RSS

Cand pleaca mister Gugu?

17 Aug

 
27 comentarii

Scris de pe 17 August 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

27 responses to “Cand pleaca mister Gugu?

  1. Colonel Idomir Adam Vasile

    17 August 2012 at 1:45 pm

    Nea Gugu🙂

     
  2. Colonel Idomir Adam Vasile

    17 August 2012 at 1:46 pm

    Oricum, unde umbla asta ? O fi murit ?

     
    • Bendis

      17 August 2012 at 1:47 pm

      Doamne ajuta!😀

       
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        17 August 2012 at 1:50 pm

        In ce hal am ajuns. Dispare basescu 3 zile si intram in sevraj🙂

         
        • Bendis

          17 August 2012 at 2:01 pm

          :)) Colonele … crede-ma nu ma …resimt!😀

           
        • Serenity

          18 August 2012 at 12:24 am

          nu e sevraj, e speranta lasata sa zburde.

           
    • Colonel Idomir Adam Vasile

      17 August 2012 at 2:42 pm

      Problema e daca vor. Hai sa o luam ca joc politic. In principiu nu stiai de la inceput daca il poti scoate pe basescu din scena sau nu. Era, oricum ai lua-o, un risc sa se intoarca. Si atunci, ar fi trebuit sa ii destructurezi puterea. Puteau sa o faca. Nu au vrut ori nu i-a dus capul ?
      Sa zicem ca se intoarce. Daca intre timp disparea Kovesi si Morar pierdea mult din putere. So… cum e treaba ? Nu ii duce capul ori e altceva ?
      Ma mai dranjeaza ceva. USL nu mai exista. Sunt cativa pe tv si in rest Ponta si Antonescu la greu. Unde sunt aia care ar fi trebuit sa faca mitinguri ? Vacanta ? Ei, atunci vacanta sa fie.
      Presa caineaza oamenii ca sunt speriati, Ponta vine si lauda vitejia lor.
      basescu a ajuns exact unde a vrut. Pe cine vor acuza oamenii ca patesc ce patesc ? Nu pe aia care i-au chamt la vot si acum le spun.. sa faceti plangerti penale mai.

       
      • Bendis

        17 August 2012 at 2:47 pm

        E drept! Lucrurile au fost facute doar pe jumatate.
        Eu inca nu cred ca e vorba de …rea-credinta!

        Iar asta cu perioada concediilor ma scoate din minti!
        E inadmisibil ca in perioade cruciale…. sa-ti pui palma in fund si sa pleci la scaldat….

         
    • Colonel Idomir Adam Vasile

      17 August 2012 at 2:48 pm

      Cam asa vad si eu. E oala sub presiune. Departe insa de pericolul de explozie. Poate ca asta vor pana la urma, sa vada la ce presiune rezista oala.

       
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        17 August 2012 at 2:49 pm

        Sunt convins ca teoriile mele pot fi considerate basiste. Sa acuzi puterea asta mica de blat cu basescu ar putea sa faca parte din programul „toti sunt la fel ” . Chiar si cu riscul de a fi considerat basist spun ce cred. Asta e.

         
      • Bendis

        17 August 2012 at 2:49 pm

        Chiar am sentimentul ca asta vor…. sa impinga lucrurile pana la revolta…populara!

         
        • Colonel Idomir Adam Vasile

          17 August 2012 at 3:29 pm

          Daca asta vor… se pot duce sa se culce. Nu cred ca se va intampla. Si nici nu e normal asa. Adica tu nu poti sa faci cumva sa scapi de el si vrei sa imi rup eu carca in strada ca sa te pun la tuturoiul cu bani. Nu mi se pare normal

           
          • Bendis

            17 August 2012 at 3:34 pm

            :)) Eu nu vorbeam de …mica putere!

             
          • Colonel Idomir Adam Vasile

            17 August 2012 at 3:35 pm

            Daca vorbesti de aia de afara… pot crede una ca asta. Adica mi-a trecut si mie prin cap. Si ar fi o explicatie. Cand e rau… poti face sa fie si mai rau .. ca sa vezi ca era bine. Asa se nasc si razboaiele. Posibil . Dar macar sa inceapa🙂

             
          • Bendis

            17 August 2012 at 3:58 pm

            Nu m-am gandit nici la USL nici la „ajutor” extern!
            Doar la chiorete si acolitii lui. Este mai mult decat evident ca nu poate reveni la Cotroceni ….. in conditiile in care 7,4 milioane de oameni i-au spus … mars, javra ordinara! A boicotat alegerile !
            Si-atunci …. e nevoie de diversiune! Asta cu lovitura de stat a fost stravezie !!! Cu frauda …asijderea!!! Asa ca poate are nevoie de ceva mai …consistent … un razboi civil ….

             
          • Colonel Idomir Adam Vasile

            17 August 2012 at 6:18 pm

            Nu zau ? Asteapta sa vezi ce zice Parchetul intr-o prima faza.

             
  3. Colonel Idomir Adam Vasile

    17 August 2012 at 3:42 pm

    Oricum, mie imi e clar ca romania nu are resurse de schimbare. Cand se va petrece, se va petrece ca asa vor unii. Tot ce putem spera e sa ne puna un stapan mai de treaba. Sa ne minta mai frumos, cam asta e ce putem obtine.

     
  4. Serenity

    18 August 2012 at 12:31 am

    S-a amanat sfarsitul lumii pentru 2013, asa am auzit de curand ca au concluzionat niste… experti. Adica sfarsitul lumii asa cum o stim noi, ca la asta se va reduce totul in ziua Z. Asta inseamna ca stilul asta de viata al omenirii mai continua cel putin un an, adica tot cu oranduirea din prezent. Sa ne linistim mai bine. Apoi, cand va deveni SUA comunista si China capitalista (desi China chiar e asa, de fapt…) atunci scapam si noi de javra penala.

     
    • Bendis

      18 August 2012 at 8:30 am

      Ce ti-au dat aia in Grecia sa mananci?😀

       
      • Serenity

        18 August 2012 at 11:08 am

        Tzatziki :))) …. bun, bun🙂

         
        • Bendis

          18 August 2012 at 11:09 am

          😀 si de baut …UZO …presupun!😀

           

Lasă un răspuns

 
