RSS

Dealer CCR

22 Aug

 
54 comentarii

Scris de pe 22 August 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

54 responses to “Dealer CCR

  1. Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

    22 August 2012 at 7:09 pm

    Cu ocazia asta mai invatam ceva. Poate. Iesitul oamnilor in strada. Acum nu se va petrece. Si atunci ce sa intelegem ? De ce s-a petrecut in ianuarie si acum nu ? Ca sa evit deziluzii… spun tot eu. Oamenii nu ies in strada de capul lor, trebuie sa ii scoata cineva. Televiziunile nu pot face asta, desi pot contribui un pic. Deci… de ce nu ies oamenii ?

     
  2. Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

    22 August 2012 at 7:34 pm

    Acum ca s-a terminat olimpiada si nu se mai poate sa fiu banuit ca vorbesc de asta doar ca sa fiu la moda…vreau sa spun ca sunt mare fan al olimpiadelor. Imi plac oamenii care castiga cupe. Toti care au cupe imi plac. Tu ce litera aimla cupa ?🙂

     
    • Bendis

      22 August 2012 at 7:42 pm

      Eu n-am castigat …cupe!
      Mamam natura mi le-a dat …free! :))

       
      • Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

        22 August 2012 at 7:48 pm

        Inteleg. Am si eu o flacara a democratiei care mai palpaie inca. Tot de la natura o am si eu, desi cred ca a fost la misto. Crezi oare, avand in vedere legea naturii 1/geneza, ca ar trebui sa vedem daca putem coabita o vreme ?

         
        • Bendis

          22 August 2012 at 8:04 pm

          :)) Sa inteleg ca ai fost plagiat de chior ??? Au plimbat aia flacara democratiei prin toata tara ….pana le-a aruncat-o unu’ la canal!
          Asa cevaaa!

          Pai n-ai spus ca sunt visatoare? Cum sa mi-o zici asa …verde in fata ca doar pentru o vreme putem coabita?😀

           
      • Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

        22 August 2012 at 7:51 pm

        Cred totusi ca faci o confuzie. Mama natura ti-a dat materialul de umplut doar. Cupele a trebuit sa ti le cumperi. Sa nu imi zici ca te-ai nascut cu sutien ca nu e cred. Acum ma prind te o treaba. Cuvantul sutien e de origine moldoveneasca. Se uita un moldovean in hamul uneia si a zis : cate suti e, n ?

         
  3. Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

    22 August 2012 at 9:36 pm

    Mamaaaaa, a luat-o Gadea in vizor pe Aspazia. Vom invingeeeee !

     
  4. Bendis

    22 August 2012 at 11:45 pm

    😀 exista cel putin un precedent …. nenea care l-a amenintat pana la urma a patit …nasoale ….
    Nevasta-sa , Daniela Andreescu a fost demisa!😀

     
  5. Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

    23 August 2012 at 10:26 am

    Am visat olimpiade….

     
  6. Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

    23 August 2012 at 2:56 pm

    Eu ma bucur ca astia nu sunt ca ceilalti. Bine ca nu l-a demis pe Opris. Sper sa reziste cu bine si eventualelor tentatii de a-i schimba pe Kovesi si Morar. O va face probabil basescu, intre ei in principiu :)))
    http://www.ziuanews.ro/stiri/tradarea-serverului-82697

     
  7. Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

    23 August 2012 at 8:48 pm

    De ce oare CCR a tinuta sa fie secreta motivatia pana la citirea ei in Parlament ?

     

Lasă un răspuns

 
