RSS

Basecopterul

06 Ian

basecopter

//

 
72 comentarii

Scris de pe 6 Ianuarie 2013 în Uncategorized

 

Etichete:

72 responses to “Basecopterul

  1. Feonix

    6 Ianuarie 2013 at 9:39 am

    Neata, cred ca asa arata un elicopter facut in curtea balamucului.
    Plec sa-mi cumpar aparat… nu de zbor din pacate.

     
    • Bendis

      6 Ianuarie 2013 at 10:30 am

      Pentru chior …. e modelul ideal!!! Un multifunctional! :))

      Ce matinala esti!!! Succes!

       
      • Feonix

        6 Ianuarie 2013 at 3:02 pm

        n-am luat😀

         
        • Bendis

          6 Ianuarie 2013 at 3:06 pm

          why?

           
          • Feonix

            6 Ianuarie 2013 at 3:16 pm

            ca-s niste pungasi, trebuie sa aprofundez ce abonament sa iau in locul astuia. Plus ca era inchis la marele centru, desi pe site scria open si azi si am gasit doar o bomba de magazin deschis. M-am plimbat 2,5 ore printre carti si ceaiuri, in alta parte🙂

             
            • Bendis

              6 Ianuarie 2013 at 3:21 pm

              eu sunt …patita … :))) mai bine studiezi ….variantele ….

               
          • Feonix

            6 Ianuarie 2013 at 3:43 pm

            studiez si concurenta, dar sunt si legata de glie de astia inca un an jumate. Hoti, toti.

             
  2. Keyser Söze

    6 Ianuarie 2013 at 9:59 am

    Lasa ca ii taie bugetu’…

     
    • Bendis

      6 Ianuarie 2013 at 10:35 am

      Repet … pentru mine bugetul repartizat chiorului reprezinta …cheia de verificare!😀

       
      • Keyser Söze

        6 Ianuarie 2013 at 11:00 am

        Nu e deloc asa. E o chestie pe care ti-o poate oferi pe rol de cheie.

        In fine. Ziceam ieri ca apare Gadea. Feonul spunea ca odihnit. Vad promo. Cica e vorba de faptul ca Basea a incalcat una din prevederile protocolului. Si niste treburi despre oamenii care au huiduit la inmormantare. E odihnit, asa e.

         
  3. Keyser Söze

    6 Ianuarie 2013 at 11:12 am

    M-am vazut la TV. Sunt ala de la coada cu fes maro. Hai, veniti cu recipientele asa cum ati promis ? Hurry, apare si Daniel in curand.

     
  4. Keyser Söze

    6 Ianuarie 2013 at 11:26 am

    Devaluiri importante care ii fac de rusine pe barbarii de la inmormantarea lui Nicolaesc🙂🙂🙂 Unde ? La Gadea, nu pierdeti o editie speciala.

     
    • Bendis

      6 Ianuarie 2013 at 11:35 am

      mai nou esti …promoter? ca fan nu cred! :)))

       
      • Keyser Söze

        6 Ianuarie 2013 at 11:43 am

        Domle… ma bucur si eu de emisiuni bune. Si incerc sa dau share bucuriei mele. Recunoscu cu usurinta un profesionist cand il vad si le spun si altora, in speranta ca vor alege calitatea.

         
        • Bendis

          6 Ianuarie 2013 at 12:08 pm

          si ce alti profesionisti imi recomanzi? :))

           
          • Keyser Söze

            6 Ianuarie 2013 at 12:16 pm

            Pai mai era Cilit Bang, profesionistul curateniei. Oricum te pot invata si cum ii recunosti usor pe profesionisti. Iti spun ei ca sunt asa.
            Altfel ce mai faci ?

             
            • Bendis

              6 Ianuarie 2013 at 12:20 pm

              schimb de …amabilitaturi pe fb! :))

               
  5. Keyser Söze

    6 Ianuarie 2013 at 12:48 pm

    Auzi ca Mubarak a cazut in toaleta inchisorii si s-a lovit la cap.

     
    • Bendis

      6 Ianuarie 2013 at 12:57 pm

      Norocosul!!! Daca cadea la dus era mai … dangerous!😀

       
      • Keyser Söze

        6 Ianuarie 2013 at 12:59 pm

        La dus era altfel… s-a aplecat dupa un sapun si desi nu a cazut in cap il doare curul…

         
  6. Keyser Söze

    6 Ianuarie 2013 at 1:03 pm

    Nu stiu daca nu cumva e o credinta aiurea bazata pe o incredere orbeasca dar simt ca Avram va face un reportaj pe cealalta lume, Nicolaescu se destainuie… Ce nu stiu e daca se va intampla in sezonul acesta ori in urmatorul…

     
    • Bendis

      6 Ianuarie 2013 at 1:41 pm

      Parerea mea despre Carmen Avram o cunosti … deja!
      Bineinteles ca nu m-am pripit!😀

       
      • Keyser Söze

        6 Ianuarie 2013 at 1:44 pm

        Impartasim acelasi pareri, avem aceleasi bucurii. Cred ca o va face, pentru noi.

         
  7. Keyser Söze

    6 Ianuarie 2013 at 1:14 pm

    Bolcas : ” in 2007 Basea se credea vesnic”
    2013 va confirma zic eu

     
    • Bendis

      6 Ianuarie 2013 at 1:41 pm

      Imi place Bolcas!!!🙂

       
      • Keyser Söze

        6 Ianuarie 2013 at 1:43 pm

        Nu ma mira🙂

         
        • Bendis

          6 Ianuarie 2013 at 1:46 pm

          Acu vreau sa aud de … placerile tale!
          Ce om de televiziune te-a cucerit? exceptand-o pe consoarta lui Pandele :)))

           
          • Keyser Söze

            6 Ianuarie 2013 at 2:01 pm

            Daca vorbesc de Antena ramane inca ok Ursu. Pe Dumitrescu l-au dilit, era mult mai bun la Realitatea. E ok Striblea de la RTV. E ok Cretuleasca de la Realitatea. Cam atat.

             
          • Keyser Söze

            6 Ianuarie 2013 at 2:01 pm

            A.. si ma distreaza adesea Ciuvica. O ia si el razna adesea in ultima vreme, parca tot mai des. Dar e simpatic rau.

             
          • Keyser Söze

            6 Ianuarie 2013 at 2:02 pm

            Si cand spun de astia nu ma refer la cum ar trebui sa fie… e o alegere bazata pe comparatia a ceea ce exista pe piata asta.

             
          • Keyser Söze

            6 Ianuarie 2013 at 2:03 pm

            Sa nu imi spui ca iti place si de madame Pandele ca plec….

             
          • Bendis

            6 Ianuarie 2013 at 2:07 pm

            Inseamna ca …listele noastre nu sunt diferite!!!

             
          • Bendis

            6 Ianuarie 2013 at 2:13 pm

            Pe Gabriela Vranceanu am cunoscut-o pe la inceputul anilor ’90. Nu pot sa spun ca am facut o pasiune pentru ea…. DAR admir tenacitatea, puterea de munca care au calauzit-o in toti acesti ani!

             
          • Keyser Söze

            6 Ianuarie 2013 at 2:36 pm

            La fel de tenace e si Udrea, pe aia de nu o admiri ?

             
            • Bendis

              6 Ianuarie 2013 at 2:40 pm

              😀 😀😀 E o femeie care si-a depasit conditia …Maniera in care a facut-o nu ma face sa o admir!!!
              Dar … trebuie sa recunosc , a ridicat prostitutia la rang de arta! :))

               
          • Keyser Söze

            6 Ianuarie 2013 at 2:46 pm

            Iubesti sau urasti doua modele identice in functie de ce anume ?

             
            • Bendis

              6 Ianuarie 2013 at 2:52 pm

              😀 In ceea ce ma priveste nu cred ca … traiectoria lor profesionala …. a uzat de aceleasi …mijloace!

               
          • Keyser Söze

            6 Ianuarie 2013 at 2:59 pm

            mda. Deci chestie de perceptie. In plus una zice ca Base e bun si una zice ca nu e bun. Nu ?

             
          • Bendis

            6 Ianuarie 2013 at 3:07 pm

            E un criteriu …. dar nu e unicul…

             
          • Keyser Söze

            6 Ianuarie 2013 at 3:10 pm

            Adevarul e ca Pandele e sub Udrea cu mult. Ca orice copie de altfel. E o Udrea Wannabe

             
            • Bendis

              6 Ianuarie 2013 at 3:12 pm

              😀 chestie de …perceptie!!!
              Tu …sub care ai prefera ? :))

               
  8. Keyser Söze

    6 Ianuarie 2013 at 1:35 pm

    Giurgiu asta aduce un pic cu Clooney

     
  9. Keyser Söze

    6 Ianuarie 2013 at 1:58 pm

    Auzi ca Basea are un plan secret de inselare a USL. Interesant ? La care din ele face referire oare ?

     
    • Bendis

      6 Ianuarie 2013 at 2:21 pm

      Rabdare … aflam in cateva ore!😀

       
      • Keyser Söze

        6 Ianuarie 2013 at 2:36 pm

        Dar nu mai am rabdare. Crezi ca aduce si ceva documente incendiare ? Explozive ? Artificii ? Sau petarde ?

         
        • Bendis

          6 Ianuarie 2013 at 2:46 pm

          Pe mine ma intrebi? Eu care dau chix cu …profetiile? :))

           
          • Keyser Söze

            6 Ianuarie 2013 at 2:48 pm

            Ai si tu farmecul tau…

             
            • Bendis

              6 Ianuarie 2013 at 2:50 pm

              😀 Cred ca cel mai mult iti place … cum imi onorez …datoriile :))

               
          • Keyser Söze

            6 Ianuarie 2013 at 2:51 pm

            Nu mi-am facut iluzii, asa ca nu sunt dezamagit.

             
            • Bendis

              6 Ianuarie 2013 at 2:53 pm

              🙂 In real life … sunt un om parolist!!! Si nu imi place sa raman datoare!!! Indiferent de natura …datoriei! :))

               
          • Keyser Söze

            6 Ianuarie 2013 at 2:57 pm

            Ce era sa zici si tu….

             
          • Bendis

            6 Ianuarie 2013 at 3:08 pm

            asa zic si asa cred ca este!🙂

             
          • Keyser Söze

            6 Ianuarie 2013 at 3:09 pm

            Totul e sa crezi🙂

             
  10. Keyser Söze

    6 Ianuarie 2013 at 2:53 pm

    A… am mai gasit (mi-am amintit) de una care imi place la A3. Maria Linda. De asta chair imi pare rau ca nu e profesionista, apelez des la serviciile lor🙂

     
    • Bendis

      6 Ianuarie 2013 at 2:54 pm

      :))) inseamna ca iti place si de mine … amandoua suntem brasovence! :))

       
      • Keyser Söze

        6 Ianuarie 2013 at 2:57 pm

        Ador brasovencele.

         
        • Bendis

          6 Ianuarie 2013 at 3:03 pm

          :)) Inima … larga!

           
          • Keyser Söze

            6 Ianuarie 2013 at 3:03 pm

            Si in plus se simte influenta Ardealului.

             
  11. Keyser Söze

    6 Ianuarie 2013 at 3:00 pm

    S-au scremut ceva dar au scos un cuvant nou. Pana acum era regizor sau maestru. Acum e vorba de cineast. Uite asa iti imbogatesti vocabularul

     
  12. Keyser Söze

    6 Ianuarie 2013 at 3:05 pm

    Cica el a vrut sa i se puna cenusa pe o pluta si sa plece pe mare. Oamenii au inteles din asta ca e dus cu pluta.

     
  13. Keyser Söze

    6 Ianuarie 2013 at 3:07 pm

    Uite alta dovada de profesionalism : Nicolaescu avea o casa in cartierul Primaverii, pe strada unde locuieste si Nastase. Suna bine Primvaerii , dar acolo e Dorobanti toata ziua.

     
    • Bendis

      6 Ianuarie 2013 at 3:09 pm

      :)) pentru o provinciala ca mine …. suna!!!

       
      • Feonix

        6 Ianuarie 2013 at 3:12 pm

        Primaverii e misto, in Dorobanti nu as sta nici cu invitatie speciala, urasc zona aia nu stiu de ce. Sau stiu, are o faima bazata pe nimic. Primaverii e altceva, nu se compara.

         
        • Bendis

          6 Ianuarie 2013 at 3:13 pm

          pentru mine …. Primaverii suna … a nomenclatura … iar Dorobanti … a fitze :))
          oricum eu urasc Bucurestiul! :)))
          Ce stie …ardeleanu’ ….🙂

           
          • Keyser Söze

            6 Ianuarie 2013 at 3:18 pm

            Iti pot prezenta in mod detasat la fata locului care sunt diferentele. Daca nu ai unde sa stai putem lua o camera la hotel, nu e problema

             
            • Bendis

              6 Ianuarie 2013 at 3:22 pm

              :))) Ehe!!! De cand am matura la service …. vad ca nu mai am trecere ….😀

               
          • Feonix

            6 Ianuarie 2013 at 3:25 pm

            Fitze sunt si colo si dincolo, adica daca vrei sa locuiesti acolo si nu ai minim Mercedes model 2012 cred ca mai bine te mai gandesti. Dar macar Primaverii e mai verde, e linistit si seamana cu statiunea Neptun din anii 70, adica altfel. Dorobanti ? E cenusiu, plin e cladiri bolsevice, adica un bulevard oarecare. Pe strazile mai din planul doi or fi case si vile, dar nimic impresionant fata de alte cartiere de case. Iar faima adusa de cafenele plus unele magazine e absolut falsa. Adica mie nu-mi place, deloc.

             
  14. Feonix

    6 Ianuarie 2013 at 3:10 pm

    pe RTV vad ceva simpatic, nu stiu cand a inceput si cat mai dureaza dar fiind cu actori e deconectant.

     
    • Bendis

      6 Ianuarie 2013 at 3:11 pm

      :)) eu sunt spalata pe creier … nu-mi place sa butonez :))

       
      • Feonix

        6 Ianuarie 2013 at 3:12 pm

        pune-l pe David sau pe celalalt baiat.

         
  15. Keyser Söze

    6 Ianuarie 2013 at 3:39 pm

    Pelican ce colegiu si-a adjudecat ? Delta Dunarii ?

     
    • Feonix

      6 Ianuarie 2013 at 3:41 pm

      nu , doar o bucatica din Zoo… restul e la ceilalti🙂

       

Lasă un răspuns

 
