RSS

Nu mai pot cu … asta!

13 Noi

 

 
20 comentarii

Scris de pe 13 Noiembrie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , ,

20 responses to “Nu mai pot cu … asta!

  1. bmarinescu41

    13 Noiembrie 2012 at 9:14 pm

    La fel de zgârcită ca şi derbedeul😀 )))
    Păi cine crezi că te scapă de Ucigă-l Toaca doar pentru 1 leu.Poate pentru UN LEU …. sau …. UN TIGRU (pentru tine chiar m-aş sacrifica😀 ) !!!

     
    • Bendis

      14 Noiembrie 2012 at 8:05 am

      Hm! Ar fi pentru prima oara cand nu …decriptezi mesajul de dincolo de …imagine :))
      In idealismul meu …. ma gandeam ca leul meu, langa leul tau, al lui Corvin, Serenity …. ar face de-o caruta plina cu banet!😀
      Unitate, determinare … ehe! greu cu astea la romani!

      Cum sa te sacrifici pentru mine? Doamne feri! Mare greseala ai face! :)))

       
      • bmarinescu41

        14 Noiembrie 2012 at 12:58 pm

        Dacă ai fi scris … SCĂPAŢI-NE DE DERBEDEU … era clar ca bună-ziua😀 )
        Săream urgent,cu 1 leu,ca un tigru înfuriat,şi ăştia albi sunt al naibi de răi la furie😀 )
        Dar dacă scriai „Rog un tigru paraleu să ne scape de derbedeu” ???
        Degeaba îmi ascut,de vreo 8 ani,cei 4 canini ai mei să acţioneze super efectiv la o beregată antipatică mie şi nu numai ???
        „M-aş sacrifica” am spus-o în sensul că aş fi acceptat jobul (cu beregata😀 ) fără să clipesc !!!

         
        • Bendis

          14 Noiembrie 2012 at 5:16 pm

          daca l-ar ajunge gandurile mele bune … ehe!!! N-am eu norocul asta!😀

           
          • bmarinescu41

            14 Noiembrie 2012 at 6:59 pm

            Dacă ne-am aduna toţi ăştia „răi” în jurul globului tău de cristal şi am incanta murmurând … gândurile tale bune … sigur vom avea norocul să-l ajungă!!!😀
            Unde-i unul nu-i putere,
            La cristalul cu vrăjele!
            Unde-s mulţi puterea creşte,
            Derbedeul … o mierleşte!!!
            Ş-acum cu toţi un glas ca un ecou :
            AŞA SĂ NE AJUTE DUMNEZEU!!!

             
          • Bendis

            14 Noiembrie 2012 at 8:21 pm

            Amin!

             
    • Bendis

      14 Noiembrie 2012 at 8:08 am

      p.s. zgarcita n-am fost niciodata…asa incat nu cred sa ma apuce acu’ la batranete boala lu’ Hagi Tudose!🙂 )

       
      • bmarinescu41

        14 Noiembrie 2012 at 1:03 pm

        😀😀😀 ))) n-am spus-o serios,te-am zgândărit un pic,să-ţi „gust” reacţia😀😀😀 )))

         
        • Bendis

          14 Noiembrie 2012 at 5:15 pm

          pai daca credeam ca e serioasa treba …. incalecam matura …si nu mai asteptam sa primesc viza )))

           
          • bmarinescu41

            14 Noiembrie 2012 at 7:12 pm

            Poţi să … încaleci pe mătură …. şi aşa,eşti binevenită,şi pentru că eşti vrăjitoarea cea vestită a UE am aranjat să ţi se acorde 90 de zile de vizită fără viză ))) !!!😀 )))
            Everything for my beloved witch😀 !!!Am făcut declaraţia în english because it is only for you😀 )))

             
          • Bendis

            14 Noiembrie 2012 at 8:25 pm

            Ai zis, ai zis!
            A ramas scris! :)))
            Sper sa nu fie vreo capcana si sa ma faci colega de celula cu Timosenko! :))

             
            • bmarinescu41

              14 Noiembrie 2012 at 11:57 pm

              Doamne fereşte!!!Iulia stă bine acolo pentru că merită,e portocalie fix la fel ca chiombul nostru,păcat că i-au dat doar 7 ani!!!Noi nu suntem în stare nici măcar să-l demitem pe portocaliul nostru,dară mite să-l mai vârâm la mititica,suntem neam de preş,îmi vine să urluuuu !!!

               
          • Bendis

            15 Noiembrie 2012 at 8:09 am

            si mie!!! precum lupii … :(((
            Tradarea, lasitatea, pupincurismul au fost …”frati” cu romanu’
            E un adevar dureros … pe care ACUM il constientizez!

             
            • bmarinescu41

              15 Noiembrie 2012 at 1:40 pm

              Bine,bine,şi la ce ajută ???Ce ne-a mai rămas de făcut ca să trezim românul,că doar cu vorba şi caricatura e cam degeaba,pare că ne luptăm cu morile de vânt mai abitir decât don Quijote de la Mancha!!!😀 )))
              Lasă că vine 21 decembrie şi vor rămâne numai ăi buni,pă ăi răi o să-i ia Ucigă-l Toaca la el,să vezi atunci paranghelie ce-o să-ncingem noi toţi ăştia bunii care rămânem😀😀😀 )))
              Hip.Hip,URAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!
              Simţi gustul victoriei binelui aspra răului ???
              AMR 35 !!!

               
          • Bendis

            15 Noiembrie 2012 at 4:41 pm

            Se pare ca deocamdata nu exista … salvari colective!
            Si nimic nu e in alb si negru …. ar fi mult prea simplu!
            Minunile nu se produc peste noapte … e nevoie de timp, implicare, educare …

             
            • bmarinescu41

              15 Noiembrie 2012 at 11:48 pm

              N-ai citit mesajul trimis la NASA de oracolul din Şambala???

               
          • Bendis

            16 Noiembrie 2012 at 9:48 am

            Multe n-am citit!!!!
            Eu sunt precum copiii , ma uit la imagini ….😀

             
  2. Corvin

    13 Noiembrie 2012 at 11:25 pm

    Eşti mână largă ! Merită un Leu , acest derbedeu ?

     
    • Bendis

      14 Noiembrie 2012 at 7:57 am

      :))) doua abordari diferite!
      Evident ca derbedeul nu merita altceva decat dispretul nostru … profund!
      Dar mi-as „cheltui” si ultima picatura de energie sa-l vad plecat pe chior. Cel mai sigur ar fi pe taramul umbrelor … dar m-as multumi sa-l vad la inchisoare!

       

Lasă un răspuns

 
