RSS

Prietenii monicai macovei …

16 Oct

 

… sunt si dusmanii mei!😀

 
12 comentarii

Scris de pe 16 Octombrie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , , ,

12 responses to “Prietenii monicai macovei …

    • bmarinescu41

      16 Octombrie 2012 at 9:17 pm

      Excelent nea Lucian,le-a zis pe bune!!!
      Excelent arată şi baba-cloanţa reding,cu „micul” amendament că e cam .. dinţoasă😀 !Crezi că mi-ar acorda o şedinţă scurtă (5 minute) să-i ajustez puţin dantura cu flexul ???

       
      • Bendis

        17 Octombrie 2012 at 9:06 am

        Ca poet il cunosc prea putin (spre rusinea mea!!!) dar ca jurnalist …stau bine!
        Imi place cum scrie dar mai ales despre ce scrie. Gandim asemanator!

         
        • bmarinescu41

          17 Octombrie 2012 at 5:10 pm

          Mulţam gigiuc de apreciere,chiar sunt mândru de asta !!!
          Nu mi-ai spus părerea,îmi acordă baba-cloanţa şedinţa de ajustare canină cu flexul,au ba???
          Nu de alta,dar am un flex profesional,discul abraziv are D=230 mm şi e gros de 2,5 mm,d-aia nu-mi trebuie decât 5 minute😀 ))) I-o fac ca a lui Brigitte Bardot😀 !!!

           
          • Bendis

            17 Octombrie 2012 at 8:52 pm

            Io zic sa-ti faci mana pe ceva material autohton!😀

             
            • bmarinescu41

              17 Octombrie 2012 at 10:33 pm

              Ce zici de prietena autohtonă a lui reding,mona maco?
              Ce,ea nu merită o dantură a la BB😀 ???

               
              • Bendis

                18 Octombrie 2012 at 8:05 am

                te rog! o strungareata mai …ampla …. sa-i iasa limba aia despicata la mijloc!😀

                 
                • bmarinescu41

                  18 Octombrie 2012 at 6:16 pm

                  Se rezolvă monumental😀 în 5 minute după ce-mi aranjezi intrarea😀 !!!O „fac” de o să leşinaţi toţi când o veţi vedea😀 !!!Desenul cu „design-ul esteticii” tocmai l-am luat de pe planşetă,arată superb,iar flexul îi va face şi limba ca de şerpoaică ce e ea veninoasă de şerpoaică ce scuipă veninul frustării şi ofticării de frustată şi ofticată ce e ea,cea mai băsoasă de băsoase dintre toate băsoasele de băshinoase ce e ele toate pedelepre ordinare de jigodii ce e ele toate !!!Gata,m-am răcorit,mă simt excelent !Dar tu???

                   
          • Bendis

            18 Octombrie 2012 at 6:49 pm

            …toate bune si frumoase… da’ stau sa ma gandesc cum as putea sa-ti fac eu intrarea la moni😀
            Oare nu as lua eu flexu’ sa-i pilesc nitel caninii? :))
            M-as simti excelent sa stiu ca macar javra de la Cotroceni si-ar petrece multa vreme la mititica!

            Deh! Nu ma pot abtine sa …visez~~~

             
  1. Serenity

    16 Octombrie 2012 at 8:11 pm

    Pora e poraita… pardon oparita toata ca le sta pp-istilor in gat dumicatul din cauza catorva care le striga pe la geamuri. Mie imi place. Maine si poimaine trebuie mult mai mult😉

     
    • Bendis

      17 Octombrie 2012 at 9:08 am

      Nu s-a saturat de mancat rahat?
      De fapt …. de ce ar face-o …. cainii latra caravana trece!

      Avem atatea dovezi despre jaful facut in ultimii ani … dosare penale IOC!

       
  2. Serenity

    16 Octombrie 2012 at 10:16 pm

    Ce falci si-a tras udrea de cand n-am mai vazut-o! O fi fost stresata peste vara si a mancat peste masura din cauza asta. Desi la nunta ebei era silfida in poza aia … photoshopata😀

     

Lasă un răspuns

 
