RSS

Membra curtii prostitutionale isi asteapta suspendatu’!

22 Aug

 
40 comentarii

Scris de pe 22 August 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , ,

40 responses to “Membra curtii prostitutionale isi asteapta suspendatu’!

  1. Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

    22 August 2012 at 2:40 pm

    Frumusica.

     
    • Bendis

      22 August 2012 at 2:52 pm

      :)) cred ca e cazul sa mergi la un …oculist!😀

       
      • Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

        22 August 2012 at 3:02 pm

        De ce ? Fac si eu ca tine, ma fac ca nu vad🙂

         
        • Bendis

          22 August 2012 at 3:07 pm

          Cum adica ca mine?
          Ce??? Eu ma fac ca nu vad?

           
          • Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

            22 August 2012 at 3:13 pm

            Cam da🙂

             
          • Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

            22 August 2012 at 3:16 pm

            Negi blatul evident, gasesti sperante acolo unde nu sunt… mai multe🙂 Ai deveit prea serioasa, doar nu vrei sa te certi cu mine ?🙂

             
          • Bendis

            22 August 2012 at 3:23 pm

            Ca sa negi …presupune sa ai convingerea ca lucrurile stau asa! Ori eu nu am convingerea asta!
            Poate ca daca n-as mai avea speranta as muri!

            Seriozitatea …vine din mahnire!

            Nu vreau sa ma cert cu tine , nici cu Serenity …. fapt pentru care mi-am cenzurat unele comentarii!

             
          • Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

            22 August 2012 at 3:26 pm

            Cu mine nu te poti certa. Eu nu incer sa te conving de nimic. Inteleg foarte bine cum esti. Si te iau ca atare, la urma urmei actionezi asa cum iti e tie mai bine. Numai ca… atunci cand iti faci iluzii desarte dezamagirile sunt proportionale. In general asta, nu e basescu un capat de lume. Asa ca daca iti asumi riscul sa visezi trebuie sa iti asumi si riscul unor cosmaruri, realitatea pandeste zambind de dupa colt.

             
          • Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

            22 August 2012 at 3:27 pm

            Autocenzura NU e buna niciodata.

             
          • Bendis

            22 August 2012 at 3:32 pm

            NU sunt o visatoare !

             
          • Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

            22 August 2012 at 3:37 pm

            Eu nu stiu cum esti, stiu insa cum pari. Pe de alta parte tu esti ceea ce percep ceilalti, nu ceea ce crezi tu despre tine. Normal ca nu te cunosc, mediul asta poate sa transmita erori in comunicare mai mult decat mediul real. In fine…visator nu e ceva rau. Oameni si oameni.

             
            • Bendis

              22 August 2012 at 3:48 pm

              🙂 Nici n-am zis ca ar fi ceva rau!
              Doar ca ai facut o descriere care (zic eu!!) nu mi se potriveste!

               
          • Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

            22 August 2012 at 3:54 pm

            Sunt precum ccr, judec pe ce vad :)))))
            Cum poti spune ca am facut o descriere cand tu esti de nedescris ? Hai fruntea sus, mai ai de incasat garla :))))

             
            • Bendis

              22 August 2012 at 5:21 pm

              :)) de nedescris? hm! asta nu suna prea bine!
              Iar fruntea o tin sus! Mai incasez …dar mai si dau!😀

               
          • Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

            22 August 2012 at 5:23 pm

            Sigur ca si dai. Daca tragi insa linie….. iesi pe plus cum ar veni🙂

             
          • Serenity

            22 August 2012 at 6:37 pm

            de ce sa te certi cu mine, ca eu am fost cuminte…. trebuia sa-mi spui cand am calcat pe bec, alta data taxeaza-ma. Chiar nu stiu ce am zis sensibil…. ca mie nu mi s-aparut nimic. Hm.

             
            • Bendis

              22 August 2012 at 6:40 pm

              🙂 Tocmai…ieri eram intr-o stare de …fragilitate….
              Asa ca mai bine am tacut!

               
      • Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

        22 August 2012 at 4:20 pm

        In plus pe mine nu ma intereseaza fizicul, pentru mine totul e omul din spate… sufletul cum ar veni🙂

         
        • Bendis

          22 August 2012 at 5:23 pm

          :)) Si marmota invelea ciocolata!

           
  2. Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

    22 August 2012 at 3:48 pm

    Si mai lasa seriozitatea. Sa iei tara asta in serios e o cale sigura spre sinucidere. Daca nu iti gasesti puterea sa mai razi nu e bine. Zic si eu, nu dau cu parul🙂

     
    • Serenity

      22 August 2012 at 6:45 pm

      asta asa e, eu mi-am propus, ca prim pas, sa nu mai fac fapte bune cu nimeni. Ca ma mai apuca uneori….. dar gata. Exclud persoanele foarte apropiate, fireste.
      Apoi o sa ma gandesc cum sa fentez darile, desi asta e mai greu. O sa incerc sa fur din magazine (de stat, daca mai exista), o sa evit bonul fiscal (nici nu-l dau, nici nu-l solicit altora) si tot asa….. „sa ne simtem” si noi bine cat de cat.

       
  3. Procuror Colonel Doctor Idomir Adam Vasile

    22 August 2012 at 3:57 pm

    Vreau sa te las intr-o conditie buna🙂 Altfel trebuie sa stau pe capul tau :))) Nu imi fac griji in ceea ce te priveste, o sa fie bine. Vei uita repede si vei gasi alta speranta de care sa te agati. Banuiesc eu ca tu acum calculezi cam care sunt sansele sa iasa multa lume in strada… lucru care probabil ca tu crezi ca ar putea schimba ceva.

     
  4. Serenity

    22 August 2012 at 6:35 pm

    am stat si m-am gandit ca de 22 de ani incoace eu una am votat mereu negativ, absolut de fiecare data. Ceea ce ma duce cu gandul la o stare de anomalie profunda. Culmea e ca s-a intamplat sa il vreau pe unul pe care cu 4 ani inainte il uram, dar varianta momentului respectiv era si mai urata… e ca naiba, cum ar veni. Probabil incerc sa ma conving ca nu e chiar o drama, de-aia am ganduri de-astea. DAr totusi asa a fost viata, oricum o dai. Romania adica, asa e ea si cu asta basta.

     
    • Bendis

      22 August 2012 at 6:40 pm

      Da. Si eu …cam tot asa!
      Pana la Antonescu!

       
      • Serenity

        22 August 2012 at 6:48 pm

        pe el inca n-ai avut ocazia si pana in 2014 mai e ceva, are timp basaul sa-l lucreze cum stie el…

         
        • Bendis

          22 August 2012 at 7:18 pm

          Am zis ca am votat …. nu inseamna ca a si iesit!
          2009 …remember!

           
          • Serenity

            22 August 2012 at 8:19 pm

            da, am uitat…. :))) praf. De atunci numai de Geoana si Vantu imi mai amintesc, ce-i drept.

             
  5. Serenity

    22 August 2012 at 7:03 pm

    Vaca asta batrana are un neg cat toate zilele la un ochi….. ce scarboasa… la banii ei ar putea sa si-l rezolve cumva, medicina e foarte evoluata. Plus ca are niste cercei de tzatza, din aia luati la taraba in Turcia. Si vorbeste ca o mahala ce e, parca e pe scara blocului comentand decizii luate la sedinta de asociatie la care n-a participat de fapt, ea fiind superioara. Sper sa mai aud de ea lucruri in viitor, gen dat cu subsemnatul pe la PArchet sau undeva….. huo !

     
    • Bendis

      22 August 2012 at 7:22 pm

      E incredibil … ce nulitati poti accede la cele mai inalte functii in stat!
      E o strigator la cer ca soarta unei natiuni a ajuns la mana unei fiinte abjecte ca afazia asta!

       
      • Serenity

        22 August 2012 at 8:21 pm

        de cand am vazut-o prima oara mi-a inspirat „incredere”… chiar daca era de la PSD. Horror.

         
  6. Marcus

    24 August 2012 at 11:02 am

    🙂🙂🙂
    sa fii iubit
    marcus

     

Lasă un răspuns

 
