nu imi e rusine ca sunt roman , mi-e rusine ca altii sunt! „

           
          • Bendis

            30 Iulie 2012 at 11:41 am

             
          • Colonel Idomir Adam Vasile

            30 Iulie 2012 at 11:46 am

            E romaneasca si asta, altii sunt de vina 🙂 romanii sunt de cacat. romania e o tara de cacat. Eu unul macar pot recunoaste. Desigur ca ma includ in acest cacat.

             
            • Bendis

              30 Iulie 2012 at 11:54 am

              Punctul asta de vedere nu il impartasesc!

               
        • Colonel Idomir Adam Vasile

          30 Iulie 2012 at 11:45 am

          Esti pe calea cea buna, dar esti la inceput de drum doar 🙂

           
  7. Bendis

    30 Iulie 2012 at 11:43 am

    colonele… ai vazut cum ii tremura vocea chiorului???
    cum dracu se face ca toate declaratiile importante le da in timp ce e in Logan sau in apropierea lui.
    O fi semnat vreun contract de imagine cu DACIA RENAULT! :))))

     
    • Colonel Idomir Adam Vasile

      30 Iulie 2012 at 11:45 am

      Se da inca milog. Stai sa ajunga la amvom si vei vedea ranjetul 🙂

       
      • Bendis

        30 Iulie 2012 at 11:49 am

        :))) ce te face sa crezi ca nu pot sa anticipez ? 😀

         
        • Colonel Idomir Adam Vasile

          30 Iulie 2012 at 11:56 am

          Ziceam si eu retoric, banuiesc ca intelegi. Banuiesc ca vei intelege si ca in toamna pdl+ muistii aia gen Neamtu si mru vor face ca usl sa nu mai ia peste 50%. Scandal non stop, scos de ochi pentru ce s-a incercat… si stabilirea de vinovatii. Ori basescu e maestru la asa ceva. Repet ca am convingerea ca e de la el tot ce s-a intamplat din ianuarie incoace. S-a scos un pic de la putere pentru a reveni in forta. Iti spuneam inainte de locale ca e in stare sa le dea localele pentru a-i amagi. Si daca totul e urmare a unui plan sunt convins ca are planuri si pentru viitor.

           
          • Colonel Idomir Adam Vasile

            30 Iulie 2012 at 11:57 am

            Iar planurile astea… nu vad cine i le-ar putea zadarnici. De azi usl incepe sa scada. Adica nu de azi, azi si inca cateva zile cat se mai tiganesc mai e o speranta. De cand basescu se va urca in amvon usl va scadea zilnic.

             
            • Bendis

              30 Iulie 2012 at 12:04 pm

              traian basescu e mai aproape de Balaceanca decat de Cotroceni!

               
  8. Colonel Idomir Adam Vasile

    30 Iulie 2012 at 11:52 am

    Ziceam ca se va aclama victoria morala, la fel ca in 2009. Mie nu imi trebuiesc victorii morale asupra unui om care nu are pic de morala. Am mai zis ca in cazul in care pierd voi scoate usl drept vinovat. Vinovatia asta, asa o vad eu, vine din faptul ca s-au bazat ca ura oamenilor ii va scoate din casa. Fara sa se mai agite si ei prea mult. Campania pe care au facut-o trece clasa,,, dar nu ia o nota mai mare de 6. Deci au o parte de vina. Mare. Campaniile au rolul lor, altfel nu s-ar face.. nu ? Oamenii nu ies de bezmetici. Ei urmeaza ceva doar.

     
  9. Colonel Idomir Adam Vasile

    30 Iulie 2012 at 12:20 pm

    Javra a realizat ca societatea e impartita in doua si va actiona pentru pace sociala. In 2009 romanii ii dadusera o lectie… Deja vu.

     
    • Bendis

      30 Iulie 2012 at 12:30 pm

      😀 …. pacificatorul :)))

       
  10. eu

    30 Aprilie 2013 at 7:18 am

    ce muie ti-ai luat 🙂
    😀

     
    • Bendis

      30 Aprilie 2013 at 8:25 am

      Muie isi iau aia care inca il considera pe chior … presedinte!
      Politic …el a decedat in data de 29 iulie 2012 ….
      Doar cretini ca tine il fataie in geam … incasand …. „pensia” :LOL:

       

Lasă un răspuns

 
