RSS

Misiunea CCR-ului este una simpla …

20 Aug

… validarea referendumului!

 
30 comentarii

Scris de pe 20 August 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

30 responses to “Misiunea CCR-ului este una simpla …

  1. acuvio

    20 August 2012 at 10:33 am

    Să sperăm. Nu prea se lasă dus🙂

     
    • Bendis

      20 August 2012 at 10:43 am

      Bine ai revenit, Acuvio!
      El nu se lasa dus … de aceea trebuie…ajutat!

       
  2. Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

    20 August 2012 at 10:51 am

    Pai serviciile l-au pus…. nu inteleg🙂

     
  3. Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

    20 August 2012 at 11:32 am

    Demis Roussos poate🙂

     
  4. Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

    20 August 2012 at 11:39 am

    Il condamna azi pe Paturiciu ?

     
    • Bendis

      20 August 2012 at 11:42 am

      :)) e posibil!
      Justitia in Romania e …independenta!

       
    • Bendis

      20 August 2012 at 11:42 am

      chiorul are nevoie de multe …artificii!

       
  5. Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

    20 August 2012 at 11:47 am

    Petitia cu televizarea sedintei e o petarda.

    Art.56. – (1) Deliberarea se face în secret şi la ea vor fi prezenţi numai judecătorii care au participat la dezbateri şi magistratul-asistent desemnat în dosar.

    http://www.ccr.ro/default.aspx?page=laws/regulations_2012

     
  6. Bendis

    20 August 2012 at 11:50 am

     
  7. Bendis

    20 August 2012 at 11:53 am

    :))) Ma uit acum la buldog …..
    s-a molipsit si asta de privirea …chioraliului? :))))

     
  8. Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

    20 August 2012 at 12:32 pm

    Vantu a ajuns pe la audieri. Si a declarat ca el crede ca sunt audieri pentru vot multiplu🙂🙂🙂

     
  9. Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

    20 August 2012 at 12:46 pm

    Vad imagini de la concert Thelo. Cum fac alea in clip fac si alea in public. Paneta maimutelor.

     

Lasă un răspuns

 
