RSS

Happy hell …. maco!

31 Oct

 

 
16 comentarii

Scris de pe 31 Octombrie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , ,

16 responses to “Happy hell …. maco!

  1. Serenity

    31 Octombrie 2012 at 12:11 pm

    dementa asta mai are putin si o sa isi faca parlament european propriu, ca deja i s-a pus pata si pe aia de acolo…. unde se suceste vede numai infractori si taman pe aia reali din preajma ei nu-i vede. Si nici pe ea nu se vede, zaluda…

     
  2. Corvin

    31 Octombrie 2012 at 12:59 pm

    N’eaţa !

     
    • Bendis

      31 Octombrie 2012 at 1:00 pm

      :)) Neata a fost cand am postat io! :))
      Buna ziua, Corvin!

       
  3. Corvin

    31 Octombrie 2012 at 10:07 pm

    Ziceam în sensul revenirii tale cu o nouă postare

     
    • Bendis

      1 Noiembrie 2012 at 8:48 am

      Pentru linistea prietenilor si oftica dusmanilor …. nu inchid pravalia cat timp chiorul este in viata … politica! :))

       
      • bmarinescu41

        2 Noiembrie 2012 at 7:23 pm

        Să-ţi dea Dumnezeu putere să rezişti … atâta😀 )))

         
        • Bendis

          2 Noiembrie 2012 at 9:38 pm

          In mod sigur eu am sa-i mananc coliva! :)))

           
          • bmarinescu41

            2 Noiembrie 2012 at 9:57 pm

            Să fie-ntr-un ceas bun !!!Sper să ajung şi eu la împărţire, s-apuc şi eu o felie,doar n-o vrei toată pentru tine😀 )

             
  4. bmarinescu41

    31 Octombrie 2012 at 10:57 pm

    TREAT with „HIM” and TRICK for OTHERS😀 !
    Cum îţi sună sublima mea retălmăcire a gândurilor absconse ale preacurvioasei monalinsa ?

     
    • Bendis

      1 Noiembrie 2012 at 8:55 am

      Vorbele tale imi aduc aminte de Toma Caragiu …. incongruenta fenomenologica şi introspectiv cromatica :)))
      In cazul de fata HIM e … rezidentu de la Cotroceni?😀

       
      • bmarinescu41

        1 Noiembrie 2012 at 9:32 pm

        BINGO😀😀 şi la Toma şi la HIM !!!Cu observaţia că HIM e un amărât de chiriaş (cu termenul de şedere expirat din 29 iulie),un lingău scârbos care a plătit chiria lui „Angela&Manuel” şi-şi calcă-n picioare mândria lui de preş.edinte (a se citi guvernator) ca să rămână rezident la Cotroceni !!!
        Dar putem oare să influenţăm noi pe cei vinovaţi de această situaţie sinistră,Pământul şi Necuratul,
        Pământul că-l rabdă şi Necuratul că nu l-a luat încă la el ???Putem oare ???

         
        • Bendis

          2 Noiembrie 2012 at 9:14 am

          Eu cred ca am putea …. avand o atitudine potrivita ! Reactie si unitate!
          Se spune ca doua lucruri sunt la indemana cetateanului „de rand” …votul si protestul!
          Cum de protestat nu prea stim …. macar la vot sa fim priceputi!

           
  5. bmarinescu41

    2 Noiembrie 2012 at 10:08 am

    La ce „PROFESIONIŞTI” sunt pe listele tuturor partidelor şi alianţelor pentru fotoliile de parlamentari nu ştiu cam câtă pricepere ar trebui să ai ca să votezi,… să votezi cu cine ???Eu văd că e chiar transparent blatul între alianţe să nu se calce pe bătături,unde-i un greu de la unii e un ciumpalac de la ceilalţi şi viceversa,deci practic nu prea contează priceperea,vor intra toţi cei care trebuie să intre (în parlament,deşi mult mai bine ar fi în p…a măsii)!!!Mai e muuult până departe😀 !!!

     
    • Bendis

      2 Noiembrie 2012 at 10:47 am

      Asupra …catindatilor … ar fi multe de spus!!! Si DA mai e mult pana departe!
      Dar pentru inceput eu zic ca ar trebui sa incepem cu un pas mic …. sa mergem la VOT !
      Cred ca exista o …conditionalitate pentru a avea o clasa politica adevarata …. o societate civila puternica!

       
      • bmarinescu41

        2 Noiembrie 2012 at 11:32 am

        De acord.Mergem la VOT şi punem ştampila pe Gigi Becali, Miki Şpagă,Lavinia Şankru,Ioan Rus, Sorin Frunzăverde,şi bineînţeles pr Victor-Viorel,Crin şi Daniel!!!Alţi vor pune ştampila pe renumiţii manelişti, gurişti,etc.,înscişi într-o veselie pe listele alianţelor.O să avem un Parlament bun de nominalizat pentru prima pagină în Urzica,Crocodil,şi alte reviste de satiră şi umor din lumea largă!!!
        Serios vorbind,de mers la VOT trebuie să meargă toată lumea cu drept de vot!!!

         

Lasă un răspuns

 
