RSS

La loc comanda !!!

10 Feb

Palo, Melo …ce bine imi pare ca ati luat teapa! !!!

//

 
127 comentarii

Scris de pe 10 Februarie 2013 în Uncategorized

 

127 responses to “La loc comanda !!!

  1. Bendis

    10 Februarie 2013 at 12:31 am

    :)))))

     
    • Hop si eu

      10 Februarie 2013 at 12:36 am

      :)))) nu stiu ce ai, zau… poate e omul la munca, acolo e miezul zilei.

       
      • Bendis

        10 Februarie 2013 at 12:37 am

        :))) suflet caritabil …. vreau sa-i mai bag un ban pe card …sa manance si gura lui ceva!😀

         
        • Hop si eu

          10 Februarie 2013 at 12:38 am

          corect e „sa mananca”

           
          • Bendis

            10 Februarie 2013 at 12:39 am

            sa mananca ca e sub cinzeci😀

             
          • Hop si eu

            10 Februarie 2013 at 10:41 am

            a amusinat pana la Albina pe blog sa nu rateze, sa stie cine, unde, cum… un partz nu scapa (al altora adica🙂 ) .

             
          • Bendis

            11 Februarie 2013 at 8:13 am

            daca sunt interesati de partzuri /// sa mearga la Cotroceni, unde se exista un rezident cu un nume predestinat …!

             
          • Hop si eu

            11 Februarie 2013 at 11:38 am

            eu la altcineva ma gandeam… alt ochi si timpan.

             
  2. Hop si eu

    10 Februarie 2013 at 12:42 am

    :)) si raii astia cu textul lor… ce vremi🙂

     
  3. Hop si eu

    10 Februarie 2013 at 10:42 am

    mult mi-a placut

     
    • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

      10 Februarie 2013 at 5:30 pm

      Nu a fost rau, bine facut

       
      • Hop si eu

        10 Februarie 2013 at 6:32 pm

        Da. Iar Inception trebuie revazut, de mine cel putin. Iar intre o vizionare si alta trebuie citite macar niste capitole din niste carti anume. Impresionant oricum. Multi oameni destepti pe lumea asta.

         
        • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

          10 Februarie 2013 at 6:36 pm

          Poti incerca Levantul, am auzit ca e lectura grea dar exrem de utila

           
          • Hop si eu

            10 Februarie 2013 at 6:50 pm

            ma gandeam la alt gen de lecturi, dar o sa-ti ascult sfatul daca zici ca el imi desluseste si respectiva pelicula. Multumesc de pont🙂

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            10 Februarie 2013 at 6:52 pm

            Dai si matale cat consideri.

             
          • Hop si eu

            10 Februarie 2013 at 7:03 pm

            un pic de gripa e buna ?😀 :))

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            10 Februarie 2013 at 8:05 pm

            Se ia in orice pozitie ?

             
          • Hop si eu

            10 Februarie 2013 at 8:08 pm

            ei na, ne mobilizam pana se rezolva.

             
          • Bendis

            11 Februarie 2013 at 8:18 am

            Comedia … e genul meu. preferat!😀
            Something’s Gotta Give …. de vazut!

             
        • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

          10 Februarie 2013 at 6:50 pm

          Incearca si The Prestige , tot Nolan . Superb.

           
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            10 Februarie 2013 at 6:52 pm

            Si daca iti place asta poti incerca si The Illusionist. Superb si asta

             
          • Hop si eu

            10 Februarie 2013 at 6:54 pm

            eu am recomandat cuiva „Noptile Cabiriei” si nu e de gasit… de unde oare se poate procura, subtitrat ?

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            10 Februarie 2013 at 8:04 pm

             
          • Hop si eu

            10 Februarie 2013 at 8:09 pm

            pai nu asa… oamenii aia vor sa vada pe un ecran pe perete, cu proiector parca… whatever, lasa ca-si gasesc ei.

             
          • Hop si eu

            10 Februarie 2013 at 8:10 pm

            adica le trebuie imagine perfecta, ca oricum se pierde din calitate la varianta aceea.

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            10 Februarie 2013 at 8:14 pm

            :))))))) Imagine perfecta pentru film din 57 :))))) Tare. In fine ,sa isi caute imaginea potrivita pentru ce au ei acolo.

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            10 Februarie 2013 at 8:16 pm

            Dar daca nu gasesc si il vor dori pe asta sa se pregateasca cu niste bani🙂

             
          • Hop si eu

            10 Februarie 2013 at 8:25 pm

            adica sa fie pe un suport gen CD, asa incat sa ramana macar la stadiul ala de 57. De pe net presupun ca se pierde in doi pasi, ca sa zic asa.

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            10 Februarie 2013 at 8:27 pm

            Wrong, pe net gasesti si HD. Adica cu mult peste calitatea unui cd. Ce e acolo e cea mai buna calitate care exista pentru acest film, adica DVD. Se ia de acolo si se da play de pe un mediaplyer ori daca sunt mai de moda veche il pot pune pe un DVD. EHe… si cu filmele astea, nu e cum crede lumea….

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            10 Februarie 2013 at 8:32 pm

            Asta nu s-a remasterizat in hd, si nici nu cred ca se face.. nu e cerere. Formatul actual e de 512×384 ceea ce iti permite sa il vezi bine pe un ecran de maxim 26 inch. Dupa care incepe sa pirda din calitatea si asa deficitara

             
          • Hop si eu

            10 Februarie 2013 at 8:39 pm

            multumesc, am sa le dau ideea si oricum alta varianta cred ca nu au. Nici nu auzisera de el desi sunt fani Fellini, eu le-am spus. E de vazut si aici http://filmehd.net/nights-of-cabiria-1957-filme-online.html, eu asa o sa-l revizionez. Good idea.

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            10 Februarie 2013 at 8:42 pm

            Nu are legatura calitatea vazuta pe online cu ce dai jos de pe net si vezi offfline. Varintele online sunt porcarii. Nu inteleg cum nu au auzit de el daca sunt fani Fellini.. Eu il am , rosubbed. Ai nevoie si mai sunt pe aici tipi tu

             
          • Hop si eu

            10 Februarie 2013 at 8:44 pm

            ce e aia rosubbed ?

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            10 Februarie 2013 at 8:45 pm

            Adica subtitrat in romana

             
          • Hop si eu

            10 Februarie 2013 at 8:48 pm

            pai il vreau, fireste… si mai era unul pe care nu-l gasesc dar am uitat acum, imi aduc eu aminte. Da si noua, nu tine doar pentru tine…

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            10 Februarie 2013 at 9:16 pm

            Desigur, si voi mi-ati dat o gramada🙂

             
          • Hop si eu

            10 Februarie 2013 at 9:23 pm

            adica cum ?

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            10 Februarie 2013 at 9:26 pm

            Pai nu ?

             
          • Hop si eu

            10 Februarie 2013 at 9:31 pm

            pai ba da… dar important e sa fie disponibilitate.

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            10 Februarie 2013 at 9:32 pm

            Clar, asa cred si eu

             
  4. Foehnix

    10 Februarie 2013 at 2:49 pm

    Sunt 27 de tari in UE, 26 din ele au suportat trei sferturi din taierile de buget si una singura cel de-al patrulea sfert. Ghici cine ? Lasa ca cica ni se arata basescu in curand la tv si ne lamureste el, precis. Cu rabdare, cu dragoste si cu un ton ca pentru prosti, asa o sa ne explice compromisul. Sigur are legatura cu USL.

     
    • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

      10 Februarie 2013 at 9:22 pm

      Nu ai observat ca Basea nu prea mai vorbeste de USL ?

       
      • Hop si eu

        10 Februarie 2013 at 9:24 pm

        vorbeste de promisiunile USL, tot aia. Ce sa-ti dau eu, in spatiul virtual ?

         
        • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

          10 Februarie 2013 at 9:26 pm

          In 5 min iti dau link

           
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            10 Februarie 2013 at 9:31 pm

             
          • Hop si eu

            10 Februarie 2013 at 9:32 pm

            iar raman datoare… achit eu si pentru Bendis daca vrei😀

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            10 Februarie 2013 at 9:33 pm

            Tot cu moneda cu care a platit si ea ?

             
          • Hop si eu

            10 Februarie 2013 at 9:49 pm

            nu stiu moneda ei care e. O sa o intreb.

             
          • Bendis

            11 Februarie 2013 at 8:20 am

            Nu-i corect! Eu am vrut sa ma achit de datorie …. da’ tu n-ai vrut s-o primesti! Asa ca nu te mai plange!😀

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            11 Februarie 2013 at 9:26 am

            Acum ai inteles probabil si moneda🙂 Si o vei folosi probabil🙂

             
          • Hop si eu

            11 Februarie 2013 at 9:41 am

            sau probabil nu, o folosesc pe a mea.

             
          • Hop si eu

            11 Februarie 2013 at 9:49 am

            punctuala pot sa fiu si eu, asta stii. Si imi stii si moneda un pic, adica atata cat ai vrut s-o stii🙂. Gata, am de munca, see you soon.

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            11 Februarie 2013 at 9:49 am

            Ti s-a parut prea scump probabil🙂

             
          • Hop si eu

            11 Februarie 2013 at 9:59 am

            te inseli sau te alinti… una din doua

             
  5. Miran Doolin from Glasgow, Serbia

    10 Februarie 2013 at 3:46 pm

    Vezi ca vorbeste decedatul

     
    • Bendis

      11 Februarie 2013 at 8:29 am

      Mi se pare corect ! Sa i se falfaie !!! Salariu, beuturica gratis, vila de protocol, piscina-n vecini, case de vacanta, masini, snowmobile, excursii … Trai nineaca pe banii fraierilor!!! Iar cand face pisulica …de beat si chior ce e nu gaseste taoleta …asa ca urineaza pe romani!
      Bai ….. rumanule, trezeste-te! Urinoterapia presupune sa-ti bei propria urina nu pe a altuia!!!

       
      • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

        11 Februarie 2013 at 9:00 am

        Romanul e curios din fire. Trebuie sa o guste si pe a altuia, sa inteleaga mai bine cum e a lui

         
  6. Hop si eu

    10 Februarie 2013 at 7:05 pm

    basescu rade cand spune lucruri serioase si plange cand spune tampenii, cum ar veni…. bun.

     
    • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

      10 Februarie 2013 at 8:33 pm

      Face ce doreste. I se falfaie

       
      • Hop si eu

        10 Februarie 2013 at 8:43 pm

        este de o nesimtire fara margini, jigodia.

         
        • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

          10 Februarie 2013 at 8:46 pm

          In locul lui… daca ai vedea cati cretini te inconjoara nu ai manifesta aceeasi nesimtire ?

           
          • Hop si eu

            10 Februarie 2013 at 8:50 pm

            nu, ca mie mi-ar sari repede in cap si incerc sa am cat mai putin de-a face cu indivizii in general. E mai sanatos, pana la noi ordine.

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            10 Februarie 2013 at 9:28 pm

            Au incercat sa sara si la el, dar i-a cam pus cu botul pe labe.

             
  7. Jack Fiul Ratacitor

    10 Februarie 2013 at 10:35 pm

    Buna seara, mama
    Aia sunt boti (roboti) de la FB. Te nelinistesti degeaba.
    Ei au forma urmatoare: Page Views: 1
    Entry Page Time: 10 Feb 2013 01:37:55
    Browser: Facebook Bot
    OS: Unknown
    Resolution: Unknown

    Total Visits: 1
    Location: Menlo Park, California, United States
    IP Address: Facebook (66.220.152.1) [Label IP Address]
    Referring URL: (No referring link)
    Visit Page:

    SI
    Page Views: 1
    Entry Page Time: 10 Feb 2013 01:37:55
    Browser: Facebook Bot
    OS: Unknown
    Resolution: Unknown

    Total Visits: 1
    Location: Menlo Park, California, United States
    IP Address: Facebook (173.252.103.1) [Label IP Address]
    Referring URL: (No referring link)
    Visit Page:

    Este firesc sa primesti vizitele botilor pe blog imediat ce postezi un link de blog pe FB.
    Asa primesti si boti de la Google daca ai posta pe Google Plus.
    E felul lor sa se asigure ca nu esti spammer.

    Seara buna, si lui David.

     
    • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

      10 Februarie 2013 at 11:18 pm

      Si ce ? Nu are voie sa se certe cu robotii ?

       
      • Jack Fiul Ratacitor

        11 Februarie 2013 at 12:14 am

        ba sigur ca da🙂
        eu doar am zis sa nu-si faca sange rau degeaba.

         
        • Bendis

          11 Februarie 2013 at 8:24 am

          vaaai fiule cum te pricepi tu sa-mi distrugi iluziile! :))
          si eu care credeam ca sunt atat de interesata incat unii de peste mari si tari ard de nerabdare sa ma caute! :)))
          Asta e …sunt o babatie fara trecere! Trebuie sa accept asta!😀

          P.S. Ma viziteaza cgiar si-atunci cand nu am postari noi …. probabil sa ma verifice ca nu am devenit…spam intre timp!😀

           
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            11 Februarie 2013 at 9:25 am

            Iluziile nu pot fi distruse. Se vand prea bine.

             
          • Bendis

            11 Februarie 2013 at 9:30 am

            eu nu cumpar …. mi le …confectionez singura!😀

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            11 Februarie 2013 at 9:48 am

            Cele mai eficiente iluzii sunt cele pe care crezi ca ti le-ai confectionat singura.

             
          • Bendis

            11 Februarie 2013 at 10:28 am

            Multumesc pentru …suport!😀

             
          • Jack Fiul Ratacitor

            15 Februarie 2013 at 10:06 pm

            n-am vrut sa-ti distrug iluziile, mama, am vrut sa-ti economisesc timpul si nervii.
            Sigur ca te viziteaza si cand nu ai postari noi, odata ce link-urile tale sunt pe FB. Ele sunt postate si de altii, cateodata….
            Principiul nu e postare noua, ci postare pe fb.

             
    • Bendis

      11 Februarie 2013 at 8:34 am

      Hello fiule! Ratacitorule!
      Vin’ la mama sa te pupe si sa te urecheze!!!
      Pezevenghiule , unde-s prajiturelele si visinata mea?

      Griji am sa imi fac doar in momentul in care nimeni nu o sa ma mai bage in seama!😀

      Lipsesti cam mult si cam des!

       
      • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

        11 Februarie 2013 at 8:59 am

        Le-a pus la un loc cu sticla mea de vodca castigata la pariu. Sunt toate la loc sigur

         
        • Bendis

          11 Februarie 2013 at 9:14 am

          Ce iti mai place sa te plangi!!! Repet …eu am vrut sa … livrez …. nu e vina mea ca nu ai vrut sa … receptionezi!😀

           
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            11 Februarie 2013 at 9:24 am

            Nu ma plang, incercam sa te linistesc. Totul e in siguranta. Si sigur ca nu e vina ta, la urma urmei de ce trebuie sa stabilim intotdeauna un vinovat ?

             
          • Bendis

            11 Februarie 2013 at 9:31 am

            Hm! Ciudat mod de a ma linisti … aducandu-mi aminte ca am ramas datoare!😀

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            11 Februarie 2013 at 9:47 am

            Te absolvisem parca de datorie….

             
          • Hop si eu

            11 Februarie 2013 at 9:51 am

            mami, lasa-ti datoriile pe umerii mei, ma sacrific. Asta daca nu le iarta si pe ale mele.

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            11 Februarie 2013 at 10:03 am

            Dupa care vei acuza probabil greaua mostenire pentru incapacitatea ta de plata…

             
          • Bendis

            11 Februarie 2013 at 10:30 am

            Gata! Cica a mea s-a prescris :)))
            Asa ca nu te mai impovarez cu ale mele!!!
            Dar asa cum te-am invatat … sa nu ramai datoare niciodata! Plateste! :))

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            11 Februarie 2013 at 1:00 pm

            Macar tu…🙂

             
          • Hop si eu

            11 Februarie 2013 at 1:21 pm

            asta cu platitul suna a corvoada si e dimpotriva. Nu mai folositi termenul asta, ca se deruteaza lumea.

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            11 Februarie 2013 at 2:04 pm

            Auzi Bendis, cica ii place sa dea teapa🙂

             
          • Hop si eu

            11 Februarie 2013 at 2:12 pm

            :)))))) esti incorigibil.

             
        • Jack Fiul Ratacitor

          15 Februarie 2013 at 10:08 pm

          care sticla de vodca? am promis eu ceva? am pierdut eu ceva?
          eu nu am pus pariu…🙂 ma feresc sa.

           
      • Jack Fiul Ratacitor

        15 Februarie 2013 at 10:07 pm

        Hello, bine te-am gasit.
        Prajiturelele si visinata sunt in masina, ma duc sa ti le aduc.
        Lipsesc mult si des ca acum am trei joburi in loc de doua, cum crezi ca pot intretine fetele si cumpara visinata?

         
  8. Miran Doolin from Glasgow, Serbia

    11 Februarie 2013 at 1:10 pm

    A abdicat Papa. Cum naiba ?

     
    • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

      11 Februarie 2013 at 1:16 pm

      Iar se strang enoriasii in San Marco pana vad fum alb pe horn.

       
      • Hop si eu

        11 Februarie 2013 at 1:25 pm

        San Pietro e la Vatican…. San Marco e la Venetia. Daca vrei ghid la vreuna din ele sa spui.🙂

         
        • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

          11 Februarie 2013 at 2:01 pm

          Piata sa fie si plina de enoriasi sa fie.

           
    • Hop si eu

      11 Februarie 2013 at 1:20 pm

      ??? o fi ceva cu camera ascunsa. N-am mai pomenit, intru si eu pe stiri sa ma uit.

       
      • Hop si eu

        11 Februarie 2013 at 1:26 pm

        o fi bolnav.

         
        • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

          11 Februarie 2013 at 2:04 pm

          Cum kilu meu… asta e unsul lui Dumnezeu cica, cum dracului sa isi dea demisia :))) Adevarat ca l-au ales ciumpalacii de cardinali sau ce sunt ei, dar il alegeau ei daca nu era unsul ? Uns.. inseamna slinos ? Pacat imi era asa drag cu patofiorii lui rosii, Prada. Era trendy.

           
          • Hop si eu

            11 Februarie 2013 at 2:14 pm

            poate urmatorul o sa fie cu Armani si tot o sa-ti placa. S-au emancipat toti poate.

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            11 Februarie 2013 at 2:27 pm

            Armani nu prea face chestii rosii🙂

             
          • Hop si eu

            11 Februarie 2013 at 2:55 pm

            vrei neaparat pe rosu ?🙂

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            11 Februarie 2013 at 2:56 pm

            Da, imi place.

             
          • Hop si eu

            11 Februarie 2013 at 3:01 pm

            oki doki

             
  9. Miran Doolin from Glasgow, Serbia

    11 Februarie 2013 at 2:19 pm

    Becali 3 ani cu executare. Huidu 4 ani cu suspendare. Cum dracului sa ai incredere in justitie ? Cica e definitiva treaba. Devine amuzant. Ia sa vedem, il intreaba aia de la RTV ceva pe Antonescu ?

     
    • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

      11 Februarie 2013 at 2:21 pm

      Sunt cretini astia de la Antena probabil. Mediafax spune cu suspendare.

       
  10. Miran Doolin from Glasgow, Serbia

    11 Februarie 2013 at 4:09 pm

    Cica plecarea lui Becali e mana cereasca pentru PNL :))))

     
  11. Hop si eu

    11 Februarie 2013 at 7:00 pm

    eu nu mai votez vreodata, nu stiu daca v-am mai spus. Poate doar la locale, dar nu neaparat.

     
    • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

      11 Februarie 2013 at 7:02 pm

      Basea wins🙂

       
      • Hop si eu

        11 Februarie 2013 at 7:04 pm

        oricum basea wins, dar mereu vor fi aceleasi figuri regrupate, rearanjate… altii nu au loc de astia inca 50 de ani de acum incolo. Si oricum oamenii de calitate nu se baga, ca nu-i tin balamalele pentru de-astea.

         
        • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

          11 Februarie 2013 at 7:11 pm

          50 de ani ? Ce optimista esti…

           
  12. Miran Doolin from Glasgow, Serbia

    11 Februarie 2013 at 7:10 pm

    O sa se joace sa puna un papa african ?

     
    • Hop si eu

      11 Februarie 2013 at 7:15 pm

      sa puna, daca e corespunzator. La catedrala de la Montserrat e icoana Maicii Domnului infatisata negresa, ca adica nu conteaza rasa umana in fata Domnului. Si daca tot e si Obama la al doilea mandat, de ce nu ?🙂

       
      • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

        11 Februarie 2013 at 7:16 pm

        Pai tocmai de aia, e vorba de trend.

         
        • Hop si eu

          11 Februarie 2013 at 7:18 pm

          o sa ajungem sa ne dam cu crema de ghete pe fatza….😀

           
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            11 Februarie 2013 at 7:39 pm

            Si pe buci

             
          • Hop si eu

            11 Februarie 2013 at 7:54 pm

            zici ?

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            11 Februarie 2013 at 8:12 pm

            Pai sa fie asortata treaba ,nu ? Plus ca daca ne vad negri la fata pot banui ca ne-am dat cu crema de ghete si ne vor controla la buci. Deci dam si pe buci, trebuie multa crema

             
          • Hop si eu

            11 Februarie 2013 at 8:20 pm

            stii bancul ca de ce au negrii doar palmele si talpile albe ? Pentru ca au stat in 4 labe cand i-a terosonat :))) asa si noi.😛

             
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            11 Februarie 2013 at 8:43 pm

            Shhh, se poate intelege ca nu e bine sa stai in 4 labe. Nu imi speria vanatul

             
  13. Hop si eu

    11 Februarie 2013 at 7:13 pm

    Si eu nu cred ca rahatul de intermediar francez n-a stiut ca e vorba de carne de cal cand a dirijat-o spre englezi… a incercat si el o smecherie, dar daca n-a iesit fireste ca arata spre romani, vinovatii de serviciu. Adica ditamai expertul nu isi dadea seama ce carne e aia… fugi cu ursu de aici. Plus ca cica aia e mai scumpa decat vita, nu inteleg care o fi smenul.

     
    • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

      11 Februarie 2013 at 7:17 pm

      Carnea de cal e mai ieftina.

       
      • Hop si eu

        11 Februarie 2013 at 7:19 pm

        In Italia imi zicea azi o colega ca e mai scumpa…. poate doar macaronarii o prefera si de-aia.
        ei, atunci aia e. Dar ala stia precis.

         
        • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

          11 Februarie 2013 at 7:35 pm

          NU e de la noi

           
        • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

          11 Februarie 2013 at 8:53 pm

          Colega asta de care spui… are prieten ?

           
          • Hop si eu

            11 Februarie 2013 at 9:57 pm

            cred ca nu, dar e de doua ori cat tine… ca sa stii.

             
  14. Miran Doolin from Glasgow, Serbia

    11 Februarie 2013 at 8:39 pm

    Saracu’ Ghise…

     
    • Bendis

      11 Februarie 2013 at 9:07 pm

      Poporul a decis!😛

       
      • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

        11 Februarie 2013 at 9:08 pm

        Mult am ras pe vremea aia. Auzi… te dai cu crema de ghete cu noi ?

         
        • Bendis

          11 Februarie 2013 at 9:14 pm

          Daca-i musai … cu placere!🙂

           
        • Hop si eu

          11 Februarie 2013 at 9:58 pm

          :)))) e trendy, asa am decis si noi. Noi am decis.

           
          • Miran Doolin from Glasgow, Serbia

            12 Februarie 2013 at 12:05 am

            Da’ nu stie ca trebuie sa ne dam si pe buci.

             

Lasă un răspuns

 
