RSS

Citius, altius, fortius

12 Aug

 
24 comentarii

Scris de pe 12 August 2012 în Uncategorized

 

24 responses to “Citius, altius, fortius

  1. Colonel Idomir Adam Vasile

    12 August 2012 at 9:35 pm

     
    • Bendis

      12 August 2012 at 9:43 pm

      Fain film!
      Dakota si Denzel …. la inaltime!

       
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        12 August 2012 at 9:44 pm

        Azi l-am vazut. Filmul nu mi-a placut in mod deosebit, pentru Denzel m-am uitat. Are si o parte buna… mi-a amintit de piesa asta

         
        • Bendis

          12 August 2012 at 10:12 pm

          Nu-mi amintesc de vreun film in care a jucat el sa nu-mi placa!

           
          • Colonel Idomir Adam Vasile

            12 August 2012 at 11:55 pm

            Eu in schimb imi amintesc ca acum cateva zile imi spuneai ca Badea are ce arata arunci cand se dezbraca. Si vreau sa iti spun ca si eu am. Iti pot arata colectia mea de timbre, sau cea de capace de bere. Sunt lucruri interesante cred eu🙂

             
            • Bendis

              13 August 2012 at 2:32 pm

              😀 Colectie de servetele ai? Dar de capace de bere? :))

               
          • Colonel Idomir Adam Vasile

            13 August 2012 at 4:03 pm

            Am

             
  2. Colonel Idomir Adam Vasile

    13 August 2012 at 8:18 am

    Bancuri: La Radio Erevan un ascultător întreabă:
    – Care este cea mai rapidă şi sigură cale de ieşire a românilor din criză?
    – Otopeni!

     
  3. Colonel Idomir Adam Vasile

    13 August 2012 at 8:31 am

    Azi noapte l-am vazut pe Neamtu intr-o emisiune. Daca eram de acord ca principala „calitate” a pdl era tupeul… trebuie sa reconsideram ce inseamna asta. Pedelistii par niste copii de mingi. Asta de care zic combina tupeul cu agresivitate la cote inalte. E o combinatie intre navalnicia de odinioara a lui Vadim cu tupeul pdl, ambele combinate cu smenareala basescului. Un amalgam horror. Dar care, spre deosebire de mru, are si ceva sanse de a prinde la public. Incredibil cata uratenie se poate afla pe lumea asta.

     
    • Bendis

      13 August 2012 at 2:29 pm

      E o combinata periculoasa …. copil tampit corcit cu tupeu si aer de superioritate … Infiorator!
      Eu nu prea schimb de pe A3….. dar cred ca am urmarit aceiasi emisiune!! A reusit sa-i scoata din sarite pe domnii Nistor, Pelican si doamna Roman!🙂
      Un individ gaunos, plin de suficienta ….arogant!

       
  4. Colonel Idomir Adam Vasile

    13 August 2012 at 8:40 am

    Jocurile Olimpice au fost declarate inchise/ Tabloul final al medaliilor – Romania, locul 27. Deci s-a terminat benzina comunista si pentru gimnastica. Fata de fotbal a mai tinut vreo 10 ani, probabil ca e mai mic consumul.
    Daca ne referim la istoria recenta se spune ca romania a dus-o bine in perioada interbelica. Pe masura ce trece timpul se poate sa ajungem la concluzia ca perioada comunista a fost una plina de realizari.

     
    • Bendis

      13 August 2012 at 2:31 pm

      😀 Paradoxal!
      Pe langa multa propaganda era promovat si sportul de masa! Ce nu s-a putut fura… s-a distrus!

       
  5. Colonel Idomir Adam Vasile

    13 August 2012 at 9:10 am

    Vocile USL sunt tot mai unite. Se alatura si blogurile dedicate. Se mai aude un singur lucru : cum pot trece peste cele 7.4 mil voturi. Putina rabdare, veti vedea cine.. si cum. Vad ca deja se pregateste jelania, au furat ,au dezinformat, au ignorat. Dar moral am invins. O , da !

     
  6. Colonel Idomir Adam Vasile

    13 August 2012 at 9:37 am

    Ponta a fost la inchiderea JO. Inteligent gest

     
  7. Colonel Idomir Adam Vasile

    13 August 2012 at 10:04 am

    Rus : imi cer scuze fata de cei doi politicieni (pe care i-am acuzat de presiuni) sunt ca doua fete mari. Bine Pontaaaaaa !

     
  8. Bendis

    13 August 2012 at 2:54 pm

     
  9. Colonel Idomir Adam Vasile

    13 August 2012 at 4:05 pm

    Am dat un pic pe la TV, cascadorii rasului. Comunicatorii USL se plang de abuzuri si spun ce ar trebui facut. Pai cine sa faca, mama ? Mama sigur nu face, e basista.

     

Lasă un răspuns

 
