RSS

Sa „onoram” curteanul!

11 Aug

 
21 comentarii

Scris de pe 11 August 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , ,

21 de răspunsuri la „Sa „onoram” curteanul!

  1. Bendis

    11 August 2012 at 11:18 am

     
  2. Colonel Idomir Adam Vasile

    11 August 2012 at 1:02 pm

    Daca nu ai cont FB si vrei totusi sa ii spui de dulce lui Barosso o poti face aici. Eu m-am racorit un pic 🙂
    http://ec.europa.eu/commission_2010-2014/president/contact/mail/index_en.htm

     
    • Bendis

      11 August 2012 at 8:10 pm

      Iti foarte multamesc, colonele! Ma racoresc …. dar sunt si putin frustrata de faptul ca nu stapanesc limba engleza suficient de bine pentru a-i spune exact ceea ce simt si cred!

       
    • Serenity

      11 August 2012 at 8:20 pm

      +1
      I-am spus eu si despre el si despre jigodie cateva ganduri bune,sper sa le si citeasca sau macar sa i le transmita cineva.’

       
    • Bendis

      11 August 2012 at 11:12 pm

      ciudate vremuri!
      as vrea sa ma cheme! am chef de scandal!

       
      • Marcus Dan

        12 August 2012 at 12:54 am

        Bendis,,,,tu ai chef de scandal dinainte de a te naste,,,,,oricand,oriunde,cu oricine si oricum,,,,pupici ,,,

         
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        12 August 2012 at 2:37 am

        Unii o sa fie intimidati. Asta e si scopul

         
  3. Colonel Idomir Adam Vasile

    12 August 2012 at 9:08 pm

    Nu stiu la voi cum e, dar eu plang la greu cu coreeanca. Ne vor pune oare la dispozitie un numar unde sa putem dona bani ?

     

Lasă un răspuns

 
