RSS

Cunoscute sunt caile … preafericitului!

28 Sep

 
8 comentarii

Scris de pe 28 Septembrie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

8 responses to “Cunoscute sunt caile … preafericitului!

  1. Marian Bolovan

    28 Septembrie 2012 at 8:20 pm

    suntem inca maimute primitive daca mai credem in ce spune popa…

     
    • bmarinescu41

      28 Septembrie 2012 at 8:37 pm

      Bătrânii spun „Să faci ce face popa,nu ce zice popa”😀😀😀 )))

       
      • Bendis

        28 Septembrie 2012 at 8:40 pm

        😀 Ups! Mie nu-mi plac femeile! :))

         
  2. bmarinescu41

    28 Septembrie 2012 at 9:05 pm

    D-ul cu corniţe roşii vine de la D-iavol sau de la DDD ???
    Preafariseul vine de la Preaprefăcutul ???
    Daniel vine de la …. Dănel (a lui Luluţa) ???
    Medalioanele sunt în ordine cronologică sau … în ordinea măiestriei în profesie ???
    Preaprefăcutul are ochii roşii natural sau a făcut un transplant stereo de la vampirul Drakula,culmea, tot cu D începe!Ce naiba,aici toate încep cu D,Daniel-Diavol-Drakula-Dănel-Duluţa-Dan-Diaconescu-Direct-Diana-Diaconu-Dă-Domnul-Doamne-Distruge-Debili,care-i smekeria cu D ???

     
    • Bendis

      29 Septembrie 2012 at 8:42 am

      :))) unde o vezi tu pe …Diana Diaconu?😀

       
      • bmarinescu41

        29 Septembrie 2012 at 1:03 pm

        În loc de răspunsuri îmi pui o întrebare?După ce răspund,îmi răspunzi???😀 )) n-o văd dar o ador !😀

         
        • Bendis

          1 Octombrie 2012 at 8:26 am

          :)) pai d’aia o „adori” ca nu o vezi!😀
          Vorba mea de capatai …”nimic nu e intamplator” …😉

           
          • bmarinescu41

            4 Octombrie 2012 at 7:45 pm

            N-o văd dar ni-o imaginez,şi imaginaţia mea nu-mi joacă nici odată feste😀 !!!
            Bună vorba ta de căpătâi …. şi eu o am printre … vorbele mele de căpătâi …😀

             

Lasă un răspuns

 
