RSS

Cand gulasul e prieten la lingura cu ciorba de potroace !

07 Feb

In vara cand viktor orban si-a bagat nasul in ciorba de potroace nu a fost cu suparare dar cand a venit randul chiorului sa-i sufle in gulas constat ca asta nu e cu putinta! Pai o fi bine „domnule” guvernator ??? Ma tem ca stiu cine te-a facut guvernator ….😀

basescu - orban

http://cursdeguvernare.ro/viktor-orban-ii-indeamna-pe-maghiarii-din-romania-sa-nu-voteze-la-referendum.html
http://www.pesurse.ro/2013/02/07/bsescu-nu-comenteaz-afirmaiile-lui-fuzes-preedinte.html

//

 
7 comentarii

Scris de pe 7 Februarie 2013 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , ,

7 responses to “Cand gulasul e prieten la lingura cu ciorba de potroace !

  1. tesoruccio49

    7 Februarie 2013 at 3:28 pm

    Reblogged this on tesoruccio49.

     
  2. Bendis

    7 Februarie 2013 at 4:21 pm

    :))) Cin’ sa fie …cin’ sa fie … ma intrebam eu dupa publicarea raportului MCV😀
    Ca sa vezi …. aia de la Bruxelles au mancat dupe mama Omida!😀

    http://www.pesurse.ro/2013/02/07/ministrul-mariana-cmpeanu-acuzat-de-corupie.html

     
  3. bmarinescu41

    7 Februarie 2013 at 11:15 pm

    Când am privit … brusc … moaca lu băsea din poză,… tot brusc … am avut o revelaţie … bruscă … parcă l-am văzut pe … Kermit … din muppet show😀 !!!!! Dacă,doar dacă,ţi se pare că mi s-a revelat corect,poate … faci o … ceva frumos cu băsea-Kermit😀 ))))))))))) Ştiu că poţi,rămâne doar să …. şi vrei!Te tentează ideea unei viitoare capodopere,marca Bendis,la sugestia camaradului alb ???

     
    • Bendis

      8 Februarie 2013 at 9:05 am

      Pe vremuri …tovarasu’ Iliescu era comparat cu simpatica broscuta!!!
      Eu cand ma uit la chior vad doar imagini desprinse din IAD :))

      Daca asta-i Kermit , atunci nu-i greu sa gasim corespondent pentru Miss Piggy :))

       
      • bmarinescu41

        8 Februarie 2013 at 11:05 am

        Exceleeeeent!!!😀😀😀 ))))))))))
        Tare de tot,perechea Kermit-Piggy=băsea-nutzi😀 !!!
        Tareeeeeee !!!!!!!!!!!!!!

         
  4. Bendis

    8 Februarie 2013 at 2:25 pm

    Se pare ca nu doar eu invoc articolul 80 din Constitutie …
    http://jurnalul.ro/editorial/demnitatea-nationala-e-sub-basescu-636100.html

     

Lasă un răspuns

 
