RSS

Cuvioasa Alma !

25 Noi

 

//

 
9 comentarii

Scris de pe 25 Noiembrie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , , ,

9 responses to “Cuvioasa Alma !

  1. Serenity

    26 Noiembrie 2012 at 11:35 am

    Sper sa nu vedem la final de mandat fete dragute gen Gorghiu sau Tusa tot asa de umflate… ca intra toate silfide in Parlament si ies …. dimpotriva🙂

    Bendis, dupa previzibila victorie din 10 decembrie poate te cauta si pe tine cineva sa-ti multumeasca pentru tot efortul pe care il depui de un an incoace, pentru victoria (partiala, ca basescu e tot acolo)asupra ticalosiei. Desi cred ca nu au de gand… Dar asa ar fi frumos, mai ales ca ai fost sursa de inspiratie adesea. In rest, sa traiesti si sa fii sanatoasa. Pup you.

     
    • Bendis

      26 Noiembrie 2012 at 8:39 pm

      O victorie care va avea un gust amar. Coabitarea e imposibila !!! O sa le / ne faca viata un iad betivul chioraliu ! Ma rog sa crape !!! Doar asa am avea sansa unei oarecare normalitati.

      Blogul asta s-a nascut din dorinta de a-mi manifesta protestul fata de „marele” carmaci si n-am asteptari in ceea ce-i priveste pe politiceni. In schimb mi-as dori sa se schimbe, pe ici pe colo (prin patile esentiale!!!) ceva din mentalitatea noastra … mioritica!
      Sa fim sanatoase si sa nu uitam ca … speranta moare ultima! :))

       
      • Green Dental

        27 Noiembrie 2012 at 2:26 pm

        pacat ca interesul propriu si rafuiala personala primeaza inaintea intereselor poprului..si eu vad la fel coabitare misiune imposibila

         
  2. kn

    26 Noiembrie 2012 at 8:33 pm

    nu sunt misogin,
    din contra adoooooooor femeile!
    dar…DAR vaca asta si alte de genul ei ma fac sa vars.🙂🙂🙂
    sper din toata inima sa nu mai pupe un mandat…ma rog de parlamentar…ca din cel’ adus de militieni…fara numar!🙂

    ps
    Diana,
    stima si respect !
    asa,
    si acum…pe la noi de ce nu vii???
    mai esti suparata pe Lehmann?

     
    • Bendis

      26 Noiembrie 2012 at 8:52 pm

      Ar fi de-a dreptu’ grav …sa nu-ti placa femeile :)))
      Stai linistit, nimeni nu o sa te acuze de misoginism (pe blogul asta!)…daca nu iti place … orca :))) nutza, monica, andreea paul s.a.m.d.
      Intr-o tara normala …. o individa ca orca nu ar fi ajuns parlamentar …. ca de presedintele Camerei Deputatilor nici nu mai vorbim!!!

      :))) Pe Lehmann nu l-am „vazut” de multicel …. deci nu-i asta motivul😀
      Adevarul e ca sunt …puturoasa! Mi-am facut si io un bordei ….si nici ca mai ies din el!😀

       
      • kn

        26 Noiembrie 2012 at 9:06 pm

        🙂
        ok!
        so,
        avem un blog:
        dedinro.word.press🙂

        acolo ne gasesti…
        te astept cu drag.

        ps
        paul vas…hehehehehe
        aia merge…vreau sa zic e cam-cam pe gustul meu.
        \:))

         
        • Bendis

          26 Noiembrie 2012 at 9:12 pm

          Camarade …. sunt gata sa te declar persona non-grata!!! :))
          Cum dracu’ sa-ti placa vass? Daca as fi regizor de film as distribui-o in rolul unui gardian de inchisoare….

          Am retinut adresa…. daca ma asteptati in prag cu visinata si prajituri imi fac aparitia mintenas! :))

           
          • kn

            26 Noiembrie 2012 at 9:46 pm

            ciresata,draga mea!
            hehehehe
            livada de ciresi…anul asta a fost extrem de darnica…🙂

            ps
            da!rolul acela o prinde pe vas…dar ce sa faci?
            gusturile…hehehehe

             
          • Bendis

            27 Noiembrie 2012 at 8:22 am

            ciresata, zmeurata, afinata …. fac parte din „familia” mea favorita🙂🙂

            acu’ fara gluma, nutza cu toata mustata ei si figura masculinizata emana un pic de umanitate …. la vass nu vad asa ceva!!!
            dar …deh! gusturile non …disputandum :)))

             

Lasă un răspuns

 
