RSS

E uns cu toate alifiile !

27 Noi

 

 

 

 

 
13 comentarii

Scris de pe 27 Noiembrie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , ,

13 responses to “E uns cu toate alifiile !

  1. bmarinescu41

    28 Noiembrie 2012 at 12:46 am

    Nesimţitul!!!Ar fiputut să facă înregistrarea cu subtitrare să citim şi noi străinii români din România ce spune Unguenţa sa Alifie Întâiul unguenţilor săi,băştinaşii unguri din ţara lor România !!!
    Văd numai Kalaşnikoave în faţa ochilor!!!!!!!!!

     
    • Bendis

      28 Noiembrie 2012 at 10:01 am

      :))) Unguenta sa Alifie …. :)))
      slinoasa fiinta😀

       
      • bmarinescu41

        29 Noiembrie 2012 at 12:43 am

        Te rog,nu minimaliza,este Alifie Întâiul !!! Adică este primul/întâiul care s-a alifiat ca să lunece mai uşor peste tot😀 )))

         
        • Bendis

          29 Noiembrie 2012 at 8:08 am

          Vai mie!!! Au cum se zice in maghiara INTAIUL ?😀

           
          • bmarinescu41

            30 Noiembrie 2012 at 10:40 pm

            ŞOGORO-BOZGORO !😀😀😀 )))))))))))))))))

             
  2. Vocea Rusiei

    28 Noiembrie 2012 at 7:31 am

    Care scenariu e mai plauzibil ? USL ia un pic sub 50% ori ia mult peste si in primavara fugitivii se vor intoarce la matca formand din nou o majoritate pentru Basea ?

     
    • Bendis

      28 Noiembrie 2012 at 10:03 am

      Nu conteaza numarul procentelor adunate peste 50% …. basescu o sa-i decimeze …. daca nu gandesc o strategie …. URGENT!

       
    • Bendis

      28 Noiembrie 2012 at 10:04 am

      Bineinteles ca la varianta cu … sa crape chioru pana la Craciun … nu te-ai gandit! :)))

       
      • Vocea Rusiei

        28 Noiembrie 2012 at 10:01 pm

        Am trecut pentru ca doresc sa iti amintesc : imi place enorm sa beau moka.

         
        • Bendis

          29 Noiembrie 2012 at 8:07 am

          Crede-ma … daca crapa, n-ai putea sa bei atat cat ti-as oferi eu!😀

           
          • bmarinescu41

            29 Noiembrie 2012 at 10:27 pm

            Comandă cisterna şi se va-mplini!😀 )))
            Pariu că nu poate s-o bea toată de unul singur ???Am oarecare reţinere la faptul că chiar şi-ar dori evenimentul ca să-şi satisfacă plăcerea de a bea moka,tu ce părere ai???

             
            • Bendis

              30 Noiembrie 2012 at 2:08 pm

              De baut am putea bea impreuna de bucurie….
              Da’ cred ca vrea sa-mi atraga atentia ca nu sunt mama Omida!

               
  3. bmarinescu41

    30 Noiembrie 2012 at 9:32 pm

    Împreună cu mine,DA !!! Am o oareşcare ureche muzicală,nu cumva e un admirator al băutorilor moca pe banii statului😀 ??? Nuuu,e doar un admirator al admiratorului băutorilor moca pe banii statului!!! La basarica are alt amăgar (scuze,avatar😀 ) şi se mai deghizează şi-n vocea prusiei,şi-n vocea mumăsei,fiecare cu amăgarul ei (scuze,avatarul😀 ) şi vorbeşte el cu el şi se contrazice el pe el,el1 e pro dar el2 e contra şi vicevercea,se crede mare sculă pe basculă.Reţinerea mea persistă şi prin urmare de consecinţă nu cred că i-ar plăcea deloc să bea moca la evenimentul care ne-ar bucura pe noi atât de mult şi pe care-l aşteptăm tot de atât de mult !!!Cred că am şi descifrat mesajul!După decriptare mesajul ar fi următorul: „Am trecut pe la tine să văd dacă au început rudele să dea de băut moca.”.DAR eu sunt convins că noi vom fi primii care vom bea moca iar admiratorul îşi va stinge durerea pe bănuţii lui (evident cu 25% mai puţin,solidar cu bugetarii,şi 5,5% mai puţin, solidar cu pensionarii,dar tot îi va ajunge de stins durerea care nici nu va fi chiar aşa de mare)😀 !

     

Lasă un răspuns

 
