RSS

Tupeul, nesimtirea si minciuna fac casa buna cu rezidentul

06 Sep

 
20 comentarii

Scris de pe 6 Septembrie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

20 responses to “Tupeul, nesimtirea si minciuna fac casa buna cu rezidentul

  1. vax-albina

    6 Septembrie 2012 at 8:14 pm

    Mi-e dor de comentariile lui Serenity si ale avocatului procuror si ce-o mai fi el. Sunt in concediu?

     
    • Bendis

      7 Septembrie 2012 at 11:29 am

      Hm! Greu de spus!
      Sunt bine veniti …oricand!

       
  2. Serenity

    9 Septembrie 2012 at 11:23 am

    Salut, eu am mai vrut sa comentez dar era accesul inchis aici… ce-i drept intentionam sa il laud pe basescu si pesemne n-a suportat pagina asta asa ceva… bine mi-a facut😀

     
    • vax-albina

      10 Septembrie 2012 at 5:17 pm

      SIngurul lucru pentru care as putea sa-l laud e acela ca isi scoate nevasta la dans. Desi ar putea dansa la cotroceni ca ar avea aceiasi spp-isti ca spectatori. In rest, caut si nu gasesc. Un presendinte pentru jalea noastra. Adica jalnic.

       
    • Bendis

      16 Septembrie 2012 at 7:37 pm

      niciodata accesul la blog nu a fost restrictionat!
      oricand esti binevenita!

       
      • Serenity

        16 Septembrie 2012 at 11:29 pm

        ei, o fi prin spam sau ceva…. nu conteaza, oricum m-am mai dezintoxicat de basescu si basisme un timp, un fel de rehab… n-am mai vorbit nici urat, mi-am revenit din revolta maxima, e bine, cat o fi😀

         
  3. Bendis

    17 Septembrie 2012 at 10:39 am

    Asta e una din melodiile mele preferate …din cele cantate de Julio!😉

     
  4. Bendis

    17 Septembrie 2012 at 11:02 am

     
    • Serenity

      17 Septembrie 2012 at 11:40 am

      e anotimp de Julio acum, merge brici la moment… unicul.

       
    • vax-albina

      17 Septembrie 2012 at 5:24 pm

      Mie imi place in septembrie:

       
  5. Bendis

    17 Septembrie 2012 at 6:22 pm

    pentru Serenity

     
    • Serenity

      17 Septembrie 2012 at 7:36 pm

      Santorini, n-am avut placerea…. poate pana mor ajung acolo, ar fi ceva demn de consemnat.

       
      • Bendis

        17 Septembrie 2012 at 7:46 pm

         
        • Serenity

          17 Septembrie 2012 at 7:55 pm

          off, cum le gasesti tu pe toate…. mercic🙂

           
          • Bendis

            17 Septembrie 2012 at 8:04 pm

            Cu placere!
            Cand vine vorba de Yanni …. le visez! :))

             
  6. Bendis

    17 Septembrie 2012 at 6:34 pm

    pentru Vax-Albina

     
  7. Corvin

    18 Septembrie 2012 at 3:39 am

    Ce mai faci Bendis !

     
    • Bendis

      18 Septembrie 2012 at 8:45 am

      Sunt bine , Corvin! Doar o mica vacanta m-a tinit departe de blog!
      Pana cand crapa chiorul voi fi AICI!

       
  8. Corvin

    18 Septembrie 2012 at 1:47 pm

    Mă bucur că eşti bine, şi toate bune alături de cei dragi !

     
    • Bendis

      19 Septembrie 2012 at 6:34 pm

      Multumesc ! E bine de stiut ca cineva imi poarta de grija!🙂
      Toate cele bune ! :*

       

Lasă un răspuns

 
