RSS

Cin’ sa fie, cin’ sa fie?

20 Dec

Carevasazica avem o dama (persoana importanta… nu spui cine! :D) cu naravuri vechi!! Beletele, scrisorele, soapte susurate … presei!

plescoi

In emisiunea „Sinteza zilei” de ieri (19.12.2012), Victor Ponta spunea ca, inca din luna septembrie, a primit din partea Presedintiei un acord de … coabitare pe care a refuzat sa-l semneze.
Intrebare: Daca atunci cand nu stia care vor fi rezultatele alegerilor NU a semnat , de ce a facut-o acum ???

Sinteza zilei (min.01:38:20)

 
75 comentarii

Scris de pe 20 Decembrie 2012 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , , , , ,

75 responses to “Cin’ sa fie, cin’ sa fie?

  1. Jos basescu !

    20 Decembrie 2012 at 2:21 pm

    pe basist il cheama Chirieac, cu ea… iar in septembrie asa o fi, n-au acceptat acordul cu javra… in schimb tratau de zor cu ungurii, la o luna dupa referendum si in plina campanie de hartuire a oamenilor care votasera demiterea jivinei, de catre procurori. E ”bine” ….

     
    • Bendis

      20 Decembrie 2012 at 2:59 pm

      ai dreptate!!! corectez!😀

       
  2. Jos basescu !

    20 Decembrie 2012 at 2:54 pm

    Tare rau imi pare ca nu m-am gandit din timp sa fac o afacere sezoniera cu sfarsitul lumii asta de maine…. puteam spre exemplu sa cumpar niste sticle cu apa minerala ieftina, sa pun pe ele o eticheta cu ”apa garantata, rezistenta la radiatii si alte cataclisme” si o revindeam cu pret inzecit, sa aiba lumea maine. Sau altceva in acelasi stil…. om ma faceam.
    Dar lasa, ca la urmatorul sfarsit, care va fi sigur in 2013, o sa iau masuri din timp. Clienti vor fi mereu garla, precis. Of…

     
    • Bendis

      20 Decembrie 2012 at 3:02 pm

      Nu dispera!!! Din greseli invata omu’!
      Poate ne asociem si data viitoare dam lovitura!😀

       
      • Jos basescu !

        20 Decembrie 2012 at 8:24 pm

        deal🙂

         
      • Vocea Rusiei

        21 Decembrie 2012 at 2:39 pm

        Grup infractional se numeste. Ascoeire in vederea comiterii de rautati la adresa societatii

         
    • Vocea Rusiei

      21 Decembrie 2012 at 8:47 am

      Ca sa faci asta ti-ar trebui un birou de relatii cu clientii. Se numeste biserica

       
      • Bendis

        21 Decembrie 2012 at 9:24 am

        😀 Ups! Avem o problema …. ca n-avem capital asa mare incat sa ne luam niste fete bisericesti :)))

         
      • Jos basescu !

        21 Decembrie 2012 at 9:28 am

        BOR a spus sa fim seriosi ca nu va fi nimic azi, poate pe la altii gaseam un pic de intelegere.

         
        • Bendis

          21 Decembrie 2012 at 9:43 am

          Sunt ultimii pe care i-as …crede!😀

           
        • Vocea Rusiei

          21 Decembrie 2012 at 2:22 pm

          Nu are cum sa vina sfarsitul lumii pana nu e gata catefrala mantuielii neamului. Unde dracu se strange poporul pentru o ultima sarma ?

           
  3. EPISTOLE pentru ZEUS

    20 Decembrie 2012 at 2:58 pm

    „Cine este Elena Udrea?”🙂 ))))

     
    • Bendis

      20 Decembrie 2012 at 3:01 pm

      :)) …o traseista, oportunista, pupincurista ??? zic bine?😀

       
      • Vocea Rusiei

        21 Decembrie 2012 at 8:46 am

        Lasa domle ca e bine cu traseistii, nu ai vazut cat datorea romania lui Oprea ? Daca vine si vremea ei ?

         
        • Bendis

          21 Decembrie 2012 at 9:23 am

          Nici acum nu uit imaginea aia din Parlament ….cand se perindau toti pe langa ea …. mai ceva ca la sfintele moaste!
          Sper sa vina si vremea ei …. de bejenie!

           
          • Vocea Rusiei

            21 Decembrie 2012 at 2:21 pm

            Aaaaa, da .. vine, desigur :)))) Auzi, dar pentru and e speranta asta ? Acum in decembrie cand scapam de Basea ori din sezonul de primavara toamna 2014 ?

             
          • Vocea Rusiei

            21 Decembrie 2012 at 3:11 pm

            Mi-am amintit de alcool. Crezi ca il suspenda astia intre craciun si revelion ? Ori isi da demisia ?

             
          • Bendis

            21 Decembrie 2012 at 5:59 pm

            Nici-nici!!
            Ii crapa ficatu’😀

             
          • Vocea Rusiei

            22 Decembrie 2012 at 7:41 pm

            Mai degraba….

             
  4. Bendis

    20 Decembrie 2012 at 3:04 pm

     
    • Vocea Rusiei

      21 Decembrie 2012 at 8:45 am

      Nu mai radeti de MRU. Asta a fost nevoit sa foloseasca unguent, altfel avea usturimi in cur dimineata.

       
      • Bendis

        21 Decembrie 2012 at 9:19 am

        Ca orice intelectual …. studios …a sezut mult pe al sau pretios dos …. :))
        O fi facut hemoroizi!😀
        E un personaj GROTESC!

         
        • Vocea Rusiei

          21 Decembrie 2012 at 2:19 pm

          Decorul e grotesc… personajele se asorteaza doar.

           
    • Vocea Rusiei

      21 Decembrie 2012 at 8:44 am

      Radu Minus Tudor asta a devenit o unealta de propaganda a USL care imi aminteste de Turcescu cu Basea. Totul in oglinda insa. Scarbos personaj. Parca a ramas mai echilibrata Dana Grecu, ceea ce e greu de crezut… stiu.

       
      • Bendis

        21 Decembrie 2012 at 9:18 am

        Radu Tudor , ale carui pareri le impartasesc ades, s-a implicat emotional …. ca multi dintre noi! A sperat ca lucrurile pot lua o turnura buna!!!

         
        • Vocea Rusiei

          21 Decembrie 2012 at 3:10 pm

          Da, posibil sa fie ca tine :))))

           
        • Bendis

          21 Decembrie 2012 at 6:01 pm

          Drag imi e Lucian Avramescu … dar nici Radu Tudor nu-i departe!

           
          • Vocea Rusiei

            22 Decembrie 2012 at 9:35 pm

            Cu exceptia mea nimeni nu e perfect

             
    • Vocea Rusiei

      21 Decembrie 2012 at 8:42 am

      Parerea mea este ca Roxana este o victima a faptului ca la spitalul 9 nu au avut bani sa puna garduri mai inalte

       
      • Bendis

        21 Decembrie 2012 at 9:15 am

        Am inteles! E coplesita de nebuni!😛

         
      • Bendis

        21 Decembrie 2012 at 9:25 am

        Crezi ca trebuie sa-i dam o mana de ajutor? :))

         
        • Vocea Rusiei

          21 Decembrie 2012 at 2:19 pm

          Cred ca e irecuperabila. Asta in cazul in care nu e propaganda pura USL, aia sunt in stare de tot felul de nebunii

           
        • Bendis

          21 Decembrie 2012 at 6:03 pm

          Acu’ eu nu stiu ce rafuieli ai tu cu Roxana….
          Eu am apreciat articolul si n-am gasit in el nimic care sa ma faca sa cred ca nu are toti boii acasa!

           
          • Vocea Rusiei

            22 Decembrie 2012 at 7:40 pm

            Mai citeste pe acolo… poate te lamuresti🙂

             
          • Bendis

            22 Decembrie 2012 at 8:05 pm

            :)) eu sunt precum copiii … mai repede ma uit la imagini!😀

             
          • Vocea Rusiei

            22 Decembrie 2012 at 9:36 pm

            Norocul tau🙂

             
  5. Vocea Rusiei

    21 Decembrie 2012 at 8:41 am

    Happy End of World !

     
  6. Jos basescu !

    21 Decembrie 2012 at 10:18 am

     
  7. Vocea Rusiei

    21 Decembrie 2012 at 2:18 pm

    Dumnezeu iti da dar nu iti baga in traista. Eu retin ca orice fel de om esti oricum iti trebuie o traista. Asta cine ti-o da ?

     
    • Jos basescu !

      21 Decembrie 2012 at 5:47 pm

      aia e din nastere, ca un marsupiu…. sa n-ai scuze.

       
  8. Vocea Rusiei

    21 Decembrie 2012 at 2:57 pm

    Spiritul craciunului e omniprezent, adica nu se poate circula.

     
    • Jos basescu !

      21 Decembrie 2012 at 5:48 pm

      dap, horror la orice ora, de vreo 3 zile.

       
    • Bendis

      21 Decembrie 2012 at 6:08 pm

      Iubesc Brasovul! :)))

       
      • Vocea Rusiei

        23 Decembrie 2012 at 3:06 pm

        Adevaral e ca arata bine de cand cu primarul….

         
  9. Bendis

    21 Decembrie 2012 at 6:28 pm

    Pentru discursul de azi din Parlament, dar mai ales pentru replica … ii dau o bila alba!
    CUm cui?
    Lui Ponta! :)))

     
    • Jos basescu !

      21 Decembrie 2012 at 6:38 pm

      nu stiu nimic, o sa ma updatez curand. Dar sunt solidar cu tine, pe incredere🙂

       
  10. Serenity

    22 Decembrie 2012 at 1:21 pm

    E iarna si asa, dar macar de azi nu mai scade ziua. Ba dimpotriva.

     
  11. Vocea Rusiei

    23 Decembrie 2012 at 10:19 am

    Dincolo de Basea…. urmeaza ca statele sa externalizeze serviciile. De exemplu nu mai ai armata, platesti niste mercenari. Efectul : costuri mai mari, servicii mai proaste, responsabilitate mai putina pentru cei care conduc. Isi inchipui cineva cum o sa fie protectia sociala oferita de banci ?

     
    • Bendis

      23 Decembrie 2012 at 11:19 am

      Nu stiu nimic de asta!!!
      Adicatelea cum …??? Crestem mercenari???

       
      • Vocea Rusiei

        23 Decembrie 2012 at 11:27 am

        Nu, urmeaza. Noi suntem mai inapoiati cum ar veni. Urmam si noi in 10 ani probabil. Lumea devine un monopol.

         
  12. Serenity

    23 Decembrie 2012 at 10:24 am

    Am ascultat la Smart fm emisiunea Smart People unde a fost invitata Carmen Avram – A3…. faina tipa . E originara din Maramures, de-aia e asa cumpatata, calma si tipicara. A crescut printre nemti si unguri, de aceea e desteapta si educata. Si e fiica de prof de romana, era normal sa se faca jurnalist, si unul bun (zic eu). Mi-a placut mereu de ea, dar acum imi place si mai mult. Si e casatorita cu Adrian Ursu… asa incat sa fie sanatosi amandoi si sa le fie bine in viata !

     
    • Bendis

      23 Decembrie 2012 at 11:18 am

      Sunt oameni care ar trebui …clonati! :)) Carmen Avram e unul dintre ei!
      Habar nu aveam ca e casatorita cu Adrian Ursu …

       
      • Vocea Rusiei

        23 Decembrie 2012 at 11:28 am

        Bine ca s-a interzis clonarea umana

         
        • Serenity

          23 Decembrie 2012 at 2:20 pm

          :)))))) rau….. esti.

           
          • Vocea Rusiei

            23 Decembrie 2012 at 3:05 pm

            Deloc. Temele lui Avram sunt alea jidanesti vechi de cand lumea : copii in suferinta, salvari miraculoase, nationalism ponderat…. iluzii. Adevarat ca sunt destui care consuma, si atunci de ce sa nu scoti un ban ? Le dai ce vor sa auda… le ajunge.

             
          • Vocea Rusiei

            23 Decembrie 2012 at 3:34 pm

            Telenovele prezentate ca reportaje, difera ambalajul

             
          • Jos basescu !

            23 Decembrie 2012 at 5:24 pm

            acuma daca o cheama Avram, deh… si mai e si amica ei, Moise. Ai nostri ca brazii.

             
      • Serenity

        23 Decembrie 2012 at 2:19 pm

        Si eu am aflat tot azi, cica i-a cununat nasu’ Radu Moraru, ca de-acolo si-a zis apoi ca e nash… fireste ca relatia lor cu el nu mai e aceeasi ca atunci. „Meritul” lui basescu, sa traiasca si ala… ca morcovu.

         
        • Vocea Rusiei

          23 Decembrie 2012 at 3:03 pm

          Relatia nu mai e la fel ? :))))))) Ce te face sa crezi ? Si unii si ceilalti se ocupa cu tanmpitul populatie. Feicare are sustinatori, care mai mult sau mai puitin ii idolatrizeaza. Asa e omul facut, isi gaseste cate un model si il lauda.

           
          • Bendis

            23 Decembrie 2012 at 3:15 pm

            Cred ca si lui Iisus i-ai gasi cusururi!😛

             
          • Vocea Rusiei

            23 Decembrie 2012 at 3:24 pm

            Isus e perfect. Cine l-a creat insa e de tot rahatul

             
        • Bendis

          23 Decembrie 2012 at 3:04 pm

          Il doare la basca pe chior!
          Rupe-si-ar gatu’ cu snow-mobilu’ :))

          Vreau sa vad daca bugetul pentru Administratia prezidentiala SCADE !

           
          • Vocea Rusiei

            23 Decembrie 2012 at 3:25 pm

            Posibil sa scada. Plateste insa guvernul depasirile, e totusi presedintele romaniei. Doresti scandal cu UE ? Ce naiba, putin respect.

             
            • Bendis

              23 Decembrie 2012 at 3:51 pm

              Voi scandal cu orice pret! Parol! :)))

               
          • Vocea Rusiei

            23 Decembrie 2012 at 3:27 pm

            Daca ari fi vrut vreo clipa USL sa ma convinga ca e antibasescu ar fi trebuit ca la consultari, sau public pe undeva, sa spuna : cerem demisia presedintelui Basea ca urmare a rezultatului alegerilor. NU si-ar fi dat-o, desigur… dar era un punct marcat. Nu mai au insa interes sa ne abureasca. au sacii incarcati in caruta/

             
          • Vocea Rusiei

            23 Decembrie 2012 at 4:03 pm

            Nu sunt sanse de scandal. USL este o putere responsabila. Asa ca….

             
  13. Vocea Rusiei

    23 Decembrie 2012 at 3:33 pm

    Pana la urma alegerile de anul asta au legatura cu cele din 2014. Dupa vremurile care urmeaza o sa fie greu pentru USL sa sustina un candidat la prezidentiale. Asa ca daca Basea va reusi sa il impinga pe DDD in turul 2, candidatul lui va castiga fara probleme. E ca in 2000 cu Vadim

     

Lasă un răspuns

 
