RSS

Atentie, caine rau !

06 Aug

 
83 comentarii

Scris de pe 6 August 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , ,

83 de răspunsuri la „Atentie, caine rau !

  1. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 1:12 pm

    Uite o solutie corecta 🙂

     
  2. Bendis

    6 August 2012 at 1:17 pm

    Mona Pivniceru ….DAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

     
    • Serenity

      6 August 2012 at 5:12 pm

      doamna asta era „prietena” buna cu basescu, sper sa ramana asa si sa-i ofere zile frumoase.

       
  3. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 1:23 pm

    Ce ma enerveaza rau la remanieri este termenul la care se fac. Daca sunt rapide inseamna ca recunosti ca esti cam prost. Ma rog, a dat-o ca schimba strategia. Si ce ma enerveaza cel mai rau e cand iei un ministru si il muti de la un minister la altul.

     
  4. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 1:34 pm

    Auzi.. da’ chestorul ala.. nu zicea basescu ca ala e mana in mana cu Rus ? Pai ala nu pleaca ?

     
  5. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 2:03 pm

    Dupa remaniere se pare ca basescu a utilizat linia STS de acasa. Nu se stie unde a sunat dar se pare ca vorbele au fost : hai ca au bagat marfa noua la Guvern, ce stim despre astia ?

     
  6. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 2:21 pm

    In principiu este imposibil ca Ponta sa nu fie omul lui basescu. Folosit cel putin. Cu sau fara voia lui.
    Pe langa tot ce rezolva basescu cu prilejul suspendarii mai e ceva de care nu am vorbit. Intoarcerea la Cotroceni inchide total si irevocabil drumul lui Antonescu catre functia de presedinte. Indiferent daca Antonescu s-ar retrage sau nu.

     
  7. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 2:28 pm

    Remanierea asta extinsa era hotarata si il continea si pe Rus ori demisia lui Rus a provocat-o ?

     
  8. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 3:24 pm

    Zgonea si Oprisan – Rus e un coleg vechi si un prieten pe care il apreciem, de o probitate morala ce iese in afara discutiei :)))) Nu zau ? Pana la urma PSD+base = love si PNL e pa pa ? Cam asa incep sa vad

     
  9. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 3:58 pm

    SI de unde se astepta lumea sa se vorbeasca despre ce si cat a furat pdl… ete ce se vorbeste. Si mai e mult de vorba

     
    • Serenity

      6 August 2012 at 7:34 pm

      mai fac cei de la A3 cate o dezbatere cand si cand, sa mai arate niste achizitii facute de udrea la preturi de vreo 10 – 50 de ori mai mari decat in magazin. Dar si ei sunt atenti mai mult tot la ce spune jigodia, care de fapt ar trebui comentat mult mai putin decat se face. Despre audituri in ministere nu s-a mai amintit demult, daca era invers situatia venea boc cu o gura cat o sura sa acuze…. bine, de fapt basescu prin gura lui boc, evident.

       
  10. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 4:24 pm

    Chestorul e audiat la Parchet :)))) CCR zice ca trebuie bagati in listele permanente si aia din diaspora, adica conteaza la cvorum. Scapam de basescu, e tot mai clar :)))

     
  11. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 4:31 pm

    Si toate astea s-au intamplat azi fara sa apara inca javra. Stai sa vezi dupa ce apare ce se mai intampla.

     
  12. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 4:43 pm

    Chestorul urmarit penal :))) Suficient oare ori ii da si 29 de zile pentru inceput ?

     
  13. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 5:03 pm

    Maine e posibil ca ccr sa decida ca e o lipsa de respect fata de cei decedati sa ii scoti din liste, adica vrem sa uitam de ei ? Asa ceva nu se poate 🙂

     
  14. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 6:25 pm

     
  15. Serenity

    6 August 2012 at 8:00 pm

    javra zice ca Marga era o calamitate si nu avea nici pic de fantezie…. din asta se poate intelege ca udrea era plina de fantezie si de aceea a fost la un moment dat ministresa peste doua ministere ? 🙂

     
  16. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 9:56 pm

    Ponta mai are putin si adoarme :)))

     
    • Serenity

      6 August 2012 at 9:59 pm

      e obosit, stresat si naucit de canicula

       
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        6 August 2012 at 10:04 pm

        Cred. Imi e o mila de intepenesc. nu se face una ca asta. sa trebuiasca sa il dai jos pe basescu vara. Erou.

         
        • Serenity

          6 August 2012 at 10:08 pm

          pai nu de mila, sau daca e aia ar fi pentru noi astia de la baza. Doar iti explicam somnolenta 🙂

           
  17. Bendis

    6 August 2012 at 10:58 pm

    :)) am sentimentul ca daca as lipsi o saptamana din Romania …..mi-ar fi greu sa ma upgradez…. cu toate evenimentele!

    Stau si cujet …. cum dracu’ ….. CC pleaca in conced …. cand tara arde?!?
    Astia nu dadea motivari la decizii pentru ca erau obositi ,,,,
    Nu avizau deciziile Parlamentul ca era week-end ….

     
    • Colonel Idomir Adam Vasile

      6 August 2012 at 11:02 pm

      Ei, cred ca e o intamplare doar, nu ? Totusi… nu au cum sa nu tina cont de 7.4 mil de voturi, ce naiba..

       
    • Colonel Idomir Adam Vasile

      6 August 2012 at 11:05 pm

      Bendisule….

       
      • Bendis

        6 August 2012 at 11:20 pm

        :)) ehe!!! cand ieram io …tinerea …. :))) KASHTAN-ul era dat la volum macsim ….. si nu puteam sa inteleg de ce mama ma tot apostrofeaza pentru asta!!!
        Dire Straits erau in top.

        Cred ca „noua” ni se potrivea ….Brothers in arms! :)))

         
    • Serenity

      6 August 2012 at 11:37 pm

      si daca nu te upgradezi ce o sa fie ? Ce pierzi ? Dar oricum te vei, pentru ca acum e ca in „tanar si nelinistit”, oricand revii gasesti actiunea in acelasi punct unde ai lasat-o acum o luna minim… dar spre deosebire de aia sper sa nu dureze si aici pana la mii de „episoade”.

       
  18. Colonel Idomir Adam Vasile

    6 August 2012 at 11:55 pm

    Da, imi place asa

     
    • Serenity

      6 August 2012 at 11:58 pm

      :)) mie nu, dar stiai deja… in private only.

       
  19. Serenity

    7 August 2012 at 12:06 am

    ce sigla are Google de azi…. am reusit sa daram toate gardurile desi m-am folosit de taste :(…. bine ca sunteti voi destepti 😀

    somn usor

     
  20. Colonel Idomir Adam Vasile

    7 August 2012 at 9:21 am

    Surpriza numirea Monei Pivniceru ? :))) Nu cred

    Consiliul Superior al Magistraturii a respins luni detasarea Monei Pivniceru in functia de ministru al Justitiei, a anuntat presedintele CSM, Alina Ghica, care a precizat insa ca demisia din functia de membru al Consiliului ofera posibilitatea oricarui magistrat de a ocupa o functie publica.

    Adica… daca se intoarce basescu ramane si fara functia de la CSM. O sa puna botul ? Ca de mancat cred ca o mananca. Dar daca scenariul meu e corect inseamna doar ca scapa de ea cu totul. Si e propusa de Ponta :))))) Care singur nu e omul lui basescu :)))) Si desi nu e prieten cu basescu il apreciaza foarte mult pe Rus, care e un om deosebit.:))))

     
    • Bendis

      7 August 2012 at 9:31 am

      La tine totul e o conspiratie … 😀
      Romania are nevoie de oameni ca Pivniceru….

       
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        7 August 2012 at 9:34 am

        Pai tu cum crezi ca se intampla ? Vine omul, voteaza si gata.. e democratie ? :))) Stai sa vezi ce se intampla.
        Uite, de exemplu l-au luat pe Sova in primire. :)))
        http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4265352,00.html

         
        • Bendis

          7 August 2012 at 9:43 am

          Nici eu nu m-am nascut secolul asta!!!
          Totusi … nu vad totul in …oglinda!

          Nici nu ma mira!
          Trebuie sa recunosc ca aparatul de propaganda, zvonistica, manipulare …. functioneaza bine!
          Iar chiorul e mester mare!

           
    • Serenity

      7 August 2012 at 2:16 pm

      Mona se poate intoarce apoi la fostul job, n-are decat sa candideze si va castiga precis. Eu in locul ei as risca, dar cine sunt eu…… Ponta deocamdata e ca boc la un moment dat, doar ca asta nu ma deranjeaza, vezi cum e omul ?

       
  21. Colonel Idomir Adam Vasile

    7 August 2012 at 9:38 am

    base mai primeste un sprijin si de la Nenea Isarescu : “Daca nu sunt in stare sa poarte un dialog sa plece acasa si sa nu ne scoata pe noi din casa!”
    Ei ? De cine e de vina ? Aia de au scos oamenii din casa.

     
    • Bendis

      7 August 2012 at 9:48 am

      😀 In general … Isarescu s-a ferit de afirmatii tari.
      Faptul ca o face atat de fatis … spune multe. Daca mai era nevoie! Oricum a lasat leul sa …zburde ….

      O declaratie aroganta si diversionista!
      Isarescule …. hai sictir!

       
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        7 August 2012 at 9:59 am

        Intrebam daca in afara de Isarescu mai e unul care e non stop la putere din 90. In principiu probabil ca asta e omul cu care vorbesc cei de afara. Controleaza finantele intr-o tara in care clasa politica nu intelege mai nimic din ce face el.
        Am si un scenariu un pic mai optimist.
        Imi e clar ca suspendarea nu a facut-o clasa politica. Ma bazez pe faptul ca a functionat ceas. Rapid si ireprosabil. Ceea ce nu e o caracteristica pentru mioritici.
        Si atunci am pus asta pe baza serviciilor care sunt in slujba lui basescu. Este insa posibil ca aceste servicii sa fiei n slujba unora de afara. Care aia de afara se bat cu altii de afara. Unii vor sa ramana basescu, altii vor sa plece. Daca e corecta supozitia se pare ca in ultima vreme au invins aia care vor sa plece.
        Nu mai e balamuc in presa internationala. DW, care il sfatuieste sa isi dea demisia, e oarecum arondat guvernului german. Nu e doar o voce a presei.
        Tergiversarea ccr poate sa fie pusa pe aceasta varianta de scenariu. Ofera o satisfactie imediata celor 7.4 mil de votanti cu NU. Urmand ca in acest timp sa se gaseasca solutii de negociere.
        Eu unul insa, cred mai mult in scenariul ca e de la basescu.

         
        • Colonel Idomir Adam Vasile

          7 August 2012 at 10:05 am

          Oricum ar fi.. nu are legatura cu noi sau cu usl. Asta imi e clar 🙂

           
        • Serenity

          7 August 2012 at 1:58 pm

          am mai auzit asta, ca i se spune de afara sa demisioneze…. inclusiv americanul ar fi dintre aia, mai nou. Dar sigur ca toti isi dau cu parerea si incearca sa desluseasca ceva din toate astea petrecute de cateva luni incoace. Noi ce mama ma-sii suntem pe aici, glugi de coceni ? Bune si alea, ca daca nu s-a facut porumbul in vara asta o sa fim importanti in final :)))

           
  22. Colonel Idomir Adam Vasile

    7 August 2012 at 10:29 am

    Pana sa plece Corlatean a semnat prelungirea mandatului lui Morar :)))) Na, sa fie semnat 🙂

     
    • Bendis

      7 August 2012 at 10:34 am

      E ciudat interesul manifestat de gatenstein pentru acest individ.
      La fel de stranie e si absenta unei propuneri din partea lui Corlatean!

       
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        7 August 2012 at 10:45 am

        Zice lumea cum ca acest Corlatean nu respira daca nu ii spune Ponta.
        Mai e fun cu Marga. Nu era bun pe functie, asta e clar. Dar.. de ce l-au pus acolo… si de ce l-au scos ? 🙂

         
        • Bendis

          7 August 2012 at 10:53 am

          Hm! Cu declaratia lui Marga pe care am vazut-o acum …. imi e clar ca nu e multumit de schimbare ….
          SI din ce am observat arunca pisica moarta in bratele lui Ponta.
          Au fost stransi cu usa …. si au acceptat cele „11 puncte” impuse de „Bruxelles” …
          Mereu s-a vorbit depsre relatia personala a lui Marga cu Merkel …. daca a existat nu s-a vazut 😦

           
          • Colonel Idomir Adam Vasile

            7 August 2012 at 10:56 am

            Pai si-au batut joc de el un pic, cum sa nu fie suparat ? In principiu nu ar fi trebuit sa accepte, nu avea legatura cu postul. Si uite cum toate tampeniile ajung la Ponta. Ciudat, nu ? 🙂

             
  23. Colonel Idomir Adam Vasile

    7 August 2012 at 10:34 am

    CCR seamana din ce in ce mai mult cu un oracol. Cererile devin tot mai eliptice

     
    • Bendis

      7 August 2012 at 10:56 am

      Nu au dat dovada de consecventa!
      Au respins toate contestatiile!
      Au schimbat data stabilita initial!
      Au venit cu adrese si modificari ulterioare!

      Eu una … nu imi fac mari iluzii!

       
  24. Colonel Idomir Adam Vasile

    7 August 2012 at 11:09 am

    Se plange lumea ca Parchetul nu reactioneaza la sesizari. Uite aici un manual: te imbraci in bleu, iti faci un amvon undeva intr-o curte pe la Piata Galati, chemi televiziuni si spui : bai, ala a furat. Sau a mintit. Vine parchetul in cateva zile. Cica mai repede de atat nu se poate. Deocamdata cel putin 🙂

     
    • Bendis

      7 August 2012 at 11:41 am

      😀 …. ai uitat sa spui de …cautatura …:))

       
    • Serenity

      7 August 2012 at 1:52 pm

      pe la piata Galati e asta ? Adica trec zilnic prin apropiere si nu m-am dus pana acum sa ii arunc cu flori in geam ?

      pe de alta parte, oare de ce piata Galati se cheama acum Gemeni ? Ca suna mai bine pe stil vechi… ca multe alte strazi dealtfel.

       

Lasă un răspuns

 
