RSS

Boi cot cu boi!

05 Aug

 
54 comentarii

Scris de pe 5 August 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , ,

54 responses to “Boi cot cu boi!

  1. Colonel Idomir Adam Vasile

    5 August 2012 at 9:44 pm

    Cand boicotezi esti boicotor ! Boicottore !

     
  2. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 12:44 am

    Usl + analisti..,la domnu” Dan. Interesant ?

     
  3. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 9:54 am

     
  4. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 10:03 am

    Am organizat aceste referendum destul de bine sau chiar bine – perla Rus

     
  5. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 10:04 am

    Ole, si-a dat demisia. Nu e bine pentru usl, dar macar am scapat de el. Sa il puna pe Blaga :))))

     
    • Bendis

      6 August 2012 at 10:09 am

      😀 poate adopta …modelu’ si chioru’ :))))))))))))))))))))))

       
  6. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 10:06 am

    Rus incheie un mandat sprijinind programul usl=pdl=mizerie. Acuza presiuni de la basescu si de la Antonescu

     
    • Bendis

      6 August 2012 at 10:09 am

      cam da!

       
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        6 August 2012 at 10:11 am

        Ei.. mergi mai departe. Ponta nu stia ca asta e a lui basescu ?

         
        • Bendis

          6 August 2012 at 10:15 am

          Colonele …. nu am inteles de ce l-a numit Ponta in conditiile in care planau atatea suspiciuni ….
          IMi lipsesc …datele….
          Dar mi-am zis ca Antonescu nu intra in jocuri dubioase!

           
  7. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 10:12 am

    Sa vezi ce se bucura propaganda de demisia asta

     
    • Bendis

      6 August 2012 at 10:17 am

      Sincer … avand in vedere situatia ….. mi se pare singurele variante …. demisia/demiterea

       
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        6 August 2012 at 10:27 am

        Demisia a acuzat presiuni de la Antonescu. Daca aveau coaie in demiteau pentru usurinta cu care a inaintat cifrele de doua ori,

         
  8. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 10:13 am

    A plecat si Dobre :)))))))

     
    • Colonel Idomir Adam Vasile

      6 August 2012 at 10:14 am

      A lovit basescu rau de tot.

       
      • Bendis

        6 August 2012 at 10:21 am

        vreau sa vad inlocuitorii! ca sa ma pot pronunta!😀

         
        • Colonel Idomir Adam Vasile

          6 August 2012 at 10:24 am

          Dragnea, cum cine ? :))) Ponta il dorea pe Blaga, doar e omul cu care se poate vorbi din pdl :))) dar nu a vrut ala. Nu mai conteaza cine vine, acuzatiile de frauda tocmai au fost facute de catre ministrul de interne.

           
  9. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 10:26 am

    Ce ar fi sa isi dea demisia si Ponta acuzand presiuni din partea presedintiei ? :))))

     
  10. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 10:33 am

    Ce va face ccr daca nu va avea niste cifre care sa fie credibile ? Ca asta se va intampla. Ce va decide ?

     
    • Bendis

      6 August 2012 at 10:40 am

      Avand in vedere ca initial au avansat data de 12 septembrie pentru a lua o decizia iar a doua zi s-au sucit …. spune multe despre cat de mult ii intereseaza cifrele pe care le comunica M.I.-ul….

      Jigodiile alea de la CCR … au preferat sa deschida o supapa…. si-atat!

       
  11. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 10:36 am

    Cel mai mult din treaba asta ma intereseaza cum l-a pus Ponta pe asta.

     
  12. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 10:39 am

    Nu au ambitie de nu il pun pe Catalin Voicu :))))

     
  13. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 11:19 am

    Nu stiu pe cine vor pune, ideea insa e sa fie de la Cluj sau de la Arad.

     
  14. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 11:44 am

    Ai tu in dreapta un banner cu 29 iulie azi a decedat basescu. Pregateste unul pentru septembrie cu adevarat a inviat :)))

     
  15. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 12:30 pm

    Isi da demisia si Motoc ?

     

Lasă un răspuns

 
