RSS

Baselion cu repetitie!

02 Ian

Enervat la culme pe ziaristi, chiorul s-a mai inseninat la aparitia zanei din Plescoi, in compania careia si-a petrecut ultimele trei revelioane ! Daca e sa dam crezare spuselor lui Aliodor Manolea , nu la fel de incantata a fost Maria Basescu („…doamna Maria ni se plânsese de o atitudine puţin mai deplasată a doamnei Udrea! Ne povestea cum la mese, pe care le mai petreceau împreună… îşi aşeza decolteul, ca să nu spunem alte părţi anatomice deasupra mesei şi apoi avea nişte mişcări lascive de tip sexual, neţinând cont că doamna Maria este prezentă acolo!” // „noi am vazut suferinţa doamnei Maria şi atunci eu, din propria iniţiativă, l-am rugat pe domnul preşedinte să nu îşi lege numele de numele doamnei Udrea, mai ales în relaţiile publice. S-a uitat la mine cu acea privire caracteristică lui, nu a zis nimic, şi mi-a spus: Bine, ne vom întâlni şi aşteptaţi să vă dau eu telefon. Mi-a dat telefon peste doi ani”
http://www.antena3.ro/romania/aliodor-manolea-colaborarea-cu-basescu-s-a-incheiat-din-cauza-elenei-udrea-i-am-cerut-sa-nu-isi-lege-numele-de-ea-mai-ales-in-relatiile-publice-177564.html

baselion
de  la min. 3:45

 blonda, chiorul … fara pitic

 
111 comentarii

Scris de pe 2 Ianuarie 2013 în Uncategorized

 

111 responses to “Baselion cu repetitie!

  1. Keyser Söze

    2 Ianuarie 2013 at 9:48 pm

    Eu unul nu cred ca o deranjeaza prea mult. Lumea o apreciaza ca e doamna cica si nu vorbeste, e discrtea. Iti spun eu: e nauca de bataie. Tu nu ai vazut ca atunci cand isi fac simtita prezenta impreuna Basea e ala care o tine de cot… zici ca e arestata. In plus miscarile alea rapide din cap… Iti spune eu, e nauca de bataie.

     
    • Bendis

      2 Ianuarie 2013 at 10:09 pm

      Zici ca-i Pinocchio iar chioru’ batranul Gepetto! :)))
      Mie mi se pare ca e o femeie care s-a complacut in situatia asta! :))
      E drept… pe vremuri era mult mai simplu …. era mai mult plecat!!!😀
      Acu isi ia si ea revansa …il calareste pe Rasfat, face baie in piscina din vila Dante si se bucura de toate privilegiile unei prime doamne!!! Si cum toate pe lume asta au o plata … atunci asta e … accepta sa fie si sac de box . …ocazional!😀

       
      • Keyser Söze

        3 Ianuarie 2013 at 9:51 am

        Asa e cand iubesti

         
  2. Feonix cu nix

    2 Ianuarie 2013 at 11:48 pm

    De ce ar fi trebuit ca cei doi lideri USL sa fie impreuna cu ocazia asta ? Ce legatura are ?

     
    • Bendis

      3 Ianuarie 2013 at 9:38 am

      Cam tot aia pe care o are si faptul ca Ponta nu merge la anumite zile de nastere! :))

       
    • Keyser Söze

      3 Ianuarie 2013 at 9:52 am

      Face parte din programul… acum se rupe.

       
      • Bendis

        3 Ianuarie 2013 at 10:01 am

        La americani se cheama …. brain storming … la pdl-isti cred ca … brain cleaning! :))
        Ii vezi cum se perinda rand pe rand diversi indivizi portocalii si au o tema pe care o maruntaesc indiferent de intrebarile care le sunt puse!

         
        • Feonix

          3 Ianuarie 2013 at 10:35 am

          cred ca anul asta dobitocul de serviciu va fi Pavelescu… e ala de un jigodism (combinat cu tupeu si slugareala cronica) ce nu s-a pomenit. Si el asa face, indiferent de subiect, are de zis ceva anume si e gata intors cu cheita de stapana-su. Lumea nu prea ii face fata, cu exceptia lui Ciuvica – sa-i dea Dumnezeu sanatate si putere de combatant si anul asta !

           
          • Bendis

            3 Ianuarie 2013 at 10:38 am

            :)) Mie una mi se pare ca mru ii da clasa …. la …penibilitate!

             
          • Feonix

            3 Ianuarie 2013 at 11:41 am

            din cauza ca nu te uiti pe RTV si sora ei Realitatea, acolo e invitat des si lasat sa zburde…. la A3 nu prea o sa-l vezi.

             
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 3:29 pm

            Pavelescu il bate la zero pe MRU. In sensul libidinosiniei cat si a capacitatii de a vorbi. MRU e mut, nu e bun de propaganda.

             
  3. lenjerie intima

    3 Ianuarie 2013 at 2:54 pm

    Doamna Maria, putem spune ca intr-adevar este o adevarata doamna!!!!!

     
    • Keyser Söze

      3 Ianuarie 2013 at 3:30 pm

      Adica inghite si nu scuipa… sau cum ?

       
    • Bendis

      3 Ianuarie 2013 at 3:47 pm

      Tu lenjeria intima a cui esti? :))) A „doamnei” maria?😀

       
      • Feonix cu nix

        3 Ianuarie 2013 at 4:53 pm

        :)) sunt mai multe, ca vad ca se exprima la plural. Tot sertarul, corul lenjeriilor😀

         
        • Keyser Söze

          3 Ianuarie 2013 at 6:16 pm

          Ioi ce poze is pe acolo muicaaaa…. e tare blogul lui lenjerie asta.

           
          • Bendis

            3 Ianuarie 2013 at 6:22 pm

            Sa nu te puna necuratu’ sa mergi la reparatii pe-acolo! :))

             
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 7:06 pm

            Dar de ce ii spui necuratul si nu ii spui imputitul ?

             
            • Bendis

              3 Ianuarie 2013 at 7:13 pm

              Altii i-au spus asa …. eu am luat de-a gata!😀

               
          • Feonix cu nix

            3 Ianuarie 2013 at 7:11 pm

            :))))))))))

             
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 7:25 pm

            Alti, altii…tot timpul e vorba de altii. De noi cand vorbim ? Cand ?

             
          • Bendis

            3 Ianuarie 2013 at 7:30 pm

            Si-acum daca doresti!😀

             
          • Feonix

            3 Ianuarie 2013 at 7:34 pm

            ia ca eu ma retrag si va las, am zis ca doar trec si cand colo iar ma intind la vorba lunga…. sa traiti si sa infloriti !

             
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 8:04 pm

            De ce trebuie sa fie ceva rau ,?

             
  4. Keyser Söze

    3 Ianuarie 2013 at 6:39 pm

    Nu am eu teava pentru modele alea….

     
    • Bendis

      3 Ianuarie 2013 at 6:44 pm

      :)) Asa te lauzi? Las’ ca iti da fiul ratacitor … o mana de ajutor!😀

       
      • Keyser Söze

        3 Ianuarie 2013 at 7:06 pm

        Accept ajutorul doar daca apare si mama lui…

         
        • Bendis

          3 Ianuarie 2013 at 7:10 pm

          Trebuie sa-ti fac o marturisire …. nu prea imi plac femeile ! :)))

           
          • Feonix cu nix

            3 Ianuarie 2013 at 7:13 pm

            cred ca nu trebuie s-o chemi de doua ori :)))

             
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 7:23 pm

            Adevarul e ca nici mie, dar trebuie sa salvez aparentele.

             
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 7:24 pm

            Nu trevuie sa o chemi de doua ori…se refera la faptul ca o chemi o data si te lamurestimca a doua oara nu mai e cazul ?

             
          • Feonix cu nix

            3 Ianuarie 2013 at 7:26 pm

            depinde, unii sunt masochisti si insista😀. Treaba fiecaruia, nu ?

             
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 7:47 pm

            Incerci sa te justifici ?🙂

             
            • Bendis

              3 Ianuarie 2013 at 7:51 pm

              :)) daca pe mine ma intrebi, raspunsul este NU!
              incercam doar sa aduc …lamuriri! :))

               
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 7:53 pm

            Nu, nu…cu feonul vorbeam….

             
          • Feonix

            3 Ianuarie 2013 at 7:56 pm

            Pardon ? Era vorba de mama fiului tau, care nefiind prezenta aici (vizibil…) nu se cade sa o mentionam. Eu nu vreau nici daca se prezinta, de fapt. E datoria ta, exclusiv.

            Stiam ca oamenii mai confunda telefonul cu fierul de calcat, cu feonul n-am auzit inca :)))

             
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 8:03 pm

            Tin sa spun ceva. Chiar daca nu are legatura. Ea nu e mama copilului meu, l-am facut cu alta…dar ea nu stie.

             
            • Bendis

              3 Ianuarie 2013 at 8:05 pm

              :))) iute…sa-mi spui cine-i cucoana …sa-i cer pensie alimentara! :)))

               
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 10:12 pm

            A naibii romanca ce esti si tu, cu gamdul la cerut…. Of🙂

             
          • Bendis

            3 Ianuarie 2013 at 10:15 pm

            Daca ma superi …cer si daune morale! :)))
            Pai crezi ca e usor sa trec peste asa un soc? Sa aflu ca nu sunt mama copilului tau? :))

             
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 10:28 pm

            Te supar ?

             
            • Bendis

              3 Ianuarie 2013 at 10:38 pm

              Ei, as!!! Impresie artistica …
              Cum as putea sa solicit daune mai mari? :))

               
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 10:50 pm

            Ancorata exclusiv in material ? Asa simplu sa fie ?

             
            • Bendis

              3 Ianuarie 2013 at 11:05 pm

              Cu femeile nimic nu e simplu! :))

               
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 11:12 pm

            Da, sunt complicate rau. De aia imi plac mie mult complexitatea asta….ma incita.

             
  5. Bendis

    3 Ianuarie 2013 at 7:33 pm

    Băsescu, Antonescu şi Ponta naufragiază pe o insulă pustie. Aflaţi pe plajă, Crin se erijează în conducător al grupului şi propune ca fiecare să o ia în altă direcţie ca să-şi mărească şansele de a găsi resurse pentru supravieţuire.

    Se despart. Crin merge ce merge prin pădure, caută, ciuleşte urechile, dar degeaba! Nici urmă de ceva comestibil, cât de cât. Într-un final, ajunge într-un luminiş, în care Băsescu deja îşi făcea un grătar! Fericit, se duce la el şi îl îmbrăţişează!

    – Bravo, Băsescule! Măi Traiane, eu întotdeauna te-am admirat. Ştii să te descurci în orice situaţie, se vede că ai fost marinar. Ce măi, eşti tare! Auzi, între noi fie vorba, mie Ponta ăsta nu mi-a plăcut niciodată!

    Băsescu răspunde sec:

    – Nu-ţi place, nu mănânci!

     
    • Keyser Söze

      3 Ianuarie 2013 at 7:35 pm

      Pana si bancurile ii pun pe toti 3 la un loc….

       
      • Bendis

        3 Ianuarie 2013 at 7:42 pm

        Insinuezi ca toti Doamne si toti trei …. uniti in cuget si simtiri?😀

         
        • Keyser Söze

          3 Ianuarie 2013 at 7:46 pm

          Sunt mai aproape de Bacovia decat de Cosbuc, cum poti sa ma intrebi una ca asta ?

           
          • Bendis

            3 Ianuarie 2013 at 7:51 pm

            Ok! Nu te intreb!

             
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 7:52 pm

            Te vedeam mai bataioasa. Asa usor renunti ?

             
          • Bendis

            3 Ianuarie 2013 at 7:54 pm

            Aha! Am pricipit … ma testezi! :))

             
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 8:03 pm

            Nu te testez. Ti-ai dori ?

             
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 8:13 pm

            Nici eu nu te testez. Desi…poate ca imi doresc🙂

             
          • Bendis

            3 Ianuarie 2013 at 8:16 pm

            Poftim! Ce il intreb eu si ce imi raspunde el! :))

             
          • Bendis

            3 Ianuarie 2013 at 8:19 pm

            Un tip îşi aştepta nevasta să vină acasă. Se face ora zece seara, nevastă-sa nu apare. Tipul, enervat:
            – Parcă văd, vine acasă şi o întreb unde a fost. Iar ea îmi răspunde că a fost la vreun film cu o colegă… O bat de o îndoi!
            Se face ora unsprezece. Nevastă-sa tot nu apăruse.
            – Să vezi ce-mi povesteşte, că a fost la o aniversare cu colegii şi nu şi-a dat seama cînd a trecut timpul… O calc în picioare!
            Ora douăsprezece. Nevastă-sa tot nu venise.
            – Sigur o să-mi toarne o poveste, cum că a fost la o colegă la o cafea şi nu şi-a dat seama cum a trecut timpul… Doamne, o omor în bătaie!
            Pe la ora unu, noaptea apare şi nevastă-sa.
            – Unde ai fost pînă la ora asta? urlă soţul furios.
            – Unde să fiu, am fost să mă f*t.
            – Poftim, uite ce-o întreb eu şi ce-mi răspunde ea!

             
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 8:26 pm

            Nu fac eu asa ceva, stai linistita.

             
          • Bendis

            3 Ianuarie 2013 at 8:29 pm

            sunt in …ceata :))

             
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 9:57 pm

            Iti place acolo…sau vrei in alta parte… Ce sa inteleg ? Sa inteleg ceva ?

             
          • Bendis

            3 Ianuarie 2013 at 10:05 pm

            Tie iti place Bacovia … :))) mie Sorescu!

             
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 10:10 pm

            Retin ca iti exprimi parerei despre ce crezi tu ca imi place mie. Esti interesata de placerile mele ? Nevinovate….

             
          • Bendis

            3 Ianuarie 2013 at 10:17 pm

            Comit vreo crima? :))

             
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 10:27 pm

            Iti doresti asta ?

             
            • Bendis

              3 Ianuarie 2013 at 10:38 pm

              Evident, DA!
              Stai linistit … nu esti tu …alesul! :))

               
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 10:48 pm

            Sper sa ai dreptate

             
  6. Keyser Söze

    3 Ianuarie 2013 at 10:57 pm

    Misto asta ?

     
    • Bendis

      3 Ianuarie 2013 at 11:07 pm

      Trebuie sa-mi reinstalez niste driveri!🙂

       
      • Keyser Söze

        3 Ianuarie 2013 at 11:09 pm

        Adica te-au parasit soferii ?

         
        • Bendis

          3 Ianuarie 2013 at 11:15 pm

          I-am bulibasit! :))

           
          • Keyser Söze

            3 Ianuarie 2013 at 11:19 pm

            I-ai vandut bulibasei ?

             
  7. Keyser Söze

    4 Ianuarie 2013 at 11:18 am

    Astia de laCSM au luat-o de la inceputul anului cu … 2012 a fost un an in care s-a vazut clar atacul la independenta justitiei. Cum dracu a fost atacata si nu e nimeni pedepsit pentru asta ? Pai ce justitie e asta ?

     
  8. Keyser Söze

    4 Ianuarie 2013 at 6:54 pm

    Ce tara de handicapati frate. Moare Nicolaescu si acum toata lumea vad ca dezbate daca e corect sa fie ars sau nu. A aparut si biserica, sa fie tacam complet. Oribila tara, oribila.

     
    • Bendis

      4 Ianuarie 2013 at 7:04 pm

      Sunt mahnita , dar trebuie sa recunosc ca ai dreptate!!!

       
      • Keyser Söze

        4 Ianuarie 2013 at 7:22 pm

        Nu au ambitie de nu il intreaba pe Barosu care trebuie sa fie rezolvarea.🙂🙂🙂 Ce oligofrenie de tara… drapel in balcon le lipsea. Acum le au pe toate. Huo ba !

         
        • Bendis

          4 Ianuarie 2013 at 7:31 pm

          E halucinant ce se intampla!!!

           
          • Keyser Söze

            4 Ianuarie 2013 at 7:34 pm

            Se poate si mai rau, am incredere in resursele romanilor🙂

             
      • Keyser Söze

        4 Ianuarie 2013 at 7:24 pm

        Mahnita ? \De ce ?

         
        • Bendis

          4 Ianuarie 2013 at 7:37 pm

          De neamul asta …prost!!!

           
          • Keyser Söze

            4 Ianuarie 2013 at 7:39 pm

            Priveste partea buna..iti faci o idee despre mediul inconjurator🙂

             
            • Bendis

              4 Ianuarie 2013 at 7:41 pm

              Nu exista …parte buna!😦

               
          • Keyser Söze

            4 Ianuarie 2013 at 7:51 pm

            Eu susitn ca este si o parte buna. Daca intelegi mediul inconjurator asta te poate ajuta sa nu te mai mahnesti si altadata. Nu ?

             
            • Bendis

              4 Ianuarie 2013 at 7:54 pm

              Hm! Vrei sa-mi spui ca pe tine nu te mai mahneste nimic?

               
          • Keyser Söze

            4 Ianuarie 2013 at 7:53 pm

            Hai fata, ce esti asa depresiva ?🙂

             
            • Bendis

              4 Ianuarie 2013 at 8:00 pm

              N-as zice …depresiva!!!
              Mai curand revoltata…

               
          • Keyser Söze

            4 Ianuarie 2013 at 8:02 pm

            NU stiu ce sa zic… mahneala asta a mea e permanenta ca sa zic asa. Deci nu ma mai poate mahni nimic in plus. Iar de mahneala asta a mea nu sunt vinovat decat eu. romania e cum e, e treaba ei la urma urmei. Eu sunt bou ca am ales sa crap aici. Am ales gresit, acum platesc. Dar mahnire nu…. mai aproape de ceea ce simt e scarba, o imensa scarba.

             
          • Keyser Söze

            4 Ianuarie 2013 at 8:19 pm

            Am aceasta convinegere. romania asa o sa fie pe veci. Asa suntem de sute de ani, cu mici intreruperi. romania e moarte. Ti-am mai spus…. daca poti arata-i ce e afara, poate ii place si scapa de aici. Zic si eu…

             
            • Bendis

              4 Ianuarie 2013 at 8:27 pm

              Eu incerc sa ma ocup de educatia lui …alegerea ii va apartine!

              David si Sergiu Nicolaescu sunt nascuti in aceiasi zi!🙂

               
          • Keyser Söze

            4 Ianuarie 2013 at 8:32 pm

            Asta e si ideea. El trebuie sa aleaga. Tu insa trebuie sa il porti intrele cele pe care le poate alege. Eu ma bucurii putine in viata. Din ce in ce mai putine. Una din aceste bucurii o traiesc atunci cand aud ca unul a plecat afara si se stabileste acolo. Ma bucur mult.

             
            • Bendis

              4 Ianuarie 2013 at 8:55 pm

              Eu inca mai cred … ca se poate trai si aici!
              SUnt …irecuperabila :)))

               
          • Keyser Söze

            4 Ianuarie 2013 at 8:36 pm

            Desi e posibil ca pana sa inteleaga ce trebuie sa aleaga… sa fie prea tarziu. In fine, nu e treaba mea. Sa fie cu bafta, orice ar face.

             
  9. Keyser Söze

    4 Ianuarie 2013 at 7:23 pm

    Na ca i-au gasit si astuia un copil prin lume🙂🙂🙂 Sa vezi diseara la DDD cate treaba o sa fie.

     
  10. Keyser Söze

    4 Ianuarie 2013 at 8:07 pm

    romania e un OTV

     
  11. Keyser Söze

    4 Ianuarie 2013 at 8:08 pm

    Ideea e asa : isi va pune Basea puloverul albastru si va merge si el sa se bage in seama sau ba ?

     
    • Bendis

      4 Ianuarie 2013 at 8:17 pm

      Ghertoiu e mort de beat … s-a ales haineala!!! E 1-0 pentru el!

       
      • Keyser Söze

        4 Ianuarie 2013 at 8:17 pm

        Doar 1-0 ?🙂

         
        • Bendis

          4 Ianuarie 2013 at 8:23 pm

          AM resetat tabela…:D de la momentul semnarii pactului

           
          • Keyser Söze

            4 Ianuarie 2013 at 8:26 pm

            Inteleg, nu mai aveau loc cifrele🙂🙂🙂 Oricum, indiferent de cat marcheaza Basea scorul in dreapta e tot zero. Asa ca nici nu mai conteaza

             
  12. Keyser Söze

    4 Ianuarie 2013 at 8:32 pm

    Oricum, Antena ramane cum era si pana acum. Profesionisti🙂🙂🙂🙂

     
  13. Keyser Söze

    4 Ianuarie 2013 at 8:35 pm

    Oricum, informatiile se succed ca la revolutie🙂🙂🙂 Zici ca e meci de fotbal

     
  14. Keyser Söze

    4 Ianuarie 2013 at 9:11 pm

    Ce balamuc e pe fb🙂🙂🙂

    Monique Moniques · 113 subscribers
    in loc sa va uitati la popor care moare de foame- il lingeti pe asta inn kur si mort!
    Reply ·
    · 35 minutes ago

    Monique Moniques · 113 subscribers
    oricum era full d e bani!
    Reply ·
    · 35 minutes ago

    Ion Florin
    Sergiu Nicolaescu are mai multi copii sa anuntat pe romania tv.

    Monique Moniques · 113 subscribers
    ma doare in kur de acest idiot si copii lui)))).
    Reply ·
    · 24 minutes ago

     
    • Keyser Söze

      4 Ianuarie 2013 at 9:14 pm

      Monique Moniques · 113 subscribers
      o unghie e proba biologika?))).
      Reply ·
      · 13 seconds ago

      Norbert Rudolf
      Se poate dovedii ca dl Nicolaescu la momentul incheierii contractului nu era in deplinatatea facultatilor mintale?
      Reply ·
      · 32 seconds ago

      Monique Moniques · 113 subscribers
      ))))))))))))

       

Lasă un răspuns

 
