RSS

18 Aug

Basarica - Profund Anti basescu

Stare tehnica:
Are probleme cu alimentarea, o mica defectiune la mecanismul de directie, ca nu tine linia dreapta, si merge cam înfrânata.
Cutia de viteze e blocata în marsarier. Este înmatriculata în Europa, cu numere provizorii, se mai poate circula cu ea maxim o luna.
Istoric:
Este fabricata acum 2000 de ani, sub licenta romana. A fost avariata în repetate rânduri. Prima data a fost condusa de niste ciobani, dar au mai calarit-o si altii. A fost reparata numai cu piese second hand, aduse de pe la turci. O perioada a fost condusa bine de niste nemti, Carol I si Ferdinand, dar apoi a încaput iarasi pe mâna unor idioti care au bagat-o prin toate gropile.
Exteriorul a fost vopsit în 1989, dar interiorul este înca plin de rugina. A mai avut câteva reparatii capitale, în 1600, 1859 si 1918, dar a mai si pierdut o parte din piese.
Combinatii:

Vezi articol original 125 de cuvinte mai mult

 
32 comentarii

Scris de pe 18 August 2012 în Uncategorized

 

32 responses to “

  1. Colonel Idomir Adam Vasile

    18 August 2012 at 10:31 am

    Nu merge. Incearca sa o donezi, poate scapi de ea

     
    • Serenity

      18 August 2012 at 11:10 am

      sau sa o goleasca de locuitori, s-o vanda fara🙂. Desigur, si la mine ma refer.

       
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        18 August 2012 at 11:12 am

        Pai da, unde naiba vinzi masina cu tot cu pasageri ?

         
        • Serenity

          18 August 2012 at 11:19 am

          daca pe mine ma exporta undeva unde imi aleg eu, n-am nimic impotriva ! S-o dea apoi intreaga sau pe bucati, de fapt cred ca spre asta se tinde oricum.

           
    • vax-albina

      18 August 2012 at 2:06 pm

      Eu o vreau. Si inca vreo sapte milioane.

       
      • Serenity

        18 August 2012 at 2:21 pm

        atunci voi care ramaneti faceti o enclava :)….. si daca va razganditi, ultimul care pleaca stinge lumina, sa-i lasati pe invadatori in bezna 😀

         
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        18 August 2012 at 2:40 pm

        Esti interesata si de partea mea ? Fac si eu un ban cinstit🙂

         
  2. Colonel Idomir Adam Vasile

    18 August 2012 at 11:05 am

    Iarna nu-i ca vara pe ulita

     
    • Serenity

      18 August 2012 at 11:18 am

      azi-noapte am visat o Volga ca asta, era prin centru si ma miram ca mai exista asa ceva.

      In alta noapte l-am visat pe basescu, era undeva intr-un spatiu gen cantina si ranjea ca prostul la lume. Eu am trecut pe langa el uitandu-ma urat, el cand m-a vazut asa si-a schimbat zambetul in grimasa si m-a fixat cu o privire plina de ura…. si m-am trezit dupa schimbul asta de priviri incarcate de ura, unul la adresa altuia. Si el era in tricou bleu, desigur. Ce penibil…..

      In alta noapte l-am visat pe videanu, suna la usile oamenilor din bloc si vroia sa ne citeasca contorul de electricitate…. ?!?…. am si eu niste vise de vacanta ce n-ai vazut :)))))

      astept cu nerabdare insa sa vina si la mine la usa un procuror sa verifice daca eu am semnat sau nu lista de la referendum…. Ooooo, de ar veni unul la usa mea cat de minunat ar fi…. dar nu cred.

       
      • Colonel Idomir Adam Vasile

        18 August 2012 at 11:20 am

        E una de vanzare prin Primvaverii. B nu stiu cat PCR ca numar. Parca cerea 10.000 eur. Daca o iei si mergi cu ea in sate o sa fie de mare efect, batranii isi vor aminti probabil🙂

         
        • Serenity

          18 August 2012 at 2:16 pm

          cred ca am vazut-o pe aia cu PCR vreodata, in realitate stiu ca mai sunt ici-colo…. doar in vis ma miram🙂

           
  3. Colonel Idomir Adam Vasile

    18 August 2012 at 11:13 am

    Sansa ca Parchetul sa dea gherla e majora. Tocmai pentru faptul ca procurorii care sunt trimisi nu sunt profi.

     
  4. Bendis

    18 August 2012 at 11:34 am

    Aveti noroc ca sunteti prietenii mei !😀

     
  5. Colonel Idomir Adam Vasile

    18 August 2012 at 1:09 pm

    De ce naiba isi face lumea poze in parc ?

     
  6. Colonel Idomir Adam Vasile

    18 August 2012 at 2:46 pm

    De ce naiba pleci de la nunta sa faci poze in parc ?

     
  7. bmarinescu41

    19 August 2012 at 5:46 pm

    Redau comentariul meu postat la articolul lui Lehman25:
    bmarinescu41 , Posted August 19, 2012 at 14:53
    Permalink
    Reply
    0 0 Rate This
    Bine a spus kn “genial”!!!În acelaşi timp,ce trist şi dureros,plânge sufletul şi eu turbez de furie că încă nu ne-am trezit şi n-am trecut la ce trebuia de muuuuult să trecem !!!Voi mai apuca s-o văd şi p-asta în această viaţă???
    –––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    ROMÂNIA NU ESTE DE VÂNZARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ROMÂNIA ESTE ŞI TREBUIE SĂ RĂMÂNĂ A NOASTRĂ,A ROMÂNILOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    TREBUIE SĂ NE TREZIM ŞI SĂ ACŢIONĂM HOTĂRÂT CA SĂ O LUĂM ÎNAPOI DE LA JAVRELE CARE AU DISTRUS-O ŞI ACUM VOR SĂ O VÂNDĂ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

Lasă un răspuns

 
